Zmiany w oprogramowaniu sklepu Selly

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly.
Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.

Funkcjonalność sklepu internetowego

Wybierz: rok 2022 | rok 2021 | rok 2020 | rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

Wykonane aktualizacje:


Listopad 2022

  • Nowe pola szybkiego wyszukiwania kategorii i producentów dostępne w większości miejsc w panelu administratora np.
    w edycji produktu sekcja Pola obowiązkowe -> Kategoria kliknij pole select w polu input wpisz kilka znaków lista kategorii zostanie zawężona wg warunku wyszukiwania, a w sekcji Szczegóły produktu -> Producent kliknij pole select w polu input wpisz kilka znaków lista producentów zostanie zawężona wg warunku wyszukiwania
  • W ramach Blue Media zostały utworzono dwie osobne pozycje w koszyku dla płatności Google Pay i Apple Pay
    W menu KONFIGURACJA / Formy płatności -> ID48: Google Pay oraz ID48: Apple Pay
  • Rozbudowa modułu Allegro o nowy sposób wystawiania aukcji z dodaniem produktu do katalogu Allegro.
    Od teraz możesz wystawić nową aukcję zgłaszając dodanie do katalogu nowego produktu.
  • Łączenie zamówień i sumowanie zapłaconych kwot.
    W menu SPRZEDAŻ / Zamówienia -> edytuj zamówienie w sekcji Dołącz inne zamówienie tego Klienta wybierz zamówienia i połącz za pomocą przycisku Połącz zamówienia.
    W sekcji dane podstawowe w polu Zapłacono zostaną zsumowane kwoty.
  • Kopiowanie grup atrybutów.
    W menu ASORTYMENT / Warianty i opcje produktów w kolumnie Działanie kliknij przycisk Kopiuj który klonuje grupę do nowego ID z dopiskiem … – Kopia.

  • Do każdego poprawnie opłaconego zamówienia (status: zaksięgowana wpłata na koncie) mechanizm generuje wiadomość z potwierdzeniem zamówienia z załącznikiem PDF z kodem kreskowym.
    Kod kreskowy w PDF zawiera numer PESEL klienta (pobrany z konta klienta) oraz numer z pola „Numer dokumentu tożsamości”
  • Automatyzacja blokowania zakupów klienta:
    – nowa opcja checkbox w menu SPRZEDAŻ / klienci w sekcji Ustawienia sprzedaży -> Zablokowane składanie zamówień przez klienta
    – nowa funkcjonalność w koszyku dla klientów z zaznaczoną w/w opcją po próbie potwierdzenia zamówienia wystąpi blokada z komunikatem: Składanie zamówień jest zablokowane
    – zadanie automatyczne 1 raz dziennie wywoływane dla klientów z zaznaczona opcją blokady sprawdza historię faktur w systemie Wfirma i zadanie automatycznie zaznacza i odznacza opcję blokady w planach Pro1 i Pro2
    – dodatkowy filtr dla zablokowanych klientów w menu SPRZEDAŻ / klienci -> kolumna Parametry: zablokowanie składanie zamówień: tak
  • Zmiany statusów zamówień przez API obsługiwane przez automatyzacje
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o status dostępności automatyczny.
    W sekcji Powiązywanie pól w kolumnie Powiązanie wybierz Status dostępności -> Ustawienie pola dodano do selecta dodano pozycję: statusu automatyczny wg ilości
  • Nowe pola w produktach dotyczą 3 wymiarów: szerokość, wysokość, głębokość.
    W menu ASORTYMENT / Produkty -> Edytuj produkt w sekcji Opcje sprzedaży -> Wymiary.
    Rozbudowa generowania paczek Inpost oraz DHL w panelu administracyjnym w zależności:
    a) jeśli w zamówieniu jest 1 produkt z wpisanymi wymairami to wymiary te 1:1 tego jednego produktu wpisujemy do generowanego listu przewozowego Inpost i DHL.
    b) jeśli w zamówieniu jest więcej niż produkt z wpisanymi wymiarami to wymiary tylko wyświetlamy informacyjnie podczas tworzenia listu przewozowego Inpost i DHL (informacja na liście produktów w oknie popup)


Październik 2022

  • Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość wyzerowania ilość wszystkich produktów w magazynie przed importem stanów magazynowych.
    W sekcji dane ogólne wybierz magazyn z listy, a następnie pojawi się opcja wyzeruj ilość wszystkich produktów w magazynie przed importem stanów magazynowych: Tak / Nie
  • Nowy moduł do wgrania bannera kategorii znajduje się w edycji kategorii w sekcji Opcje wyświetlania -> Baner kategorii.
  • Nowe usługi pakietów wdrożeniowych które można zamawiać w menu KONTO / Usługi dodatkowe
  • Rozbudowa raportów sprzedaży wg opiekunów zamówień.
    W menu MARKETING / Raporty Sprzedaży -> Opiekun zamówienia
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość importowania opisów zaawansowanych.
    Warunki konieczne do spełnienia przed importem to:
    – kategoria musi już istnieć w sklepie
    – w sklepie musza być dodane słowniki
    – zaznacz w schemacie dodatkowe opcje: Włącz obsługę opisów zaawansowanych
    – wykonaj powiązanie danych pliku z cechami w sekcji „Powiązywanie pól”
    Moduł jest dostępny w planach Pro1 i Pro2.
  • Rozbudowa możliwości anulowania zamówienia przez klienta.
    W menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień rozwiń parametry statusu i zaznacz checkbox anulowanie (dozwolone anulowanie zamówienia przez klienta).
    Po włączeniu tej opcji z poziomu klienta sklepu pojawia się możliwość anulowania zamówienia w historii zamówień konta (opcja przywraca na stan magazynowy ilości zamówionych produktów).
  • Zwiększenie limitu wielkości przesyłanych plików w menadżerze plików z 20MB do 100MB.
  • W module płatność elektroniczna Przelewy24 dodano obsługę waluty USD.

Wrzesień 2022

  • Tag meta description karty produktu.
    Ustawienie TAK powoduje dodawanie szablonu ogólnego do indywidualnie tworzonego META DESCRIPTION w karcie produktu.
    Ustawienie NIE powoduje wstawianie tego szablonu, tylko jeśli w edycji produktu jest niezdefiniowane pole META DESCRIPTION.
    W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji pozycjonowanie opcja:
    Czy szablon znacznika „META DESCRIPTION strona produktu” ustawiany w konfiguracji ogólnej ma być doklejany do META DESCRIPTION definiowanego w edycji karty produktu?: TAK (domyślnie) / NIE
  • Zmiana w breadcrumb czyli w menu okruszkowym i na stronicowaniu produktów w kategorii.
    Listowanie produktów zostało zmienione tak aby nie zawierało linku do samego siebie zarówno wybierać kolejne numery stron jak i w menu okruszkowym (ostatni element okruszków został zmieniony i nie zawiera linku).
  • W konfiguracji podstawowej można zmienić prefiks adresu dla stron producenta.
    Przykład z zastosowanie prefiksu „sklep”: https://demo.selly.pl/sklep,3,samsung.html
    W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji pozycjonowanie opcja:
    Prefiks stosowany w adresie strony produktów danego producenta:
  • Automatyczne przekierowania 301 w stronach informacyjnych w przypadku błędnego adresu do poprawnego przekierowania wystarczy właściwe ID strony informacyjnej.
    Przykład błędnego URL: https://demo.selly.pl/kontakt-zly,p1.html
  • Rozbudowa bloga o definiowanie meta, H1 i ustawianie nofollow.
    Do wpisów blogowych i kategorii blogowych wprowadzono opcję niezależny meta title.
    Wyniki wyszukiwania ze stron bloga zawierają content=”noindex,follow”
    Dodanie w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji pozycjonowanie wprowadzenia meta title dla strony głównej bloga oraz modyfikowanego nagłówka h1.
    Dodanie opcji wprowadzania opisów do kategorii bloga, pomaga w jego promowaniu, jak i oceny całej strony (opis tylko na pierwszej stronie kategorii i nad lub pod wpisami) analogicznie do zwykłych opisów kategorii.
  • Udostępniliśmy mechanizm czyszczenie bazy danych dla sklepów testowych za pomocą jednego kliknięcia.
    Czyszczenie jest procesem nieodwracalnym. Polega na usunięciu danych o atrybutach, kategoriach, producentach, produktach, wariantach, zestawach, zdjęciach, aukcjach, grupach cenowych, kuponach rabatowych, klientach, zamówieniach, przesyłkach, komentarzach, zdarzeniach, wartościach słowników, tagach, adresach email z newsletera, parametrach integracji z Azymut, Google, PC-Market, wFirma.
    W menu NARZĘDZIA / Czyszczenie bazy danych
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość aktualizacji cen produktu według wybranych warunków
    W module integratora, przy edycji ustawień pola powiązania „Cena brutto” dodaliśmy możliwość wyboru warunku, na podstawie którego ma być zaktualizowana cena brutto produktu.
    Do wyboru są cztery warunki:
    Niższa – wybór tego warunku, oznacza że jeżeli cena w pliku CSV/XML jest niższa od aktualnej ceny brutto produktu w sklepie, to zostanie ona zaktualizowana.
    Wyższa – wybór tego warunku, oznacza że jeżeli cena w pliku CSV/XML jest wyższa od aktualnej ceny brutto produktu w sklepie, to zostanie ona zaktualizowana.
    Zawsze aktualizuj cenę – wybór tego warunku, oznacza, że cena brutto zawsze będzie aktualizowana.
    Nigdy nie aktualizuj ceny – wybór tego warunku, oznacza, że cena brutto nie będzie aktualizowana.
  • W module zgłoszeń tematy wiadomości są automatycznie rozdzielane do odpowiedniego zespołu. Pozwoli to sprawniej obsłużyć różnego rodzaju zapytania.
    W menu KONTO / zgłoszenia.
  • Moduł ręcznego wgrywania etykiet energetycznych z poziomu edycji produktu w panelu sklepu.
    Dzięki niemu dodasz klasę i etykietę energetyczną oraz kartę informacyjną produktu na stronie oferty produktu.
    Moduł jest dostępny w planach Pro1 i Pro2.
    Prezentacja: https://demo-pro.selly.pl/produkt-z-klasa-energetyczna,id33.html
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość automatycznego tworzenia przekierowań 301.
    W module integratora, przy edycji ustawień pola powiązania kolumny „Poprzedni adres URL kategorii” do URL pliku w XML/CSV.
    Integrator ustawia przekierowanie 301 z danego adresu URL do głównej kategorii produktu zaimportowanego produktu.

Czytaj więcej


Sierpień 2022

  • Rozszerzony formularz rejestracji oferuje dodatkowe funkcje na stronie rejestracji nowego klienta.
    Możliwość definiowania dodatkowych pól wyboru lub tekstowych wyświetlanych w formularzy rejestracji oraz rejestracji w koszyku (jednoetapowym oraz wieloetapowym).
    Moduł dostępny dla planów Pro 1 i Pro 2.
    W menu SPRZEDAŻ / Rozszerzony formularz rejestracji
  • Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe możliwości webhooków:
    a) rozbudowa webhooka z wysyłką zamówienia o definiowalne pola danych, które mają zawierać webhooki
    b) nowy webhook z informacją o rejestracji klienta
    c) nowy webhook z informacją o zalogowaniu się klienta do sklepu
  • Nowa oferta usług polecanego partnera – firmy ICEA.
    W menu KONTO / Usługi Partnerów
    Dodane pakiety kwotowe dla usług: SEO, SXO, Google Ads.
  • Rozbudowa listy aukcji o sortowanie wg daty wpisania aukcji do bazy, np. w celu usuwania aukcji, które są starsze niż 12 miesięcy i tym samym uniknięcia dodatkowej opłata za utrzymanie ofert Allegro.
    W menu AUKCJE / Aukcje Allegro w menu Sortowanie wg: dat wpisania
  • Rozbudowa o możliwość zdefiniowania pola „Minimalna ilość zamówienia” która funkcjonuje niezależnie dla sklepu dodatkowego i sklepu głównego.
    W menu ASORTYMENT / Produkty następnie edytuj produkt i zakładka sklepy dodatkowe.
  • Aktualizacja integracji z kurierem Rohlig SuuS w zakresie parametrów ubezpieczeń przesyłek (wg zmian dokumentacji wersja 1.17).
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o aktualizację pól z sekcji „Nie aktualizuj przy importach” w edycji produktów.
    Pozwala to masowo zarządzać blokadami aktualizacji produktów w innych integracjach lub innych schematach integratora.
    W pliku importu wartości powinny przyjmować 0 lub 1.
    Nowe funkcje znajdują się w sekcji „Powiązywanie pól” na liście opcji z kolumny „Powiązanie” czyli:
    Blokada importu: ceny
    Blokada importu: liczba produktów
    Blokada importu: wszystkie dane
    Blokada importu: wyświetlenie
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o wyłączenie aktualizacji cen brutto produktów.
    Jeżeli zaznaczono checkbox dla opcji: „Wyłącz aktualizację ceny brutto” to nie ma ona zastosowania tylko przy imporcie nowych produktów zatem dodaje ich cenę do bazy ale ta funkcja nie nadpisuje cen w istniejących produktach podczas importu.
    Funkcja nie wpływa na mechanizm „Włącz / wyłącz opcję „do porównywarek” w zależności od ceny brutto:” chodzi tu o to aby import włączał/wyłączał do porównywarek ale nie zmieniał ceny brutto dla produktów które znajdują się już w bazie danych sklepu.Nowa funkcja znajduje się w sekcji „Powiązywanie pól” na liście opcji z kolumny „Powiązanie” czyli:
    Cena brutto – Wyłącz aktualizację ceny brutto

Czytaj więcej


Lipiec 2022

  • Rozbudowa modułu zgłoszenia w menu KONTO / Zgłoszenia.
    Dodano działy zgłoszeń z objaśnieniem, rozbudowano odpowiedź do.
  • Uproszczona procedura rejestracji w programie poleceń dla klientów Selly.
    https://www.selly.pl/program-partnerski-afiliacja/
  • Na edycji produktu w sekcji „Szczegóły produktu -> Zdjęcia” zwiększono limit wgrywania zdjęć do i dodano obsługę formatu webp.
  • Rozbudowa integratora CSV/XML o nowe pola:
    – Jednostki miar (mapowanie lub wpisana nazwa 1:1)
    – Kod powiązania
    – Minimalna ilość zamówienia
    – Przyrost dla ilości
    – Znaczniki promocji
    Nowe funkcje znajdują się w sekcji „Powiązywanie pól” na liście opcji z kolumny „Powiązanie”.
  • Udostępniono moduł integratora XML / CSV w planie Selly 1 z jednym schematem importu oraz dodano możliwość automatyzacji importów w planie Selly 2.
  • Rozdzielenie sekcji konfiguracji email do osobnej strony w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja e-mail SMTP.
  • Masowe usuwanie produktów z tagów na stronie listy tagów w menu ASORTYMENT / Tagi.
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o automatycznie budowanie mapowania kategorii. W sekcji „Powiązywanie pól” kolumna „Powiązanie” wybierz z listy „Kategoria zmapowana”.
    Opcja umożliwia dodanie produktów do zmapowanych kategorii wg ustawień importera.
  • W menu KONTO / zlecenia dodaliśmy do sekcji „Zasilenie konta godzinami pracy” nowe nieobowiązkowe pole „Numer zgłoszenia:” do wypełnienia gdy zasilenie jest powiązane ze zleceniem mailowym.
  • Rozbudowa API o metodę pobierania zamówienia po ID, dodatkowych danych: nazwy produktu, symbol produktu, kod EAN, kod producenta.
    https://www.selly.pl/rest-api/#/Zamówienia/aef1ef66a4ed8fcab22fdf687b2b7b4e

Czytaj więcej

 


Czerwiec 2022

  • Definiowanie okresu płatności za fakturę w edycji konta klienta w panelu sklepu.
    W menu SPRZEDAŻ / Klienci -> Edytuj dane i sekcja Konto w polu: Termin płatności faktury w systemie wFirma
    Brak uzupełnienia pola oznaczać będzie, że faktura ma 0 dni.
  • Rozbudowa o możliwość importu tagów w Integratorze XML/CSV, a jeśli nie ma tagu w bazie to dodanie samego tagu do listy tagów. Moduł nie będzie odpinał produktów od tagów. Dodawanie tagów przy powiązaniu produktów pod ID produktu lub po kodzie EAN.
    W menu IMPORTY / Integrator XML/CSV na liście powiązywania pól w kolumnie Powiązanie wybierz Tagi i ustawienia pola.
  • Nowa automatyzacja: webhook po złożeniu zamówienia. W ramach integracji sklepu internetowego z systemem wewnętrznym hrlinlk poprzez webhook (po każdym nowo złożonym zamówieniu) wymagane jest wystawienie dwóch parametrów:
    numer NIP – na podstawie którego będzie informacja do którego konta ma być przypisane zamówienie
    ID zamówienia – na podstawie którego zostanie pobrane zamówienie z API
  • W ramach Dyrektywy Omnibus i product feed do specyfikacji xml okazje.info zostało dodane nowe pole min_price_30d, które powinno zawierać najniższą cenę oferty, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki/promocji. Pole jest wymagane dla ofert, które mają podane old_price.
    W menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki zakładka -> Adresy stron eksportów znajduje się eksport XML Okazje.info.
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o opcje zaokrąglania cen w ustawieniach dodatkowych pola cena brutto.
    Opis i przykład znajduje się w FAQ
  • Nowy mechanizm dzielenie wg wzoru x / 1.03 w menu NARZĘDZIA / Masowa zmiana cen produktów
  • Rozszerzenie możliwości koszyka sklepu o możliwość wyświetlenia kodu EAN produktu.
  • Aktualizacja mechanizmu wgrywania zdjęć w formacie PNG bez tła dla produktu
  • Dodana możliwość mapowania nowych form dostaw integracji Allegro w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja Allegro -> zakładka Mapowanie form dostawy
  • Rozbudowa API – masowa aktualizacja cen produktów to nowy endpoint, który będzie jako argumenty przyjmował tablicę z identyfikatorami produktów i ich cenę, aktualizacja 1 requestem nawet 1000 produktów.
    Dokumentacja API
  • Zgody cookies znajdziesz w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja wyglądu w sekcji Zgody cookies.
    Moduł uruchamia okno ustawień cookies pozwalający zaakceptować wszystkie lub wybrane pliki cookies wysyłane przez Twój sklep do przeglądarki.
  • Moduł blokady IP znajdziesz w menu NARZĘDZIA / Blokada IP.
    Ta funkcjonalność umożliwia blokowanie adresów IP z których nie będzie można załadować zawartości stron sklepu.

Czytaj więcej

 

Maj 2022

  • Rozbudowa integracji Google Zakupy o obsługę atrybutu dostawa [shipping] w pliku XML.
    W menu Konfiguracja / Integracje – porównywarki -> Opcje eksportów dodaj kod kraju w uwzględnianych formach dostawy.
  • Rozbudowy integratora XML/CSV:Na liście powiązywania pól w polu cena brutto (Opcje dodatkowe pola: cena.) dodano nowyy parametr włącz / wyłącz opcję „do porównywarek” w zależności od ceny brutto i pole input Włącz „do porównywarek” jeśli produkt posiada cenę większą / równą.
    Na liście powiązywania pól nowe pole integratora: kategoria zmapowana – pozwala na import produktów do identyfikatorów zmapowanych kategorii.
    Na liście powiązywania pól nowe pole integratora: poprzedni adres URL – pozwala na wgranie przekierowania 301 (bardzo przydatne przy migracji z innego sklepu).
    Dodano obsługę „przezroczystego tła” w zdjęciach – usunięcie efektu czarnego tła przy imporcie zdjęć z przezroczystym tłem. Tło jest wypełniane kolorem białym
  • Moduł automatyzacji: cykliczne generowanie historii cen za ostanie 30dni, cykliczne generowanie sitemapy, usprawniono UI/UX, dodano menu logów automatyzacji
  • Dodane w edycji produktu historię ceny z ostatnich 30 dni na zakładce dane podstawowe w sekcji pola obowiązkowe i na nowej zakładce Historia ceny.
  • Dyrektywa Omnibus: moduł najniższej ceny 30 dni, nowa automatyzacja archiwizacji cen, wyniki szukania, opinie dodawane tylko przez zalogowanych klientów, więcej o dyrektywie Omnibus
  • Nowe szablony demo https://www.selly.pl/darmowa-grafika-sklepu-internetowego-szablony/
  • Integracja z API Baselinkera: nowe pole identyfikator produktu rabat.
  • Dodanie tagów do sitemapy ograniczonych do takich, które mają wyłączony (nie zaznaczony) chekcbox meta noindex w edycji tagu.
    Tagi pojawiają się w głównej sitemapie.
  • W menu SPRZEDAŻ / Klienci -> edytuj dodano nowe pole checkbox „Wyślij wiadomość z linkiem do generowania nowego hasła” z wymuszeniem wysyłki osobnej wiadomości email po zaznaczeniu i zapisaniu.
    W wiadomości znajduje się wygenerowany link bezpośrednio do strony na której klient zmieni hasło, link będzie miał ważność 7 dni.
    W menu WYGLĄD / Edytor wiadomości -> Szablony listów. Szablon mail. Wiadomość z linkiem do generowania nowego hasła
  • Dodano obsługę zdjęć w formacie webp.
  • Wypisanie klienta z programu lojalnościowego.

Czytaj więcej

Kwiecień 2022

  • Rozbudowa modułu Asortyment/Kategorie (edycja drzewa kategorii w panelu)
  • Zmiana layoutu panelu administracyjnego
  • Dodanie możliwości eksportu i importu opcji produktów

Czytaj więcej

Marzec 2022

  • Dodano nowy menadżer plików do integracji Allegro.
    Wybierz w edycji produktu zakładkę aukcje, a w sekcji „Nowy opis aukcji Allegro” znajdziesz menadżera.
  • Integracja z Freshmail.
    W module Konfiguracja/Integracje – opcje dodatkowe dodaliśmy integrację z freshmail.pl (narzędzie do tworzenia oraz wysyłki newsletterów i mailingu do własnej bazy klientów).
  • Nowe opcje pól w Integratorze plików XML/CSV
    W module Integrator plików XML/CSV dodano dodatkowe opcje ustawień pól wyświetlanie i liczba produktów.
    Pole wyświetlanie zostało wzbogacone o możliwość zmapowania wartości z plików i wyświetlania.
    Modyfikacje pola liczba produktów traktują o możliwości automatycznego przekazywania produktów do porównywarek, w zależności od sumy ilości produktu we wszystkich magazynach.
  • Eksport produktów do CSV w multisklepie
    Dodana została możliwość filtrowania eksportu produktów do pliku CSV pomiędzy produktami ze sklepu podstawowego i ze sklepu dodatkowego (multisklep).
  • Rozbudowa pliku Ceneo XML o etykieta energetyczna UE (od marca 2021 r. produkty w z kategorii AGD i RTV)
    Dodano nowe atrybuty w pliku Ceneo XML są to: etykieta energetyczna, karta produktu, klasa energetyczna
  • Przyspieszenie modułu generowania menu kategorii o generowany cache w przypadku włączenia funkcji umieszczania produktów w wielu kategoriach.

Czytaj więcej


Luty 2022

  • Jako znak protestu przeciw rosyjskiej agresja na Ukrainę zadecydowaliśmy o usunięciu wersji językowej rosyjskiej z platformy Selly.
  • Rozbudowanie API o możliwość pobierania etykiet przewozowych.Nowy endpoint:
    https://www.selly.pl/rest-api/#/Zam%C3%B3wienia%20-%20pliki/ade7fa1193a27355c2b73ec1c78c4eb0/
    Pliki kodowane są w base64. Aby zapisać z niego PDF’a wystarczy zdekodować base64.Dodatkowo w liście zamówień dodano informację has_file, która określa, czy zamówienie ma plik:
    https://www.selly.pl/rest-api/#/Zam%C3%B3wienia/c52c6d097e5daf712fc3fcf9308860c0
  • Rozbudowa modułu reklamacji
    W menu SPRZEDAŻ / Reklamacje powstała funkcjonalność dodawania załączników.
    W sekcji obsługa reklamacji załączniki są domyślnie widoczne tylko dla obsługi sklepu razem z komentarzem wpisanym do pola „Uwagi niewidoczne dla reklamującego:”.Tworzenie reklamacji z danych na poziomie edycji zamówienia w sekcji „Przesyłka” za pomocą przycisku „Utwórz reklamację”.

Czytaj więcej


Styczeń 2022

  • Rozbudowa integracji z Baslinker w zakresie redukcji stanów magazynowych dla składników zestawów tworzonych w sklepie. Pobierając zamówienie z BL do sklepu zmniejszony zostanie stan w składnikach zestawu.
  • Opcjonalny moduł do sprzedaży subskrypcyjnej: https://www.selly.pl/sprzedaz-subskrypcyjna/ (dostępny w planach Pro 1 i Pro 2).
  • Nowy sposób wyboru plików zdjęć do pokazu slajdera w menu Treści / Pokaz slajdów
    https://demo.selly.pl/adm/?a=scripts.slider/
  • Dwie nowe płatności związane z Przelewy24: wyodrębnione zostały karty kredytowe i płatność BLIK jako osobna forma płatności.
    Aktywacja w menu KONFIGURACJA / Formy płatności
  • Dodano opcje do integracji wfirma, która po włączeniu będzie dopisywać numer faktury w polu referencyjnym podczas tworzenia przesyłki dla DHL.
    Konfiguracja: https://demo.selly.pl/adm/?a=configuration.programsFK#integracjawFirma/
  • Rozbudowa modułu eksportu CSV produktów o eksport zdjęć wariantów. Można dodać nowe pole „Wariant: Zdjęcie” do listy eksportowanych kolumn. W eksporcie CSV pojawi się kolumna „Wariant: Zdjęcie” w której znajdują się URL do zdjęć wariantów.
    Konfiguracja: Menu Importy / Eksport produktów do CSV

Czytaj więcej