Lejek sprzedażowy – Jak ułożyć strategię sprzedaży w sklepie internetowym?

Lejek sprzedażowy konstruujemy po to, aby większa część z użytkowników, które zetkną się z naszym sklepem, po czasie dokonywała zakupu. Zwiększamy w ten sposób konwersję, a lejek można równie dobrze nazwać procesem sprzedaży, lecz za pomocą wyrażenia “lejek” łatwiej będzie nam zwizualizować sobie całość. Źle skonstruowany proces sprawi, że znaczna część użytkowników wypłynie podczas swojej ścieżki zakupowej. Jeżeli zainwestujemy trochę czasu w dokładne przygotowanie, większa część obserwatorów zamieni się w naszych klientów.

Czytaj dalej Lejek sprzedażowy – Jak ułożyć strategię sprzedaży w sklepie internetowym?

Wygląd sklepu internetowego – O co warto zadbać?

Wygląd sklepu internetowego to jeden z czynników, który decyduje o sukcesie w sprzedaży. Każdy aspekt witryny i produktów ma znaczenie. Warto zadbać o odpowiednią szatę graficzną i inne wizualne aspekty sklepu na samym początku, aby wykazać profesjonalizm i znajomość trendów w firmie. Podczas lektury tekstu dowiedzą się Państwo, jak poprawić wygląd sklepu i na co dokładnie zwrócić uwagę, aby zwiększyć konwersję i zainteresować swoich klientów.

Czytaj dalej Wygląd sklepu internetowego – O co warto zadbać?

Narzędzia marketingowe, które zwiększają sprzedaż w sklepie internetowym

Sklep internetowy to nie tylko mechanizm umożliwiający przeprowadzenie skutecznej transakcji handlowej, ale również zestaw integracji i wbudowanych narzędzi, których zadaniem jest budować przewagę konkurencyjną i doprowadzić do tych transakcji.

Oczywiście istnieje szereg rozwiązań zewnętrznych, np. systemy reklamowego Google czy Facebooka. Jednak nie można traktować ich jako czegoś zupełnie niezależnego, ponieważ warto, aby Twój sklep internetowy obsługiwał, np. feedy produktowe do remarketingu dynamicznego działającego w obszarze Google AdWords czy Facebook Ads. To tylko jeden z wielu przykładów, gdzie przystosowanie sklepu internetowego pod narzędzia marketingowe ma wpływ na to jaka będzie jego kondycja finansowa. Czytaj dalej Narzędzia marketingowe, które zwiększają sprzedaż w sklepie internetowym

Dzinga.com – pozostań w kontakcie z Klientem

Dlaczego? Jak? Co? – Dzinga

Te trzy zadane w odpowiedniej kolejności pytania nie są przypadkiem. Są one powiązane z bardzo praktyczną koncepcją Golden Circle, która stoi za niejednym schematem wielkich działań biznesowych. To właśnie na ich przykładzie, przedstawimy Wam działanie Dzinga, która jest dostępna w integracjach Selly.

Czytaj dalej Dzinga.com – pozostań w kontakcie z Klientem

Jak budować przewagę konkurencyjną sklepu internetowego?

Budowanie przewagi konkurencyjnej to jedno z najważniejszych zadań każdej marki, ponieważ dzięki niej klienci kupują u Ciebie, a nie u konkurencji i to nie zawsze ze względu na cenę. Jak skutecznie budować przewagę konkurencyjną swojego sklepu internetowego, aby sprzedawać więcej i wzmacniać jego markę? Czytaj dalej Jak budować przewagę konkurencyjną sklepu internetowego?

Dlaczego remarketing to najważniejszy element marketingu sklepu internetowego?

Sprzedaż to przede wszystkim budowanie zaufania, nawiązywanie relacji i rozwiązywanie problemów swoich klientów. Jeżeli potencjalny klient nie zna Twojej marki, czego naturalną konsekwencją jest to, że Ci nie ufa, to szansa na sprzedaż przy pierwszym kontakcie jest znikoma. Dlatego działania typu cold calling (np. telemarketing w call center) czy wysyłka mailingu do kupionej – czyli nie zbudowanej przez siebie – bazy adresowej mają drastycznie niską konwersję. Czytaj dalej Dlaczego remarketing to najważniejszy element marketingu sklepu internetowego?

Jak przygotować kampanię Google AdWords dla sklepu internetowego?

Reklama w wyszukiwarce Google, czyli linki sponsorowane AdWords to jedno z podstawowych źródeł pozyskiwania świeżego i wartościowego ruchu dla sklepu internetowego. Połączenie kampanii AdWords i naturalnego pozycjonowania sklepu, czyli SEO daje niezwykle dobre rezultaty sprzedażowe, ale też skutecznie otwiera ścieżkę Twojego klienta, którego następnie możesz aktywizować przez remarketing, e-mail marketing, marketing automation czy media społecznościowe.

Na co zwrócić uwagę i jakich działań się podjąć przy projektowaniu kampanii Google AdWords dla sklepu internetowego? Czytaj dalej Jak przygotować kampanię Google AdWords dla sklepu internetowego?

Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który zamierza uruchomić swój pierwszy sklep internetowy lub nie jesteś zadowolony z aktualnego rozwiązania, to bez wątpienia zostaniesz postawiony przed wyborem oprogramowania, które będzie dopasowane do Twoich potrzeb. Rozwiązań i modeli biznesowych jest wiele, a jeżeli jesteś osobą, która dopiero zaczyna swoją przygodę z Internetem, tym bardziej możesz czuć się zagubiony. Na jakie elementy oferty firm wdrażających sklepy internetowe zwrócić szczególną uwagę? Czytaj dalej Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać?

Jak prowadzić fanpage na Facebooku dla sklepu internetowego?

W obowiązku każdej marki jest prowadzić własne kanały komunikacji marketingowych w mediach społecznościowych. W przypadku sklepów internetowych najskuteczniejszymi są oczywiście Facebook i Instagram. Skupmy się jednak na tym pierwszym. Jak prowadzić stronę firmową na Facebooku, aby zbudować silną markę i zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Czytaj dalej Jak prowadzić fanpage na Facebooku dla sklepu internetowego?

Język korzyści i model AIDA, czyli podstawowe elementy opisu produktu w sklepie internetowym

Na sukces sklepu internetowego składa się wiele elementów, jednak żadnego z nich nie można traktować jako bardziej i mniej ważnego. Wielokanałowe działania marketingowe, użyteczność sklepu, siła jego marki, logistyka, metody płatności i dostaw, zwroty i reklamacje, opinie klientów, doradztwo i obsługa klienta, a w tym ta posprzedażowa, to tylko niektóre z tych elementów, które pracują na sukces sklepu internetowego w systemie naczyń połączonych. Oznacza to, że żadnego z nich nie można zaniedbywać, aby sklep internetowy spełniał swój cel – sprzedawał. Czytaj dalej Język korzyści i model AIDA, czyli podstawowe elementy opisu produktu w sklepie internetowym