Analiza UX i badania użyteczności
Duży ruch, ale konwersja nadal niska?
Przyczyną może być nieużyteczny sklep internetowy. Co to oznacza? Że potencjalni klienci, którzy trafiają na Twoją stronę internetową mogą mieć problem z odnalezieniem się na niej, a także z finalizacją transakcji. Zadbaj o user experience, aby kaloryczny ruch zaczął konwertować. Użyteczna strona to nie tylko przyjemne i intuicyjne robienie zakupów, ale również lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google.
Żyjemy w czasach, gdy dane są cenniejsze od złota. Zapisz się na Konsultację UX i dowiedz się: kim jest Twój użytkownik, co robi na Twojej stronie, gdzie napotyka największe problemy i dlaczego porzuca koszyk na rzecz Twojej konkurencji.
Umów się na rozmowę i dowiedz się jak skutecznie poprawić UX własnego sklepu internetowego
Niska konwersja?
Wykonaj bezpłatną konsultację i dowiedz się więcej na temat UX
Na dobry początek: Konsultacja UX
Bezpłatna konsultacja z zakresu UX pozwoli Ci rzetelnie ocenić sytuację Twojej strony internetowej, a także stopień jej użyteczności. Dzięki niej dowiesz się, co sprawia kłopot na Twojej stronie, a także poznasz propozycje działań naprawczych, dzięki którym strona zyska na użyteczności i intuicyjności.
Podczas konsultacji otrzymasz również wartościowe informacje odnośnie działań swojej konkurencji w zakresie UX. Każdy, nawet najmniejszy szczegół jest w stanie wpłynąć na wzrost konwersji.
Etapy konsultacji ze Specjalistą UX
Wywiad dotyczący procesu wdrożenia strony internetowej
Dobór narzędzi analitycznych, a także określenie celów biznesowych realizowanych na stronie
Ocena strony pod względem użyteczności i przedstawienie kilku problemów znajdujących się na stronie
Propozycja dobrych praktyk naprawienia błędów istniejących na stronie
Dlaczego warto inwestować w doświadczenia użytkowników?
- Zgodnie z badaniami Amazon Web Services aż 88% kupujących online twierdzi, że nie wróciłoby do witryny po złych doświadczeniach z jej użytkowaniem.
- Google podało, że 53% odwiedzających witrynę mobilną opuszcza stronę, jeżeli jej ładowanie trwa dłużej niż trzy sekundy.
- 75% użytkowników tworzy opinie o wiarygodności strony internetowej na podstawie jej estetyki (źródło: badania przeprowadzone na University of Surrey).
- 70% firm prowadzących swój biznes w internecie nie rozwija się z powodu problemów z użytecznością (źródło: Uxeria.com)
Zarabiaj więcej, dzięki pozycjonowaniu sklepu internetowego
To tylko kilka argumentów przemawiających za tym, żeby wdrożyć na Twojej witrynie działania z zakresu User Experience, które prowadzą do poprawy użyteczności stron i sklepów internetowych, a co za tym idzie – zwiększają konwersję. Pamiętaj! Zasada jest prosta: tym łatwiej robi się u Ciebie zakupy, tym więcej zarabiasz.
Najczęściej zadawane pytania
-
Czy konsultacja jest bezpłatna?
Konsultacja jest w pełni bezpłatna i niezobowiązująca. To Ty decydujesz o nawiązaniu współpracy.
- Czy muszę coś przygotować na potrzeby konsultacji?
Do przeprowadzenia konsultacji potrzebujesz jedynie komputera z dostępem do Internetu. Możesz także przygotować szczegółowe pytania do eksperta, ale nie jest to konieczne – konsultant poprowadzi wtedy rozmowę, samodzielnie prezentując wszystkie informacje dotyczące optymalizacji Twojej strony.
- Czy konsultacja jest wiążąca?
Nie, konsultacja nie jest wiążąca. To czas dla Ciebie na zadawanie pytań
- Kiedy odbędzie się konsultacja?
Termin rozmowy dopasujemy do Twojego kalendarza. Najpierw skontaktujemy się z Tobą, by krótko przedstawić zarys konsultacji, a następnie umówimy się na konkretny dzień oraz godzinę.
Konsultacja jest w pełni bezpłatna i niezobowiązująca. To Ty decydujesz o nawiązaniu współpracy.
Do przeprowadzenia konsultacji potrzebujesz jedynie komputera z dostępem do Internetu. Możesz także przygotować szczegółowe pytania do eksperta, ale nie jest to konieczne – konsultant poprowadzi wtedy rozmowę, samodzielnie prezentując wszystkie informacje dotyczące optymalizacji Twojej strony.
Nie, konsultacja nie jest wiążąca. To czas dla Ciebie na zadawanie pytań
Termin rozmowy dopasujemy do Twojego kalendarza. Najpierw skontaktujemy się z Tobą, by krótko przedstawić zarys konsultacji, a następnie umówimy się na konkretny dzień oraz godzinę.
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce -
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza -
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce -
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego -
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019