5 rzeczy, dzięki którym nawiążesz wirtualną relację z klientami Twojego sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego śmiało można porównać do prowadzenia sklepu stacjonarnego. Skoro prowadząc sklep “na żywo” dbasz o jego wystrój, o układ produktów zalegających na półkach, a do potencjalnego klienta podchodzisz i pytasz czy możesz mu w czymś pomóc, odpowiadasz na jego pytania i doradzasz mu w kwestii wyboru produktu, to dlaczego tego nie robisz w sklepie internetowym? Oczywiście w świecie wirtualnym jest to znacznie trudniejsze, ale wykonalne. Czytaj dalej 5 rzeczy, dzięki którym nawiążesz wirtualną relację z klientami Twojego sklepu internetowego

Sprzedawco! Uruchom Google Merchant Center i zarabiaj więcej!

Właściciele sklepów internetowych uwielbiają wyszukiwarkę Google. Co się im dziwić, skoro SEO w wielu przypadkach generuje nawet 50% przychodów firmy, a Google AdWords wzmacnia te wyniki i zwiększa udział w wynikach wyszukiwania. O dziwo, wiele sklepów internetowych nie korzysta jeszcze z Google Zakupów, czyli formy reklamy, której właściwa nazwa to Google Merchant Center. Czytaj dalej Sprzedawco! Uruchom Google Merchant Center i zarabiaj więcej!

Dlaczego warto korzystać z silnika sklepu internetowego w modelu SaaS?

Uruchomienie sklepu internetowego kojarzy się z drogą przez męki. Przedsiębiorcy doświadczyli długich terminów, horrendalnych kosztów i konieczności samodzielnego utrzymania serwerów, domen oraz wielu innych, niezbędnych narzędzi. Wszystko okraszone niezrozumiałym dla przeciętnego Kowalskiego językiem. Koniec końców, chodzi przecież o sprzedaż w Internecie. Dla przedsiębiorców, którzy chcą uniknąć tych zawikłanych procesów idealnym rozwiązaniem jest sklep internetowy na abonament, czyli model SaaS. Czytaj dalej Dlaczego warto korzystać z silnika sklepu internetowego w modelu SaaS?

Jakich narzędzi od Google używać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Sukces sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Od jakości ruchu sprowadzanego do sklepu, od tego jak aktywizujesz swoich odbiorców czy od użyteczności samego sklepu. Aby sklep się rozwijał, każdy krok na ścieżce Twojego klienta powinien być dopracowany do granic możliwości. Dlatego cały czas powstają nowe narzędzia wspomagające wszystkie z wymienionych procesów, a te, które już istnieją – ewoluują. Do obu kategorii należą narzędzia ze stajni Google, bez których większość z nas nie wyobraża sobie pracy przy jakimkolwiek biznesie internetowym. Jakie to narzędzia i dlaczego warto z nich korzystać? Czytaj dalej Jakich narzędzi od Google używać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?