Blog dla sklepu internetowego

Nowa analityka sklepu internetowego – Wstęp do Google Analytics 4

google analytics 4

Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]

dobrasauna.pl – „Dzięki selly sklep funkcjonuje dokładnie tak, jak należy.”

success story, e-commerce, dobrasauna.pl

Sklep internetowy dobrasauna.pl prowadzi działania sprzedażowe ze wsparciem naszej platformy od 2013 roku. Historia firmy pokazuje determinację i wartości, które doprowadziły do regularnego zwiększania skali działania z roku na rok. Bardzo cieszy nas fakt, że firma sukcesywnie rozwija z nami współpracę od wspomnianego czasu. Cenimy każdą sytuację, które umożliwia nam wzrost razem z firmami, które […]

Strona koszyka w sklepie internetowym – Co najlepiej się sprawdza?

koszyk w sklepie internetowym, porzucone koszyki, prestashop porzucone koszyki, jak zrobić koszyk na stronie internetowej

Koszyk w sklepie internetowym należy do jednego z najważniejszych, technicznych elementów, które mają wpływ na działalność i sprzedaż. Stoi tuż obok karty produktu, której odpowiednie zaprojektowanie zwiększa szansę dodania produktu do koszyka i uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji. Czy istnieje rozwiązanie, które uznawane jest za najlepsze? Jak zaprojektować koszyk zakupowy w taki sposób, aby ułatwić kupno […]

Facebook Analytics – Przewodnik po analityce sklepu

Facebook Analytics, analitycs fb, analiza sklepu internetowego, analiza reklam

Facebook Analytics to niezwykle rozbudowane narzędzie analityczne, które pomoże Ci monitorować dane sklepu internetowego i wyciągać z nich wnioski. Jeszcze niedawno w fazie testów, teraz dostępny zarówno dla dużych sprzedawców, jak i małych sklepów internetowych. Dowiedz się, jak możesz skorzystać z możliwości, które daje i kiedy zacznie Ci się to opłacać w prowadzeniu e-sklepu.  Koncepcja […]

Trendy w handlu internetowym na 2021 rok

trendy w handlu internetowym 2021, trendy e-commerce 2021

Ostatni rok pokazał wszystkim, że mimo różnych prognoz, wszystko na świecie może zmienić się w ciągu kilku miesięcy. Sytuacja związana z Covid-19 wstrząsnęła rynkiem, a także sprawiła, że dynamika wzrostu handlu w internecie przyspieszyła w stosunku do przewidywań co najmniej o kilka lat. Wielu konsumentów w pewnym momencie zostało zmuszonych do pierwszych zakupów w ten […]

Jak zaplanować promocję okazyjną w sklepie internetowym od a do z?

Organizacja promocji w sklepie internetowym

Organizacja promocji w sklepie internetowym, za każdym razem, wymaga pewnych, powtarzalnych czynności, które zwiększają szansę powodzenia. To szczególnie ważne, gdy chcemy zwiększyć zainteresowanie promocjami, przykładowo podczas szczytów zakupowych i zaplanować je z dużym wyprzedzeniem. Dowiedzcie się, jakie kroki w kolejności podjąć, aby akcja zyskała szansę powodzenia. 

UX w e-commerce – Proces projektowania doświadczeń użytkownika

ux w e-commerce, trendy ux

Według danych Bisnode, od wybuchu pandemii w Polsce powstało już ponad 1,7 tysiąca sklepów internetowych w różnych branżach. Wzrost obserwujemy z roku na rok, gdyż rynek e-commerce kwitnie bardzo dynamicznie, lecz taki skok może być sporym zaskoczeniem. Wiąże się on bowiem ze wzrostem konkurencyjności i niekiedy konieczności szukania pól do rozwoju sklepu internetowego. Poniżej przeczytasz, […]

pieknetapety.pl – „Platforma selly jest dla nas kluczowa w sprzedaży od 2013 roku”

pieknetapety.pl, sklep internetowy z tapetami

Sklep internetowy pieknetapety.pl prowadzi działania sprzedażowe na platformie Selly od samego początku, powstania firmy w 2013 roku. Bardzo cieszy nas kontynuowanie i rozwijanie współpracy przez tyle lat. Przeprowadziliśmy ostatnio, wspólnie wywiad, w którym zapytaliśmy o co najmniej kilka elementów, które okazują się kluczowe w prowadzeniu sprzedaży w internecie.

Google Ads i Facebook Ads – Jak spójnie wykorzystać dwa systemy reklamowe?

Google Ads i Facebook Ads, jak zrobić reklamę sklepu internetowego, reklama google Ads, reklama Facebook Ads, prowadzenie kampanii Google Ads, prowadzenie kampanii Facebook Ads sklepu internetowego, reklama na konwersję, analiza wyników reklamy w sklepie internetowym

Bardzo często przy planowaniu kampanii reklamowych sklepu internetowego i udoskonalaniu strategii marketingowej, właściciel myśli o Facebook Ads i Google Ads jako o dwóch konkurencyjnych systemach. Okazuje się natomiast, że oba środowiska reklamowe mogą działać w synergii, osiągając cele w ramach różnych etapów lejka marketingowego. Wystarczy znać ich przewagi, zastosowania i odpowiednio rozplanować je w działaniach. […]

Aplikacje do obróbki zdjęć i wideo na telefon w promocji sklepu – Lista

lista aplikacji do obróbki zdjęć, lista aplikacji do wideo na telefon, aplikacje do instagrama, aplikacje do Instastory, jak zrobić ładne instastory, jak szybko połączyć zdjęcia na telefonie, reklama sklepu internetowego na instagramie

Czy zdarzyła Ci się kiedykolwiek sytuacja, gdy musiałeś przygotować materiał do internetu z aplikacji w telefonie? Gdy nie było czasu ani warunków, aby uczyć się obsługi zaawansowanych programów do obróbki wideo i zdjęć na komputerze? Niezależnie od tego, jak wtedy wyszedłeś z tej sytuacji, poniższy artykuł pomoże Ci dobrać idealnie dopasowane do umiejętności i sytuacji […]