Kategorie

Integracja z systemem faktur online wFirma

W tym filmie przedstawię sposób integracji platformy Selly z systemem faktur online wfirma.pl.

 

W celu połączenia sklepu z Wfirma, przejdź do menu
KONFIGURACJA / Integracje – programy F/K, a w polach login i hasło wprowadź dane konta z Wfirma.

Integracja z Wfirma

Opcja „Czy w serwisie wfirma.pl włączono moduł magazynowy? ” pozwala synchronizować stany magazynowe z kilku magazynów sklepu Selly i serwisu Wfirma.
Wymaga to wykupienia modułu magazynowego w wfirma.pl.

„Domyślna kategoria stosowana przy imporcie danych z Wfirma.pl:„ ta opcją określa do której kategorii będą pobierane produkty z Wfirmy.
W kolejnym polu wybierz domyślny magazyn, do którego będą przypisywane produkty importowane z Wfirma, jeśli nie mamy wykupionego modułu magazynowego w wfirma.pl

Po zapisaniu danych logowania pojawiają się nowe funkcjonalności do wyboru, które omówimy później. Od tej chwili możemy jednym kliknięciem tworzyć w systemie Wfirma dokumenty sprzedażny.

Przejdź do menu SPRZEDAŻ / zamówienia wybierz edycja zamówienia, a w sekcji „Dokument sprzedaży: „ pojawiła się możliwość wystawienia 4 dokumentów sprzedaży.

Integracja z Wfirma

Wybierając jedną z nich wysyłamy dokument do Wfirma, możemy wystawić dowolna ilość dokumentów dla jednego zamówienia.
Za pomocą przycisku „wyślij do klienta ” zostaje dostarczony droga email dokument jako załącznik PDF.
Powróćmy do menu KONFIGURACJA / Integracje – programy F/K, aby wykorzystać kolejne możliwości integracji.

Integracja z Wfirma

W sekcji „Powiązywanie Klientów z Kontrahentami CRM wFirma” możesz zaznaczyć opcje „Tworząc dokumenty w Wfirma zakładaj kartoteki kontrahentów w module CRM„ aby w systemie Wfirma były tworzone konta klientów.
Konta klientów będą powiązane za pomocą numeru identyfikacyjnego np. NIP, VAT UE, REGON, czy PESEL, dzięki temu konta nie będą się dublować w module CRM serwisu Wfirma przy kolejnych utworzonych dokumentach sprzedaży.

Jeśli masz już bazę klientów w wfirma.pl to użyj funkcji „synchronizuj klientów”.
Spowoduje to pobranie bazy klientów z Wfirma i sparowanie tych kont, które maja identyczny identyfikator NIP w sklepie.

Jeśli chcemy wyeksportować produkty ze sklepu do Wfirma, kliknij w sekcji „Eksport danych o produktach do Wfirma.pl” przycisk „uruchom eksporter”.
W nowym oknie jako parametry opcjonalne możemy zaznaczyć „eksportuj_opis” oraz jako kod produktu w Wfirmie, wybieramy np. kod EAN ze sklepu aby później łatwiej wyszukiwać produkty w Wfirmie po tym kodzie.
Klikając EKSPORTUJ system rozpocznie kopiowanie produktów do wfirma.pl. Będą one później sparowane z produktami w sklepie podczas aktualizacji cen czy ilości.

Jeśli w Wfirmie znajdują się produkty możemy je także zaimportować do sklepu w sekcji „Import danych o produktach z wfirma.pl”. Spowoduje to dodanie produktów w sklepie i możliwość ich późniejszej aktualizacji, np. ilości i cen.

W w sekcji „Import danych o produktach z wfirma.pl” znajdziemy również sekcję „Parametry:” za pomocą których możemy uaktualniać wybrane dane o produktach. Możemy także dokonywać aktualizacji częściowych czyli od określonej daty, co jest przydatne przy dużej ilości produktów.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539
E-mail: info@selly.pl

tel: +48 533 033 933