Dlaczego sklep internetowy powinien mieć certyfikat SSL?

Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest taki certyfikat i jakie korzyści za sobą niesie? Czytaj dalej Dlaczego sklep internetowy powinien mieć certyfikat SSL?

Marketing SMS w Twoim sklepie internetowym

W przypadku e-commerce budowanie relacji z klientem jest pojęciem kluczowym – dlaczego? – ponieważ sprzedawca internetowy nie ma realnego kontaktu z potencjalnym klientem, więc znacznie trudniej jest mu zbudować więź i zaufanie. Dlatego wykorzystanie potencjału marketingu bezpośredniego to odpowiedni kierunek w stronę większych przychodów w firmie. Jednym z elementów marketingu bezpośredniego jest SMS. Jak wykorzystać ten kanał, aby skutecznie optymalizować konwersję i budować pozytywny wizerunek marki? Czytaj dalej Marketing SMS w Twoim sklepie internetowym

Jak skutecznie aktywizować klientów sklepu internetowego?

Jako sprzedawca internetowy doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że 99% osób, które odwiedza Twój sklep, mimo zainteresowania ofertą, nie dokonuje zakupu. Oczywiście można prowadzić działania, które zwiększą współczynnik konwersji, ale w tym artykule poruszymy kwestię aktywizacji klientów, ponieważ ten 1% jest kluczowy dla Twojego biznesu. Dlatego należy zadać sobie pytanie – co można zrobić, aby sklep internetowy sprzedawał więcej? Czytaj dalej Jak skutecznie aktywizować klientów sklepu internetowego?

5 rzeczy, dzięki którym nawiążesz wirtualną relację z klientami Twojego sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego śmiało można porównać do prowadzenia sklepu stacjonarnego. Skoro prowadząc sklep “na żywo” dbasz o jego wystrój, o układ produktów zalegających na półkach, a do potencjalnego klienta podchodzisz i pytasz czy możesz mu w czymś pomóc, odpowiadasz na jego pytania i doradzasz mu w kwestii wyboru produktu, to dlaczego tego nie robisz w sklepie internetowym? Oczywiście w świecie wirtualnym jest to znacznie trudniejsze, ale wykonalne. Czytaj dalej 5 rzeczy, dzięki którym nawiążesz wirtualną relację z klientami Twojego sklepu internetowego

Sprzedawco! Uruchom Google Merchant Center i zarabiaj więcej!

Właściciele sklepów internetowych uwielbiają wyszukiwarkę Google. Co się im dziwić, skoro SEO w wielu przypadkach generuje nawet 50% przychodów firmy, a Google AdWords wzmacnia te wyniki i zwiększa udział w wynikach wyszukiwania. O dziwo, wiele sklepów internetowych nie korzysta jeszcze z Google Zakupów, czyli formy reklamy, której właściwa nazwa to Google Merchant Center. Czytaj dalej Sprzedawco! Uruchom Google Merchant Center i zarabiaj więcej!

Dlaczego warto korzystać z silnika sklepu internetowego w modelu SaaS?

Uruchomienie sklepu internetowego kojarzy się z drogą przez męki. Przedsiębiorcy doświadczyli długich terminów, horrendalnych kosztów i konieczności samodzielnego utrzymania serwerów, domen oraz wielu innych, niezbędnych narzędzi. Wszystko okraszone niezrozumiałym dla przeciętnego Kowalskiego językiem. Koniec końców, chodzi przecież o sprzedaż w Internecie. Dla przedsiębiorców, którzy chcą uniknąć tych zawikłanych procesów idealnym rozwiązaniem jest sklep internetowy na abonament, czyli model SaaS. Czytaj dalej Dlaczego warto korzystać z silnika sklepu internetowego w modelu SaaS?

Jakich narzędzi od Google używać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Sukces sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Od jakości ruchu sprowadzanego do sklepu, od tego jak aktywizujesz swoich odbiorców czy od użyteczności samego sklepu. Aby sklep się rozwijał, każdy krok na ścieżce Twojego klienta powinien być dopracowany do granic możliwości. Dlatego cały czas powstają nowe narzędzia wspomagające wszystkie z wymienionych procesów, a te, które już istnieją – ewoluują. Do obu kategorii należą narzędzia ze stajni Google, bez których większość z nas nie wyobraża sobie pracy przy jakimkolwiek biznesie internetowym. Jakie to narzędzia i dlaczego warto z nich korzystać? Czytaj dalej Jakich narzędzi od Google używać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?