Zmiany w oprogramowaniu sklepu Selly

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly.
Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.

Funkcjonalność sklepu internetowego

Wybierz: rok 2021rok 2020rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

 

Wykonane aktualizacje:

 

Czerwiec 2021

  • Dodano możliwość wyboru rozmiaru gabarytu (InPost/Poczta) w integracji z Furgonetka – Inpost
  • Rozbudowa importu aukcji z Allegro o stawki VAT. Pobranie stawki VAT z Allegro i sprawdzenie czy taka istnieje w sklepie, jeżeli tak, to jest to stawka VAT importowanego nowego produktu, w przeciwnym wypadku przyjmowana jest domyślna stawka VAT sklepu.
  • Budowa nowego modułu „Zlecenia” dostępnego w menu KONTO w panelu administracyjnym. Zasilanie konta godzinami pracy zespołu programistów, deweloperów i grafików automatyczne w ramach abonamentu jak i na dodatkowe zapotrzebowanie. Wgląd do rozliczeń wykonanych prac.

Maj 2021

  • Budowa nowego modułu „Płatności” dostępnego w menu KONTO w panelu administracyjnym. Rejestracja sklepu, realizacja płatności za abonament, pobieranie faktur, edycja danych adresowych firmy, zmiany abonamentów.
  • Wdrożenie nowego REST API dla platformy – dokumentacja: https://www.selly.pl/rest-api/
  • Rozbudowa modułu eksportera CSV o możliwość eksportowania z produktów pól: Wariant: Kod wariantu, Wariant: Kod EAN, Wariant: Czas dostawy
  • Rozbudowa modułu Integratora XML/CSV dla parametru wyświetlanie została dodana w obsługa typu logicznego true / false oraz
    nowy import dostępności produktów w sekcji dane ogólne i funkcjonalność pozwiązywania statusu dostępności.
  • Rozbudowa eksportów do porównywarki Ceneo o możliwość włączenia przekazywania stanu magazynowego do porównywarki. Pole definiowalne w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki / pole w sekcji ceneo: Eksport stanów magazynowych.
  • Wdrożenie wyświetlania zabezpieczenia antyspamowego w postaci reCapcha dla podstrony rejestracja.html.
  • Rozbudowa konfiguracji sklepu o możliwość włączenia przerwy technicznej w sklepie. Definicja hasła dostępowego w menu WYGLĄD / Konfiguracja wyglądu.

Kwiecień 2021

  • Wdrożenie nowego widoku karty zamówienia z możliwością przestawiania i zwijania poszczególnych modułów.
  • Wdrożenie możliwości przestawiania i zwijania poszczególnych modułów w edycji produktu (Dane podstawowe).
  • Wdrożenie pływającego przycisku zapisu zmian w panelu. Możliwość wyłączenia tej opcji w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja panelu / pole: Czy wyświetlać pływające przyciski zapisu zmian).
  • Rozbudowa integracji z wfirma.pl o możliwość wystawiania dokumentów przez firmy nie będące płatnikami podatku VAT.
  • Rozbudowa eksportera produktów do CSV o eksport wariantów (ID, ilość, cena, nazwa wariantu).
  • Rozbudowa integratora plików XML i CSV o możliwość aktualizacji wariantów po numerze ID.

Marzec 2021

  • Rozbudowa integratora o możliwość importu plików do pobrania na karcie produktu, np. instrukcje.
  • Rozbudowa edycji producenta o nowe pole z edytorem wizualnym: Opis pod listą produktów producenta.
  • Rozbudowa integracji z Wapro Mag o eksport ze sklepu danych producenta razem danymi produktów zamówienia złożonego w sklepie.
  • Wprowadzenie systemowego cache pliku eksportu produktów do Ceneo, Google i Facebook. Ponowne wywołania eksportów powodują wyświetlenie danych z cache sprzed maksymalnie 1 godziny.
  • Wdrożenie znacznika META noindex,follow dla list produktów danego producenta (format podstrony kategoria,producent,cX.html)
  • Rozbudowa integracji z wfirma.pl o automatyzację wystawianych faktur. Możliwość wyboru statusu zamówienia, dla którego automatycznie powstanie faktura VAT. Możliwość automatycznego wysłania faktury na email kupującego. Możliwość generowania faktur zbiorczych w zadanych okresach czasowych (wszystkie zamówienia danego klienta na jednej lub kilku fakturach). Opcje definiowalne w menu KONFIGURACJA / Integracje – programy F/K.
  • Rozbudowa list zamówień o możliwość wyświetlenia typu klienta oraz nadania własnej nazwy dla poziomów klientów. Opcja konfigurowalna w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja panelu.
  • Wdrożenie eksportu produktów dla serwisu Morele.net. Konfiguracja eksportu i link do pliku produktowego w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki.
  • Rozbudowa pliku eksportu produktów do Google Zakupy o możliwość dołączenia do pliku dodatkowych zdjęć produktów. Opcja włączana w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki / zakładka „Opcje eksportów” / pole: „Eksportuj dodatkowe zdjęcia produktów dla Google Zakupy”.
  • Rozbudowa wyświetlania listy zamówień o możliwość pokazania komentarza do produktu. Opcja dostępna w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja panelu / pole: „Czy wyświetlać komentarz do produktów na liście zamówień”.
  • Rozbudowa integracji bezpośredniej z UPS o możliwość mapowania form dostaw do domyślnie ustawianych typów usług UPS, kasowanie utworzonej etykiety, nadanie z pobraniem typu CZEK.
  • Nowy szablon graficzny nr 9 typu Premium. Możliwość podglądu i zamówienia szablonu w menu WYGLĄD / Szablony graficzne Premium.
  • Budowa nowego kompaktowego widoku listy zamówień. Przełączanie widoków w prawym górnym rogu listy. Możliwość personalizacji listy o dodatkowe opcje: włączanie i wyłączanie zdjęć produktów w zamówieniu, oznaczanie całego wiersza kolorem statusu, włączanie prezentacji adresu email klienta na liście zamówień. Wybór widoku zamówień zapamiętywane dla każdego loginu administratora.

Luty 2021

  • Rozbudowa integratora plików XML/CSV o dodatkowe właściwości pola „Liczba produktów”. Możliwość przeliczania wyświetlania produktów w zależności od sumy ilości sztuk we wszystkich magazynach danego produktu.
  • Dodanie możliwości zmiany listowania produktów w ramach danego tagu z kolejności alfabetycznej na kolejność wg priorytetu kategorii. Konfiguracja w menu WYGLĄD / pole: Czy wyświetlać produkty wg tagów wg kolejności w kategorii.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu w sekcji „Parametry e-mail (SMTP)” o możliwość przetestowania poprawności połączenia ze zdefiniowanym kontem e-mail dla poprawnej wysyłki wiadomości generowanych ze sklepu.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o wysyłanie stawki VAT w przypadku ustawionej definicji „Wystawiam faktury VAT” w konfiguracji Allegro. Opcja działa dla nowo wystawianych aukcji pojedynczo jak i masowo.
  • Rozbudowa integracji z Furgonetka.pl o możliwość prostego importowania zamówień bezpośrednio w panelu Furgonetka. Opcja definiowania tokena dostępowego w menu KONFIGURACJA / Integracje – przesyłki / Integracja z furgonetka.pl / sekcja: Import zamówień w panelu furgonetka.pl.
  • Rozbudowa konfiguracji integracji z InPost o definiowanie formatu i typu wydruku etykiet.
  • Dodanie do podstrony AUKCJE / Aukcje w serwisie Allegro wyświetlania komunikatu o ewentualnie występującym problemie w synchronizacji z Allegro z powodu wygaśniętego tokenu autoryzacyjnego.
  • Rozbudowa listy zamówień w menu SPRZEDAŻ / Przesyłki InPost o możliwość generowania etykiet adresowych dla aktualnej integracji z InPost i jednoczesne usunięcie wygaszonej poprzedniej integracji z Paczkomatami.
  • Rozbudowa modułu slajdera na stronie głównej o osobną obsługę bannerów w sklepach dodatkowych zarządzanych w jednym panelu.
  • Wdrożenie konfiguracji najnowszego kodu śledzenia Google Analitycs 4 z logowaniem zdarzeń: add_payment_info, add_shipping_info, add_to_cart, first_visit, page_view, purchase, remove_from_cart, scroll, session_start, user_engagement, view_item, view_item_list, view_promotion.
  • Rozbudowa integracji z wfirma.pl o możliwość oznaczania dokumentów sprzedaży jako sprzedaż wysyłkowa.
  • Rozbudowa integratora o import zdjęć dla wariantów.

Styczeń 2021

  • Rozbudowa konfiguracji sklepu o możliwość włączenia generowania dla kart produktów meta tagów Open Graph. Opcja dostepna w menu WYGLĄD / Konfiguracja wyglądu, pole: Czy na stronie produktu dodać znaczniki meta dla Open Graph.
  • Rozbudowa integracji z eBay o definiowane pola cech produktów, np: Zgodny model, Typ produktu, inne do samodzielnego wpisania w zależności od kategorii, w której jest wystawiana aukcja.
  • Rozbudowa API sklepu (metody produkty_wlasciwosci: magazyn_lokalizacja, produkty_warianty: magazyn_lokalizacja), integracji z Baselinker (metody ProductsList oraz ProductsData, zmienna: location) oraz integratora XML/CSV o obsługę nowego pola „Lokalizacja w magazynie”.
  • Rozbudowa bazy produktów i wariantów o nowe pole „Lokalizacja w magazynie” (widoczne pod polem „Czas dostawy”). W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja panelu / w sekcji:
    – Czy wyświetlać lokalizację w magazynie na stronie zamówienia
    – Czy wyświetlać lokalizację w magazynie na liście zamówień
    możliwość włączenia widoczności tych danych w zamówieniach.
  • Wdrożenie opcjonalnie włączanego koszyka jednoetapowego. Opcja dostępna domyślnie dla sklepów założonych po 1. stycznia 2021. Dla sklepów założonych przed 1. stycznia 2021 moduł wymaga wgrania najnowszej standardowej szaty graficznej lub indywidualnego wdrożenia (prosimy o kontakt z obsługą platformy).
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany danych o zmianę stawki VAT dla produktów bez zmiany kwoty brutto.
  • Rozbudowa modułu wysyłania komunikatów z panelu o wysłanie kopii wiadomości na swój email.

 

 

 

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 14 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!  
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO