Baza produktów

zwiń
  • ilość produktów - baza danych zoptymalizowana do obsługi nawet 500 tys. produktów przy dużej odwiedzalności sklepu
  • przejrzysta prezentacja produktów
  • możliwość zmiany widoku listy produktów oraz definiowania własnych szablonów list produktów
  • pełny opis HTML na karcie produktu
  • opis krótki wyświetlany na liście produktów
  • zaawansowane mechanizmy tworzenia szablonów opisów dla każdej podkategorii produktów
  • atrybuty produktów: rozmiary, kolory, wersje, itp.
  • producent, kod producenta, kod dystrybutora
  • cena aktualna i poprzednia produktu
  • stawka VAT
  • waga produktu, informacja o gabarycie produktu
  • przypisanie produktu do magazynu
  • ilość produktów na magazynie pomniejszana po zamówieniu
  • informacja o kosztach gospodarowania odpadami (KGO)
  • koszty dostawy produktu
  • termin wysyłki produktu
  • dowolna ilość zdjęć
  • definiowanie tekstów promocyjnych wyróżnianych przy produktach
  • porównanie produktów
  • prezentacje wideo produktów
  • artykuły do produktu - dodawanie własnych zakładek na kartę produktu
  • przechowalnia produktów
  • polecanie produktów znajomemu
  • produkty do dokupienia
  • drukowanie karty produktu
  • zgłoszenia błędów w danych produktach
  • tagowanie produktów w celu tworzenia dodatkowych list produktów

Wiele sklepów w jednym panelu

rozwiń
demo sklepów dodatkowych

Wiele sklepów w jednym panelu administracyjnym

Oprogramowanie sklepu internetowego Selly pozwala uruchamiać dodatkowe sklepy obsługiwane przez jeden panel administracyjny.
Dodatkowe sklepy mają osobne domeny, całkowicie niezależny system szablonów (layout), osobne ustawienia konfiguracyjne oraz treści, a co najważniejsze swobodne zarządzanie produktami dla każdego dodatkowego sklepu: produkty mogą być w sklepach wspólne lub niezależne.


Możliwości sklepów dodatkowych

Osobne ustawienia sklepów dodatkowych w zakresie:

  • produktów: wybór całych kategorii lub poszczególnych produktów dla sklepów dodatkowych
  • konfiguracji podstawowej: dane firmy, konfiguracje maili, optymalizacje SEO, itp.
  • edytora szablonów HTML/CSS: osobne zarządzanie layoutami oraz szablonami email
  • menadżera plików
  • treści stron informacyjnych i definiowane bloki HTML
  • generowania plików sitemap dla wyszukiwarek
  • systemu cache oraz opcji czyszczenia cache
  • domen oraz certyfikatów SSL

Wspólne bazy klientów, zamówień, form płatności i dostawy oraz integracja z Allegro obsługująca wiele kont w serwisie aukcyjnym, pozwalają łatwo zarządzać sprzedażą.

Cennik sklepów dodatkowych »

Sprzedaż treści elektronicznych

rozwiń
Definicja pliku do sprzedaży

Bezpłatny moduł wspierający sprzedaż plików umożliwia dostarczanie Klientom treści elektronicznych takich jak ebooki, audiobooki a nawet duże programy komputerowe. Za pomocą przydatnych opcji konfiguracyjnych można dopasować model sprzedaży plików do własnych potrzeb.


Przykładowe sposoby wykorzystania modułu

  • Sprzedaż ebooków, audiobooków i plików MP3
  • Sprzedaż dużych plików, np. programów komputerowych
  • Dostarczanie aktualizacji programów przez określony czas
  • Dostarczanie do zakupionych towarów instrukcji obsługi w formie elektronicznej


Funkcjonalność modułu

  • Wgrywanie na serwer pliku do bezpiecznego katalogu
  • Tworzenie powiązań pliku na serwerze z produktem w bazie z możliwymi opcjami:
    • maksymalna liczba ilości pobrań pliku w ramach jednego zamówienia przez jednego Klienta
    • maksymalna liczba dni umożlilwiająca ponowne pobieranie pliku przez jednego Klienta
  • Ustalanie statusów zamówień, dla których dopuszczone jest pobieranie pliku
  • Dostęp do zamówionych plików w historii zamówienia w panelu Klienta
  • Wysłanie na adres email listu z wygenerowanym linkiem do zamówionego pliku
  • Opcjonalnie wysyłanie pliku w formie załącznika email do Klienta
  • Zapis historii ilości poprawnych pobrań plików w poglądzie zamówienia w panelu administracyjnym
  • Możliwość użycia programu wspierającego pobieranie dużych plików
  • Możliwość wgrywania plików na serwer przez programy FTP
  • Szereg zabezpieczeń przeciwko nieuprawnionym pobraniom plików

Sprzedaż zestawów produktów

rozwiń

Rozbudowany moduł zestawów produktow umożliwia wygodnie skonfigurować produkty występujące w kompletach.
Oferowane rozwiązanie pozwala w pełni zautomatyzować zarządzanie zestawami na podstawie danych produktów wchodzących w skład zestawu. Ceny zestawów mogą być automatycznie obliczane wg cen elementów składowych z ustalonym rabatem procentowym lub kwotowym.



Funkcjonalność zestawu produktów

prezentacja zestawu prezentacja innych zestawów

Typy zestawów:

  • zestaw z cenami oblicznanymi na podstawie cen składników z dodatkowym rabatem procentowym lub kwotowtm
  • zestaw z indywidualnie zdefiniowaną ceną sprzedaży

Dostępne funkcjonalności zestawów produktów:

  • definiowanie ilości poszczególnych składników zestawu (także o różnych jednostkach miar)
  • możliwość automatycznego zaimportowania zdjęć i opisów ze składników do zestawu
  • automatyczne wyłączanie wyświetlania zestawu, w przypadku niedostępności któregoś z elementów składowych
  • ustalanie kolejności elementów w zestawie
  • wyszukiwarka produktów przy tworzeniu zestawy bez przeładowania strony
  • definicje cen hurtowych, grup rabatowych
  • opcje promocji zestawów, dodatkowych właściwości analogiczne jak dla pojedynczych produktów
  • osobna lista zestawów produktów w celu łatwego zarządzania
  • konwersja zestawów na poszczególne produkty przy zapisie zamówienia zestawu

Prezentacja zestawu:

  • informacja na karcie produktu zestawu o elementach składowych wraz z wyborem wariantów poszczególnych elementów
  • informacja o kwocie oszczędności zakupu zestawu
  • prezentacja zestawów w produktach wchodzących w ich skład (standardowo w osobnej zakładce "Taniej w zestawie")

Przykłady produktów w różnych konfiguracjach zestawów można zobaczyć w sklepie demonstracyjnym.

Kategorie produktów

rozwiń
  • dowolna ilość kategorii i podkategorii
  • szablony opisów produktów w kategoriach
  • własne filtry wyszukiwania produktów
  • powiązane kategorie
  • wyświetlanie opisów kategorii
  • banner z promocyjnymi produktami w kategoriach
  • sortowanie produktów po cenie i nazwie
  • zmiana zakresu cen produktów
  • zmiana ilości produktów na jedną stronę
  • widok listy produktów jako galeria zdjęć lub tekstowy
  • kategorie dla dorosłych zabezpieczone oświadczeniem o pełnoletności

Obsługa koszyka i zamówień

rozwiń
  • edycja produktów w koszyku: zmiana ilości, opcji kolorystycznych/rozmiarów, usuwanie
  • zakładanie konta Klienta lub szybkie zakupy bez tworzenia dostępu do konta w sklepie
  • wybór form płatności i dostawy
  • automatyczne obliczanie wszystkich kosztów zakupów
  • zapisywanie koszyka do bazy w celu późniejszego powrotu
  • mailowe potwierdzenia o wszystkich etapach zamówienia
  • zamówienie wykonywane w 4 krokach: koszyk, logowanie/rejestracja/szybki zakup, potwierdzenie danych, potwierdzenie zamówienia
  • komentarz Klienta do zamówienia
  • faktura proforma dostępna po złożeniu zamówienia
  • realizacja płatności szybkimi przelewami internetowymi
  • definiowalne informacje o płatności pokazywane po złożeniu zamówienia
  • drukowanie ekranu potwierdzenia zamówienia

Obsługa konta Klienta

rozwiń
  • dostęp do historii zamówień i faktury pro forma
  • szczegółowy zapis postępu realizacji w danym zamówieniu
  • ponawianie płatności elektronicznych
  • modyfikacja danych adresowych
  • odzyskiwanie zapomnianego hasła
  • opcjonalne szyfrowanie przesyłanych danych osobowych (po wykupieniu klucza SSL)
  • dostęp do przechowywanych produktów
  • lista aukcji, w których użytkownik licytował lub obserwuje
  • dostęp do statystyk programu partnerskiego

Naturalne pozycjonowanie sklepu

rozwiń
  • przyjazne linki dla wyszukiwarek
  • zoptymalizowane kodowanie HTML pod kątem wyszukiwarek
  • generowane tagi META automatycznie lub ręczna edycja dla każdej kategorii i karty produktu
  • narzędzie do generowania szablonowych znaczników meta description kart produktów
  • generowanie najpopularniejszych tagów w kategoriach (tworzenie list produktów dla poszczególnych producentów) w celu naturalnego pozycjonowania tzw. "długiego ogona" (long tail)
  • generowanie mapy strony w XML oraz pingowanie zmian do wyszukiwarek Google, Ask i Bing

Moduł zaawansowanych opisów i filtrów

rozwiń

Moduł zaawansowanych opisów i definiowanych filtrów produktów

  • definiowanie słowników parametrów używanych do opisów produktów
  • defiowanie szablonu opisu produktu w kategoriach
  • definiowanie filtrów na listach produktów

Aukcje produktów na własnej stronie

rozwiń
  • Strefa wyprzedaży zwiększająca zainteresowanie stroną poprzez możliwość licytacji produktów, jako atrakcyjna forma zakupów
  • defiowanie szablonu opisu produktu w kategoriach
  • definiowanie filtrów na listach produktów

Artykuły do kategorii i produktów

rozwiń
  • Wzbogacanie kart produktów i list produktów o dodatkowe treści.
  • Budowanie zaufania i przekonania o profesjonalizmie sklepu poprzez pisanie porad, recenzji, testów dotyczących danego produktu lub grupy produktów

Program partnerski

rozwiń

Zwiększenie zysków poprzez premiowanie Klientów, którzy polecają Twój sklep

I wiele więcej...

rozwiń
  • sklep na Facebook - zobacz więcej »
  • integracja kodu piksela Facebook do kampanii marketingowych
  • sklep w wersji mobilnej - zobacz więcej »
  • integracja z Allegro - zobacz funkcjonalność »
  • integracja z eBay Polska i zagraniczne serwisy (bez eBay Motors) - zobacz funkcjonalność »
  • integracja z Elektronicznym Nadawcą Poczty Polskiej - zobacz funkcjonalność »
  • integracja z Paczkomaty Inpost - zobacz funkcjonalność »
  • Integracja z brokerem kurierów Furgonetka.pl - zobacz funkcjonalność »
  • integracja bezpośrednia z kurierem DPD - zobacz funkcjonalność »
  • integracja bezpośrednia z kurierem K-EX
  • integracja bezpośrednia z kurierem DB Schenker
  • integracja z systemem przesyłek kurierskich korporacjakurierska.pl
  • integracje z ponad 20. porównywarkami cen - zobacz listę integracji »
  • różne systemy płatności elektronicznych - zobacz listę integracji »
  • integracja z systemami ocen: Opineo.pl, Zaufane Opinie Ceneo.pl, Wiarygodne Opinie Okazje.info - zobacz więcej »
  • integracja z modułem E-commerce Google Analytics - zobacz więcej »
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt GT, WF-Mag, PC Market - zobacz więcej »
  • integracja z programem faktur online ifirma.pl, wfirma.pl, fakturownia.pl - zobacz więcej »
  • integracja z systemem ratalnym eRaty Żagiel SA
  • integracja z systemem ratalnym LUKAS Raty - zobacz więcej »
  • integracja z systemem ratalnym mBank Raty - zobacz więcej »
  • integracja z systemem ratalnym Sygma Bank
  • integracja z systemem afiliacyjnym WebePartners - zobacz więcej »
  • integracja z płatnościami PayU Checkout - zobacz więcej »
  • integracja z płatnościami CashBill - zobacz więcej »
  • integracja z systemem płatności i-Leasing w Platformafinansowa.pl
  • integracja z systemem płatności autorize.net.
  • integracja z domodi.pl
  • integracja z Salesmanago
  • opinie o produktach
  • boks szybkiego kontaktu lub uruchomienie live chat
  • wyszukiwarka prosta (szukanie po nazwie podstawowej i dodatkowek wg klucza LIKE%) oraz wyszukiwarka zaawansowana
  • porównanie produktów
  • ostatnio oglądane produkty
  • aktualności, najnowsze informacje w stopce strony
  • definiowalne strony i elementy stron (bloki) przez edytor wizualny
  • promowanie produktów w podkategoriach i na stronie głównej
  • promowanie producentów na stronie głównej oraz listach produktów
  • tworzenie własnej listy produktów (przechowalnia)
  • automatyczna lista nowości, promocji i najlepiej sprzedawanych produktów
  • automatycznie budowana mapa kategorii i lista producentów
  • formularz zgłoszenia reklamacji i podgląd reklamacji w panelu Klienta
  • formularz kontaktowy automatycznie wypełniający dane Klienta, gdy jest zalogowany
  • szyfrowanie przesyłanych danych osobowych (po wykupieniu certyfikatu SSL)

Czas na jazdę próbną

Wykorzystaj 30 dni
za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego używania oprogramowania!