Wyniki szukania:

Blog dla sklepu internetowego - strona 2 z 26

Lista produktów polecanych w koszyku

W koszyku można ustawić listę produktów polecanych, które będą niezależne od produktu dodanego do koszyka. Ważne! Zanim rozpoczniesz zmiany zapisz kopię zapasową, aby w razie potrzeby móc wrócić do poprzednich ustawień. W szablonie  K09. Strefa koszyka: koszyk jednoetapowy (lub odpowiednio 4 etapowy: K01. Strefa koszyka: zawartość koszyka, wybór form płatności i dostawy) osadzamy skrypt: {#callMethod:getProductsData […]

Automatyzacja w sklepie internetowym – Checklista

automatyzacja

W erze cyfrowej transformacji, Selly, jako innowacyjny gracz na rynku e-commerce, rozumie znaczenie automatyzacji w prowadzeniu sklepu internetowego. W obliczu rosnącej konkurencji i ciągle zmieniających się oczekiwań klientów, efektywne zarządzanie procesami biznesowymi poprzez automatyzację staje się kluczowe. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Selly, sklepy internetowe mogą znacząco usprawnić swoje działania, od zarządzania zamówieniami po obsługę klienta. 

Jak sprzedawać w Niemczech? – Przewodnik

sprzedaż w niemczech

Rozpocznij sprzedaż w Niemczech z własnym sklepem internetowym Rozpoczynając sprzedaż w Niemczech, kluczowe jest posiadanie własnego sklepu internetowego. Dzięki platformom takim jak Selly, możesz łatwo założyć sklep, który będzie dostosowany do niemieckiego rynku. Oferują one oprogramowanie klasy premium, które jest idealne zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych sprzedawców. Zalety posiadania własnego sklepu internetowego:  Posiadanie własnego […]

Sprzedaż na Amazon

Sprzedaż na Amazon Wprowadź swoje produkty na platformę Amazon i zrób znaczący krok do wyskalowania Twojego e-commerce. Amazon to przeogromny rynek, który oferuje dostęp do milionów potencjalnych klientów z całego świata. Jeśli chcesz z sukcesem sprzedawać na Amazonie, musisz poznać złożoną specyfikę sprzedaży na tej platformie, która nie jest prosta ani intuicyjna. Owszem, możesz to […]

Facebook Meta Ads

Facebook Meta Ads Stań się rozpoznawalny w internecie, zyskaj nowych, lojalnych klientów i wyskaluj sprzedaż. Wykorzystaj w pełni moc systemu reklamowego Facebook Meta Ads by więcej zarabiać! W realiach dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce uwaga klienta jest towarem deficytowym. Zawalcz o nią już dziś. Nie czekaj aż wyprzedzi Cię Twoja konkurencja. Postaw na sprawdzony system […]

Sprzedaż na PIGU

Sprzedaż na PIGU – zbuduj opłacalną sprzedaż na miarę swoich oczekiwań! Zacznij sprzedawać na PIGU.lt, największym marketpleace na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii i daj się zaskoczyć wielkością generowanej sprzedaży. PIGU.LT to największy i najpopularniejszy marketpleace na rynku państw prebałtyki, pokrywający swym zasięgiem niezwykle chłonne rynki Litwy, Łotwy, Estonii i Finlandii. Status PIGU na powyższych […]

Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania dla sklepu?

sklepu

Wybór odpowiedniego oprogramowania dla sklepu internetowego to kluczowa decyzja, która może wpłynąć na sukces Twojego biznesu. My, Selly.pl, jako doświadczony dostawca rozwiązań e-commerce, podkreślamy kilka istotnych aspektów, na które warto zwrócić uwagę. Optymalizacja pod wyszukiwarki Optymalizacja pod wyszukiwarki: Klucz do większej widoczności Twojego sklepu W dzisiejszym świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest ogromna, kluczowe znaczenie ma […]

Allegro Ads

Kampania Allegro Ads – odkryj moc Allegro Ads i osiągnij skalę sprzedaży, która pozwala realnie zarabiać. Sprzedawaj więcej i lepiej. Allegro to największa platforma marketpleace w Polsce, dająca ogromne możliwości sprzedaży Twoich produktów wśród milionów potencjalnych klientów. To również realna szansa zarabiania na sprzedaży, o ile tylko potrafisz umiejętnie wykorzystać wszystkie możliwości reklamowe jakie stwarza […]

Przekierowania 301

Przekierowanie  typu 301 to stałe przekierowanie strony internetowej z jednego adresu URL na inny. Po wejściu na adres naszej strony WWW, nastąpi automatyczne przekierowanie na adres docelowej strony. Przykład: Zostaje usunięty produkt, po wejściu w link widoczny jest błąd 404: W zakładce Narzędzia i importy > przekierowania SEO możemy ustawić przekierowanie do nowododanego produktu, format poprawnego przekierowania: […]

Multisklep czy osobny sklep, co wybrać?

Decyzja pomiędzy multisklepem (wiele sklepów w jednym panelu) a osobnymi sklepami zależy od wielu czynników, takich jak specyfika działalności, rodzaj oferowanych produktów czy strategia marketingowa. 🟠 Gdy istnieje potrzeba utrzymania zróżnicowanych cen w obu sklepach, zaleca się wybór dwóch osobnych sklepów. Przy wyborze multisklepu należy mieć na uwadze, że nie ma możliwości indywidualnego dostosowania cen […]

Breadcrumbsy “okruszki”

Breadcrumbs “okruszki”  to forma nawigacji używana na stronach internetowych. Umożliwia śledzenie  lokalizacji w obrębie witryny. Breadcrumbs najczęściej zlokalizowane są poziomo u góry strony. Odzwierciedlają strukturę serwisu linkując do nadrzędnych podstron witryny. Domyślnie są włączone  w każdym sklepie Selly:     🟠W konfiguracji można dodatkowo ustawić dodanie nazwy produktu do lokalizatora w zakładce Konfiguracja> konfiguracja podstawowa […]

Jak ustawić własny komunikat zamiast kosztu wysyłki w koszyku?

Jeżeli przekroczono maksymalną wartość kosztu dostawy możesz wyświetlić własny komunikat, konfigurowany w zakładce Wygląd i treści> konfiguracja wyglądu:   🟠 Najpierw jednak należy oznaczyć maksymalną wartość kosztu dostawy: 🟠W ustawieniach dostaw, dla których chcemy wyświetlić tekst ustawiamy koszt dostawy, wyższy od zdefiniowanego w polu Maksymalna wartość kosztu dostawy: Widok w koszyku:

Automatyzacja statusów zamówień w sklepie na podstawie statusu paczki z Furgonetka.pl

Od planów Pro możliwa jest funkcja  automatyzacji statusów zamówień w sklepie, oparta na bieżącym statusie paczek w systemie Furgonetka. Dzięki tej rozbudowie, system automatycznie aktualizuje statusy zamówień w sklepie zgodnie z informacjami o statusie paczki uzyskanymi od Furgonetki. Automatyzacja umożliwia błyskawiczne dostosowanie statusów zamówień do rzeczywistego postępu w dostawie. Aby skorzystać z  funkcjonalności automatyzacji :   […]

Aktualizacje grudzień 2023

Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana. Rozbudowa […]

Obrazkowe menu kategorii

Wejdź do edycji podkategorii i w polu wybierz obraz kategorii wgraj wybraną grafikę – dozwolony format to JPG, GIF, PNG. Grafiki nie są skalowane, należy więc wgrać rozmiar 1:1 jaki będzie wyświetlany na stronie.   Dla kategorii nadrzędnej w polu Mapa podkategorii zaznacz checkbox  wyświetlaj mapę podkategorii nad listą produktów:   Po zapisaniu zmian kategoria […]

Jak załączyć plik do opisu produktu?

Przejdź do zakładki Sprzedaż> asortyment i wybierz produkt, w opisie którego chcesz załączyć plik w opisie. Przejdź do edycji tego produktu i z bocznego menu wybierz Pliki do pobrania: W polu Pliki ogólnie dostępne w opisie produktu dodaj plik i zapisz: Po kliknięciu w plik pojawi się nowa pozycja – w miejscu ‘Nazwa wyświetlana jako […]

Integracja z Morele

Zakres integracji obejmuje przekazywanie produktów z platformy Selly do Morele Marketplace. 🟠 Przejdź do zakładki Konfiguracja> Integracje – porównywarki:   🟠W zakładce Porównywarki cen i pasaże. Konfiguracja wpisz  nazwę sklepu i zapoznaj się z zakresem informacjami odnośnie eksportu produktów.   🟠Na liście dostępnych integracji znajdź Morele.net, kolumnie Typ eksportu możesz ustawić odpowiedni parametr:     🟠Przejdź […]

Aktualizacje listopad 2023

Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana. Rozbudowa […]

Konto Klienta

Dzięki rejestracji konta klient ma możliwość zapisania danych teleadresowych na kolejne zakupy, może dokonać zwrotu bądź reklamacji bezpośrednio ze swojego panelu, otrzymać rabaty lub indywidualne ceny (nadawane przez administratora sklepu).   Rejestracja klienta Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail zostanie przesłany link potwierdzający założenie konta. W zakładce Konfiguracja>konfiguracja podstawowa możesz zaznaczyć pole: […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933