Wykonane aktualizacje:

Czerwiec 2017

rozwiń
  • Rozbudowa modułu powiadomień SMS o możliwość automatycznego zaznaczania pola "wyślij SMS" w edycji produktu dla zamówień bez zakupionych powiadomień. Dodatkowe pole "Liczba wysyłanych wiadomości" ograniczy ilość wiadomości SMS na jedno zamówienie.
  • Instalacja reCAPTCHA w formularzu polecenia produktu w celu dodatkowego zabezpieczenia przed robotami.
  • Nowy moduł przekierowań typu 301 dla sklepów przenoszących oprogramowanie na platformę Selly. W menu "Narzędzia / Przekierowania SEO" możliwość zdefiniowania linków przekierowania na nowe adresy.

Maj 2017

rozwiń
  • Rozbudowa edycji kategorii o definiowanie sposobu dodawania pola "Tytuł dla produktów w kategorii" w META TITLE produktów: przed lub po nazwie produktu.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o dodatkowe aktualizacje elementów w trwających aukcjach: opisów produktów, cenników dostaw, zdjęć dla aukcji. Opcje dostępne do wyboru pojawiają się na liście aukcji w kolumnie "Działanie" przy włączonym filtrowaniu aukcji wg statusu jako "aukcje trwające".
  • Rozbudowa edycji kategorii o nową zakładkę "Dane dla sklepów dodatkowych" z definicją osobnych treści meta tagów oraz opisu kategorii dla każdego multisklepu osobno.

Kwiecień 2017

rozwiń
  • Dodanie w edycji zamówenia wyświetlania numeru IP komputera, z którego złożono zamówienie.
  • Dodanie w pierwszym kroku koszyka do nazwy formy płatności zaliczki przelewem obliczonej kwoty do zapłaty.
  • Rozbudowa edycji kategorii o kolejny typ sortowania produktów: wg liczby wyświetleń malejąco. Produkty o największej liczbie wejść będą pokazywane jako pierwsze w danej kategorii.
  • Rozbudowa programu partnerskiego i lojalnościowego o opcję konfiguracyjną włączania i wyłączania możliwości wykorzystania zgromadzonych środków w koszyku zakupowym. Włączanie funkcji w menu SPRZEDAŻ -> Program Partnerski -> zakładka "Konfiguracja".
  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro o nową czynność przy synchronizacjach: wznawianie aukcji zakończonych z włączoną opcją "ponowne wystawienie" jeżeli produkt stanie się dostępny do sprzedaży.

Marzec 2017

rozwiń
  • Wdrożenie nowego systemu płatności online eService
  • Rozbudowa eksportu XML dla porównywarki Ceneo o eksport wagi produktu, jeśli jest zdefiniowana w sklepie.
  • Rozbudowa API platformy o dodatkowe dane udostępniane przez ten moduł:
    - produkty_warianty: termin_dostawy, wariant_cena_aukcji
    - produkty_wlasciwosci: ilosc_dokladnosc, ilosc_min, ilosc_przyrost
    - produkty_zdjecia: zdjecie_pozycja, zdjecie_opis
    - zamowienia: pp_odbior (wybrany punkt odbioru)
    - carts: cart_id, user_id, cart_name, value_products
    - carts_items: cart_id, item_id, product_id, set_products, variant_id, quantity, price

Luty 2017

rozwiń
  • Rozbudowa integracji z Allegro o nowe opcje dla zdjęć w aukcjach: możliwość wystawienia aukcji ze wzkazanymi zdjęciami spośród dostępnych w sklepie (maksymalnie 8). Możliwość zablokowania eksportu wybranych zdjęć w ramach opisu produktu (znaczniki galerii zdjęć: {#GALERIA#} i {#GALERIA_MAX#} ).
  • Rozbudowa zestawów produktów o możliwość zdefiniowania, które składniki zestawu będzie mógł klient zwiększyć ilościowo przed umeiszczeniem zestawu do koszyka. Opcja dostępna jest tylko dla zestawów z ceną zależną od składników zestawu.
  • Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu oraz możliwość wyłączenia eksportu opisu produktu.
  • Rozbudowa eksportów XML dla Google Zakupy oraz Skapiec o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu.
  • Rozbudowa programu partnerskiego o możliwość doładowania konta klienta z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Kwota doładowania może zostać wykorzystana na następne zamówienia.

Styczeń 2017

rozwiń
  • Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją "wszystkie dostępne" pojawiły się: "wszystkie wyświetlane" (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
  • Rozbudowa edycji produktu o opcjonalne pole "Kategoria Ceneo". Wpisana nazwa zostanie dołączona na początek ścieżki kategorii eksportowanego pliku XML dla Ceneo.
  • Nowy moduł tworzenia bannera rotacyjnego na stronie głównej sklepu. Możliwość dodania kolejnych grafik lub kodu HTML w poszczególne klatki pokazu. Możliwość wygenerowania samego kodu HTML bannera do umieszczenia na dowolną inna podstronę sklepu. Moduł dostępny w menu TREŚCI -> Pokaz slajdów.
  • Rozbudowa eksportu XML dla Google Zakupy o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją "wszystkie dostępne" pojawiły się: "wszystkie wyświetlane" (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
  • Przebudowa modułu artykułów na nowy moduł bloga w sklepie (przykład: demo.selly.pl/blog.html ). Dostępne ogólne funkcjonalności:
    - tworzenie wpisów: skrót, pełna treść, zdjęcie, znaczniki META, przypisywanie kategorii, tagów, powiązania z produktami, kategoriami,
    - definiowanie kategorii bloga, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg kategorii,
    - definiowanie tagów dla wpisów, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg tagów,
    - moderacja komentarzy, możliwość zablokowania komentowania wpisów,
    - wyszukiwarka wpisów, listowanie wpisów wg kategorii, tagów.
    Zarządzanie wyglądem bloga w edytorze szablonów w szablonach: D06, H05, H06.
    Uruchomienie bloga następuje po zdefiniowaniu kategorii dla wpisów. Bez zdefiniowanych kategorii wpisów moduł zachowuje się jak wcześniejszy moduł artykułów.
  • Rozbudowa generowanej sitemapy dla google o linki wpisów bloga.
  • Rozbudowa programu partnerskiego o opcję programu lojalnościowego. Ustalony procent wartości zakupów dokonanych przez klientów może trafiać na ich własne konto programu parterskiego.

Grudzień 2016

rozwiń
  • Wdrożenie integracji z Opinie konsumenckie Google - konfiguracja integracji w menu: Integracje - opcje dodatkowe. Instalacja plakietki ocen przez wdrożenie znacznika {#GOOGLE_OPINIE_PLAKIETKA#} w wybranym miejscu sklepu. Na stronie potwierdzenia zamówienia wymagany znacznik {#GOOGLE_OPINIE#} wysyłający ankiety do klientów.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicje adresów e-mail dla otrzymywania powiadomień o nowych rejestracjach klientów oraz o dodaniu nowej opinii o produktach.

Listopad 2016

rozwiń
  • Nowy moduł powiadomień dla klientów o dostępności produktów. W konfiguracji podstawowej włączenie funkcji "Czy włączyć moduł powiadomień o dostępności produktów" powoduje pokazanie na karcie produktu, który nie jest dostępny do sprzedaży przycisku do formularza, w którym użytkownik może wpisać adres e-mail, na który zostanie wysłany list, jeżeli produkt stanie się dostępny do sprzedaży.
  • Rozbudowa form dostaw o możliwość wgrania ikonki prezentującej daną formę dostawy na karcie produktu lub w koszyku. Po zdefiniowaniu ikonki należy w kodzie szablonu umieścić blok:
    {$if dostawa_img = 1$} < img src="{#DOSTAWA_IMG#}" alt="{#DOSTAWA_NAZWA#}" / >{$endif$}
  • Rozbudowa raportów sprzedaży wg zamówień i produktów o podliczanie bilansu kosztów zakupów i zysku, jeśli w produktach została wprowadzona cena zakupu.

Październik 2016

rozwiń
  • Nowy modul sprzedaży produktów w nietypowych kształtach. Obliczanie cen wg sprzedawanej powierzchni: kwadratu, prostokąta, koła, owalu lub wg mb zdefiniowanego materiału. Aktywacja modułu w menu ASORTYMENT / Kształty produktów. Po uruchomieniu modułu w edycji produktów w zakładce WYMIARY można definiować szereg parametrów, wg których będzie liczona cena.
  • Integracja bezpośrednia z kurierem ROHLIG SUUS Logistics SA. Włączenie i ustawienia integracji w menu KONFIGURACJA / Integracje - przesyłki.

Wrzesień 2016

rozwiń
  • Rozbudowa edycji form płatności i form dostaw o definicje nazw i opisów w wersjach językowych oraz możliwość blokowania wybranych form płatności lub dostaw w zależności od wyświetlanej wersji językowej sklepu.
  • Rozbudowa integracji z systemem WF-Mag o automatyczne aktualizacje statusów WF-Mag -> Sklep oraz opcjonalne wysłanie maila do klienta po zmianie statusu. W panelu sklepu w menu KONFIGURACJA / Integracje - programy F/K w sekcji "Integracja z programem WF-Mag" należy zdefiniować mapowanie statusów WF-Mag do odpowiednich statusów w sklepie.
  • Rozbudowa modułu programu partnerskiego o możliwość wykluczenia z naliczania prowizji za zakupy oznaczone jako "promocja na stronie głównej i hit dnia" oraz produkty przecenione (cena poprzednia większa od aktualnej). Konfiguracja ustawienie w menu SPRZEDAŻ -> Program Partnerski -> Konfiguracja.
  • Nowy moduł do masowej wysyłki SMS dla zarejestrowanych klientów. Możliwość filtrowania klientów wg różnych kryteriów: miejscowość, zakres czasowy złożenia zamówienia czy wartości zamówienia. Moduł dostępny w menu NARZĘDZIA -> Kampania SMS.
  • Zmiana sposobu odzyskiwania/przypominania haseł klientów. Wypełnienie formularza odzyskania hasła generuje email na adres klienta z linkiem do formularza definiowania nowego hasła.
  • Rozbudowa modułu eksportów plików XML dla porównywarki okazje.info o definiowanie dodatkowych atrybutów jak rozmiary, kody produktów, waga, wymiary i dowolne inne zdefiniowane w opisach zaawansowanych. Produkty z przydzielonym atrybutem koloru są rozbijane na osobne oferty w pliku XML.
  • Wdrożenie nowej formy przesyłki obsługiwanej przez eNadawcę Poczty Polskiej: Przesyłka firmowa listowa nierejestrowana.
  • Wprowadzenie najnowszych zmian wg wytycznych Google dla eksportu produktów do XML, m.in. eksport produktów tylko z wprowadzonymi zdjęciami, przekazanie kodu EAN.

Sierpień 2016

rozwiń
  • Wdrożenie nowej formy dostawy z odbiorami w punktach DHL Parcelshop.
  • Wdrożenie nowego modułu do obsługi programu partnerskiego w sklepie:
    • Opcje dostępne po stronie klienta: podsumowanie kwot zebranych w programie, zgłaszanie chęci wypłaty zebranych środków z podaniem numeru rachunku do wypłaty, pobieranie bannerów, lista polecających z rozbiciem kwot naliczonych, lista rozliczeń.
    • Opcje dostępne po stronie panelu administracyjnego: lista osób z rozbiciem kwot uzyskanych w programie, obsługa polecających (zestawienia zamówień), rozliczanie zleconych wypłat.
    • Konfiguracja programu: prowizja ogólna oraz definicja progu minimalnej wypłaty, definicje prowizji w producentach jako wartość nadrzędna wobec prowizji ogólnej.
  • Wdrożenie nowego modułu zwrotów:
    • udostępnienie klientom formularza zwrotu (np. http://demo.selly.pl/zwrot.html) lub łatwego zgłoszenia zwrotu z poziomu historii zamówień
    • zarządzanie zwrotami w panelu sklepu w menu SPRZEDAŻ -> ZWROTY (lista zwrotów z wyszukiwarką, edycja zwrotów, lista wszystkich zdarzeń)
    • edycja szablonów maili (szablony Z01-Z05), formularza zwrotu (M05), wydruku PDF wypełnionego zgłoszenia (M06), etykiety adresowej (M07).
  • Modyfikacja koszyka (krok 3) - usunięcie formularza zgody na ankietę Ceneo programu Zaufane Opinie. W programie tym od dnia 04.04.2016 do pozyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych klienta nie jest już potrzebny osobny checkbox na stronie sklepu. Modyfikacja ma na celu pozyskanie większej ilości opinii o sklepie.
    Zmiany należy dokonać zgodnie z poniższymi krokami:
    • włączenie automatycznej wysyłki ankiety do klienta definiuje się w panelu sklepu w menu "KONFIGURACJA / Integracje - opcje dodatkowe" w sekcji "Integracja z ceneo.pl". Należy zaznaczyć na TAK dwa ustawienia: "Wysyłaj dane o produktach" oraz "Wysyłaj email klienta".
    • wypełnić i podpisać Umowę Powierzania Przetwarzania Danych Osobowych z Ceneo (umowa dostępna w Ceneo),
    • w treści Regulaminu/Polityki prywatności sklepu należy umieścić zgodę pozyskiwania danych osobowych klienta o treści:
      W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.

Lipiec 2016

rozwiń
  • Budowa nowego modułu w panelu sklepu w menu SPRZEDAŻ / Koszyki. Podgląd koszyków zapisanych przez klientów oraz ostatnich niezrealizowanych koszyków w okresie 30 dni.
  • Rozbudowa opcji zapisywania koszyków przez klientów zarejestrowanych o możliwość zapisania wielu zestawów koszyków z nadawaniem dla nich nazw. Możliwość ładowania lub kasowania wybranego zestawu.
  • Rozbudowa modułu statusów zamówień o obsługę wersji językowych nazw statusów, tytułów maili, dołączanych załączników oraz szablonów SMS.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o możliwość zdefiniowania adresu email, na który mają być wysyłane kopie listów z potwierdzeniem założenia nowego konta klienta.
  • Wdrożenie nowej formy dostawy Poczta Polska Odbiór w Punkcie. Wybór punktu odbioru w placówce Poczty Polskiej lub na stacji Orlen. Usługa dostępna w integracji z eNadawcą dla przesyłek typu Pocztex Expres 24 oraz Paczka 24/48.
  • Rozbudowa edycji karty zamówienia: zapamietanie w cookies zaznaczenia pola "Powróć do edycji produktu po zapisaniu zmian".
  • Rozbudowa integracji z wfirma.pl - przekazywanie numeru zamówienia do uwag eksportowanej faktury.
  • Wyłączenie powiadomień SMS typu ECO i przełączenie ustawienia na SMS PRO. Od dnia 1 lipca 2016 nowa ustawa antyterrorystyczna zablokowała możliwość wykorzystania komunikacji SMS ECO w kontaktach z użytkownikami.
  • Zmiana oznaczenia płatności elektronicznych transferuj.pl na tpay.com

Czerwiec 2016

rozwiń
  • Rozbudowa modułu stron informacyjnych o przypisywanie poszczególnych dokumentów do odpowiedniego sklepu (podstawowego lub dodatkowych).
  • Wdrożenie przekierowań typu 404 dla stron produktów i kategorii, które nie istnieją w danym sklepie głównym lub dodatkowym.
  • Rozbudowa integracji z kurierem DPD o definiowanie wartości minimalnej zamówienia, powyżej której automatycznie wstawiana będzie deklarowana wartość przesyłki.
  • Rozbudowa integracji z serwisem eBay o automatyczne pobieranie zamówień z serwisów oraz kończenie aukcji z produktami / zestawami niewyświetlanymi lub ze stanem zero w magazynie, których sprzedaż jest niedozwolona
  • Wdrożenie do integracji z porównywarką Skapiec.pl specyfikacji ver. 13.00, w której znajdują sie dodatkowe dane o produktach: pełne drzewo kategorii, zdjęcie produktu, link do produktu, kod producenta i EAN
  • Rozbudowa integracji z serwisem eBay o wystawianie bezterminowych aukcji, dodanie możliwości eksportu wielu zdjęć do aukcji, eksport kodu producenta i kodu EAN.
  • Rozbudowa edycji kategorii o nowe pole "Baner na liście produktów" w celu osadzenia graficznego elementu umieszczanego jako pierwszy produkt w liście produktów. Osadzenie elementu wymaga odpowiedniego ostylowania i oskryptowania kodu podstawowego:
    {$if kategoria_baner_promocyjny = 1$} {#KATEGORIA_BANER_PROMOCYJNY#} {$endif$}
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej (sekcja "Pozycjonowanie") o aktywację dla produktów wyłączonych z wyświetlania przekierowań typu 301 na najbliższą listę produktów lub stronę główną, jeśli wszystkie kategorie wyżej są wyłączone z wyświetlania.
  • Nowy moduł narzędzi do masowego kopiowania danych o produktach do wersji językowych. Możliwość łatwego przenoszenia wybranych danych z głównej wersji językowej na wybraną inną wersję: nazwa produktu, nazwa htaccess, nazwa dodatkowa produktu, tytuł strony, tag meta description, tag meta keywords, opis produktu, opis skrócony produktu, tekst promocyjny, gwarancja, czas dostawy, filmy, tytuł aukcji, opis dla aukcji.
  • Dodanie nowej funkcjonalności: Ceny specjalne. Definiowanie w konfiguracji podstawowej adresów URL zewnętrznych stron polecających (tzw. referrer), z których przejście na sklep spowoduje wyświetlenie wpisanej ceny specjalnej. Cena specjalna wyświetlana na karcie produktu i listach produktów.

Maj 2016

rozwiń
  • Dodanie nowej funkcjonalności do zarządzania administratorami sklepu: możliwość zdefiniowania adresu przekierowania administratora na wskazaną podstronę panelu po poprawnym zalogowaniu.
  • Rozbudowa modułu integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o usługi Pocztex i Przesyłka firmowa polecona.
  • Rozbudowa synchronizacjia aukcji z Allegro o zmiane cen na aukcjach ze złożonymi ofertami
  • Rozbudowa modułu wprowadzania zamówień / ofert w panelu administracyjnym o wybór statusu i wysyłkę maila zgodną z przydzielonym statusem zamówienia.
  • Rozbudowa modułu produktów o definicje tłumaczeń dla wersji językowych: nazwa produktu, nazwa dodatkowa, nazwa htaccess (adres strony), nagłówki META (title, description, keywords), tekst promocyjny, gwarancja, czas dostawy, opis produktu, opis skrócony, filmy, nazwa produktu i opis dla aukcji.

Kwiecień 2016

rozwiń
  • Rozbudowa edycji produktów oraz narzędzia masowej zmiany danych o zarządzanie polem KUP NA CENEO. Włączenie tej opcji ustawia w pliku eksportu XML dla porównywarki Ceneo dostępność produktu w opcji KUP TERAZ w ramach serwisu Ceneo.pl
  • Rozbudowa edycji produktów o notatki grupowe: notatki widziane tylko dla przydzielonych grup administratorów. Dodatkowo widoczność notatki w edycji zamówień z danym produktem w sekcji komentarza.
  • Rozbudowa modułu importów CSV o nowe pola: opis HTML dla aukcji, znaczniki META: tytuł strony oraz description.
  • Rozbudowa modułu dodawania zamówień o nowe możliwości:
    - dodawanie zamówień bez danych adresowych klienta (wymagany tylko email)
    - dodawanie produktów z opcjami
    - wysłanie pro formy w formie załącznika z PDF na email (szablon edytowalny D07)
    - wysłanie oferty w formie PDF ze zdjęciem produktu (szablon edytowalny D09)
    - nadanie procentowego rabatu na wprowadzane zamówienie
    - edycja poszczególnych cen wprowadzanych produktów
    - dodawanie komentarza do każdego wprowadzanego produktu
  • Rozbudowa modułu edycji zamówień o nowe możliwości:
    - notatki grupowe: notatki widziane tylko dla przydzielonych grup administratorów
    - drukowanie i wysyłanie pro formy oraz oferty w wersji PDF
  • Edycja nowych szablonów eksportowanych do PDF: pro forma (D07), oferta zamówienia (D09).
  • Rozszerzenie przydzielania opiekunów zamówień o grupę administratorów (wcześniej grupa tylko pracownicy).

Marzec 2016

rozwiń
  • Usprawnienie zarządzania edycją kategorii przez łatwe przełączanie między poszczególnymi kategoriami z wybraną zakładką edycji: Dane ogólne, Wersje językowe, Definicja szablonu opisu produktów, Promowani producenci, Tagi.
  • Rozbudowa modułu kategorii o definicje tłumaczeń dla wersji językowych: nazwa kategorii, nazwa htaccess, nagłówki META, opis kategorii, tekst promocyjny, tytuł dla produktów w kategorii.
  • Rozbudowa modułu atrybutów o definicje tłumaczeń dla wersji językowych: nazwa i opis grupy atrybutów (np, rozmiary, kolory), nazwy atrybutów (np. biały, czarny, rozmiar S).
  • Wdrożenie integracji z systemem płatności i-Leasing w Platformafinansowa.pl.
  • Wdrożenie nowego skryptu integracji z Opineo.pl.
  • Rozbudowa API platformy o funkcję zwracającą aktualną ilość wywołań API w danym miesiącu.
  • Rozbudowa integracji z Zaufane Opinie Ceneo o możliwość wyłączenia koniecznej zgody na wysłanie ankiety przez zaznaczenie opcji "Wysyłaj email klienta" na wartość NIE.
  • Wdrożenie integracji kodu piksela Facebook generowanego na różnych zdarzeniach w sklepie. Definicja identyfikatora piksela w menu KONFIGURACJA -> Integracje - opcje dodatkowe -> sekcja "Integracja z Facebook". Więcej informacji o Facebook Pixel na stronie: https://www.facebook.com/business/help/952192354843755

Luty 2016

rozwiń
  • Rozbudowa API o pobieranie danych z tabel z wyszukiwaniem wg zadanych warunków na określonym polu bazy, np. zamówienia o numerze większym/mniejszym niż wskazany lub z dopasowaniem do zadanej frazy, np. klienci o wskazanej nazwie miejscowości.
  • Rozbudowa integracji z fakturownia.pl o generowanie nowych rodzajów dokumentów: paragon, rachunek.
  • Rozbudowa integracji z Salesmanago o definiowanie własnych nazw tagów przypisywanych klientom zapisujących się do newslettera oraz osobno dla kupujących.
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o listowanie zamówień, w których edytowany kupon został użyty. Dodatkowy zapis informacji w kuponie, na podstawie jakiego zamówienia został kupon wygenerowany, dla generowanych kuponów rabatowych po złożeniu zamówienia, wysyłanych z poziomu listy lub edycji zamówień.
  • Rozbudowa ręcznego importu plików CSV o automatyczne indeksowanie dla wyszukiwarki klientów pola kodu producenta

Styczeń 2016

rozwiń
  • Wdrożenie nowego modułu stron informacyjnych z obsługą wersji językowych.
  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro o opcję automatycznego zamykania aukcji w przypadku, gdy są oferty a cena produktu w sklepie wzrosła o ustalony procent. Próg zamknięcia aukcji definiowany może być ogólnie dla całego asortymentu jak i dla każdego produktu osobno. W połączeniu z zaznaczoną opcją w aukcji "Wystaw ponownie po zakończeniu" otrzymujemy możliwość automatycznego wystawienia tej samej aukcji z nową ceną.
  • Rozbudowa integracji z Salesmanago.pl o monitorowanie zamówień oraz porzuceń koszyków. W systemie Salesmanago dopisywane są odpowiednie zdarzenia typu CART i PURCHASE.
  • Wdrożenie integracji z Salesmanago.pl - automatyczne dopisywanie i wypisywanie maili z list wysyłkowych w systemie Salesmanago dla klientów zakładających konta w sklepie oraz zapisujących się do samego newslettera. Konfiguracja opcji w menu KONFIGURACJA / Integracje - opcje dodatkowe.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o opcję automatycznego wznawiania aukcji w przypadku ponownego pojawienia się dostępności produktu w magazynie. Wcześniej opcja działała tylko dla aukcji naturalnie zakończonych wg ustawionej daty zakończenia aukcji.

Grudzień 2015

rozwiń
  • Rozbudowa integracji z płatnościami Przelewy24.pl o automatyczne księgowanie wpłat.
  • Rozbudowa modułów: Konfguracja podstawowa, Integracje - przesyłki, Integracje - programy F/K o ukrywanie zapisanych haseł do zintegorwanych systemów zewnętrznych. Zapisane hasło prezentowane jest w postaci pięciu gwiazdek: *****
  • Wdrożenie integracji bezpośredniej z kurierem K-EX.
  • Rozbudowa narzędzia masowego usuwania produktów o filtr wyświetlajacy wszystkie, tylko dostępne lub tylko niedostepne produkty. Dodanie możliwości usunięcia samych zdjęć produktów w ustawionych kryteriach filtrowania.

Listopad 2015

rozwiń
  • Integracja płatności kartami kredytowymi w systemie Autorize.net
  • Rozbudowa API platformy o nową metodę "allegro_dostawy" zwracającą powiązanie form dostaw allegro do rodzajów przesyłek w sklepie.
  • Dodanie obsługi ikony promocji na listy produktów (wcześniej dostępne tylko na karcie produktu). Definicja ikony w edycji produktów (sekcja "Opcje promocji") z nazwą pliku z ikonką promocji umieszczaną np. na zdjęciu produktu lub w dowolnym innym miejscu listy produktów. Osadzenie ikonki należy wykonać przez edytor szablonów przez kod:
    {$if ikona_promocji = 1$}{#IKONA_PROMOCJI#}{$endif$}
  • Integracja z serwisem domodi.pl
  • Integracja z systemem ratalnym Sygma Bank. Definicja usługi dostępna w panelu w menu KONFIGURACJA / Integracje - opcje dodatkowe. Do poprawnej integracji w edycji kategorii należy przypisać odpowiedni typ produktów i kod produktów jeśli jest inny niż w ustawieniach ogólnych.

Październik 2015

rozwiń
  • Integracja z porównywarką Cenus.pl
  • Integracja sklepów z programem Wiarygodne Opinie Okazje.info. Opcja włączenia integracji dostępna w menu KONFIGURACJA / Integracje - opcje dodatkowe.
  • Rozbudowa edycji produktu w modułach produktów polecanych i dodatkowych o listowanie powiązań odwrotnych (typ "-1") w celu masowego odznaczania takich powiązań. Dodanie stronicowania produktów powiązanych.
  • Rozbudowa integracji z aukcjami Allegro o wystawianie ofert z dostawą Allegro Polecony Inpost
  • Rozbudowa integracji z aukcjami Allegro i eBay o możliwość wystawiania zestawów produktów oraz ich aktualizacji (cen, ilości) podczas automatycznych synchronizacji.
  • Rozbudowa edycji produktów o definicję maksymalnej ilości sztuk wystawianych na aukcje Allegro i eBay.
  • Rozbudowa modułu eksportu zamówienia dla DHL eCas (plik XML) o możliwość włączenia powiadomień SMS dla klientów wysyłanych przez system DHL.
  • Rozbudowa wyszukiwarki zamówień w panelu administracyjnym (prawy górny róg) o szukanie wg nazwy miasta zamówienia, jeśli wpisany ciąg znaków jest słowny (wpisanie liczby szuka numeru zamówienia)
  • Wdrożenie integracji bezpośredniej z kurierem DB Schenker
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie alternatywnego tekstu dla zdjęć oraz ich kolejności w galerii na stronie sklepu.

Wrzesień 2015

rozwiń
  • Rozbudowa API o dwa nowe pola w tabeli zamowienia: kwota_rabatu oraz dokument
  • Rozbudowa modułu produktów dodatkowych oferowanych w koszyku o opcję darmowego transportu dla produktów dodatkowych. Dodanie filtrowania produktów dodatkowych wraz z narzędziem masowego ustawiania darmowego transportu.
  • Dodanie obsługi osadzania bloków HTML w opisach HTML produktów w celu łatwego zarządzania powtarzalnymi treściami w opisach produktów
  • Rozbudowa modułu wariantów o definiowanie czasu dostaw poszczegółnych wariantów, jeśli są inne niż czas dostawy produktu głównego
  • Dodanie do edycji produktów (sekcja "Opcje promocji") definicji nazwy pliku z ikonką promocji umieszczaną np. na zdjęciu produktu lub w dowolnym innym miejscu karty produktu. Osadzenie ikonki należy wykonać przez edytor szablonów przez kod:
    {$if ikona_promocji = 1$}{#IKONA_PROMOCJI#}{$endif$}
  • Dodanie obsługi listowania wszystkich promocji w sklepie typu HIT DNIA przez link: hity.html - np. http://demo.selly.pl/hity.html
  • Dodanie do modułu eksportów plików XML formatu zgodnego z Criteo.com
  • Wdrożenie obsługi dodatkowych walut w sklepie
    • obsługiwane standardowo waluty obce: EUR, USD, GBP, CZK z codzienną aktualizacją NBP oraz definiowane wzory narzutów na kursy lub własny stały kurs
    • rozbudowane formy płatności z obsługą dodatkowych walut: PayPal, dotpay.pl, Sofort Banking, eCard, CashBill
    • definiowalny widżet dla klienta z wyborem: języka szaty graficznej, waluty i kraju dostawy
    • definiowanie dodatkowych stawek podatku VAT
    • przydzielanie niestandardowych stawek podatku VAT dla wybranych krajów dostaw
    • infomacja przy zamówieniach o wybranej walucie, kraju dostawy, kursie waluty w momencie składania zamówienia
    Szczegółowy opis modułu walut - zobacz więcej »
  • Rozbudowa modułu tagów o definiowanie opisów wyświetlanych nad listą produktów wg wybranego tagu.

Sierpień 2015

rozwiń
  • Rozbudowa modułu automatycznych synchronizacji z Allegro o opcję aktualizacji cen wariantów wystawionych produktów na aukcjach.
  • Integracja z systemem przesyłek kurierskich korporacjakurierska.pl. Ustawienia integracji w menu KONFIGURACJA / Integracje - przesyłki.
  • Rozbudowa listy aukcji zakończonych w allegro.pl o opcję masowego usuwania aukcji zakończonych.
  • Wdrożenie usprawnień w znacznikach canonical, które pomagają usprawnić indeksację podstron w wyszukiwarce Google.

Czerwiec 2015

rozwiń
  • Rozbudowa edycji danych klientów o ustawienie: Klient zarejestrowany jako VAT UE (kupuje wg stawki VAT: nie podl. UE). Włączenie tej opcji powoduje przeliczenie cen na listach produktów, karcie produktu oraz całej sekcji koszyka wg stawki VAT o wartości 0%.
  • Rozbudowa edycji zamówienia o szybkie przeliczenie wartości produktów na inną stawkę VAT.

Maj 2015

rozwiń
  • Rozbudowa modułu wyszukiwarki dla klientów o szukanie fraz rozdzielonych znakami myślnika "-" oraz gwiazki "*", np. x-1, 6*9
  • Rozbudowa konfiguracji z Allegro o mapowanie kolejnych form dostaw: Allegro Polecony InPost, Paczka 24, Paczka 48, Odbiór w punkcie - Paczka24 Odbiór w Punkcie
  • Integracja z systemem sprzedaży PC Market
  • Identyfikacja zamówień wg loginów kont sprzedawców w Allegro w podglądzie zamówienia oraz w raportach sprzedaży.
  • Opcja drukowania własnego listu przewozowego dostępna z poziomu edycji zamówienia z możliwością edycji szablonu wydruku.

Kwiecień 2015

rozwiń
  • Rozbudowa modułu importu wpłat bankowych o format historii danych z rachunku mBank CompanyNet.
  • Wdrożenie integracji z systemem wfirma.pl. Integracja obustronna baz produktów (także w opcji magazynów), wystawianie faktur proforma, paragonów fiskalnych i niefisalnych - zobacz więcej »
  • Rozdzielenie sekcji panelu "Integracje - opcje dodatkowe" na dwie nowe grupy menu: Integracje - przesyłki oraz Integracje - programy F/K.
  • Rozbudowa modułu listy klientów w panelu - dodanie eksportu pliku CSV z danymi klientów.
  • Rozbudowa listy aukcji allegro o prezentacje ilości aktualnie dostępnych produktów w sklepie oraz dokładnej daty zakończenia aukcji.
  • Przebudowa modułu listy klientów w panelu - dodanie filtrowania wszystkich lub wyników wyszukiwania klientów wg dodatkowych parametrów: konta aktywne, konta nieaktywne, poziomy cen przypisanych do klientów, zgoda lub brak zgody na newsletter, konta z podanym numerem NIP lub bez NIP.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu (sekcja Wartości standardowe, minimalne i maksymalne) o opcję definiowania progu wartości kosztu dostawy (pole: Maksymalna wartość kosztu dostawy), powyżej którego koszt liczbowy zmieni sie na informację tekstową w formacie "do ustalenia". Możliwość zdefiniowania napisu słownego. Ukrycie kosztu dostawy i zastąpienie go tekstem odbywa się we wszystkich krokach koszyka oraz w mailach wysyłanych tuż po złożeniu zamówienia. W panelu administracyjnym zamówienie jest zapisywane z zerowym kosztem dostawy oraz z notatką "Należy określić koszt dostawy". Przed wysłaniem maila do klienta z poziomu panelu administracyjnego należy wpisać ustalony koszt dostawy.

Marzec 2015

rozwiń
  • Rozbudowa list zamówień w panelu administracyjnym o dodatkowy filtr wg producentów występujących w zamówieniach.
  • Rozbudowa edycji produktu o pole z numerem ID produktu w ceneo.pl w celu prezentowania szybkiego linku do ceneo.pl z poziomu listy produktow i karty produktu w panelu administracuyjnym.
  • Integracja z plaftormą fakturownia.pl - systemem faktur online. Konfiguracja integracji w menu "Konfiguracja / Integracje - opcje dodatkowe". Po zdefiniowaniu ustawień w edycji zamówienia uruchomiony zostanie link: Generuj fakturę proforma w serwisie fakturownia.pl
  • Rozbudowa definicji form płatności o możliwość zablokowana poszczególnych kanałów dla klientów bez rabatów (detaliczni), klientów z poziomem hurtowym 1/2/3 lub klientów z indywidualnym rabatem procentowym.
  • Wdrożenie modułu eksportu faktur do plików CSV wg definiowanego szablonu kolumn I03 w edytorze szablonów. Eksport widocznej tabeli faktur dostępny z poziomu menu Sprzedaż / Faktury.
  • Rozbudowa wyszukiwarki klientów w panelu administracyjnym o pole NIP firmy.
  • Rozbudowa form dostaw o definiowanie krajów, w których obowiązuje dana forma dostawy. Powstała dzięki temu możliwość definiowania różnych cenników dostaw na konkretne kraje, do których sklep może realizować wysyłki. Po wybraniu krajów dostaw w koszyku nad wyborami form dostaw pojawi się automatycznie lista rozwijana z krajami dostaw, które klient musi wybrać, aby zobaczyć cennik transportu do danego kraju.
  • Dodanie edytora tłumaczeń do menu Konfiguracja w celu łatwego zarządzania wersjami językowymi szaty graficznej.
  • Integracja z platformą Shopgate (testy beta)
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie cen zakupów.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o zwiększanie ilości sztuk na aukcjach z ofertami. Wg funkcjonalności API allegro opcja ta dotyczy jedynie ofert sklepowych (konto typu Sklep).

Luty 2015

rozwiń
  • Rozbudowa i wdrożenie nowych standardowych szablonów sklepu responsywnego przygotowanego do obsługi wersji jezykowych szat graficznych: angielskiej i niemieckiej a na indywidualne życzenia dowolnych innych wersji językowych. Szczegółowe informacje dotyczące uruchamiania wersji językowych szat graficznych w sklepach powstaną w osobnym dokumencie.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o obsługę ofert wielowariantowych. Wystawianie produktów w kategoriach wielowariantowych (np. obuwie damskie/męskie) pozwala na przypisanie wariantu (rozmiaru) produktu w sklepie z odpowiednim wariantem w Allegro. Rozbudowa obejmuje także aktualizację ilości dostępnych wariantów.

Styczeń 2015

rozwiń
  • Rozbudowa edycji produktów o definicję pola "Współczynnik do obliczenia ceny jednostkowej" w celu wyświetlenia informacyjnej ceny za produkt w podstawowej jednostce miary, np. za 1kg, za 1m, 1 litr itp. W sklepach, które wymagają takiej prezentacji konieczne jest dodanie do szablonu karty produktu i list produktów znacznika: {#CENA_JEDNOSTKOWA#}
  • Rozbudowa narzędzia masowej zmiany danych o grupowe operacje zmian producentów produktów oraz przyporządkowania do grup rabatowych.
  • Rozbudowa bazy producentów o możliwość definiowania progu darmowej dostawy dla produktów danego producenta. Zasady opisujące algorytm liczenia kosztów dostaw znajduje się w Centrum Pomocy
  • Zmiana w integracji PayU: wyłaczenie możliwości komunikacji poprzez SSL 2.0 i SSL 3.0. Komunikacja z serwerami PayU odbywa się tylko i wyłącznie przez TLS.
  • Rozbudowa modułu faktur:
    - możliwość wystawiania wielu faktur do jednego zamówienia (także faktur na część zamówienia)
    - możliwość wysyłki faktury w PDF na wskazany adres email z poziomu edycji faktury
    - możliwość skasowania pozycji na fakturze przez wpisanie ilości sztuk: 0
  • Rozbudowa koszyka klientów o prezentację rozbitych pozycji kosztów dostawy i kosztów płatności. Wprowadzenie tej zmiany także na proformach i fakturach PDF.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicję pola "Kolejny numer zamówienia", które określa następny numer dla nowych zamówień w ramach danego roku.

Grudzień 2014

rozwiń
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicje dwóch domyślnych wartości pól dla nowo dodawanych produktów przez panel: domyślny tekst pola "Czas dostawy" oraz domyślny tekst pola "Gwarancja".
  • Wdrożenie modułu eksportu zamówień do plików CSV wg definiowanego szablonu kolumn I02 w edytorze szablonów.
  • Rozbudowa opcji drukowania zamówień z poziomu listy zamówień o zaznaczone pozycje z możliwością masowego zaznaczania wszystkich pozycji do wydruku.
  • Rozbudowa listy zamówień w panelu administracyjnym o filtrowanie zamówień wg form płatności i dostaw.
  • Rozszerzona integracja z serwisem Ceneo.pl. Konfiguracja eksportowanych pól do XML dostępna w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Opcje eksportów". Adres pliku eksportu XML dostępny w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów".
  • Integracja z serwisem CeneoLokalnie.pl. Konfiguracja punktów odbioru w edycji magazynów. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów".
  • Integracja z serwisem Marketizator. Konfiguracja usługi dostępna w menu "Konfiguracja / Integracje - opcje dodatkowe".
  • Integracja z serwisem Younity. Konfiguracja usługi dostępna w menu "Konfiguracja / Integracje - opcje dodatkowe". Adres pliku eksportu XML dostępny w menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów".
  • Przeniesienie z menu konfiguracji podstawowej sekcji Parametry Google, Porównywarki i opinie, Konfiguracja systemów ratalnych, Sklep Facebook do menu Konfiguracja - Integracje dodatkowe.
  • Rozbudowa menu "Konfiguracja / Integracje - porównywarki" w zakładce "Adresy stron eksportów" o prezentację adresów XML do porównywarek dla sklepów dodatkowych.
  • Zmiany w oprogramowaniu wykonane w celu dostosowania sklepu do nowych przepisów wchodzących w życie 25 grudnia 2014:
    - zmiana nazwy przycisku skutkującego złożenie zamówienia na wymaganą treść: ZAMAWIAM I PŁACĘ (zwrot ten jest równoważny z ustawowym: Zamówienie z obowiązkiem zapłaty)
    - instalacja nowej podstrony informacyjnej "Zwroty i reklamacje" (treści uzupełnia właściciel sklepu)
    - prezentacja stanu produktu (nowy/używany) na karcie produktu
    - prezentacja gwarancji (pole tekstowe) na karcie produktu
    - zmiana napisu na karcie produktu z prezentacją terminu dostawy z "Wysyłka" na "Czas dostawy"
    - prezentacja terminów dostaw przy produktach dodanych do koszyka
    - prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja na stronie podsumowania zamówienia
    - prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja w mailach wysyłanych po złożeniu zamówienia przez Klienta
    - rozbudowa statusów zamówień o możliwość automatycznego załączania plików PDF jako załącznik do maila, np. PDF z regulaminem zakupów, czy formularzem odstąpienia od umowy.
    Spis pzostałych wymogów informacyjnych znajduje się na stronie Centrum Pomocy

Listopad 2014

rozwiń
  • Rozbudowa narzędzia masowego wystawiania aukcji o masowe skracanie tytułów aukcji jeśli przekraczają 50 znaków. Rozbudowa edycji produktu o licznik znaków dla nazw aukcji.
  • Instalacja nowej podstrony informacyjnej wymagającej uzupełnienia przez sprzedających o nazwie "Zwroty i reklamacje". Podlinkowanie strony do dowolnego miejsca sklepu należy wykonać w instrukcji w Centrum Pomocy
  • Rozbudowa narzędzi masowej zmiany danych o obsługę pola "Gwarancja".
  • Rozbudowa karty produktu o nowe pole tekstowe "Gwarancja", które można użyć do wyświetlania na karcie produktu, w strefie koszyka i mailach po zamówieniu przez znacznik:
    {$if produkt_gwarancja = 1$}{#PRODUKT_GWARANCJA#}{$endif$}
  • Dodanie do widoku zamówienia w panelu administracyjnym informacji o źródle pozyskania Klienta - adresu domeny, z którego nastąpiło wejście na sklep w sesji składania zamówienia.
  • Rozbudowa funkcji kopiowania produktów o przenoszenie opcji produktów (zaznaczony checkbox o nazwie "przyporządkowane atrybuty - opcje")
  • Zmiana w integracji PayPal: wyłaczenie możliwości komunikacji poprzez SSL 2.0 i SSL 3.0. Komunikacja z serwerami PayPal odbywa się tylko i wyłącznie przez TLS.
  • Dodanie nowych znaczników do obsługi w strefie koszyka (wszystkie etapy) oraz w szablonach maili po zakupach z dodatkowymi informacjami o produkcie:
    - stan produktu: {#STAN_PRODUKTU_TEKST#} (zwraca napis: nowy/użyuwany)
    - nazwa producenta: {$if producent = 1$}{#PRODUCENT#}{$endif$}
    - termin dostawy: {$if dostepnosc = 1$}{#PRODUKT_DOSTAWA#} {$endif$}
  • Dodanie pola "Tytuł dla produktów w kategorii" w edycji kategorii służącego do uzupełnienia znacznika TITLE w kartach produktów o wpisaną frazę (doklejane przed nazwą produktu). Możliwość dodania wyświetlania tego pola na listach produktów i karcie produktu przez znacznik {#KATEGORIA_PRODUKT_TYTUL#}
  • Zmiana w module newslettera sposobu wysyłki maili przez fizyczne konta SMTP w celu wyeliminowania trafienia na listę nadawców spamu.
  • Rozbudowa integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o nowe usługi przesyłek: paczka 24/48, paczka pocztowa zagraniczna, przesyłka zwykła zagraniczna

Październik 2014

rozwiń
  • Rozbudowa API sklepów - zmiana struktury funkcji dodawania i edytowania rekordów w bazie o dodatkowy parametr type: INSERT lub UPDATE
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro o masowe wystawianie całych kategorii produktów na aukcje. Moduł dostępny w menu SPRZEDAŻ -> Aukcje w serwisie Allegro w zakładce "Masowe wystawianie aukcji".
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro o usprawnienia: pobieranie zamówień z aukcji bez wypełnionych formularzy dostaw (po godzinie od złożenia takiego zamówienia), automatyczna zmiana formy dostawy zamówienia wpisanego w panelu po zmianach form dostaw przez kupującego w allegro (przez 60min po złożeniu zamówienia), wpisywanie kwoty wpłaconej z allegro, wpisywanie komentarza kupującego do pola uwag w zamówieniu.
  • Optymalizacja znaczników meta robots oraz canonical w celu poprawy widoczności stron w wyszukiwarkach.
  • Zmiana globalna ilości produktów na listach w kateogriach z 12 / 24 / 36 na ilości 36 / 60 / 96. Zmiana nie dotyczy sklepów z indywidualnie zmienianymi ilościami produktów w listingach.
  • Rozbudowa modułów integracji z kurierami o możliwość kasowania utworzonych przesyłek w Furgonetka, eNadawca Poczty Polskiej, Siódemka i DPD.
  • Dodanie w module faktur podsumowania kwot dokumentów wystawionych, zapłaconych i do zapłacenia

Wrzesień 2014

rozwiń
  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro:
    • wdrożenie nowej integracji wg nowej specyfikacji WSDL Allegro
    • dodanie opcji automatycznej synchronizacji aukcji z parametrami do wyboru: aktualizacja cen KUP TERAZ, aktualizacja ilości, zamykanie aukcji z produktami niedostępnymi w sklepie
    • dodanie opcji automatycznego wznowienia zakończonej aukcji
    • dodanie cenników dostaw
    • łatwiejsze mapowanie kategorii Allegro do sklepu oraz przypisywanie cenników dostaw do kategorii sklepu
    • wypełnianie pól formularzy dla zmapowanych kategorii (opcja posłuży do masowego wystawiania aukcji całych kategorii)
    • dodanie nowych filtrów aukcji: z podziałem na konta allegro, aukcji z automatycznym wznawianiem, aukcji z zamówieniami lub bez zamówień
    • dodanie szczegółowego dziennika zdarzeń synchronizacji Allegro-sklep z możliwością filtrowania zdarzeń
  • Dodanie filtra zamówień wg źródła pochodzenia: sklep głowny, sklepy dodatkowe, aukcje Allegro oraz eBay
  • Aktualizacja integracji z Google Zakupy wg nowej specyfikacji pliku eksportu produktów
  • Rozbudowa grup atrybutów (moduł wariantów) o pole opisu, które można wykorzystać do wyświetlenia przez znacznik {#GRUPA_ATRYBUTOW_WARIANTOW_OPIS#}
  • Rozbudowa statusów zamówień o możliwość definiowania dodatkowych informacji z zamówienia:
    • {#ZAMOWIENIE_NUMER#} - numer zamówienia
    • {#FIRMA#} - nazwa firmy
    • {#NIP#} - numer NIP
    • {#KLIENT_IMIE#} - imię klienta
    • {#OSOBA#} - imię i nazwisko klienta
    • {#MIASTO#} - miasto
    • {#DO_ZAPLATY#} - wartość zamówienia
    • {#KLIENT_EMAIL#} - e-mail klienta
    • {#PLATNOSC#} - forma płatności
    • {#DOSTAWA#} - forma dostawy

Lipiec 2014

rozwiń
  • Wdrożenie nowej integracji z płatnościami PayPal przez API wraz z programem ochrony sprzedających - zobacz więcej »

Czerwiec 2014

rozwiń
  • Optymalizacja oprogramowania dla wyszukiwarek: implementacja znaczników canonical dla list produktów, usuwanie opisów kategorii w kolejnych podstronach danej kategorii, automatyczne przekierowania dla nieprawidłowych adresów htaccess list produktów i kart produktów.
  • Nowy moduł integracji z PayPal Express Checkout obejmujący ubezpieczenie kupujących
  • Rozbudowa integracji z brokerem Furgonetka.pl o możliwość przesłania paczki do bufora i dalszą obsługę w serwisie brokera.

Maj 2014

rozwiń
  • Uruchomienie nowego modułu opcji produktów, będącego alternatywnym rozwiązaniem do modułu wariantów. W opcjach atrybuty łączą się każdy z każdym a dla każdej opcji ustala się kwotę dopłaty do ceny produktu bazowego.

Kwiecień 2014

rozwiń
  • Wdrożenie generowania kodu remarketindowego Google Adwords do optymalizacji kampanii reklamowych.

Marzec 2014

rozwiń
  • Dodanie możliwości szybkiej blokady eksportu plików XML dla wybranych porównywarek z poziomu panelu sklepu.
  • Rozbudowa edycji zamówień w panelu administracyjnym o możliwość zmiany wybranego dokumentu sprzedaży przez Klienta (faktura/paragon) oraz dodanie numeru i daty wystawienia paragonu do danego zamówienia.
  • Wdrożenie nowej integracji z brokerem kurierów Furgonetka.pl - zobacz więcej »
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o zautomatyzowaną wysyłkę nowych kuponów w przypadku zapisania się klienta do newslettera i/lub złożenia zamówienia w sklepie. Dodatkowo ułatwienie wysyłki kodu rabatowego z poziomu edycji zamówienia. Definicje trzech nowych szablonów maili z kuponami rabatowymi do nowych zdarzeń odbywa się w szablonach: C25, C26 i C27.
  • Rozbudowa sklepów dodatkowych zarządzanych z poziomu jednego panelu o możliwość definiowania niezależnych opisów HTML produktów (zapobiega to problemom w Google z duplicate content)
  • Wdrożenie płatności elektronicznych CashBill - zobacz więcej »
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o tworzenie i przywracanie kopii zapasowej cen produktów.
  • Wdrożenie integracji z systemem ratalnym Credit Agricole oraz Santander wg nowych specyfikacji. Konfiguracja systemów dostępna jest w menu konfiguracji podstawowej w sekcji "Konfiguracja systemów ratalnych".
  • Uruchomienie usługi API dla sklepów - zobacz więcej »

Luty 2014

rozwiń
  • Dodanie do szablonów faktur VAT (PDF) pola z datą dostawy zamówenia. Edycja tego pola dostępna w szczegółach zamówienia w polu "Termin dostawy".
  • Rozbudowa narzędzia masowej zmiany ceny o moduł zmiany cen wariantów na podstawie ceny podstawowej produktów.

Styczeń 2014

rozwiń
  • Zmiana skryptu integracji z Opineo.pl na nową wersję eliminującą konieczność otrzymania zgody kupującego na wysłanie ankiety z opinią o zakupie/sklepie.
  • Rozbudowa modułu importu plików CSV o nowe opcje: import ustawień produktów dla porównywarek (wartości 0/1) oraz pola kolejności produktu w kategorii (liczba naturalna). Dodana możliwość aktualizacji produktów bez aktualizacji cen oraz bez wskazywania kategorii.
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o nowe opcje: wyświetlanie list produktów przed zmiana cen aktualnej i poprzedniej. Dodane zostały nowe opcje zaokraglania cen do różnych formatów liczbowych
  • Dodanie do edytora szablonów dodatkowych tłumaczeń (L04 - angielski oraz L05 - niemiecki) komunikatów systemowych niedostępnych w szablonach podstowywch sklepów, które posiadają obcojęzyczne szaty graficzne.
  • Rozbudowa modułu faktur VAT o eksport rejestru sprzedaży do pliku w formacie CSV.
  • Rozbudowa modułu zamówień i faktur VAT o możliwość zmiany stawki VAT zamówionych produktów (dodane stawki VAT eksportowe przy sprzedaży za granicę).
  • Wdrożenie nowego modułu produktów dodawanych w koszyku jako prezent przy zakupach za określoną kwotę. W edycji produktów dodane nowe pole "Produkt jako prezent", gdzie można zdefiniować minimalną wartość koszyka, przy której ten produkt zostanie zaproponowany do dodania bezpłatnie. W konfiguracji podstawowej sklepu możliwość włączenia pokazywania wszystkich prezentów, które klient może otrzymać jeśli zwiększy wartość koszyka.

Grudzień 2013

rozwiń
  • Rozbudowa integracji z DHL o eksport do pliku XML z zamówieniem nowych danych: nazw produktów lub kodów produktów jako zawartość paczki oraz adres email klienta.
  • Wdrożenie nowej bezpośredniej integracji z kurierem Siodemka.com. Uruchomienie usługi w menu KONFIGURACJA -> Integracja - opcje dodatkowe.
  • Wdrożenie nowej integracji z Google Zakupy (Google Shopping). Eksport pliku z ofertą produktów w menu KONFIGURACJA -> Integracje - porównywarki. W edycji kategorii możliwość przyporządkowania kategorii z Google.
  • Dodanie możliwości wgrania ikonki do aktualności.

Wrzesień 2013

rozwiń
  • Rozbudowa konfiguracji form dostaw o możliwość definiowania dodatkowych opłat w ramach danej formy dostawy, np. opłata za wniesienie sprzętu, dyskretne pakowanie, itp. Opcje dopłat wyświetlane w koszyku mogą być w formie listy rozwijanej lub radiobuttonów.
  • Dodanie integracji z systemem rat przez internet - Platformaratalna.pl

Sierpień 2013

rozwiń
  • Dodanie integracji z porównywarką cen cena.pl (menu KONFIGURACJA / Integracje)
  • Dodanie nowego definiowalnego pola z opcjonalnym tekstem reklamowym wysyłanym do porównywarek: Ceneo, Nokaut, Skąpiec, Okazje.info.
  • Rozbudowa masowej zmiany danych produktów o zmiane tekstu reklamowego do porównywarek.

Lipiec 2013

rozwiń
  • Dodanie nowej formy płatności przelewów elektronicznych i kart kredytowych z autoryzacją firmy eCard.

Maj 2013

rozwiń
  • Rozbudowa modułu wysyłki newslettera o usuwanie zdublowanych adresów email w bazie klientów i bazie niezależnego newslettera.
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o masowe usuwanie kuponów nieużytych oraz nieważnych.
  • Zmiana mechanizmu generowania znacznika TITLE na kolejnych podstronach list produktów w kategorii, producenta oraz wyników szukania (generowanie numeru podstrony w celu uniknięcia zdublowanych znaczników META).
  • Rozbudowa listy wariantów w edycji produktów o ustalanie ilości wariantów na stronę.
  • Dodanie możliwości prostego włączenia specjalnego okienka popup otwieranego w dolnej części sklepu z informacją o plikach cookies. W panelu administracyjnym w menu TREŚCI / DEFINIOWANE BLOKI HTML należy tylko włączyć widoczność bloku o nazwie COOKIES_POPUP i okienko pojawi się w sklepie
  • Dodanie możliwości ręcznego definiowania kolejności produktów w kategoriach: w edycji produktu dodane pole z numerem kolejnym produktu, w edycji kategorii włączanie listowania wg ręcznego sortowania
  • Rozbudowa list produktów w panelu administracyjnym o wyświetlanie towarów wg braków: w opisach HTML, opisu skróconego,nazwy dodatkowej, tekstu promocyjnego, terminu wyysłki, wagi, producenta, kodu producenta, symbolu produktu, kodu dostawcy, kodu EAN, nagłówków meta, zdjęc i niekompletnego opisu zaawansowanego

Kwiecień 2013

rozwiń
  • Wdrożenie integracji z opisami produktów firmy BDK wg nowego API 2.0
  • Rozbudowa masowej zmiany cen produktów o możliwość listowania produktów przed zmiana ceny. Lista produktów z opcją masowego zaznaczania i odznaczania produktów do zmiany.
  • Rozbudowa integracji z enadawca Poczty Polskiej o masowe pobieranie etykiet z jednej sesji bufora w jednym pliku PDF (link Pobierz etykiety z pakietu)
  • Dodanie na listę zamówień informacji o zapłaconej kwocie przez Klienta (pole "Zapłacono" uzupełniane może być ręcznie lub przez automatyczne księgowanie wpłat z płatności elektronicznych)

Marzec 2013

rozwiń
  • Rozbudowa modułu konfiguracji ogólnej Allegro o opcje mapowania form dostaw z allegro do form dostaw w sklepie. Wprowadzenie usprawnień przy pobieraniu zamówień z aukcji w przypadku kilkukrotnych zamówień tego samego użytkownika Allegro oraz opóźnionych wpłat z formularza pozakupowego.
  • Rozbudowa modułu faktur VAT o generowanie rejestru sprzedaży VAT z wybranego miesiąca.

Luty 2013

rozwiń
  • Rozbudowa bazy produktów o obsługę wielu magazynów dla jednego produktu - (wersja podstawowa, dalsze prace w toku)
  • Rozbudowa modułu notatek przypisanych do klientów o definiowanie statusu notatki i możliwość filtrowania notatek wg statusów.
  • Rozbudowa statusów zamówień o definiowanie tematu wiadomości email wysyłanej do klientów.
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany danych produktów o opcję zmiany terminu dostępności dla porównywarek.
  • Rozbudowa generatora wiariantów produktów (przy edycji produktu) o jednoczesne podłączanie wgranych zdjęć dla generowanych wariantów.
  • Rozbudowa modułu wariantów produktów o masowe tworzenie atrybutów przy wgrywaniu wielu zdjęć atrybutów jednocześnie. Nowa opcja dostępna w menu Asortyment / Warianty produktów - link: "Nowe atrybuty i zdjęcia".
  • Rozbudowa bazy klientów o dodawanie notatek do klientów wraz z datą, wg której można sortować stworzone notatki (lista notatek dostępna w osobnej zakładce listy klientów).
  • Rozbudowa modułu dodawania zamówień w panelu sklepu o definiowanie daty złożenia zamówienia oraz wybór punktu odbioru osobistego (o ile jest zdefiniowana ta opcja w formach dostawy).
  • Rozbudowa modułu importów XML o możliwość definiowania przy mapowaniu kategorii trzech poziomów marż dla cen hurtowych (opcja indywidualnie programowana).

Styczeń 2013

rozwiń
  • Integracja z systemem elektronicznego nadawcy Poczty Polskiej - zobacz więcej »
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej w sekcji "Ustawienia panelu administracyjnego" o możliwośc zdefiniowana adresu email, na który będzie wysyłane powiadomienie o zalogowaniu administratora do sklepu, zmianie konfiguracji podstawowej lub form płatności.

Grudzień 2012

rozwiń
  • Integracja systemu ratalnego Santander
  • Rozbudowa modułu opisów zaawansowanych o definicję zdjęć dla wzorców cech jak i poszczególnych wartości w słownikach.
  • Rozbudowa modułu grup rabatowych o definicję progów rabatowych uzależnionych od cen i wartości produktów w ramach zamawianego tego samego produktu. Zaznaczenie opcji "każdy produkt liczony oddzielnie" powoduje naliczanie rabatów w poszczególnych produktach spełniających kryteria ilości lub wartości, a nie w ramach całego koszyka.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej w sekcji "Wartości standardowe, minimalne i maksymalne" o definicję progów darmowej dostawy w zależności od poziomu cen przypisanego do Klientów.

Listopad 2012

rozwiń
  • Rozbudowa integracji z Allegro i eBay o możliwość definiowania dodatkowego lub osobnego opisu produktu dla aukcji.
  • Rozbudowa narzędzi masowej zmiany cen o opcję aktualizacji ceny podstawowej na podstawie ceny wariantu domyślnego.
  • Rozbudowa edytora wizualnego opisów produktów o możliwość wgrywania zdjęć do opisów bezpośrednio z poziomu edycji produktu.
  • Rozbudowa modułu wariantów produktów o możliwość wgrywania zdjęć dla atrybutów, np. próbek kolorów, graficznego wyjaśnienia wariantu.
  • Uruchomienie nowego modułu zgłoszeń reklamacji
  • Rozbudowa modułu generowania kuponów rabatowych o możliwość wykluczenia działania kuponu na produkty ze zdefiniowanymi promocjami, aktywowania rabatowania tylko niektórych tanśzych produktów z koszyka, możliwość zdefiniowania całych kategorii i/lub wybranych producentów oraz konkretnych wybranych produktów, dla których obowiązuje rabat
  • Rozbudowa modułu masowego usuwania produktów o definicję zakresu dat dodania produktów do bazy (np. usunięcie produktów dodanych przed ustaloną datą). Możliwość podglądu produktów przed usunięciem.
  • Rozbudowa modułu stron informacyjnych o możliwość definiowania innego głównego szablonu niż standardowy dla każdej podstrony osobno.
  • Rozbudowa modułu integracji XML o możliwość dodatkowego nadrzędnego mapowania marż dla wybranych producentów. Opcja dodatkowo programowana w istniejących importach.
  • Przebudowa sekcji definicji kosztów wysyłki w formularzu wystawiania aukcji na Allegro oraz umożliwienie wystawienia aukcji z zerowymi kosztami dostaw.
  • Rozbudowa edycji kategorii o możliwość włączenia automatycznie generowanych map podkategorii na wybranych działach sklepu. Mapy kategorii budowane są do trzeciego poziomu zagnieżdżenia włącznie. Oferują tworzenie list podkategorii w formie obrazków i nazw podkategorii.
  • Rozbudowa modułu generatora wariantów produktów: w przypadku wykorzystywania większej ilości grup atrybutów niż 9 uruchamiany jest wstępny krok z możliwością sekecji, jakie grupy atrybutów będą generowały warianty w produktach.

Październik 2012

rozwiń
  • Rozbudowa integracji z płatnościami elektronicznymi Dotpay.pl o opcję automatycznego księgowania wpłat.
  • Rozbudowa edycji zamówień w panelu o możliwość opóźnionej zmiany statusu zamówienia (o określonej dacie i godzinie) wraz z wysyłką maila do Klienta.
  • Rozbusowa edycji produktów o możliwość definiowania innego znacznika meta TITLE dla karty produktu (domyślnie wstawiana nazwa produktu)
  • Rozbudowa modułu integracji z Paczkomatami o opcję nadawania paczek w oddziale lub przez kuriera wraz z drukowaniem zbiorczego potwierdzenia nadania paczek
  • Dodanie opcji w konfiguracji podstawowej wyłączającej konieczność aktywacji nowo zakładanych kont klientów w sklepie.
  • Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej panelu administracyjnego o listowanie produktów wg wariantów, np. z konkretnym kolorem lub rozmiarem. Dla ilości wariantów do 300 wybór atrybutów wyświetlany jako lista rozwijana. Powyżej tej liczby występuje pole tekstowe do wpisania identyfikatora wariantu odczytanego w module wariantów. Dodanie możliwości listowania produktów wg wybranego wariantu z poziomu wariantów (kolumna LICZBA WARIANTÓW).
  • Rozbudowa integracji XML z programem UPS Worldship o definicje ilości paczek w ramach jednej przesyłki oraz włączanie opcji dostarczania zwrotnego potwierdzenia dostawy.
  • Rozbudowa integracji z Allegro (webapi) o nowe funkcjonalności:
    • zapis danych dostępowych do kont Allegro w panelu (loginy i hasła przechowywane w bezpiecznej formie)
    • łatwe przełączanie się na zdefinowane wcześniej konta Allegro
    • jednoczesne pobieranie zamówień i synchronizacje aukcji jednym kliknięciem z wielu konta Allegro
  • Integracja z kurierem DPD przez usługi webserwis - zobacz więcej »
  • Dodanie nowego filtra produktów w panelu administracyjnym listującego produkty bez zdjęć i tylko ze zdjęciami.
  • Rozbudowa statystyk sprzedaży o obliczenia sprzedanych samych produktów, kosztów transportu i płatności.
  • Rozbudowa modułu importów plików CSV o dodatkowe dane możliwe do zaimportowania: nazwa dodatkowa, tekst promocyjny, cena poprzednia, cena na aukcji, symbol produktu, opis skrócony, waga, termin wysyłki.

Wrzesień 2012

rozwiń
  • Rozbudowa modułu zdarzeń przy zmianach w produktach o zapis szczegółów najważniejszych zmian przy ręcznej edycji produktu: nazwy, nazwy dodatkowej, ceny detalicznej, ceny na aukcji, kategorii, producenta, ilości sztuk, wagi, cen i ilości wariantów, kodu producenta, kodu dostawcy, przypisania magazynu.
  • Rozbudowa modułu producentów o definiowanie nagłówków META oraz opisu producenta wyświetlanego na liście produktów wg producentów.
  • Moduł zestawów produktów
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie indywidualnej ceny sprzedaży na aukcjach w modułe integracji Allegro i eBay
  • Dodanie do konfiguracji podstawowej (w sekcji parametry email) definicji tytułu wiadomości email wysyłanych do Klientów po złożeniu zamówienia oraz w ramach innej korespondencji dotczącej zamówień.

Sierpień 2012

rozwiń
  • Rozbudowa konfiguracji z Allegro o definiowanie rodzaju (wielkości) zdjęcia wysyłanego do Allegro jako zdjęcie aukcji.
  • Rozbudowa modułu integracji z allegro o wymuszenie zakończenia trwającej aukcji z poziomu listy aukcji. Dodanie informacji po synchronizacjach aukcji o numerach aukcji zakończonych z powodu braku stanów magazynowych.
  • Integracja z systemem fakturowo-księgowym ifirma.pl - zobacz więcej »
  • Drobna modyfikacja edytora szablonów o grupowanie szablonów wg działów tematycznych oraz dodanie nowych szablonów G07 i G08.
  • Rozbudowa narzędzi masowego usuwania produktów o zakres wybranego importu XML lub CSV.

Lipiec 2012

rozwiń
  • Nowy moduł masowej zmiany danych produktów z większymi możliwościami:
    • działania masowych zmian cen bez ograniczeń ilości produktów zmienianych (wcześniejszy moduł miał ograniczenie do 3000 produktów)
    • działania możliwe także na kategoriach głównych z ich podkategoriami
    • możliwe masowe zmiany danych: teskt promocyjny, nazwa dodatkowa, termin wysyłki, waga, ilość sztuk, wyświetlanie, opcje promocji i eksportów do porównywarek.
  • Rozbudowa edytora szablonów HTML o zarządzanie kopiami zapasowymi szablonów: przywracanie kopii szablonu, kasowanie kopii.
  • Rozbudowa modułu aktualności o możliwość publikacji aktualności różnych w sklepach podstawowych i dodatkowych w ramach jednego panelu
  • Rozbudowa edycji produktu w panelu sklepu o możliwość wgrywania jednocześnie do 10-ciu zdjęć produktów (każde zdjęcie max. 2MB)
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie osobnego zdjęcia tylko dla serwisów aukcyjnych Allegro i eBay (np. w celu wyróżeninia zdjęcia miniatury)
  • Rozbudowa modułów wystawiania aukcji na Allegro i eBay o szybki podgląd szablonu aukcji przed jego wystawieniem
  • Rozbudowa integracji z eBay o zamykanie aukcji z produktami niewyświetlanymi w sklepie lub ze stanem zero w magazynie, których sprzedaż jest niedozwolona
  • Dodanie do konfiguracji podstawowej opcji definiującej próg wartości zamówienia, od którego zacznie obowiązywać darmowa dostawa niezależnie od formy dostawy i innych ustawień w kategoriach / produktach.
  • Rozbudowa edycji karty produktu o definiowanie indywidualnego kosztu dostawy dla każdego produktu osobno. Opcja konfigurowana w zakładce "Opcje płatności, dostawy" w edycji produktu, umożliwia ustawienie nadrzędnego wobec innych ustawień kosztu transportu danego produktu dla każdej formy dostawy osobno.
  • Rozbudowa modułu konfiguracji form dostaw o definiowanie cennika transportu uzależnionego od ilości sztuk produktów w koszyku
  • Dodanie do strony startowej panelu administracyjnego informacji o zajmowanej przestrzeni dyskowej sklepu
  • Rozbudowa modułu edycji produktu o definiowanie plików do pobrania dostępnych w opisie produktu.
  • Dodanie do edycji kategorii głównych nowego znacznika umożliwiającego wyłączenie wyświetlania na stronie głównej produktów promowane w danym drzewie kategorii.
  • Dodanie do konfiguracji podstawowej zmiennej definiującej ilość pokazywanych ostatnio oglądanych produktów (domyślnie 4, maksymalnie 20). Zmienna znajduje się w sekcji "Wartości standardowe, minimalne i maksymalne".
  • Nowy moduł wysyłki wiadomości SMS z panelu sklepu
  • Rozbudowa definicji produktów o możliwość sprzedaży ilości będących wielokrotnością zdefiniowanej liczby, np. po 2 szt, po 2.4mb, po 25kg itp.

Czerwiec 2012

rozwiń

Maj 2012

rozwiń
  • Sklepy w wersji mobilnej - zobacz więcej »
  • Rozbudowa integracji z UPS Worldship o definiowanie sposobu potwierdzeń mailowych o przesyłkach
  • Rozbudowa listy produktów wg dostawców o listowanie towarów bez przypisanych kodów dostawców (bez integracji).

Kwiecień 2012

rozwiń
  • Integracja nowej płatności elektronicznej Sofort.
  • Rozbudowa integracji z platnosci.pl o automatyczne księgowanie wpłat.
  • Rozbudowa list produktów w panelu administracyjnym o nowy moduł wyświetlania produktów z podziałem na dostawców (zintegrowanych hurtowni).
  • Rozbudowa edycji produktu w panelu administracyjnym:
    • Dodanie definicji dostępności produktu dla porównywarek (wartość liczbowa). Pole dostępności zintegrowane z eksportem produtków dla Ceneo.
    • Dodanie możliwości tymczasowego odłączenia produktu od integracji z hurtownią (wymaga dodatkowego zaprogramowania po stronie integracji XML lub CSV).
  • Rozbudowa integracji z Allegro (webapi) o synchronizacje dodatkowych danych w trwających aukcjach:
    • aktualizacje ceny Kup Teraz na podstawie aktualnych cen w sklepie
    • aktualizacje ilości wystawionych przedmiotów na podstawie aktualnych ilości produktów w sklepie
    • zamykanie aukcji z produktami niewyświetlanymi w sklepie lub ze stanem zero w magazynie, których sprzedaż jest niedozwolona
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej o definicje włączajace lub wyłączające wybrane elementy w panelu administracyjnym:
    • Wyświetlanie powiększenia zdjęć na listach produktów
    • Wyświetlanie powiększenia zdjęć na stronie edycji produktu
    • Wyświetlanie powiększenia zdjęć na stronie zamówienia
    • Wyświetlanie powiększenia zdjęć na liście zamówień
    • Wyświetlanie form dostaw na liście zamówień
    • Wyświetlanie form płatności na liście zamówień
    • Wyświetlanie wybranego dokumentu sprzedaży na liście zamówień
    • Wyświetlanie uwag klienta do danego zamówienia na liście zamówień

Marzec 2012

rozwiń
  • Rozbudowa edycji produktu o definicję stanu przedmiotu: nowy (domyślnie) lub używany. Opcja ta zostanie wykorzystana do integracji z Allegro.
  • Rozbudowa narzędzi masowych zmian cen o zawężanie wyników zmian do fragmentu nazwy produtku oraz zakresu cen.
  • Dodanie możliwości definiowania kolorów podświetlenia listy zamówień dla wybranych statusów zamówień, form płatności i dostaw.
  • Rozbudowa listy zamówień o dodatkowe informacje z formami płatności i dostawy przy każdym zamówieniu
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej o dodatkowe definicje w sekcji "Dane kontaktowe":
    • Dodatkowe adresy e-mail odbiorców formularza kontaktowego
    • Dodatkowe adresy e-mail odbiorców zapytania o produkt
    • Adres zwrotny ustawiany dla wysyłanych listów do Klientów w ramach zamówień
  • Pakiet drobnych zmian aktualizacyjnych integracji z Allegro.
  • W edycji danych Klienta w panelu administracyjnym dodana możliwość zmiany loginu konta Klienta.
  • Rozbudowa integracji sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag: import poziomów cen hurtowych do sklepu.
  • Rozbudowa opcji definiowania dostępnych form dostaw i płatności dla każdego produktu indywidualnie. W edycji produktu w panelu administracyjnym w nowej zakładce "Opcje płatności, dostawy" można indywidualnie dla produktów włączać/wyłączać dostępne formy płatności i dostawy.

Luty 2012

rozwiń
  • Z poziomu edycji zamówienia możliwość generowania plików XML z przesyłkami kurierskimi, które można importować do programów UPS Worldship oraz DHL eCas.
  • Dodanie do karty zamówienia w panelu administracyjnym nowego pola: Waga zamówienia.
  • Dodanie do konfiguracji podstawowej opcji włączającej pole wyboru kraju klienta w formularzach rejestracyjnych. Opcja włączana w sekcji "Wartości standardowe, minimalne i maksymalne". Domyślnie pole wyboru kraju jest wyłączone.
  • Wyłączenie pola wyboru województwa z formularzy adresowych klientów.
  • Rozbudowa integracji z płatnościami PayPal o automatyczne księgowanie wpłat: zmiana statusu zamówienia przy pozytywnym/negatywnym statusie płatności oraz wysyłka emailem potwierdzenia zaksięgowania wpłaty do Klienta.
  • Rozbudowa modułu formularzy online o nadawanie statusów formularzom oraz wgląd do wysłanych formularzy w panelu Klienta
  • Dodanie możliwości osadzania bloków HTML w stronach informacyjnych przez znaczniki typu: {#%NAZWA_BLOKU#}. Definiowanie bloków HTML znajduje się w menu TREŚCI.
  • Rozbudowa integracji z mBank RATY o możliwość definicji sposobu generowania wniosków ratalnych: grupowanie produktów z koszyka w jeden zestaw produktów.

Styczeń 2012

rozwiń
  • Sklepy w wersji Facebook - zobacz więcej »
  • W momencie zablokowania konta administratora automatyczne wysłanie maila do sklepu z linkiem do odblokowania dostępu oraz informacją o numerze IP komputera, który zablokował dostęp.

Grudzień 2011

rozwiń
  • Masowa zmiana statusów zamówień z poziomu listy zamówień
  • Masowa zmiana kategorii produktów z poziomu listy produktów
  • Szybki podgląd większego zdjęcia produktu z poziomu listy produktów po najechaniu myszką na miniaturkę zdjęcia
  • Zapis zdarzeń o administratorze, który wprowadzał produkt do sklepu oraz jego modyfikował
  • Rozbudowa modułu sprzedaży plików o możliwość automatycznego wysyłania pliku w formie załącznika email do Klienta (standardowo dostarczany jest link do pliku)
  • Wdrożenie nowego schematu XML dla porównywarki Ceneo.pl
  • Rozbudowa integracji Allegro przez webapi o definiowanie trzech dodatkowych szablonów aukcji i ich możliwość wyboru przed wystawieniem aukcji
  • Rozbudowa kuponów rabatowych o możliwość zawężenia działania kuponu tylko do jednego produktu

Listopad 2011

rozwiń
  • Integracja z systemem ratalnym mBank RATY - zobacz więcej »
  • Rozbudowa integracji sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag: synchronizacja kategorii, eksport zamówień ze sklepu do WF-Mag - zobacz więcej »
  • Integracja z nową formą płatności PayU- zobacz więcej »

Październik 2011

rozwiń
  • Rozbudowa modułu kopiowania produktów o kopiowanie cen hurtowych i poziomów rabatowych
  • Nowy moduł raportów sprzedaży
  • Integracja z portalem Do>More - charytatywnym systemem sprzedaży i zakupów internetowych - zobacz więcej »
  • Integracja systemu płatności elektronicznych PayByNet - zobacz więcej »
  • Integracja sklepów z siecią afiliacyjną WebePartners - zobacz więcej »
  • Udostępnienie w edytorze szablonów możliwości modyfikacji formularza reklamacyjnego (szablony M01-M03).
  • Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej produktów w panelu administracyjnym o wyszukiwanie wg: producenta, nazwy dodatkowej, tekstu promocyjnego, symbolu produktu, kodu dostawcy, kodu EAN oraz identyfikatora BDK
  • Rozbudowa modułu hurtowni internetowej o definicje progów cenowych uzależnionych od ilości lub wartości zamawianych produktów - zobacz więcej »

Wrzesień 2011

rozwiń
  • Nowy moduł importu wpłat bankowych za zamówienia
  • Rozbudowa modułu faktur VAT o edycje szczegółów faktury oraz zapis wszystkich zdarzeń przy zmianach w fakturach.
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o opcję ograniczającą ilość możliwych użyć tego samego kodu przez jedno konto Klienta
  • Rozbudowa modułu hurtowni internetowej: dodanie możliwości sprzedaży produktów tylko w cenach hurtowych (blokada sprzedaży po cenie detalicznej)
  • Rozbudowa modułu importów CSV o obsługę magazynów (przypisywanie produktów do zdefiniowanych magazynów)
  • Moduł faktur VAT
  • Integracja sklepu z serwisem dwiepaczki.pl umożliwiającym proste i tanie wysyłanie paczek kurierami DHL i UPS.
    • definiowanie ustawień podstawowych i dostępu do API serwisu dwiepaczki.pl
    • nadawanie przesyłek z poziomu edycji zamówienia
    • filtrowanie i nadawanie przesyłek oraz masowe zmiany statusów w menu Sprzedaż / Przesyłki kurierskie
  • Rozbudowa modułu magazynów o opcje automatycznego ukrywania produktów w sklepie, które osiągną ilość sztuk na magazynie równą 0. Automatyczne przywracanie produktów do wyświetlania w przypadku anulowania zamówienia z danym produktem.
  • Rozbudowa listy produktów wg ilości o opcje masowych zmian wyświetlania i ustawień promocji
  • Możliwość zmiany treści pytania do sondy zadawanej Klientom podczas składania zamówień
  • Ulepszenie sposobu wyświeltania zamówień z dużą ilością produktów w ramach jednego zamówienia
  • Dodanie na listy produktów numerów ID produktów w celu łatwego wyszukiwania produktów wg identyfikatorów. Wyszukiwarka zaawansowana produktów dostępna po kliknięciu w ikonkę szukania (lupka) w prawym górnym rogu panelu.
  • Wprowadzenie podglądu bieżącego użycia transferu sklepu dostępnego z poziomu strony startowej panelu oraz prezentacja danymi archiwalnych
  • Wprowadzenie nowej szaty graficznej panelu administracyjnego
  • Moduł drukowania pocztowej książki nadawczej
  • Opcja szybkiego dodawania zamówienia w panelu administracyjnym dla istniejącego Klienta w bazie sklepu: na liście klientów oraz podglądzie karty Klienta dodany link "Nowe zamówienie" przenoszący dane Klienta do modułu zamówień telefonicznych.

Sierpień 2011

rozwiń
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro:
    • wystawianie produktów na aukcje z ustalonym wariantem (np. rozmiar, kolor) a następnie przy pobieraniu zamówień z Allegro synchronizowanie odpowiednich stanów magazynowych wariantów
    • dodanie opcji blokowania generowania nowego szablonu HTML z opisem produktu przy masowym wznawianiu aukcji zakończonych
  • Dodana możliwość definiowania ilości pozycji lub całkowitego wyłączenia poszczególnych boksów strony startowej panelu administracyjnego. Ilości pozycji definiowane są w konfiguracji podstawowej w nowej sekcji "Wartości dla strony startowej w panelu administracyjnym".
  • Wprowadzenie opcji zapamiętywania ustawienia wyboru filtrów statusów zamówień na liście zamówień. Opcja zapamiętywana w coockies przeglądarki na okres 10 dni.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów definiowalną stronę błędu 404 - szablon L01.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów dodatkowych szablonów email ze statusami: częściowo zrealizowane (szablon C10), zrealizowane (opcjonalne szablony C12-C16), prośba o opinię (szablon C17), rezygnacja (szablon C21). Po wklejeniu dowolnego kodu HTML do tych szablonów (np. z szablonu C11 jako zamówienie zrealizowane) oraz dostosowaniu treści wg własnych potrzeb w menu "Konfiguracja / Statusy zamówień" pojawią się nowe szablony email do przyporządkowania do odpowiednich nazw statusów zamówień.
  • Rozbudowa list produktów w panelu administracyjnym o wyświetlanie towarów wg ustalonych kryteriów ilości sztuk na magazynie. Listowanie także wariantów produktów w celu łatwego zarządzania stanami magayznowymi wariantów. Zobacz przykład listy wg ilości sztuk
  • Rozbudowa integracji z Ceneo o system opłat dla porównywatki oparty o transakcyjny model rozliczeń CPA. Przekazywanie identyfikatorów i wartości zamówionych produktów do Ceneo. Opcja konfigurowana w ustawieniach ogólnych w sekcji "Porównywarki i opinie".
  • Dodanie edycji wyglądu newslettera oraz maila z wysyłką kodów rabatowych do edytora szablonów pod numerami C23 i C24.
  • Wdrożenie nowego modułu kodów rabatowych
  • Rozbudowa masowej zmiany cen produktów o obsługę zmian cen wariantów produktów oraz poziomów cen hurtowych.
  • Integracja sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag - zobacz więcej »
  • Dodana możliwość prezentacji na stronie głównej i/lub listach produktów spisu towarów jako NOWOŚCI (ostatnio dodane produkty) oraz BESTSELLERY (produkty, które miały największą sprzedaż) poprzez umieszczenie znaczników {#BLOK_PRODUKTY_NOWOSCI#} oraz {#BLOK_PRODUKTY_BESTSELLERY#} w szkieletach głównych szablonów: D01 - D05. Ilość produktów pobieranych do tego znacznika definiowana w konfuguracji podstawowej w sekcji "Wartości standardowe, minimalne i maksymalne" - pozycje: Ilość nowości wyświetlanych w bloku / Ilość bestsellerów wyświetlanych w bloku. Edycja wyglądu tych bloków znajduje się w edytorze szablonów pod numerami D09 i D10.
  • Dodanie modułu śledzenia ostatnich wizyt na stronach sklepu internetowego

Lipiec 2011

rozwiń
  • Rozbudowa modułu newslettera
  • Rozbudowa w panelu administracyjnym edytora wizualnego (tinyMCE) o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę przy tworzeniu treści HTML.
  • Dodanie nowych opcji na listach produktów i kartach produktów: obliczanie ceny przykładowej raty za produkt. Definiowanie ustawienia kwoty raty w konfiguracji podstawowej w sekcji "Konfiguracja systemów ratalnych".
  • Dodana możliwość wgrania obrazka z logotypem producenta w celu prezentacji tego logo na liście producentów oraz na karcie produktu. Możliwość prezentacji logo producenta także na liście produktów po umieszczeniu znacznika {#PRODUKT_PRODUCENT_LOGO#} w szablonie listy produktów.
  • Dodana możliwość prezentacji na liście produktów średniej oceny produktu spośród zgłoszonych opinii Klientów poprzez umieszczenie znacznika {#PRODUKT_SREDNIA_OCEN#} w szablonie listy produktów.
  • Rozbudowa wariantów produktów o definiowanie cen hurtowych dla każdego wariantu. Wprowadzenie usprawnienia przy wprowadzaniu cen netto/brutto dla produktów, wariantów i poziomów cen hurtowych
  • Dodanie wyszukiwania produktów w panelu administracyjnym po zdefiniowanym terminie wysyłki.
  • Rozbudowa integracji z Allegro: dodanie do listy wystawionych aukcji informacji o kategorii Allegro, w ktorej przedmiot jest sprzedawany oraz login konta Allegro, z którego zostało wystawione (integracja z Allegro obsługuje wiele kont).

Czerwiec 2011

rozwiń
  • Dodanie do podglądu zamówienia w panelu administracyjnym informacji o pozostałej ilości produktów w magazynie.
  • Nowe opcje przy wyświetlaniu opisu kategorii: do dotychczasowego wyświetlania opisu lub bannera nad listą produktów w danej kategorii, dodane zostały opcje wyświetlania tego opisu w miejscu lewego menu (pod lub nad listą kategorii) lub na całej stronie bez listy produktów oraz bez lewego menu.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji koszyka: podgląd zamówienia, logowanie, rejestracja w koszyku, potwierdzenie zamówienia (szablony K01-K05).
  • Dodanie opcjonalnego linku do innych produktów danego producenta pokazywanego na listach produktów poprzez wklejenie poniższego kodu do szablonu list produktów: {$if produkt_producent = 1$}<a href="{#PRODUCENT_HREF#}">{#PRODUCENT#}</a>{$endif$}
  • Tworzenie własnego podsumowania sprzedaży do wydruku. Szablon wydruku definiowany przez edytor szablonów (kod szablonu I01).
  • Integracja sklepu z systemem ratalnym LUKAS Raty
  • Usprawnienia w formularzu rejestracyjnym nowego konta Klienta (poprawa użyteczności), dodanie nieobowiązkowego pola z nazwą firmy dla danych do dostawy.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji Klienta: formularze rejestracji, logowania, przypomnienia hasła, przechowalni. zmiana danych adresowych, historia zamówienia (szablony J01-J03).
  • Dodanie opcjonalnego definowania znacznika TITLE dla meta tagów w kategoriach.
  • Wprowadzenie usprawnień w wariantach produktów przy wyliczaniu cen netto i brutto.
  • Rozbudowa integracji z opisami produktów BDK Polska o narzędzie do masowego importu produktów do sklepu z panelu BDK.
  • Dodanie nowych znaczników, które można używać w mailach do Klientów wysyłanych z panelu administracyjnego:
    • Nowe znaczniki w sekcji listy produktów: {#CENA_JEDNOSTKOWA#}, {#JEDNOSTKA_MIARY#}, {#PRODUKT_LINK#}
    • W dowolnym miejscu szablonu email: {#UWAGI_KLIENTA#}, {#NR_TELEFONU_KLIENTA#}, {#KLIENT_NIP#}, {#KLIENT_EMAIL#},
      {#F_FIRMA#}, {#F_OSOBA#}, {#F_KOD_POCZTOWY#}, {#F_MIASTO#}, {#F_ADRES#}
  • Dodanie do konfiguracji podstawowej ustawienia sposobu wyświetlania wartości w opisach zaawansowanych: po przecinkach lub każdy od nowej linii.
  • Dodanie do definicji magazynów opcji oznaczania magazynu jako domyślnego. Magazyn domyślny automatycznie jest ustawiany podczas ręcznego dodawania nowego produktu do sklepu.
  • Dodanie powiadomienia na email administratora o wypełnionym formularzu reklamacyjnym zapisanym w module formularzy online

Maj 2011

rozwiń
  • Dodanie do koszyka informacji o minimalnej kwocie zamówienia, przy której wybrana forma dostawy stanie się bezpłatna.
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro:
    • masowe ponowne wystawianie aukcji zakończonych z opcjami aktualizacji cen oraz usuwania z bazy archiwalnych aukcji, na podstawie których wystawiono nową aukcję
    • listowanie produktów wystawionych lub nie wystawionych na aukcjach Allegro oraz listowanie produktów z zakończonych aukcji
    • zapis informacji przy zamówieniach o loginie Klienta z Allegro w celu łatwego zidentyfikowania wpłaty
    • wyszukiwarka Klientów rozbudowana o przeszukiwanie po loginach Allegro
    • wprowadzenie szeregu aktualizacji w zmianach webAPI
  • Dodatkowe sklepy w jednym panelu administracyjnym - zobacz więcej »
  • Integracja sklepu z opisami produktów bazy kupic.pl firmy BDK
  • Dodanie opcji automatycznego przypisywania nowych klientów do jednego z poziomów cenowych.

Kwiecień 2011

rozwiń
  • Dodanie punktów odbioru przy konfiguracji form dostawy.
  • Integracja systemu płatności elektronicznych transferuj.pl z automatycznym księgowaniem wpłat - zobacz więcej »
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro (webAPI): dodanie zdjęcia produktu i numerów zamówień na liście aukcji
  • Rozbudowa wyszukiwarki od archiwizowanie wpisywanych fraz przez Klientów. Statystyki wyszukiwarki dostępne w panelu administracyjnym w menu Narzędzia.
  • Rozbudowa wyszukiwarki produktów o szukanie nazw produktów bez polskich liter, np: wpisanie frazy "lozko" wyszuka produkty o nazwach "łóżko".
  • Rozbudowa modułu wariantów produktów o narzędzie do automatycznego generowania zestawów wariantów.
  • Nowy moduł do automatycznych importów plików CSV. Indywidualnie programowane integracje plików CSV z bazami produktów

Marzec 2011

rozwiń
  • Nowy rozbudowany moduł wariantów produktów
  • Ulepszenie mechanizmu odświeżania zaawansowanych filtrów produktów na listach produktów: po wybraniu jednej opcji filtru następuje automatyczne przeliczanie pozostałych filtrów z dostępnych produktów spełniających dane kryteria.
  • Narzędzie do obsługi znaków wodnych w zdjęciach produktów
  • Dodanie do generowanych stron z promocjami (przykład), nowościami (przykład) i bestsellerami (przykład) dodatkowych filtrów produktów wg: zakresu cen, wyboru kategorii, wyboru producentów.
  • Wprowadzenie obsługi produktów w różnych jednostkach miar
  • Rozbudowa modułu importu plików XML o możliwość definiowania osobno marży dla każdej mapowanej kategorii z hurtownią.
  • Łączenie zamówień i dodawanie produktów do zamówień

Luty 2011

rozwiń
  • Dodanie obsługi nowych adresów podstron:
    - promocje.html (przykład) - listuje wszystkie promocje w sklepie (promocje w kategoriach i na stronie głównej)
    - nowosci.html (przykład) - listuje wszystkie nowe produkty wg ustawienia w konfiguracji podstawowej (konfigurowalna ilość dni od wprowadzenia produktu do sklepu)
    - bestsellery.html (przykład) - listuje wszystkie sprzedane produkty powyżej zdefiniowanej liczby sztuk.
    Wdrożenie linków wg uznania we własnym zakresie lub przez obsługę Selly po uprzednim kontakcie.
  • Integracja sklepu z systemem ratalnym eRaty Żagiel
  • Dodanie możliwości ustawienia domyślnego sortowania produktów w danej kategorii wg cen rosnąco lub malejąco.
  • Dodanie edycji danych do faktury i dostawy bezpośrednio z poziomu edycji zamówienia w panelu.
  • Dodanie opcji blokowania i odblokowywania kont administratorów.
  • Dodanie możliwości edycji pola "Kod dostawcy". Definiując ręcznie ten kod przy istniejących produktach, można w prosty sposób zbudować sobie cennik offline i wielokrotnie wgrywać go z dysku. Analogicznie można postępować przy aktualizacji stanów magazynowych eksportując je z innego systemu magazynowego i importując do sklepu.
  • Rozbudowa opcji magazynów: dopuszczanie lub blokada sprzedaży produktów mimo braku na magazynie oraz definiowanie tekstu dla strony produktu z informacją o niedostępności.
  • Dodanie do karty produktu linku do innych produktów danego producenta (poprawia optymalizację SEO).
  • Moduł hurtownii internetowej i system rabatów - zobacz więcej »

Styczeń 2011

rozwiń
  • Dodanie możliwości wysyłania powiadomień o zdarzeniach w zamówieniach na dodatkowe adresy e-mail w zależności od statusu zamówienia
  • Dodanie na listę produktów w panelu administracyjnym informacji o ilości zamówień danego produktu wraz z linkiem do tych zamówień
  • Dodanie możliwości definiowania filtrów w kategoriach typu "zakres od-do", "zakres od" oraz "zakres do"
  • Dodanie pola "symbol produktu" jako wewnętrznego kodu produktu w danym sklepie
  • Dodanie nowej opcji w sposobach dostawy: opcjonalny koszt w zależności od poszczególnych form płatności (np. inny koszt pobrania dla Poczty Polskiej i inny dla kurierów)
  • Dodanie opcji wyboru przez Klienta typu dokumentu sprzedaży, jaki chce otrzymać (fakutra lub paragon). Domyślnie proponowany typ dokumentu definiowany w ustawieniach konfiguracji podstawowej.
  • Dodanie pola z kodem producenta przy zamówionych produktach. Informacja wyświetlana na karcie zamówienia w panelu administracyjnym.
  • Integracja sklepu z systemem sprzedaży Subiekt GT - zobacz więcej »

Grudzień 2010

rozwiń
  • Nowe opcje w narzędziach masowych zmian cen: możliwość operowania wzorami
  • Edytor szablonów HTML i CSS sklepu z dostępem do:
    • pliku z definicją stylów CSS
    • szablonów aukcji
    • szablonów maili wysyłanych ze sklepu
    • szkieletów głównych szablonów sklepu
    • szablonów karty produktu
    • szablonów widoków list produktów
    • wielu różnych elementów strony głównej i podstron

    zobacz więcej »

  • Uniwersalny moduł importów plików CSV
  • Integracja z modułem E-commerce Google Analytics - zobacz więcej »
  • Narzędzie do automatycznego tworzenia znaczników META DESCRIPTION dla kart produktów

Listopad 2010

rozwiń
  • Rozbudowa integracji sklepu z Allegro o pobieranie zamówień z aukcji
    • tworzenie nowych zamówień z trwających aukcji ze złożoną ofertą przez KUP TERAZ
    • tworzenie nowych zamówień z zakończonych licytacji lub z aukcji KUP TERAZ
    • zapis w zamówieniu szczegółów zakupu w Allegro: wybrany sposób dostawy i płatności, identyfikator płatności, status transakcji
    • tworzenie nowego konta Klienta, jeśli adres e-mail nie został rozpoznany w bazie sklepu
    • przypisywanie zamówień do istniejących Klientów
    • szybki dostęp do pobierania zamówień z aukcji jednym kliknięciem
  • Integracja z porównywarką cen cenuj.pl
  • Skrypt zwracający dostępności produktów dla porównywarki skapiec.pl
  • Integracja z systemami ocen Opineo.pl i Zaufane Opinie Ceneo.pl - zobacz więcej »

Październik 2010

rozwiń
  • Na liście produktów w panelu administracyjnym dodane zostały dodatkowe filtry pozwalające pokazywać produkty z określonymi promocjami:
    • tylko hity dnia
    • tylko promocje na stronie głównej
    • tylko promocje w kategoriach
    • tylko produkty eksportowane do porównywarek
  • W konfiguracji podstawowej dodane zostały nowe opcje:
    • możliwość włączenia powiadomienia o nowym zamówieniu na email administratora sklepu
    • możliwość pokazywania w menu z kategoriami zawsze rozwiniętego drugiego poziomu kategorii
    • włączenie alfabetycznego sortowania wartości słowników w filtrach zamiast domyślnego ręcznego sortowania
    • rozbudowa narzędzia do hurtowej zmiany cen produktow o zmianę ceny aktualnej na podstawie ceny poprzedniej i odwrotnie
  • W panelu administracyjnym przy edycji produktu dodane zostały nowe stawki VAT, które będą obowiązywały od 1 stycznia 2011 roku.
  • Nowy moduł do kopiowania produktów

Sierpień 2010

rozwiń
  • Nowy moduł do wprowadzania zamówień telefonicznych z poziomu panelu administracyjnego

Czas na jazdę próbną

Wykorzystaj 30 dni
za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego używania oprogramowania!