Analiza UX i badania użyteczności

Duży ruch, ale konwersja nadal niska?

Przyczyną może być nieużyteczny sklep internetowy. Co to oznacza? Że potencjalni klienci, którzy trafiają na Twoją stronę internetową mogą mieć problem z odnalezieniem się na niej, a także z finalizacją transakcji. Zadbaj o user experience, aby kaloryczny ruch zaczął konwertować. Użyteczna strona to nie tylko przyjemne i intuicyjne robienie zakupów, ale również lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Żyjemy w czasach, gdy dane są cenniejsze od złota. Zapisz się na Konsultację UX i dowiedz się: kim jest Twój użytkownik, co robi na Twojej stronie, gdzie napotyka największe problemy i dlaczego porzuca koszyk na rzecz Twojej konkurencji.

  • Strategia UX, która na pierwszym miejscu stawia człowieka

  • Zaproponowanie zmian, które są istotne z punktu widzenia użytkownika

  • Szkolenie z zakresu UX

Umów się na rozmowę i dowiedz się jak skutecznie poprawić UX własnego sklepu internetowego

    * dane obowiązkowe

    Niska konwersja?
    Wykonaj bezpłatną konsultację i dowiedz się więcej na temat UX

    Na dobry początek: Konsultacja UX

    Bezpłatna konsultacja z zakresu UX pozwoli Ci rzetelnie ocenić sytuację Twojej strony internetowej, a także stopień jej użyteczności. Dzięki niej dowiesz się, co sprawia kłopot na Twojej stronie, a także poznasz propozycje działań naprawczych, dzięki którym strona zyska na użyteczności i intuicyjności.

    Podczas konsultacji otrzymasz również wartościowe informacje odnośnie działań swojej konkurencji w zakresie UX. Każdy, nawet najmniejszy szczegół jest w stanie wpłynąć na wzrost konwersji.

    Etapy konsultacji ze Specjalistą UX

    1

    Wywiad dotyczący procesu wdrożenia strony internetowej

    2

    Dobór narzędzi analitycznych, a także określenie celów biznesowych realizowanych na stronie

    3

    Ocena strony pod względem użyteczności i przedstawienie kilku problemów znajdujących się na stronie

    4

    Propozycja dobrych praktyk naprawienia błędów istniejących na stronie

    Dlaczego warto inwestować w doświadczenia użytkowników?

    • Zgodnie z badaniami Amazon Web Services aż 88% kupujących online twierdzi, że nie wróciłoby do witryny po złych doświadczeniach z jej użytkowaniem.
    • Google podało, że 53% odwiedzających witrynę mobilną opuszcza stronę, jeżeli jej ładowanie trwa dłużej niż trzy sekundy.
    • 75% użytkowników tworzy opinie o wiarygodności strony internetowej na podstawie jej estetyki (źródło: badania przeprowadzone na University of Surrey).
    • 70% firm prowadzących swój biznes w internecie nie rozwija się z powodu problemów z użytecznością (źródło: Uxeria.com)

    Zarabiaj więcej, dzięki pozycjonowaniu sklepu internetowego

    To tylko kilka argumentów przemawiających za tym, żeby wdrożyć na Twojej witrynie działania z zakresu User Experience, które prowadzą do poprawy użyteczności stron i sklepów internetowych, a co za tym idzie – zwiększają konwersję. Pamiętaj! Zasada jest prosta: tym łatwiej robi się u Ciebie zakupy, tym więcej zarabiasz.

    Najczęściej zadawane pytania

    • Czy konsultacja jest bezpłatna?

      Konsultacja jest w pełni bezpłatna i niezobowiązująca. To Ty decydujesz o nawiązaniu współpracy.

    • Czy muszę coś przygotować na potrzeby konsultacji?

      Do przeprowadzenia konsultacji potrzebujesz jedynie komputera z dostępem do Internetu. Możesz także przygotować szczegółowe pytania do eksperta, ale nie jest to konieczne – konsultant poprowadzi wtedy rozmowę, samodzielnie prezentując wszystkie informacje dotyczące optymalizacji Twojej strony.

    • Czy konsultacja jest wiążąca?

      Nie, konsultacja nie jest wiążąca. To czas dla Ciebie na zadawanie pytań

    • Kiedy odbędzie się konsultacja?

      Termin rozmowy dopasujemy do Twojego kalendarza. Najpierw skontaktujemy się z Tobą, by krótko przedstawić zarys konsultacji, a następnie umówimy się na konkretny dzień oraz godzinę.

    Potrzebujesz wsparcia w poprawie UX i badaniu użyteczności w swoim sklepie internetowym, odezwji się do nas, a my postaramy się pomóc.

    • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

      Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

    • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

      Certyfikat Ceneo.pl dla
      platform e-commerce

    • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

      Nominacja Dolnośląski Gryf
      Nagroda Gospodarcza

    • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

      Wspieramy klub
      KPR Kobierzyce

    • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

      Lider wsparcia w Tworzeniu
      Sklepu Internetowego

    • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

      Przedsiębiorstwo
      FAIR PLAY 2019