Targi ehandlu w Warszawie to od wielu lat wydarzenie, na którym można zobaczyć wiele interesujących prelekcji, trendy w każdej dziedzinie ecommerce, a także nasze stoisko. Stoimy na nim pełni determinacji, wiedzy i dobrych chęci, aby doradzać w zakresie sprzedaży internetowej z wykorzystaniem naszej platformy. Co można było zauważyć na targach dla sklepów internetowych w tym roku?
Selly na targach ehandlu w Warszawie – Relacja z targów ecommerce
Tegoroczna edycja targów ecommerce była pełna prelekcji przybliżających tematy związane z logistyką w sklepie internetowym, ekspansją zagraniczną, sprzedażą w innych krajach UE, a także marketingiem, płatnościami, robieniem atrakcyjnych zdjęć produktów i rozwiązań w zakresie marketingu internetowego. Wszystko składało się na szeroki zakres wiedzy, który z pewnością pomógł początkującym sprzedawcom lub osobom dopiero myślącym o rozpoczęciu sprzedaży w sieci. Jesteśmy pewni, że nawet doświadczeni pasjonaci rynku ecommerce pozyskali wartościowe kontakty i inspiracje.
Wydarzenie miało miejsce w hali EXPO w Warszawie w godzinach od dziesiątej do siedemnastej. Czas ten, efektywnie wykorzystany, mógł wystarczyć każdemu z gości uzyskać wiedzę na temat usług i aspektów sprzedaży internetowej, o które trzeba zadbać przy prowadzeniu tego rodzaju działalności.
Nasz zespół skupił się na edukowaniu i prezentowaniu naszego oprogramowania, które służy do założenia i zarządzania sklepem internetowym w stosunkowo prosty i intuicyjny sposób. Spotkaliśmy też obecnych klientów i partnerów, z którymi chętnie omówiliśmy następne etapy rozwoju firmy i wzajemnej współpracy. Podobne spotkania dają dużą garść inspiracji i perspektyw, które pomagają utrzymać właściwy kierunek działań.
Najczęściej zadawane pytania – W czym pomagaliśmy uczestnikom targów?
Targi ehandlu w Warszawie to również miejsce, gdzie usłyszeć można wiele pytań, które z punktu widzenia początkującego sprzedawcy lub osoby myślącej o zmianie oprogramowania pomagają znaleźć wartościowe odpowiedzi. Uznaliśmy, że warto przybliżyć co najmniej kilka z najczęściej zadawanych pytań przy naszym stoisku.
Jak działa Wasza platforma? – Myśląc o rozpoczęciu sprzedaży w sieci przedsiębiorcy stają przed wyborem systemu, na którym oprze się dystrybucja ich produktów lub usług. Zastanawiają się nad dedykowanym sklepem internetowym lub platformą SaaS. Nasze rozwiązanie to personalizowany SaaS, która w cenie miesięcznego abonamentu oferuje pełną funkcjonalność potrzebną do sprzedaży i zarządzania sklepem. Jedną z naszych przewag konkurencyjnych jest jednak indywidualne podejście do klienta i otwieranie się na wszelkie zamówienia dotyczące dodatkowych funkcjonalności, modułów i opcji. Dzięki temu przy małym ryzyku i skalkulowanych kosztach sprzedawca może otrzymać wszystko, na czym mu zależy. Robi to zupełnie nie martwiąc się o kwestie techniczne, bo te są w naszych rękach.
Jakie posiadacie integracje? – Pytanie o integrację z konkretnym systemem księgowym, magazynowym lub narzędziem marketingowym powtarzało się, lecz z dumą mogliśmy wtedy opowiedzieć o ponad stu integracjach dostępnych w cenie standardowego abonamentu. Podczas rozmów okazało się, że każde z pytań o posiadanie integracji z danym programem kończyło się udzieleniem odpowiedzi pozytywnej. Dzieje się tak między innymi dlatego, że przez cały okres naszej działalności słuchamy potrzeb klientów i dopasowujemy rozwiązania w taki sposób, aby spełnić ich oczekiwania.
Gdzie mogę szukać pomocy w przypadku problemów z zarządzaniem swoim sklepem? – Niekiedy potencjalnego klienta od podjęcia decyzji dzielą jedynie obawy o intuicyjność panelu zarządzania. Czy będzie wystarczająco prosty? Czy pozwala na intuicyjne dodawanie produktów i kategorii? Czy bez problemu wystawi w nim fakturę lub połączy go z pożądanym systemem? Podobne przypadki wymagają od nas wstępnego zaprezentowania panelu jeszcze podczas targów, a także zachęcenia do skorzystania z 30-dniowego okresu próbnego. Nie wiąże się on z ponoszeniem jakichkolwiek kosztów, a osoba wprowadzająca w ciągu tego czasu zmiany do sklepu, może je zachować po wyrażeniu chęci rejestracji w abonamencie.
Targi dla sklepów internetowych w Warszawie – Podsumowanie
Targi dla sklepów internetowych to bez wątpienia miejsce, gdzie nie tylko można zdobyć nasze gadżety. Służy ono głównie po to, by czerpać wiedzę od profesjonalistów i uzyskać odpowiedzi na pytania, których znalezienie w internecie jest co najmniej trudne. Pomaga w budowaniu długotrwałych relacji z obecnymi klientami i kreowaniu ścieżki rozwoju w oparciu o ich sugestie. Mamy nadzieję, że przy okazji ostatnich targów udało nam się pomóc wielu osobom i oczekujemy na następną taką okazję!