Załóż własny sklep internetowy
Testuj bezpłatnie przez 14 dni
Krok 1 z 2
Założenie sklepu internetowego
Podanie danych wskazanych powyżej jest konieczne w celu uruchomienia testowej wersji sklepu internetowego, w ramach czynności podejmowanych przed zawarciem Umowy, o której mowa w Regulaminie. Dane są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności.
W okresie testowym otrzymujesz:
- w pełni funkcjonalny sklep internetowy
- gotowe szaty graficzne do wyboru
- możliwość samodzielnej integracji z trzema hurtowniami
- integrację z Allegro, Facebook i innymi marketplace’ami
- wsparcie techniczne i pomoc w konfiguracji
Zaufali nam
Tworzenie własnego sklepu internetowego
Założenie sklepu internetowego wcale nie musi być dużym wyzwaniem. Mając odpowiednią wiedzę, każda Twoja decyzja zostanie poparta solidnymi podstawami. Wybierając świadomie, mając na uwadze plany rozwojowe dla sklepu internetowego, masz większe szanse na osiągnięcie pozycji lidera w swojej branży.
Załóż sklep w kilku krokach:
Zadbaj o formalności i rozwój
1. Załóż sklep internetowy
Tworzenie własnego sklepu internetowego w Selly należy prostych i intuicyjnych czynności. Zrobisz to bez problemu na własną rękę lub wyznaczysz osobę, która zajmie się wspomnianymi obowiązkami za Ciebie. Podstawowa konfiguracja składa się z kilku kroków.
Przede wszystkim uzupełnij dane firmy.
Decydując się na nasze oprogramowanie do zakładania sklepów SaaS (Software as a Service) masz szansę sprawdzić wszelkie opcje w czasie 14 dni testowych bezpłatnie. Skorzystaj z formularza na górze strony.
Po zalogowaniu się do panelu sklepu asystent konfiguracji pomoże Ci przejść przez proces budowy własnego sklepu internetowego, krok po kroku pokazując kolejne elementy do zmiany. Dzięki temu nie pogubisz się wśród wielu funkcjonalności. Znajdziesz szybko akurat te, których Ci będzie w danym momencie potrzeba.
Dowiedz się więcej z przydatnych poradników:
Domena sklepu
Nie zapomnij o domenie dla własnego sklepu internetowego i certyfikacie SSL. Wybierz nazwę domeny, która najlepiej odda markę, firmę lub produkty, które sprzedajesz. Domenę kupisz łatwo u dowolnego rejestratora, a jej podpięcie można wykonać łatwo, na własną rękę, w panelu klienta.
Pomocne instrukcje:
Dla każdego sklepu dostarczamy bezpłatnie certyfikaty SSL. Automatycznie po podłączeniu domeny docelowej zostanie zainstalowany certyfikat.
Dowiedz się więcej o roli certyfikatu SSL :
Certyfikat SSL
Wygląd sklepu
Zakładając sklep internetowy w Selly masz opcję wyboru szablonów graficznych dostosowanych do Twoich aktualnych możliwości i oczekiwań względem designu. Wdrożyliśmy opcje, które są dostosowane do każdego etapu sprzedaży internetowej.
- początkujący sklepy, mogą rozpocząć sprzedaż z jednym z darmowych szablonów,
- rozwijające się sklepy decydują się na jeden z gotowych szablonów Premium,
- firmy dla których indywidualne podejście, dopasowanie w stu procentach do grupy docelowej i swojej strategii marketingowej, jest ważne bez wahania decydują się na personalizowane szaty graficzne w sklepie.
Możesz również dostarczyć własny projekt, a wtedy koszt będzie wiązał się jedynie z jego wdrożeniem.
2. Dodaj lub importuj produkty
Kolejnym krokiem będzie uzupełnienie sklepu o produkty, które chcesz sprzedawać. Istnieje co najmniej kilka sposobów, aby tego dokonać.
Znajdź pomysł na biznes
Jeżeli jeszcze nie wiesz, co sprzedawać, a myślisz o swoim sklepie internetowym, w internecie znajdziesz wiele narzędzi, które Ci pomogą. Poświęcając czas na poszukiwania masz szansę wyselekcjonować rzeczy, które mają największy potencjał.
Jeżeli natomiast już masz własną produkcję, sprzedajesz część produktów poprzez inny kanał lub planujesz wytwarzać dane rzeczy, poniższy zbiór informacji pomoże Ci poukładać wszystko w logiczną całość.
Dowiedz się więcej o szukaniu pomysłów na biznes i tworzeniu modeli biznesowych:
Tworzenie modelu biznesowego – Narzędzia planowania firmy
Co warto sprzedawać w internecie? – Inspiracje i pomysły
21 najlepszych pomysłów na zarabiający biznes w Internecie w 2022
Decydując się na założenie sklepu w Selly, zyskasz możliwość prostego połączenia się z dowolnymi hurtowniami dropshipping i rozpoczęcie sprzedaży w modelu bez magazynu. Nasze wsparcie umożliwia integrację z niemal każdą hurtownią internetową na rynku.
Jeżeli natomiast jesteś właścicielem hurtowni i chciałbyś sprzedawać zarówno za pomocą sklepu internetowego, jak hurtowni B2B, również znajdziesz rozwiązania technologiczne dla siebie.
Integracje z hurtowniami
Zobacz historię sukcesu firm, które z powodzeniem sprzedają w obu modelach od lat.
Dropshipping
Dropshipping wydaje się bardzo atrakcyjną formą prowadzenia działalności i sprzedaży swoich produktów w internecie poprzez sklep internetowy. Obecne warunki pozwalają na łatwe połączenie sił pomiędzy producentem, a sprzedawcą i rozpoczęcie pracy nad rozwojem sklepu.
Głównym obszarem działalności przedsiębiorcy, który zdecyduje się na wspomniany sposób dystrybucji będzie wypromowanie sklepu. Zajmie się też przekonywaniem klientów do swojej marki i zdobywaniem kolejnych zamówień.
Przeczytaj więcej o sprzedaży w modelu dropshipping.
3. Skonfiguruj sprzedaż
Konfiguracja sprzedaży umożliwi Ci skuteczną i sprawną obsługę sklepu internetowego i zamówień, które do niego spływają.
Płatności
Startując ze swoim sklepem internetowym, skorzystasz z gotowej integracji z Blue Media i wFirma. Rozwiąże to większość Twoich wyzwań z księgowością i tanimi płatnościami w sklepie internetowym.
Dowiedz się więcej o integracjach w zakresie płatności i księgowości w Selly:
Integracja płatności Blue Media
Integracja płatności PayU
Integracja płatności Przelewy24
Rozpoczynając swoją przygodę z e-commerce i własnym sklepem internetowym, w zupełności powinna wystarczyć Ci integracja z Furgonetką – brokerem kurierskim, z którym łatwo wyślesz każdą paczkę.
Jeżeli Twoja sprzedaż będzie się rozwijać, a Ty przejdziesz na wyższy abonament, zadbaj o umowy indywidualne z kurierami. My natomiast łatwo zintegrujemy Twój system wedle określonych wymagań.
Przeczytaj więcej o integracji z Furgonetka:
Przesyłki
Fakturowanie
Oprogramowanie SaaS już w podstawowym abonamencie umożliwia integrację z takimi systemami jak fakturownia, ifirma, wfirma i innymi. Sprawia to, że faktury za dokonane w ramach sklepu internetowego zakupy wystawisz szybko i łatwo.
Integracja z systemem faktur online wFirma
Integracja z systemem faktur online ifirma.pl
Integracje z systemami finansowo-księgowymi
4. Zadbaj o formalności i rozwój
Jeżeli udało Ci się wykonać wszystkie poprzednie punkty, czas na ostatnie formalności. Dzięki nim zyskasz pewność, że Twoje działania są w stu procentach zgodne z obowiązującym prawem.
Regulamin i inne aspekty prawne
Regulamin sklepu internetowego to obowiązek, niezależnie od tego, w jakiej branży chciałbyś sprzedawać. Podobnie sprawa wygląda z działalnością gospodarczą.
Dokumenty wymagane przy posiadaniu własnego sklepu internetowego:
- Regulamin sklepu internetowego
- Polityka Prywatności (cookies)
- Zwroty i Reklamacje
- Dane Firmy
- Koszty Dostawy
- Formy Płatności
Regulamin wraz z innymi dokumentami stworzysz sam lub skorzystasz z pomocy jednego z naszych partnerów. Kliknij w link, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych pakietach dostosowanych do rynku e-commerce.
Pierwszymi narzędziami, z którymi zazwyczaj przedsiębiorcy integrują swoje sklepy, są tymi, które umożliwiają im skuteczniejsze wykonywanie i mierzenie akcji marketingowych.
- Instalują kod Google Analytics dla ecommerce
- Integrują sklep na Facebooku, aby umożliwić sobie przyszłe kampanie produktowe w tym medium
Najczęściej w początkowej fazie rozwoju sklepu wspomniane narzędzia w zupełności Ci wystarczą. Dowiedz się, jak podłączyć i wykorzystać potencjał każdego z nich.
Jak wgrać piksel Facebook?
Jak dodać kod śledzenia Google Analitycs?
Jeżeli w miarę, jak Twój sklep będzie się rozwijał, pojawią się u Ciebie inne potrzeby, nasi doradcy chętnie pomogą Ci wdrożyć je do jego infrastruktury i rozpocząć korzystanie z nich.
Analityka i narzędzia marketingowe
Strategia marketingowa
Zaleca się potraktowanie tego etapu jako kluczowego elementu, który wpływa na dynamikę rozwoju i jego kierunek w firmie. Przy czym pamiętajmy, że marketing to nie tylko działania na zewnątrz, lecz praca nad produktem, ofertą, pakietami i innymi elementami, które przekonają potencjalnych klientów do składania zamówień.
Pozwoli Ci ona każdą decyzję marketingową podejmować w sposób zorganizowany i zaplanowany. Strategia marketingowa zawiera:
- Koncept kreatywny marki sklepu internetowego
- Cele marketingowe (długoterminowe i krótkoterminowe)
- Zadania rynkowe i wewnętrzna analiza (4P lub 7P)
- Analiza rynku i konkurencji, która się obecnie na nim znajduje
- Oszacowanie budżetu na działania marketingowe w określonym czasie
- Plan marketingowy
- Spodziewane efekty i sposoby mierzenia (KPI)
Dowiedz się więcej o efektywnym tworzeniu strategii marketingowej dla swojej marki.
Jak wypromować sklep internetowy? – Strategia marketingowa
Narzędzia marketingowe, które zwiększają sprzedaż w sklepie internetowym
Lejek sprzedażowy – Jak ułożyć strategię sprzedaży w sklepie internetowym?
Założenie sklepu to jednak nie wszystko. Działania Twojego zespołu zdecydują o tym, czy będzie się on rozwijał, czy przestanie sprzedawać. Rozwijając sprzedaż z pomocą naszego oprogramowania masz pewność korzystania z najlepszej, najszybszej i najbezpieczniejszej infrastruktury w dziedzinie platform SaaS.
Chcesz czegoś więcej? Wykorzystaj sprzedaż z jednego panelu Selly, integrując się z również z innymi kanałami.
Dowiedz się więcej o integracjach z Marketplace’ami:
Integracja z systemem Baselinker
Integracja sklepu z Allegro
Integracja z Amazon
Skalowanie firmy i rozwój sklepu
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie sklepu należy do działań, które niemal zawsze należy podjąć planując działanie w ramach marketingu sklepu internetowego. Sklepy w Selly należą do najłatwiejszych w optymalizacji on-site, co w znaczny sposób wpływa na wyniki sprzedażowe.
Umożliwiamy dostęp i możliwość samodzielnej optymalizacji sklepu, udzielając opcję edycji kodu. Nasze oprogramowanie należy do najszybszych na rynku, co pozwala uzyskać niedostępne dla sklepów na innych platformach wyniki w Pagespeed Insight (narzędziu do mierzenia szybkości ładowania się sklepu).
Jesteśmy Twoim Partnerem w rozwoju, gdyż jeżeli Ty się rozwijasz, my także to robimy. Posiadamy rozbudowaną bazę firm współpracujących, które wykorzystają swoje doświadczenie, by w sposób profesjonalny i rzetelny pozycjonować Twój sklep internetowy.
Przejdź do sekcji Partnerzy w panelu sklepu.
Zyskaj decydując się na Selly
- Bezpieczeństwo i spokój – sklep z certyfikatem SSL, zgodny z polskim prawem i RODO
- Rozwój sklepu – bezpłatne aktualizacje, ponad 130 integracji i możliwość zamawiania nowych funkcjonalności
- Większe możliwości promocji – łatwa integracja z social media i system zoptymalizowany pod kątem SEO
- Elastyczność – połączenie sklepu z dowolną hurtownią internetową lub systemem ERP przy naszej pomocy
- Dostęp do kodu szablonów – możliwa samodzielna modyfikacja wyglądu sklepu lub zaangażowanie programistów
- Pełny komfort pracy – zawsze szybkie działanie sklepu, sprawny support techniczny i SLA powyżej 99,9%
Wypróbuj sklep internetowy w Selly
W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce -
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza -
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce -
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego -
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019