Czy kupiłbyś produkt od AI? Jeszcze do niedawna takie pytanie mogłoby wywołać uśmiech, dziś nabiera nowego znaczenia. Jakie jest zaufanie konsumentów do AI?
Blog dla sklepu internetowego
Koncepcje UX/UI w polskim e-commerce definiują to, jak konsument postrzega sklep internetowy. W tym konkurencyjnym środowisku pozytywne wrażenia użytkownika stają się kluczem do sukcesu sklepów internetowych. W tym wpisie analizuję współczesny rynek handlu internetowego, żeby sprawdzić, co stwarza największą szansę na rozwój przedsiębiorstw. Jeśli zastanawiasz się, jaką rolę odgrywa UX/UI w polskim e-commerce, zapraszam do czytania! […]
Integracja sklepu internetowego z mediami społecznościowymi oferuje dla handlu internetowego wiele korzyści. Dzięki niej zwiększysz widoczność swojej marki i dotrzesz do większej ilości potencjalnych klientów.
Co ma wspólnego rozrywka wideo i zakupy? TikTok Shop od kilku lat łączy rozrywkę z handlem, tym samym stwarzając nowe ścieżki dla sprzedawców i kupujących.
Zamierzasz otworzyć swój sklep internetowy i zastanawiasz się, jakie produkty najczęściej sprzedają się online? To wpis dla Ciebie!
Czy sztuczna inteligencja w e-commerce to klucz do sukcesu? AI w ostatnich latach niesie za sobą ogromny potencjał dla rozwoju handlu internetowego. Czy jest jednak także druga strona tego medalu?
Wpływ AI na wyszukiwanie treści online w ostatnich latach jest ogromny. Sposób, w jaki ludzie odnajdują informacje w Internecie, przeszechodzi niemałą przemianę, dlatego warto być na bieżąco.
Sprawdź, co możesz robić, żeby nie popełniać najczęstszych błędów w e-commerce, które powodują, że tracisz klientów.
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Jak napisać opis produktu, żeby przełożył się na konwersję w sklepie internetowym? Czy użycie kreatywności i śledzenie najnowszych trendów wystarczy?
27 Targi Ehandlu 2025 już za nami. Po raz kolejny były one okazją do nawiązania wielu ciekawych rozmów i zaktualizowania perspektyw na rozwój rynku e-commerce. Chociaż dla naszej firmy obecność na Targach eHandlu to już swego rodzaju tradycja i stały punkt w kalendarzu, dla mnie tegoroczna, 27 edycja, która odbyła się 3 kwietnia 2025 roku […]
W internecie jest obecnie mnóstwo platform, na których można założyć sklep internetowy. Jeśli zadajesz sobie pytanie, czy warto korzystać z Shopera, odpowiem na nie w tym wpisie.
Adobe Commerce, kiedyś Magento, to platforma e-commerce umożliwiająca tworzenie zaawansowanych sklepów internetowych. Dowiedz się jakie opinie o Magento krążą w sieci.
Zastanawiasz się, jak stworzyć biznes dostarczający produkty innym firmom? W tym wpisie dowiesz się, jak założyć hurtownię internetową, która będzie przynosić zyski.
26 marca 2025 roku w Polsce zadebiutował Google AI Overviews. Jeśli chcesz wiedzieć, jak funkcja ta wpłynie na dostęp do informacji online, czytaj dalej!
Zastanawiałeś się kiedyś, jak Twoje produkty trafiają do klientów? To właśnie za to odpowiadają kanały dystrybucji, które omówię w tym wpisie.
Cele sprzedażowe to istotny element, który pozwoli Ci zaplanować skuteczne działania. Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub dopiero zaczynasz, to wpis dla Ciebie.
Co to jest SaaS? To pytanie, które zadaje sobie każda osoba, która chce uruchomić własny sklep internetowy. W tym artykule dowiesz się najważniejszych szczegółów.
Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna to temat, który żywo interesuje właścicieli sklepów online. Poznaj kluczowe zasady prawne, które obowiązują w 2025 roku.
Jeśli wpisujesz w Google “hurtownie dropshipping bez firmy”, to prawdopodobnie szukasz sposobu na sprzedaż internetową bez konieczności zakładania biznesu. Dzisiaj dowiesz się, jakie są zalety i wady tego rozwiązania.