Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu Selly Shop

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly.
Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.

Funkcjonalność sklepu internetowego

Wybierz: rok 2020rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

 

Wykonane aktualizacje:

 

Styczeń 2021

  • Rozbudowa integracji z eBay o definiowane pola cech produktów, np: Zgodny model, Typ produktu, inne do samodzielnego wpisania w zależności od kategorii, w której jest wystawiana aukcja.
  • Rozbudowa API sklepu (metody produkty_wlasciwosci: magazyn_lokalizacja, produkty_warianty: magazyn_lokalizacja), integracji z Baselinker (metody ProductsList oraz ProductsData, zmienna: location) oraz integratora XML/CSV o obsługę nowego pola „Lokalizacja w magazynie”.
  • Rozbudowa bazy produktów i wariantów o nowe pole „Lokalizacja w magazynie” (widoczne pod polem „Czas dostawy”). W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja panelu / w sekcji:
    – Czy wyświetlać lokalizację w magazynie na stronie zamówienia
    – Czy wyświetlać lokalizację w magazynie na liście zamówień
    możliwość włączenia widoczności tych danych w zamówieniach.
  • Wdrożenie opcjonalnie włączanego koszyka jednoetapowego. Opcja dostępna domyślnie dla sklepów założonych po 1. stycznia 2021. Dla sklepów założonych przed 1. stycznia 2021 moduł wymaga wgrania najnowszej standardowej szaty graficznej lub indywidualnego wdrożenia (prosimy o kontakt z obsługą platformy).
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany danych o zmianę stawki VAT dla produktów bez zmiany kwoty brutto.
  • Rozbudowa modułu wysyłania komunikatów z panelu o wysłanie kopii wiadomości na swój email.

Grudzień 2020

  • Rozbudowa form płatności o definiowanie domyślnego statusu zamówienia dla zamówień złożonych przez klientów z wybraną formą płatności.
  • Rozbudowa konfiguracji panelu o możliwość włączenia wyświetlania kodu producenta i/lub kodu EAN przy każdym produkcie na głównej liście zamówień.
  • Rozbudowa modułu integratora plików XML/CSV o automatyzacje importów w określonych przez użytkownika godzinach oraz nowy tryb importu, który tylko dodaje nowe produkty, nie aktualizując wcześniej zaimportowanych.
  • Rozbudowa edycji produktu w sekcji OPIS ZAAWANSOWANY o możliwość masowego usunięcia wszystkich cech przypisanych do produktu.
  • Rozbudowa konfiguracji integracji z Allegro o funkcję oznaczającą wszystkie nowo wystawiane aukcje jako do automatycznego wznowienia. Pole „Domyślne zaznaczenie opcji Wystaw ponownie po zakończeniu aukcji” dostępne w menu KONFIGURACJA / Integracja Allegro.
  • Rozbudowa modułu śledzenia porzuconych koszyków (menu MARKETING / Koszyki) o opcję automatycznego wysłania wiadomości do klienta z przypomnieniem o niezrealizowanym koszyku. Dodatkowa możliwość ręcznego wysłania wiadomości. Szablon wiadomości edytowalny w menu WYGLĄD / Edytor wiadomości e-mail / szablon C32.

Listopad 2020

  • Rozbudowa formularzy: kontaktowego, reklamacji oraz zwrotów o blok reCAPTCHA zabezpieczające przed spamem.
  • Rozbudowa integracji pobierania zamówień z Ceneo KUP TERAZ o oznaczanie zamówień opłaconych i ustawianie im statusu „Zaksięgowana wpłata” (id=4).
  • Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej w panelu administratora o filtr ilości produktów. Obsługiwane są wartości liczbowe oraz znaki „>” i „<” np. „>0”.
  • Rozbudowa modułu opisów zaawansowanych o obsługę zestawów produktów. Rozbudowa filtrowania cech produktów także dla zestawów produktów.
  • Rozbudowa edycji produktów o możliwość definiowania osobnego opisu produktu dla eksportu do Facebook. Opcja włączana w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki / zakładka Opcje eksportów.
  • Nowy szablon sklepu https://demo.selly.pl w standardowej szacie graficznej. Wprowadzone nowości i usprawnienia:
    – nowa logika formularzy rejestracyjnych: dane klienta domyślnie jako dane dostawy i fakturowe z możliwością podania innego adresu dostawy
    – użyteczniejsza karta produktu: brak zakładek, optymalizacja pod mobile
    – listy produktów z zintegrowanym filtrowaniem w lewym menu
    – okno potwierdzające dodanie do koszyka z produktami polecanymi
    – rozwijana zawartość koszyka w nagłówku
    – konfigurowalne wyświetlanie w koszyku: ankiety, dokumentu sprzedaży, generowanej proformy po zamówieniu.

Październik 2020

  • Nowe menu w panelu w sekcji KONFIGURACJA / Konfiguracja panelu z przeniesioną sekcją „Ustawienia panelu administracyjnego” z menu Konfiguracji podstawowej.
  • Nowy moduł integratora plików XML i CSV. Obsługa plików lokalnych, przez HTTP (także z autoryzacją), przez FTP. Moduł dodaje i aktualizuje produkty pod kodzie importu lub kodzie EAN, aktualizuje warianty. Mapowanie kolumn z pliku CSV, znaczników z pliku XML do danych w sklepie. Moduł w wersji beta udostępnia bezpłatnie 5 integracji. Opis modułu integratora plików. Instrukcja obsługi integratora.
  • Rozbudowa integracji z wfirma.pl o pobieranie danych z wfirma.pl przez porcjowanie danych w celu ominięcia ograniczeń API systemu wfirma.pl.
  • Rozbudowa edycji stron informacyjnych o możliwość ustawienia znacznika META robots na wartość noindex,follow, co poprosi wyszukiwarki o nie indeksowanie danej podstrony.
  • Wdrożenie predefiniowanych popupów do samodzielnej edycji i uruchomienia. Okna definiowane w menu TREŚCI / Bloki HTML w znacznikach:
    – POPUP_EXIT – Popup aktywujący się przy próbie opuszczenia strony w strefie koszyka

    – POPUP_NEWSLETTER – Popup z blokiem newslettera
    – POPUP_PAGE – Popup informacyjny na stronie.
  • Rozbudowa integracji z Baselinker o obsługę metody ProductsPrices.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o pobieranie odpowiednich danych do panelu dla zamówień kierowanych do punktów odbioru typu: Żabka, Orlen, Ruch.
  • Dodanie do mapy punktów odbioru Poczty Polskiej punktów typu: automaty pocztowe, Żabka, Orlen, Ruch.
  • Dodanie rumuńskiej wersji językowej do samodzielnego przetłumaczenia.
  • Rozbudowa podglądu aukcji w panelu o dodatkowe linki: wystaw podobną aukcję, zakończ aukcję / wznów aukcję, usuń aukcję z bazy.
  • Rozbudowa masowej zmiany cen produktów w sekcji „Zmiana ceny podstawowej na podstawie ceny wariantu” o nową opcję: „Zmiana wariantu domyślnego na wariant z niższą ceną, który jest dostępny z najniższą ceną wg pozycji oraz zmiana ceny podstawowej produktu na podstawie ceny wariantu domyślnego”.
  • Rozbudowa modułów importów i eksportów plików CSV o obsługę nowych pól dla Google Merchant: płeć, grupa wiekowa, materiał, wzór.
  • Rozbudowa edycji produktów o możliwość definiowania dodatkowych atrybutów produktów w Google Merchant: płeć, grupa wiekowa, materiał, wzór. Sekcje widoczne po włączeniu opcji w menu: KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki – zakładka „Opcje eksportów” – pole „Definiuj dodatkowe właściwości i atrybuty produktów dla Google Zakupy”.
  • Rozbudowa edycji karty produktu o wyświetlanie ID w systemie wfirma.pl oraz możliwość usunięcia powiązania z bazą produktów w wfirma.pl.
  • Wyświetlenie aktywnej notatki do konta klienta na liście zamówień oraz w formie ikonki w edycji zamówienia. Opcja włączana w konfiguracji podstawowej w sekcji „Ustawienia panelu administracyjnego” w polu „Czy wyświetlać notatki przypisane do klienta na liście zamówień”.

Wrzesień 2020

  • Odświeżenie wyglądu panelu administracyjnego i wdrożenie skalowania szerokości panelu do rozdzielczości ekranu Full HD.
  • Rozbudowa integracji z wfirma.pl o możliwość usunięcia powiązania produktu sklep-wfirma. Opcja dostępna w edycji produktu.
  • Rozbudowa formularza danych do faktury w koszyku oraz w panelu administracyjnym (dodawanie nowego zamówienia) o możliwość pobrania danych firmy z GUS po numerze NIP. Opcja w koszyku włączana w menu WYGLĄD / pole: Wyświetlaj w formularzu rejestracji opcję pobrania danych po NIP.
  • Rozbudowa wersji językowych kategorii o możliwość przetłumaczenia opisu występującego pod listą produktów w danej kategorii.
  • Dodanie duńskiej i niderlandzkiej wersji językowej do samodzielnego przetłumaczenia.

Sierpień 2020

  • Rozbudowa synchronizacji zamówień z Allegro do sklepu o oznaczanie zamówień w sklepie jako anulowane, jeśli zostaną anulowane w serwisie Allegro przez kupującego lub przez sprzedawcę. Stany ilości produktów w takich zamówieniach wracają do magazynu.
  • Rozbudowa modułu wystawiania aukcji Allegro:
    – pojedynczo: automatyczne podstawianie kodu EAN w odpowiednie pole formularza kategorii, automatyczne zaznaczanie wszystkich zdjęć wysyłanych do aukcji.
    – masowo: automatyczne podstawianie wybranych danych do pola kod EAN, kod producenta, marka, model. Automatyczne wysyłanie wszystkich zdjęć produktów do aukcji.
  • Rozbudowa modułu eksportu produktów dla porównywarek o eksport XML w formacie Empik.
  • Rozbudowa z systemem faktur wfirma.pl o powiązanie form płatności typu kompensata, karta płatnicza
  • Rozbudowa API o obsługę pola „ean” dla metody produkty_warianty (kod EAN wariantu).
  • Aktualizacja kodu trackingowego serwisu webepartners.pl do najnowszej specyfikacji oraz dodanie obsługi kuponu rabatowego pomniejszającego wartość zamówienia.
  • Rozbudowa masowej zmiany cen o możliwość filtrowania produktów wg wybranego tagu.
  • Rozbudowa edycji kategorii o możliwość ustawienia znacznika META robots na wartość noindex,follow, co poprosi wyszukiwarki o nie indeksowanie danej kategorii.

Lipiec 2020

  • Rozbudowa integracji z Baselinker.com o powrót na stan magazynowy produktów w zamówieniach anulowanych z poziomu systemu Baselinker.
  • Rozbudowa integracji z wfirma.pl o synchronizację kont klientów z wfirma.pl do sklepu po numerach NIP w celu ich powiązania przy wystawianiu dokumentów. Usprawnienie eksportu produktów do wfirma.pl o porcjowanie danych w celu ominięcia ograniczeń API systemu wfirma.pl
  • Dodanie definicji domyślnej kolejności wyświetlania produktów na stronie producenta: wg nazw produktów, nowości, kolejności w kategorii a następnie nowości, cen rosnąco/malejąco, ilości sztuk malejąco, kolejności w kategorii malejąco. Opcje dostępne w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa / pole: „Domyślne sortowanie produktów danego producenta”.
  • Rozbudowa definicji domyślnej kolejności wyświetlania wyników szukania o nowe opcje: wg ilości sztuk malejąco, wg pola ręcznie ustawianej kolejności produktów malejąco. Opcje dostępne w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa / pole: „Domyślne sortowanie wyników wyszukiwania produktów”.
  • Rozbudowa definicji domyślnej kolejności produktów w kategorii o nowe opcje: wg ilości sztuk malejąco, wg pola ręcznie ustawianej kolejności produktów rosnąco.
  • Rozbudowa modułu eksportu CSV o obsługę pola ikona promocji (tekstowe) oraz znaczników: najlepsza cena (wartości: 0/1), wyprzedaż (wartości: 0/1), hit dnia (wartości: 0/1), promocja w kategorii (wartości: 0/1).
  • Rozbudowa modułu importu CSV o obsługę pola ikona promocji (tekstowe) oraz znaczników: najlepsza cena (wartości: 0/1), wyprzedaż (wartości: 0/1), hit dnia (wartości: 0/1)
  • Rozbudowa integracji z ifirma.pl o generowanie dokumentów typu „faktura VAT” i „faktura bez VAT”, możliwość pobrania PDFa oraz wysłania dokumentu jednym kliknięciem z poziomu edycji zamówienia.
  • Rozbudowa integracji z fakturownia.pl o możliwość pobrania wygenerowanego dokumentu oraz wysłania jego jednym kliknięciem z poziomu edycji zamówienia.
  • Dodanie nowych stawek VAT obowiązujących w krajach europejskich.
  • Rozbudowa koszyka o automatyczne ustawianie kraju dostawy klienta zalogowanego wg zapisanych wcześniej jego ustawień kraju dostawy. Możliwość zmiany tego ustawienia w edycji klienta – pole „Państwo”. Jeśli dany kraj nie znajduje się w dopuszczonych krajach dostaw zdefiniowanych w formach transportu zostanie ustawiony domyślny kraj dostawy.
  • Rozbudowa karty klienta w panelu administracyjnym o zapisanie wyboru dokumentu sprzedaży podczas pierwszej rejestracji w sklepie. Pole wyboru „Chcę  otrzymać fakturę” jest domyślnie ustawiane wg tego zapisu w kolejnych zamówieniach klienta po zalogowaniu do sklepu.

Czerwiec 2020

  • Dodanie obsługi nowej waluty w sklepie: HRK (kuna chorwacka). Pobieranie średniego kursu z NBP.
  • Przeniesienie obsługi zmiany głównego szablonu email (nagłówek i stopka) z menu TREŚCI / Bloki HTML / SZABLON_MAIL do menu WYGLĄD / Edytor wiadomości e-mail /  B00. Główny szablon mail. Nowe rozwiązanie pozwala zapisywać kopie zapasowe szablonów głównych oraz dodaje obsługę wersji językowych w nagłówkach i stopkach szablonów.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o opcję „Wystaw podobną aukcję”, np. w celu szybszego wystawienia danej aukcji w innej kategorii.
  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro o masowe pobieranie aukcji z Allegro z jednoczesnym tworzeniem produktów w sklepie. Moduł dostępny w menu KONFIGURACJA / Integracja Allegro.
  • Rozbudowa zestawu produktów o definiowanie osobnego znacznike meta TITLE dla zestawów.
  • Rozbudowa modułu importów CSV o opcje aktualizacji dostępności (ilości produktów bez zmiany wyświetlania produktu.
  • Rozbudowa konfiguracji sklepu o możliwość zapisu koszyków klientów do bazy zamówień wg kolejności alfabetycznej. Opcja definiowana w menu: KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa / pole: Czy zapisywać produkty z koszyka w kolejności alfabetycznej.
  • Rozbudowa konfiguracji sklepu o możliwość wyświetlania cen netto produktów w edycji zamówienia. Opcja definiowana w menu: KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa / pole: Czy wyświetlać ceny i wartości netto na stronie zamówienia.

Maj 2020

  • Nowy moduł integracji z Ceneo KUP TERAZ pobierający zamówienia złożone w serwisie Ceneo z opcją KUP TERAZ. Zamówienia pobierane co 30min. Możliwość pobrania zamówień archiwalnych. Zamówienie na moduł można złożyć w menu KONTO / Usługi dodatkowe.
  • Rozbudowa modułu eksportu produktów do plików CSV o kolejne dane: Adres URL do produktu, Adres URL do zdjęcia głównego produktu.
  • Rozbudowa konfiguracji sposobu sortowania wyników wyszukiwania o kolejną opcję nr 7 – wg ilości produktów malejąco. Opcja dostępna w menu „Konfiguracja podstawowa” w polu „Domyślne sortowanie wyników wyszukiwania produktów”.
  • Rozszerzenie działania meta danych kanonicznych (link rel=”canonical”) o generowanie linków do własnej strony we wszystkich miejscach sklepu, gdzie wcześniej taki link kanoniczny nie występował.
  • Rozbudowa modułu schowka o automatyczne dodawanie tam produktów w momencie zapisu powiadomieniami o dostępności produktu.
  • Rozbudowa integracji z Baselinker o obsługę rabatów w zamówieniach, produktów w wielu magazynach sklepu, automatyczne wyłączanie wyświetlania produktów, które osiągnęły stan zerowy (wg ustawienia w magazynie)
  • Rozbudowa integracji z Allegro o możliwość wysyłania sygnatur produktów do allegro składających się z kodów producenta produktów i kodów wariantów. Opcja włączana w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja Allegro.

Kwiecień 2020

  • Rozbudowa modułu komunikatów (menu KONTO / Komunikaty) o możliwość załączania do zgłoszeń do 10 plików jednocześnie).
  • Rozbudowa modułu importów CSV o obsługę nowych elementów do importu: Cena zakupu, Meta keywords, ID statusu dostępności, Dostępność dla porównywarek.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o opcję automatycznego wznawiania ofert zakończonych dla których produkty w sklepie ponownie są dostępne w sprzedaży. W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja Allegro / zakładka: Logowanie i synchronizacja należy włączyć opcję: „wznów aukcje zakończone z włączoną opcją ponowne wystawienie jeżeli produkt będzie dostępny do sprzedaży”. Podcza wystawiania aukcji lub później w edycji aukcji w panelu sklepu można zaznaczyć pole „Wystaw ponownie po zakończeniu aukcji”.
  • Odświeżona integracja z brokerem firm kurierskich Furgontka.pl. Integracja wymaga konfiguracji w menu KONFIGURACJA / Integracja – przesyłki / sekcja: Integracja z furgonetka.pl. Instrukcja integracji Furgonetka.pl.
  • Rozbudowa integracji z DHL o dodawanie wielu paczek w ramach jednego zlecenia, definiowanie godzin przyjazdu kuriera oraz opcja tworzenia przesyłki bez wzywania kuriera.
  • Dodanie wersji językowej chorwackiej do samodzielnego wprowadzenia tłumaczeń.
  • Opcja blokowania sprzedaży produktów dla wybranych producentów u wybranych klientów. W edycji klienta dostępna w tym celu zakładka „Blokady producentów”.
  • Rozbudowa list zamówień o możliwość filtrowania zamówień z Allegro dla każdego loginu sprzedającego osobno.

Marzec 2020

  • Rozbudowa integracji z DHL przez API o usługę DHL ParcelShop. Konfiguracja danych dostępowych API w menu KONFIGURACJA / Integracje – przesyłki / sekcja: DHL. Podczas tworzenia przesyłki automatyczne podstawianie wybranego w koszyku punktu odbioru.
  • Rozbudowa integracji z Paczkomaty InPost o usługę „Paczka w Weekend”.
  • Budowa modułu importu i masowych aktualizacji kategorii. Opcja dostępna w menu ASORTYMENT / Kategorie – button: IMPORTUJ. Importy bazują na zdefiniowanych szablonach eksportów kategorii, obsługują także masowe przenoszenie kategorii w inne miejsce drzewa kategorii bez zmiany identyfikatora.
  • Rozbudowa modułu eksportów (menu IMPORTY / Eksport produktów do CSV) o możliwość eksportowania struktury kategorii.
  • Nowy szablon nr 8 typu Premium. Możliwość podglądu i zamówienia szablonu w menu WYGLĄD / Szablony graficzne Premium.
  • Budowa nowego modułu eksportów CSV (menu IMPORTY / Eksport produktów do CSV). Możliwość tworzenia i zapisywania dowolnej ilości szablonów z ustawieniami składu eksportowanych kolumn. Przed każdym eksportem możliwość filtrowania produktów, które mają być wyeksportowane: kategorie, producenci, wyświetlanie, zakres ilości i cen.
  • Rozbudowa modułu importów CSV o możliwość aktualizacji produktów po ID produktu lub kodzie EAN. Dodanie obsługi importu zdjęć przez URL (zdjęcia na innych serwerach).
  • Rozbudowa modułu klientów o import pliku CSV z danymi klientów. Opcja dostępna w menu SPRZEDAŻ / Klienci (na dole strony button IMPORT CSV).
  • Nowy szablon nr 7 typu Premium. Możliwość podglądu i zamówienia szablonu w menu WYGLĄD / Szablony graficzne Premium.
  • Rozbudowa modułu zamówień w panelu administracyjnym o wgrywanie własnych plików do zamówień i wysyłkę wybranych plików do klienta jako załącznik wiadomości.

Luty 2020

  • Integracja nowej formy płatności Paylane.pl – Polske ePłatności z automatycznym księgowaniem wpłat. Konfiguracja płatności dostępna w menu KONFIGURACJA / Formy płatności.
  • Rozbudowa integracji z Baselinker: dodanie obsługi sortowania produktów sklepowych podczas wystawiania aukcji z poziomu Baselinker. Dodanie eksportu opisu skróconego razem z polem opisu HTML.
  • Rozbudowa edycji stron producenta o definiowanie indywidualnego nagłówka H1 na stronie produktów danego producenta. W panelu administracyjnym po wpisaniu w pole „Nagłówek strony H1” (edycja danych producenta) tekst ten zastąpi automatycznie generowaną nazwę producenta w tym nagłówku.
  • Wdrożenie nowej struktury okruszków (breadcrumb) dla Google wg aktualnych wymogów wyszukiwarki
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej o opcję: Czy dopuszczać wykluczające się formy dostaw w koszyku. Włączenie tej opcji powoduje, że w koszyku ustawiana jest najdroższa forma dostawy dla produktów z koszyka, dla których formy dostaw są dopuszczone w kategoriach tych produktów.
  • Rozbudowa integracji z UPS (API) o automatyczne notyfikacje na email klienta o doręczeniu przesyłki, pobieranie i zapis etykiety adresowej do katalogu sklepu, usprawnienia w generowaniu przesyłek wielopaczkowych
  • Rozbudowa integracji z DHL (API) o definiowanie daty nadania podczas tworzenia przesyłki oraz oznaczanie przesyłek jako niestandardowe.

Styczeń 2020

  • Rozbudowa integracji z Allegro o pobieranie zamówień z nie zakończoną płatnością i aktualizacja tych zamówień po zakończeniu procesu płatności w Allegro w zakresie: formy dostawy, formy płatności, adresu dostawy i danych do faktury.
  • Rozbudowa eksportu dla Google Zakupy o możliwość zablokowania poszczególnych form dostaw przy eksporcie produktów z kosztami dostaw (np. odbiory osobiste). Opcja dostepna w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki / zakładka OPCJE EKSPORTÓW.
  • Integracja bezpośrednia z kurierem DHL przez API. Konfiguracja ustawień w panelu administracyjnym w menu KONFIGURACJA / Integracja – przesyłki / DHL. Tworzenie paczek i drukowanie etykiet dostępne w edycji zamówienia oraz na osobnej liście zamówień w menu SPRZEDAŻ / Przesyłki DHL.
  • Przebudowa integracji z Allegro na pobieranie zamówień przez REST API. Aktualizacja modułu mapowania form dostaw Allegro do sklepowych. Automatyczne mapowanie płatności zapłaconych oraz pobrań do odpowiednich form płatności w sklepie.
  • Nowy szablon nr 6 typu Premium. Możliwość podglądu i zamówienia szablonu w menu WYGLĄD / Szablony graficzne Premium.

 

 

 

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!  
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO