Kategorie

Integracja z Empikplace plikiem produktowym

Integracja z EmpikPlace za pomocą pliku produktowego umożliwia przekazywanie oferty produktowej zewnętrznego sklepu internetowego do platformy Empik w sposób zautomatyzowany, przy użyciu linku do pliku (np. w formacie XML). Ten typ integracji służy wyłącznie do przesyłania informacji o produktach — nie umożliwia pobierania zamówień ani ich obsługi.

Rozwiązanie to sprawdzi się u sprzedawców, którzy nie korzystają z pełnej integracji API, ale chcą masowo przesyłać i aktualizować swoją ofertę w EmpikPlace bez ręcznego wprowadzania danych.

Aby utworzyć konto należy wejść na stronę:  www.empik.com/empikplace

Następnie na podstawie załączonego zrzutu ekranu, wypełnij formularz:

empik

Upewnij się, że pole „Aktywowano” jest zaznaczone, co oznacza, że integracja jest włączona;

Protokół – wybierz „HTTPS” jako protokół komunikacji z serwerem;

Nazwa hosta – wpisz nazwę hosta w formacie domena.pl;?Port – wpisz numer portu wykorzystywanego do komunikacji, zazwyczaj dla HTTPS jest to port `443`;

Ścieżka – podaj ścieżkę do pliku, który ma być importowany w formacie:/xml-porownywarki/empik/?hash=TajneHaslo (zakładka Konfiguracja / Integracje- porównywarki -> Adresy stron eksportu)

Typ pliku – wybierz z listy rozwijanej format pliku, który ma być importowany;

 Tryb importu – wybierz jedną z opcji:
     – `Zwykły`: Dla standardowego importu danych;.
     – `Usuń i zastąp`: Jeśli chcesz usunąć istniejące dane i zastąpić je danymi z importowanego pliku;

Testuj złącze – przed zapisaniem konfiguracji przetestuj połączenie aby sprawdzić, czy dane są poprawne;

Zapisz – po skonfigurowaniu ustawień i przetestowaniu połączenia, kliknij „Zapisz” aby zatwierdzić integrację.


Integracja z Empik ogranicza się do przesłania wszystkich dostępnych produktów swojego sklepu. Produkty przekazujemy plikiem XML, który znajduje się w Konfiguracja / Integracje- porównywarki -> Adresy stron eksportu.  Należy skopiować plik XML i przekazać go do panelu Empik Ustawienia -> Sklep -> Importy. 


 Standardowo do pliku eksportowego przekazywane są wszystkie dostępne produkty, które:

  • Posiadają włączone wyświetlanie i znajdują się w wyświetlanej kategorii. ( checkbox wyświetlanie)
  • Posiadają dodatni stan magazynowy ( liczba produktów większa niż 0 ), puste pole również jak 0 nie jest brane pod uwagę do eksportu.
  • Posiadają cenę większą niż 0.
  • Posiadają wpisany kod EAN.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933