Zmiany w oprogramowaniu sklepu Selly

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Wybierz: rok 2023 | rok 2022 | rok 2021 | rok 2020 | rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

Wykonane aktualizacje:

Marzec 2023

  • Rozbudowa sprzedaży hurtowej o indywidualne ceny produktów dla konkretnego klienta. W edycji klienta dodaliśmy zakładkę Indywidualne ceny
  • Rozbudowa API o indywidualne ceny produktów dla klientów. Możliwość aktualizacji cen poprzez systemy ERP.
  • Nowa opcja wysyłki newslettera: do wszystkich zarejestrowanych klientów, również tych bez wyrażenia zgód na newsletter. Marketing/Newsletter
  • W module Automatyzacje zmian cen dodaliśmy możliwość wgrywania listy produktów CSV po ID produktu lub EAN.
  • W integracji z wFirma dodaliśmy możliwość importu kodów PKWiU do pola lokalizacji produktów.
  • Dodaliśmy możliwość dodania bloku z listą produktów we wpisach blogowych.
  • Dodaliśmy możliwość eksportu CSV nowych pól: reklamy w porównywarkach. jednostka miary, minimalna ilość zamówienia, przyrost dla ilości.
  • Rozbudowa modułu pokazu slajdów o czasową automatyzację włączania i wyłączania bannerów. Wygląd i treści/ Pokaz slajdów
  • W integratorze XML/CSV dodaliśmy możliwość importu kategorii dodatkowych. Możliwość przypisania produktów do kategorii jak również zakładanie kategorii dodatkowych jeśli nie ma takich obecnie w sklepie.

Luty 2023 – czytaj więcej 

  • Odświeżenie panelu administracyjnego ( menu pionowe, dodanie w menu przycisku „wyślij zgłoszenie”)
  • Integracja płatności PragmaGo, która umożliwia odroczoną płatność (14, 21 lub 30 dni) oraz finansowanie zakupów (raty) dla firm. Instrukcja: https://www.selly.pl/baza-wiedzy/integracje/integracja-z-pragmago-odroczona-platnosc-dla-biznesu/
  • Dodaliśmy trzy nowe szablony w zakładce Wygląd i treści/ Szablony graficzne
  • Wdrożyliśmy minifikacje kodu CSS/JS. Proces, który ma na celu zmniejszenie kodu źródłowego poprzez skasowanie niepotrzebnych znaków, wpływa korzystnie na szybkość sklepu.
  • Dodaliśmy obsługę nowej waluty RON – Lej rumuński. Konfiguracja/Języki waluty
  • Integracja z Printnode – do wykorzystania w module automatyzacji dla wybranych akcji. Konfiguracja/Integracje Dodatkowe
  • Rozbudowa importów produktów z Allegro. Automatyczny co 30 minutowy import, możliwość automatycznego zakładania kategorii z Allegro w sklepie oraz mapowania kategorii.  Konfiguracja/Konfiguracja Allegro/Import aukcji z Allegro
  • Rozbudowa zamówienia o wywołanie automatyzacji z przycisku. Możliwość utworzenia grupy kilku zdarzeń wywoływanych automatycznie przyciskiem w edycji zamówienia. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • Rozbudowy automatyzacji – automatyczne generowanie etykiet UPS oraz drukowanie etykiet UPS i dokumentów sprzedaży z Wfirma w Printnode. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • Rozbudowa automatyzacji dla statusów dostępności. Możliwość włączenia codziennej automatycznej aktualizacji statusów dostępności na allegro, na podstawie dostępności ilości sztuk produktów na magazynach w naszym sklepie. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • Nowa automatyzacja przeliczania wyświetlania produktów sklepu głównego. Możliwość uruchomienia codziennego zadania, włączającego wyświetlanie produktów / wariantów w sklepie ze stanem większym niż np. 1. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • Nowy sposób sortowania kolejności produktów w edycji kategorii (wg. Nazw produktów, produkty z ilością zero na końcu) z osobną obsługą dla sklepów dodatkowych.
  • Rozbudowa Rest API o listowanie produktów ze sklepu głównego

Styczeń 2023 – czytaj więcej

  • Import aukcji Allegro z powiązaniem do ID produktu oferuje możliwość wpisywania mapowania produktów. W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja Allegro -> Import aukcji z allegro zaznacz parametr: Powiązanie aukcji do istniejących produktów w sklepie wg mapowania numerów aukcji do identyfikatorów produktów i dodaj mapowanie w formacie: ID-aukcji;ID-produktu
  • Integracja z EasyProtect umożliwia zaoferowanie przedłożonych gwarancji. W celu skonfigurowania integracji EasyProtect przejdź do menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe, a następnie kliknij w logo EasyProtect. Instrukcja obsługi: https://www.selly.pl/baza-wiedzy/integracje/przedluzona-gwarancja-easyprotect/
  • Wyłącznie uniwersalnego importera CSV, moduł został wygaszony w jego miejsce polecamy obecnie rozwijany Integrator XML/CSV.
  • Nowa automatyzacja wiadomości SMS uruchamiana zależnie od daty w polu termin dostawy z sekcji przesyłka w zamówieniu. Format daty: DD.MM.RRRR W menu AUTOMATYZACJE / Automatyzacje zadań znajduje się nowa Akcja: Wyślij wiadomość SMS.
  • Integracja z Trustmate w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe w sekcji „Integracja z Trustmate” wprowadź Klucz API.
  • Dodanie zdarzeń w produkcie w momencie zmiany danych (cen, stanów) za pomocą Integratora XML/CSV. Edytując produkt kliknij w zakładkę „Więcej opcji” i „Zdarzenia”.
  • Dodanie możliwości wysłania linku do ponownej płatności dla wszystkich form płatności Przelewy24. W menu AUTOMATYZACJE / Automatyzacje zadań. Między innymi wybierz -> zdarzenie: Dodano nowe zamówienie oraz Akcja: Wyślij ponownie link do płatności Przelewy24
  • Rozbudowa automatyzacji cen promocyjnych. Respektowanie blokad aktualizacji cen produktów – pomijamy ustawianie promocji jesli włączona jest blokada ceny w produkcie. Dodatkowo przy włączeniu promocji zaznaczany jest checkbox blokady cen w produktach na czas promocji cenowej.
  • Możliwość zgłoszenia cesji w panelu administracyjnym Konto/Płatności, przycisk „Cesja na nowego właściciela”
  • Możliwośc masowego usuwania opcji produktów w Narzędzia i importy / Masowa zmiana danych. Należy wybrać dane : Usunięcie atrybutów danej grupy (opcje)
  • Rozbudowa automatyzacji zmian statusów zamówień o możliwość wysłania automatycznej wiadomość e-mail po zmianie statusu.