Kategorie

Otrzymuję błąd podczas rejestracji w Autopay

Najczęstsze błędy podczas weryfikacji :

🟠NIP_NOT_UNIQUE – oznacza, że Twój sklep jest już pod tym numerem NIP zarejestrowany w Autopay. Należy wtedy skontaktować się z obsługą i z prośbą o usunięcie obecnej rejestracji.

🟠Niepoprawnie wprowadzone dane i status ‘Transakcja jest już opłacona’ – należy zmienić dane i zapisać zmiany. W górze strony pojawi się przycisk do ponownej weryfikacji:

🟠 ACCEPTOR_NOT_ACTIVE – oznacza, że zostały wprowadzone dane, które nie podlegają zmianie. Należy wtedy skontaktować się z obsługą i Selly z prośbą o usunięcie obecnej rejestracji. Weryfikację należy przeprowadzić ponownie.


Podczas uzupełniania formularza zwróć uwagę na:

  • typ Beneficjenta: W przypadku działalności jednoosobowej – wybierz BENEFICJENT WŁAŚCICIEL, w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością –  BERNEFICJENT KIEROWNICTWO,
  • podanie pełnej nazwy firmy identycznej jak w KRS,
  • nazwę kraju – pełna (Polska) nie skrótowo (PL),
  • zgodność domeny – jeżeli rejestrujesz Autopay dla domeny testowej Selly, po zmianie na docelową będzie potrzebne wykonanie ponownej weryfikacji i wniesienie opłaty weryfikacyjnej.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933