Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]
Blog dla sklepu internetowego
Sklep internetowy dobrasauna.pl prowadzi działania sprzedażowe ze wsparciem naszej platformy od 2013 roku. Historia firmy pokazuje determinację i wartości, które doprowadziły do regularnego zwiększania skali działania z roku na rok. Bardzo cieszy nas fakt, że firma sukcesywnie rozwija z nami współpracę od wspomnianego czasu. Cenimy każdą sytuację, które umożliwia nam wzrost razem z firmami, które […]
Koszyk w sklepie internetowym należy do jednego z najważniejszych, technicznych elementów, które mają wpływ na działalność i sprzedaż. Stoi tuż obok karty produktu, której odpowiednie zaprojektowanie zwiększa szansę dodania produktu do koszyka i uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji. Czy istnieje rozwiązanie, które uznawane jest za najlepsze? Jak zaprojektować koszyk zakupowy w taki sposób, aby ułatwić kupno […]
Facebook Analytics to niezwykle rozbudowane narzędzie analityczne, które pomoże Ci monitorować dane sklepu internetowego i wyciągać z nich wnioski. Jeszcze niedawno w fazie testów, teraz dostępny zarówno dla dużych sprzedawców, jak i małych sklepów internetowych. Dowiedz się, jak możesz skorzystać z możliwości, które daje i kiedy zacznie Ci się to opłacać w prowadzeniu e-sklepu. Koncepcja […]
Ostatni rok pokazał wszystkim, że mimo różnych prognoz, wszystko na świecie może zmienić się w ciągu kilku miesięcy. Sytuacja związana z Covid-19 wstrząsnęła rynkiem, a także sprawiła, że dynamika wzrostu handlu w internecie przyspieszyła w stosunku do przewidywań co najmniej o kilka lat. Wielu konsumentów w pewnym momencie zostało zmuszonych do pierwszych zakupów w ten […]
Organizacja promocji w sklepie internetowym, za każdym razem, wymaga pewnych, powtarzalnych czynności, które zwiększają szansę powodzenia. To szczególnie ważne, gdy chcemy zwiększyć zainteresowanie promocjami, przykładowo podczas szczytów zakupowych i zaplanować je z dużym wyprzedzeniem. Dowiedzcie się, jakie kroki w kolejności podjąć, aby akcja zyskała szansę powodzenia.
Według danych Bisnode, od wybuchu pandemii w Polsce powstało już ponad 1,7 tysiąca sklepów internetowych w różnych branżach. Wzrost obserwujemy z roku na rok, gdyż rynek e-commerce kwitnie bardzo dynamicznie, lecz taki skok może być sporym zaskoczeniem. Wiąże się on bowiem ze wzrostem konkurencyjności i niekiedy konieczności szukania pól do rozwoju sklepu internetowego. Poniżej przeczytasz, […]
Sklep internetowy pieknetapety.pl prowadzi działania sprzedażowe na platformie Selly od samego początku, powstania firmy w 2013 roku. Bardzo cieszy nas kontynuowanie i rozwijanie współpracy przez tyle lat. Przeprowadziliśmy ostatnio, wspólnie wywiad, w którym zapytaliśmy o co najmniej kilka elementów, które okazują się kluczowe w prowadzeniu sprzedaży w internecie.
Bardzo często przy planowaniu kampanii reklamowych sklepu internetowego i udoskonalaniu strategii marketingowej, właściciel myśli o Facebook Ads i Google Ads jako o dwóch konkurencyjnych systemach. Okazuje się natomiast, że oba środowiska reklamowe mogą działać w synergii, osiągając cele w ramach różnych etapów lejka marketingowego. Wystarczy znać ich przewagi, zastosowania i odpowiednio rozplanować je w działaniach. […]
Czy zdarzyła Ci się kiedykolwiek sytuacja, gdy musiałeś przygotować materiał do internetu z aplikacji w telefonie? Gdy nie było czasu ani warunków, aby uczyć się obsługi zaawansowanych programów do obróbki wideo i zdjęć na komputerze? Niezależnie od tego, jak wtedy wyszedłeś z tej sytuacji, poniższy artykuł pomoże Ci dobrać idealnie dopasowane do umiejętności i sytuacji […]