Personalizacja

Marketizator oferuję automatyczną komunikację opartą o zachowanie odwiedzającego w czasie rzeczywistym oraz dotychczasową historię korzystania ze strony, dotychczasowych zakupów, geo-lokalizację, źródło dotarcia do strony i wiele innych parametrów.

Przykład konfiguracji i skuteczności personalizacji:

Segment użytkowników:

  • Odwiedzający spędza na stronie minimum 60 sekund
  • Ogląda co najmniej 3 strony z butami męskimi.
  • Chce porzucić stronę, a nie filtrował oferty po rozmiarze.

Akcja:

  • Zatrzymanie użytkownika na stronie sklepu poprzez pop-up ze zdjęciem butów męskich i zachętą do wybrania swojego rozmiaru obuwia.

Rezultat:

  • Przez dodanie filtra z rozmiarami w oknie pop-up, współczynnik konwersji wzrósł o 57,87%. Ogólne przychody wzrosły o 42,68%.


Testy AB

Testuj duże i małe zmiany na swojej stronie przez przyjazny edytor graficzny. Możesz zmieniać praktycznie wszystko bez kodowania np.:

  • Teksty, style, grafikę, przyciski, menu itp.
  • Dodawanie, usuwanie, zmiana pozycji elementów

Marketizator oferuje:

  • Możliwość modyfikacji w ramach całego serwisu lub wybranych stron
  • Wybór profilu odbiorców dla nowej wersji strony
  • Porównanie i statystyki, która wersja strony lepiej konwertuje

Przykład konfiguracji i skuteczności testów A/B:

Zmiana:

  • Wyświetlenie korzyści wynikających z zakupu produktu.
  • Dodano referencje od klientów, aby wzmocnić działanie społeczne. Dane pozyskano z przeprowadzonego wcześniej badania poprzez ankiety.
  • Eksperyment trwał 2 tygodnie, witryna na stałe wprowadziła testowaną przez nas wersję strony głównej.

Rezultaty:



Ankiety

Ankiety pozwalają na badanie opinii i intencji. Dowiedz się, co pomogłoby odwiedzającym porzucającym koszyk, aby jednak zdecydowali się dokończyć zakupy. Badaj opinie klientów na temat Twoich usług i produktów. Buduj scenariusze, gdy na wybraną odpowiedź, klient zobaczy kolejne powiązane pytanie. Wybieraj ankietowanych na podstawie ich zachowania na stronie sklepu.

Ponadto ankiety również mogą prowadzić do sprzedaży. Mają wbudowany moduł zbierania informacji o kliencie, którą od razu przekazują na Twojego maila czy do systemu CRM.

Przykład konfiguracji i skuteczności ankiet:

Zbudowanie ankiety w taki sposób, abyśmy mogli z łatwością odczytać główne potrzeby odwiedzających stronę, a także po to, aby móc skontaktować się z nimi w celu zaoferowania spersonalizowanej oferty opartej na odpowiedziach udzielonych w ankiecie.

Akcja:

Ankieta wyświetlana podczas próby opuszczenia strony.

Rezultaty:

  • +950 więcej nowych leadów w przeciągu miesiąca
  • +25% więcej leadów przy identycznym ruchu
  • Szczegóły w publicznym Case Study u jednego z naszych klientów: http://www.marketizator.pl/provident-case-study


Marketizator
narzędzie do optymalizacji konwersji