Wybierz: rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.


Wykonane aktualizacje - rok 2014:

Grudzień 2014

rozwiń
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicje dwóch domyślnych wartości pól dla nowo dodawanych produktów przez panel: domyślny tekst pola "Czas dostawy" oraz domyślny tekst pola "Gwarancja".
  • Wdrożenie modułu eksportu zamówień do plików CSV wg definiowanego szablonu kolumn I02 w edytorze szablonów.
  • Rozbudowa opcji drukowania zamówień z poziomu listy zamówień o zaznaczone pozycje z możliwością masowego zaznaczania wszystkich pozycji do wydruku.
  • Rozbudowa listy zamówień w panelu administracyjnym o filtrowanie zamówień wg form płatności i dostaw.
  • Rozszerzona integracja z serwisem Ceneo.pl. Konfiguracja eksportowanych pól do XML dostępna w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Opcje eksportów". Adres pliku eksportu XML dostępny w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów".
  • Integracja z serwisem CeneoLokalnie.pl. Konfiguracja punktów odbioru w edycji magazynów. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów".
  • Integracja z serwisem Marketizator. Konfiguracja usługi dostępna w menu "Konfiguracja / Integracje - opcje dodatkowe".
  • Integracja z serwisem Younity. Konfiguracja usługi dostępna w menu "Konfiguracja / Integracje - opcje dodatkowe". Adres pliku eksportu XML dostępny w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów".
  • Przeniesienie z menu konfiguracji podstawowej sekcji Parametry Google, Porównywarki i opinie, Konfiguracja systemów ratalnych, Sklep Facebook do menu Konfiguracja - Integracje dodatkowe.
  • Rozbudowa menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów" o prezentację adresów XML do porównywarek dla sklepów dodatkowych.
  • Zmiany w oprogramowaniu wykonane w celu dostosowania sklepu do nowych przepisów wchodzących w życie 25 grudnia 2014:
    - zmiana nazwy przycisku skutkującego złożenie zamówienia na wymaganą treść: ZAMAWIAM I PŁACĘ (zwrot ten jest równoważny z ustawowym: Zamówienie z obowiązkiem zapłaty)
    - instalacja nowej podstrony informacyjnej "Zwroty i reklamacje" (treści uzupełnia właściciel sklepu)
    - prezentacja stanu produktu (nowy/używany) na karcie produktu
    - prezentacja gwarancji (pole tekstowe) na karcie produktu
    - zmiana napisu na karcie produktu z prezentacją terminu dostawy z "Wysyłka" na "Czas dostawy"
    - prezentacja terminów dostaw przy produktach dodanych do koszyka
    - prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja na stronie podsumowania zamówienia
    - prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja w mailach wysyłanych po złożeniu zamówienia przez Klienta
    - rozbudowa statusów zamówień o możliwość automatycznego załączania plików PDF jako załącznik do maila, np. PDF z regulaminem zakupów, czy formularzem odstąpienia od umowy.
    Spis pzostałych wymogów informacyjnych znajduje się na stronie Centrum Pomocy

Listopad 2014

rozwiń
  • Rozbudowa narzędzia masowego wystawiania aukcji o masowe skracanie tytułów aukcji jeśli przekraczają 50 znaków. Rozbudowa edycji produktu o licznik znaków dla nazw aukcji.
  • Instalacja nowej podstrony informacyjnej wymagającej uzupełnienia przez sprzedających o nazwie "Zwroty i reklamacje". Podlinkowanie strony do dowolnego miejsca sklepu należy wykonać w instrukcji w Centrum Pomocy
  • Rozbudowa narzędzi masowej zmiany danych o obsługę pola "Gwarancja".
  • Rozbudowa karty produktu o nowe pole tekstowe "Gwarancja", które można użyć do wyświetlania na karcie produktu, w strefie koszyka i mailach po zamówieniu przez znacznik:
    {$if produkt_gwarancja = 1$}{#PRODUKT_GWARANCJA#}{$endif$}
  • Dodanie do widoku zamówienia w panelu administracyjnym informacji o źródle pozyskania Klienta - adresu domeny, z którego nastąpiło wejście na sklep w sesji składania zamówienia.
  • Rozbudowa funkcji kopiowania produktów o przenoszenie opcji produktów (zaznaczony checkbox o nazwie "przyporządkowane atrybuty - opcje")
  • Zmiana w integracji PayPal: wyłaczenie możliwości komunikacji poprzez SSL 2.0 i SSL 3.0. Komunikacja z serwerami PayPal odbywa się tylko i wyłącznie przez TLS.
  • Dodanie nowych znaczników do obsługi w strefie koszyka (wszystkie etapy) oraz w szablonach maili po zakupach z dodatkowymi informacjami o produkcie:
    - stan produktu: {#STAN_PRODUKTU_TEKST#} (zwraca napis: nowy/użyuwany)
    - nazwa producenta: {$if producent = 1$}{#PRODUCENT#}{$endif$}
    - termin dostawy: {$if dostepnosc = 1$}{#PRODUKT_DOSTAWA#} {$endif$}
  • Dodanie pola "Tytuł dla produktów w kategorii" w edycji kategorii służącego do uzupełnienia znacznika TITLE w kartach produktów o wpisaną frazę (doklejane przed nazwą produktu). Możliwość dodania wyświetlania tego pola na listach produktów i karcie produktu przez znacznik {#KATEGORIA_PRODUKT_TYTUL#}
  • Zmiana w module newslettera sposobu wysyłki maili przez fizyczne konta SMTP w celu wyeliminowania trafienia na listę nadawców spamu.
  • Rozbudowa integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o nowe usługi przesyłek: paczka 24/48, paczka pocztowa zagraniczna, przesyłka zwykła zagraniczna

Październik 2014

rozwiń
  • Rozbudowa API sklepów - zmiana struktury funkcji dodawania i edytowania rekordów w bazie o dodatkowy parametr type: INSERT lub UPDATE
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro o masowe wystawianie całych kategorii produktów na aukcje. Moduł dostępny w menu SPRZEDAŻ -> Aukcje w serwisie Allegro w zakładce "Masowe wystawianie aukcji".
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro o usprawnienia: pobieranie zamówień z aukcji bez wypełnionych formularzy dostaw (po godzinie od złożenia takiego zamówienia), automatyczna zmiana formy dostawy zamówienia wpisanego w panelu po zmianach form dostaw przez kupującego w allegro (przez 60min po złożeniu zamówienia), wpisywanie kwoty wpłaconej z allegro, wpisywanie komentarza kupującego do pola uwag w zamówieniu.
  • Optymalizacja znaczników meta robots oraz canonical w celu poprawy widoczności stron w wyszukiwarkach.
  • Zmiana globalna ilości produktów na listach w kateogriach z 12 / 24 / 36 na ilości 36 / 60 / 96. Zmiana nie dotyczy sklepów z indywidualnie zmienianymi ilościami produktów w listingach.
  • Rozbudowa modułów integracji z kurierami o możliwość kasowania utworzonych przesyłek w Furgonetka, eNadawca Poczty Polskiej, Siódemka i DPD.
  • Dodanie w module faktur podsumowania kwot dokumentów wystawionych, zapłaconych i do zapłacenia

Wrzesień 2014

rozwiń
  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro:
    • wdrożenie nowej integracji wg nowej specyfikacji WSDL Allegro
    • dodanie opcji automatycznej synchronizacji aukcji z parametrami do wyboru: aktualizacja cen KUP TERAZ, aktualizacja ilości, zamykanie aukcji z produktami niedostępnymi w sklepie
    • dodanie opcji automatycznego wznowienia zakończonej aukcji
    • dodanie cenników dostaw
    • łatwiejsze mapowanie kategorii Allegro do sklepu oraz przypisywanie cenników dostaw do kategorii sklepu
    • wypełnianie pól formularzy dla zmapowanych kategorii (opcja posłuży do masowego wystawiania aukcji całych kategorii)
    • dodanie nowych filtrów aukcji: z podziałem na konta allegro, aukcji z automatycznym wznawianiem, aukcji z zamówieniami lub bez zamówień
    • dodanie szczegółowego dziennika zdarzeń synchronizacji Allegro-sklep z możliwością filtrowania zdarzeń
  • Dodanie filtra zamówień wg źródła pochodzenia: sklep głowny, sklepy dodatkowe, aukcje Allegro oraz eBay
  • Aktualizacja integracji z Google Zakupy wg nowej specyfikacji pliku eksportu produktów
  • Rozbudowa grup atrybutów (moduł wariantów) o pole opisu, które można wykorzystać do wyświetlenia przez znacznik {#GRUPA_ATRYBUTOW_WARIANTOW_OPIS#}
  • Rozbudowa statusów zamówień o możliwość definiowania dodatkowych informacji z zamówienia:
    • {#ZAMOWIENIE_NUMER#} - numer zamówienia
    • {#FIRMA#} - nazwa firmy
    • {#NIP#} - numer NIP
    • {#KLIENT_IMIE#} - imię klienta
    • {#OSOBA#} - imię i nazwisko klienta
    • {#MIASTO#} - miasto
    • {#DO_ZAPLATY#} - wartość zamówienia
    • {#KLIENT_EMAIL#} - e-mail klienta
    • {#PLATNOSC#} - forma płatności
    • {#DOSTAWA#} - forma dostawy

Lipiec 2014

rozwiń
  • Wdrożenie nowej integracji z płatnościami PayPal przez API wraz z programem ochrony sprzedających - zobacz więcej »

Czerwiec 2014

rozwiń
  • Optymalizacja oprogramowania dla wyszukiwarek: implementacja znaczników canonical dla list produktów, usuwanie opisów kategorii w kolejnych podstronach danej kategorii, automatyczne przekierowania dla nieprawidłowych adresów htaccess list produktów i kart produktów.
  • Nowy moduł integracji z PayPal Express Checkout obejmujący ubezpieczenie kupujących
  • Rozbudowa integracji z brokerem Furgonetka.pl o możliwość przesłania paczki do bufora i dalszą obsługę w serwisie brokera.

Maj 2014

rozwiń
  • Uruchomienie nowego modułu opcji produktów, będącego alternatywnym rozwiązaniem do modułu wariantów. W opcjach atrybuty łączą się każdy z każdym a dla każdej opcji ustala się kwotę dopłaty do ceny produktu bazowego.

Kwiecień 2014

rozwiń
  • Wdrożenie generowania kodu remarketindowego Google Adwords do optymalizacji kampanii reklamowych.

Marzec 2014

rozwiń
  • Dodanie możliwości szybkiej blokady eksportu plików XML dla wybranych porównywarek z poziomu panelu sklepu.
  • Rozbudowa edycji zamówień w panelu administracyjnym o możliwość zmiany wybranego dokumentu sprzedaży przez Klienta (faktura/paragon) oraz dodanie numeru i daty wystawienia paragonu do danego zamówienia.
  • Wdrożenie nowej integracji z brokerem kurierów Furgonetka.pl - zobacz więcej »
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o zautomatyzowaną wysyłkę nowych kuponów w przypadku zapisania się klienta do newslettera i/lub złożenia zamówienia w sklepie. Dodatkowo ułatwienie wysyłki kodu rabatowego z poziomu edycji zamówienia. Definicje trzech nowych szablonów maili z kuponami rabatowymi do nowych zdarzeń odbywa się w szablonach: C25, C26 i C27.
  • Rozbudowa sklepów dodatkowych zarządzanych z poziomu jednego panelu o możliwość definiowania niezależnych opisów HTML produktów (zapobiega to problemom w Google z duplicate content)
  • Wdrożenie płatności elektronicznych CashBill - zobacz więcej »
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o tworzenie i przywracanie kopii zapasowej cen produktów.
  • Wdrożenie integracji z systemem ratalnym Credit Agricole oraz Santander wg nowych specyfikacji. Konfiguracja systemów dostępna jest w menu konfiguracji podstawowej w sekcji "Konfiguracja systemów ratalnych".
  • Uruchomienie usługi API dla sklepów - zobacz więcej »

Luty 2014

rozwiń
  • Dodanie do szablonów faktur VAT (PDF) pola z datą dostawy zamówenia. Edycja tego pola dostępna w szczegółach zamówienia w polu "Termin dostawy".
  • Rozbudowa narzędzia masowej zmiany ceny o moduł zmiany cen wariantów na podstawie ceny podstawowej produktów.

Styczeń 2014

rozwiń
  • Zmiana skryptu integracji z Opineo.pl na nową wersję eliminującą konieczność otrzymania zgody kupującego na wysłanie ankiety z opinią o zakupie/sklepie.
  • Rozbudowa modułu importu plików CSV o nowe opcje: import ustawień produktów dla porównywarek (wartości 0/1) oraz pola kolejności produktu w kategorii (liczba naturalna). Dodana możliwość aktualizacji produktów bez aktualizacji cen oraz bez wskazywania kategorii.
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o nowe opcje: wyświetlanie list produktów przed zmiana cen aktualnej i poprzedniej. Dodane zostały nowe opcje zaokraglania cen do różnych formatów liczbowych
  • Dodanie do edytora szablonów dodatkowych tłumaczeń (L04 - angielski oraz L05 - niemiecki) komunikatów systemowych niedostępnych w szablonach podstowywch sklepów, które posiadają obcojęzyczne szaty graficzne.
  • Rozbudowa modułu faktur VAT o eksport rejestru sprzedaży do pliku w formacie CSV.
  • Rozbudowa modułu zamówień i faktur VAT o możliwość zmiany stawki VAT zamówionych produktów (dodane stawki VAT eksportowe przy sprzedaży za granicę).
  • Wdrożenie nowego modułu produktów dodawanych w koszyku jako prezent przy zakupach za określoną kwotę. W edycji produktów dodane nowe pole "Produkt jako prezent", gdzie można zdefiniować minimalną wartość koszyka, przy której ten produkt zostanie zaproponowany do dodania bezpłatnie. W konfiguracji podstawowej sklepu możliwość włączenia pokazywania wszystkich prezentów, które klient może otrzymać jeśli zwiększy wartość koszyka.

Czas na jazdę próbną Wykorzystaj 30 dni
za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego używania oprogramowania!