Blog dla sklepu internetowego - strona 4 z 9

Jak założyć sklep na Facebooku? Poradnik 2023

sklep na facebooku jak założyć

Facebook kojarzony jest przede wszystkim jako najpopularniejsza platforma społecznościowa. Nic dziwnego, ponieważ aktywnych, światowych użytkowników platformy jest aż 1,7 miliarda, a w Polsce jest ich aż 16 milionów. Ze studenckiej platformy, Facebook stał się globalną platformą, która umożliwia kontakt z ludźmi z każdego zakątku świata.

SaaS ecommerce – zalety i wady tego rozwiązania

saas e commerce

Wybór platformy e-commerce dla właściwego funkcjonowania sklepu internetowego ma ogromny wpływ na jego późniejsze działanie. Jednym z  najpopularniejszych rozwiązań są platformy SaaS (Software as a Service), umożliwiające korzystanie za opłatą abonamentową z profesjonalnego oprogramowania. Na czym polega działanie platformy abonamentowej oraz jakie są jej wady i zalety przeczytasz w naszym artykule.

Ile kosztuje sklep internetowy? Cena założenia sklepu w 2023 roku

Ile kosztuje sklep internetowy

Sklep internetowy na pierwszy rzut oka wydaje się tanim oraz łatwym w prowadzeniu biznesem – przecież ograniczamy koszty takie jak zatrudnianie pracowników czy wynajem lokalu. Jednak założenie oraz posiadanie sklepu internetowego niesie za sobą wiele kosztów, które nie są od razu widoczne. Jeśli zastanawiasz się, jaki jest koszt sklepu internetowego, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

Tworzenie sklepów internetowych – Poradnik 2023

Tworzenie sklepów internetowych

Tworzenie sklepów internetowych jeszcze nigdy nie było tak proste. Obecne technologie dają nam ogrom możliwości bez konieczności posiadania specjalnych umiejętności informatycznych czy graficznych. Dodatkowo rynek e-commerce jest jednym z najprężniej rozwijających się, a odpowiednie wykorzystanie tego faktu, to już daje połowę sukcesu w biznesie, świadczy o tym fakt ciągle rosnących statystyk sprzedaży internetowych i ilości […]

21 najlepszych pomysłów na zarabiający biznes w Internecie w 2023

biznes w internecie

Zakupy coraz częściej robione są przez Internet, a nasze życie przenosi się do sieci, dlatego rozpoczęcie e-biznesu może być świetnym pomysłem. Obecnie w sieci można sprzedawać tak naprawdę wszystko, a przy rozpoczęciu biznesów internetowych może ograniczać jedynie wyobraźnia. E-biznes stale zyskuje na swojej popularności, przede wszystkim dzięki możliwości dotarcia do wielu potencjalnych klientów, a więc […]

Co to jest platforma E-commerce? Jak wybrać najlepszą?

jaka platforma dla sklepu internetowego

Zakupy przez Internet stały się dla nas codziennością. Obecnie wiele firm przenosi swoją działalność do sieci, ponieważ sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, a temat platform e-commerce coraz częściej poruszany jest w ogólnodostępnych publikacjach. Klienci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, a to przyczynia się do rozwoju nowych narzędzi e-commerce. Dla sprzedawców jest to […]

Gotowy sklep internetowy

gotowy sklep internetowy

Chcesz rozpocząć sprzedaż internetową i uzupełnić domowy budżet? A może marzy Ci się inwestycja we własną infrastrukturę, produkty, miejsce magazynowanie i rozwój firmy? Bez względu na to, które zdanie jest Ci bliższe, przy poszukiwaniu rozwiązań, natkniesz się na co najmniej kilka opcji. Zobacz jak tworzyć sklepy i hurtownie internetowe. 

[RAPORT] – Źródła ruchu, które najwięcej sprzedają w sklepach internetowych

najlepiej sprzedające źródła ruchu w ecommerce raport

Pewnie nieraz, jako przedsiębiorca, zastanawiałeś się, który kanał przyniesie Ci największy zwrot z inwestycji (ROI). Wybór jest ogromny, a pomysłów na nowe sposoby dotarcia do końcowego odbiorcy pojawia się coraz więcej. Jak się w tym odnaleźć? W które kanały zainwestować w pierwszej kolejności, aby Twój sklep sprzedawał? Mamy nadzieję, że raport, który wykonaliśmy wraz z […]

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

jak założyć sklep internetowy krok po kroku

      Prognozy mówią, że w ciągu najbliższych 10 lat handel będzie egzystował tylko i wyłącznie w Internecie. Sklepy stacjonarne staną się showroomami, do których będzie można wejść, obejrzeć wybrane produkty i złożyć na nie zamówienie, które odbierzesz w tym miejscu na drugi dzień lub dostawą do domu. Jeżeli te prognozy faktycznie się sprawdzą, […]

Jak stworzyć dochodowe wydarzenie online i wykorzystać w promocji sklepu?

organizacja wydarzeń online, organizacja konferencji online, platformy eventowe online

Czasowy brak możliwości organizacji wydarzeń na żywo spowodował, że eventy online stały się powszechne. Można stwierdzić, że teraz prawdopodobnie większość internautów choć raz miała okazję uczestniczyć w konferencji online, webinarze lub wideo live. A gdyby zastąpić formalności związane z organizacją wydarzenia na żywo za pomocą profesjonalnie przygotowanego webinaru? A może czas na pierwszą w historii […]

Ile kosztuje reklama w mediach społecznościowych? – Opracowanie

ile kosztuje reklama na facebooku, ile kosztuje reklama na instagramie, ile kosztuje reklama na YouTube, LinkedIn, Google Ads

Pytając o to, ile kosztuje reklama w mediach społecznościowych, musimy wziąć pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na finalną cenę. Postaraliśmy się zawrzeć każdy z nich w naszym artykule, aby wybór wykonawcy dla reklam w branży e-commerce był łatwiejszy, a świadomość podczas negocjacji ofert większa. Wzięliśmy pod uwagę działania marketingowe na Facebooku, LinkedIn, Instagram, […]

Tworzenie modelu biznesowego – Narzędzia planowania firmy

modele biznesowe, canvas, tworzenie modeli biznesowych, jak sprawdzić pomysł na biznes, przykładowy model biznesowy

Czy kiedykolwiek wpadłeś na pomysł dotyczący sprzedaży konkretnych produktów i nie wiedziałeś, jak go sprawdzić? A może myślałeś o budowaniu firmy związanej z e-commerce, lecz trudno było Tobie znaleźć sposoby na dodatkowe przychody? Czytając artykuł poznasz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć własny, “plan na firmę” i przetestować pomysł bez angażowania dużej ilości środków.  Narzędzia planowania […]

Kanały YouTube dla branży e-commerce – Kogo warto obserwować?

ciekawe kanały na yt, wartościowe kanały na youtube, ciekawe polskie kanały na youtube

Prowadzenie sklepu internetowego i firmy nie należy do najprostszych zadań. Realizując plany, rozwijając struktury, a także szukając nowych dróg dla ekspansji wiele osób poszukuje inspiracji i osób z podobnymi wyzwaniami. Doskonale służą temu wartościowe, biznesowe lub branżowe kanały na YouTube. Zebraliśmy interesujące kanały dla e-commerce w jedno miejsce, byście nie musieli więcej szukać. 

Rekrutacja pracownika sklepu internetowego – Jak zrobić to dobrze?

rekrutacja pracowników, jak rekrutować, proces rekrutacyjny, selekcja pracowników, metody selekcji pracowników, etapy rekrutacji pracowników

Rekrutacja pracownika sklepu internetowego może przyprawić wiele firm o zawrót głowy. Jak się za to zabrać? Gdzie szukać osób z odpowiednimi kompetencjami? Co sprawdzić, aby mieć pewność, że dany kandydat będzie pasował do kultury organizacyjnej? Szczególnym wyzwaniem może okazać się sytuacja, gdy rekrutujemy pierwsze osoby. Poniższy artykuł przeprowadzi Cię po całym procesie. 

Nowa analityka sklepu internetowego – Wstęp do Google Analytics 4

google analytics 4

Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]

Strona koszyka w sklepie internetowym – Co najlepiej się sprawdza?

koszyk w sklepie internetowym, porzucone koszyki, prestashop porzucone koszyki, jak zrobić koszyk na stronie internetowej

Koszyk w sklepie internetowym należy do jednego z najważniejszych, technicznych elementów, które mają wpływ na działalność i sprzedaż. Stoi tuż obok karty produktu, której odpowiednie zaprojektowanie zwiększa szansę dodania produktu do koszyka i uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji. Czy istnieje rozwiązanie, które uznawane jest za najlepsze? Jak zaprojektować koszyk zakupowy w taki sposób, aby ułatwić kupno […]

Facebook Analytics – Przewodnik po analityce sklepu

Facebook Analytics, analitycs fb, analiza sklepu internetowego, analiza reklam

Facebook Analytics to niezwykle rozbudowane narzędzie analityczne, które pomoże Ci monitorować dane sklepu internetowego i wyciągać z nich wnioski. Jeszcze niedawno w fazie testów, teraz dostępny zarówno dla dużych sprzedawców, jak i małych sklepów internetowych. Dowiedz się, jak możesz skorzystać z możliwości, które daje i kiedy zacznie Ci się to opłacać w prowadzeniu e-sklepu.  Koncepcja […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933