Definicja grup rabatowych

Definiowanie indywidualnych poziomów cen dla produktów:

  • przypisywanie ustalonych cen produktów w trzech poziomach
  • przypisywanie produktów do grup rabatowych w celu masowego zarządzania zniżkami
  • wyliczanie cen dla przydzielonej grupy rabatowej

Definiowanie rabatów:

  • definiowanie trzech poziomów cen dla każdej grupy rabatowej
  • definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego
  • ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej liczby zamówień
  • ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej sumy zamówień
  • opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień o ustalonym statusie
  • opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień złożonych w zadanym okresie czasowym

Definicja progów cenowych

Definiowanie progów cenowych produktów:

  • definiowanie progów cenowych uzależnionych od ilości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
  • definiowanie progów cenowych uzależnionych od wartości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
  • definiowanie rabatów od cen detalicznych oraz trzech poziomów rabatów od cen hurtowych osobno
  • definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego

Przypisywanie rabatów do Klientów:

  • przydzielanie konta Klienta do wybranego poziomu zniżek
  • przydzielanie Klientowi indywidualnego rabatu procentowego na wszystkie zamówienia

Zamówienia i oferty:

  • wprowadzanie zamówień w panelu administracyjnym bez konieczności podawania danych adresowych kupującego
  • dodawanie produktów z ustalaniem własnych cen na poszczególne produkty, nadawanie rabatu na całe zamówienie lub obliczanie cen automatycznie wg przydzielonego poziomu rabatów dla klienta
  • drukowanie lub wysyłanie na email oferty w pliku PDF z możliwością edycji szablonu oferty
  • drukowanie lub wysyłanie na email pro formy w pliku PDF z możliwością edycji szablonu pro formy

Pozostałe funkcje:

  • możliwość blokowania wybranych form płatności dla określonych grup klientów
  • możliwość ukrycia cen detalicznych w sklepie
  • możliwość zablokowania całego sklepu dla niezalogowanych i/lub nieaktywnych klientów
  • możliwość stworzenia osobnej strony startowej hurtownii z formularzem rejestracji i logowania i innymi elementami widocznymi bez zalogowania
  • możliwość automatycznego przypisywania nowych klientów do wskazanego poziomu rabatów
  • wyświetlanie cen produktów z rabatem tylko dla zalogowanych Klientów
  • zapis szczegółowych informacji o udzielonym rabacie przy zamówieniu
  • możliwość stworzenia indywidualnego pliku XML z eksportem oferty dla odbiorców hurtownii

Pełna lista funkcjonalności sklepu »