Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu Selly Shop – Changelog 2014

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Wybierz rok: 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010.  

Wykonane aktualizacje:

Grudzień 2014

  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicje dwóch domyślnych wartości pól dla nowo dodawanych produktów przez panel: domyślny tekst pola „Czas dostawy” oraz domyślny tekst pola „Gwarancja”.
  • Wdrożenie modułu eksportu zamówień do plików CSV wg definiowanego szablonu kolumn I02 w edytorze szablonów.
  • Rozbudowa opcji drukowania zamówień z poziomu listy zamówień o zaznaczone pozycje z możliwością masowego zaznaczania wszystkich pozycji do wydruku.
  • Rozbudowa listy zamówień w panelu administracyjnym o filtrowanie zamówień wg form płatności i dostaw.
  • Rozszerzona integracja z serwisem Ceneo.pl. Konfiguracja eksportowanych pól do XML dostępna w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Opcje eksportów”. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów”.
  • Integracja z serwisem CeneoLokalnie.pl. Konfiguracja punktów odbioru w edycji magazynów. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów”.
  • Integracja z serwisem Marketizator. Konfiguracja usługi dostępna w menu „Konfiguracja / Integracje – opcje dodatkowe”.
  • Integracja z serwisem Younity. Konfiguracja usługi dostępna w menu „Konfiguracja / Integracje – opcje dodatkowe”. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów”.
  • Przeniesienie z menu konfiguracji podstawowej sekcji Parametry Google, Porównywarki i opinie, Konfiguracja systemów ratalnych, Sklep Facebook do menu Konfiguracja – Integracje dodatkowe.
  • Rozbudowa menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów” o prezentację adresów XML do porównywarek dla sklepów dodatkowych.
  • Zmiany w oprogramowaniu wykonane w celu dostosowania sklepu do nowych przepisów wchodzących w życie 25 grudnia 2014: – zmiana nazwy przycisku skutkującego złożenie zamówienia na wymaganą treść: ZAMAWIAM I PŁACĘ (zwrot ten jest równoważny z ustawowym: Zamówienie z obowiązkiem zapłaty) – instalacja nowej podstrony informacyjnej „Zwroty i reklamacje” (treści uzupełnia właściciel sklepu) – prezentacja stanu produktu (nowy/używany) na karcie produktu – prezentacja gwarancji (pole tekstowe) na karcie produktu – zmiana napisu na karcie produktu z prezentacją terminu dostawy z „Wysyłka” na „Czas dostawy” – prezentacja terminów dostaw przy produktach dodanych do koszyka – prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja na stronie podsumowania zamówienia – prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja w mailach wysyłanych po złożeniu zamówienia przez Klienta – rozbudowa statusów zamówień o możliwość automatycznego załączania plików PDF jako załącznik do maila, np. PDF z regulaminem zakupów, czy formularzem odstąpienia od umowy. Spis pzostałych wymogów informacyjnych znajduje się na stronie Centrum Pomocy

Listopad 2014

  • Rozbudowa narzędzia masowego wystawiania aukcji o masowe skracanie tytułów aukcji jeśli przekraczają 50 znaków. Rozbudowa edycji produktu o licznik znaków dla nazw aukcji.
  • Instalacja nowej podstrony informacyjnej wymagającej uzupełnienia przez sprzedających o nazwie „Zwroty i reklamacje”. Podlinkowanie strony do dowolnego miejsca sklepu należy wykonać w instrukcji w Centrum Pomocy
  • Rozbudowa narzędzi masowej zmiany danych o obsługę pola „Gwarancja”.
  • Rozbudowa karty produktu o nowe pole tekstowe „Gwarancja”, które można użyć do wyświetlania na karcie produktu, w strefie koszyka i mailach po zamówieniu przez znacznik: {$if produkt_gwarancja = 1$}{#PRODUKT_GWARANCJA#}{$endif$}
  • Dodanie do widoku zamówienia w panelu administracyjnym informacji o źródle pozyskania Klienta – adresu domeny, z którego nastąpiło wejście na sklep w sesji składania zamówienia.
  • Rozbudowa funkcji kopiowania produktów o przenoszenie opcji produktów (zaznaczony checkbox o nazwie „przyporządkowane atrybuty – opcje”)
  • Zmiana w integracji PayPal: wyłaczenie możliwości komunikacji poprzez SSL 2.0 i SSL 3.0. Komunikacja z serwerami PayPal odbywa się tylko i wyłącznie przez TLS.
  • Dodanie nowych znaczników do obsługi w strefie koszyka (wszystkie etapy) oraz w szablonach maili po zakupach z dodatkowymi informacjami o produkcie: – stan produktu: {#STAN_PRODUKTU_TEKST#} (zwraca napis: nowy/użyuwany) – nazwa producenta: {$if producent = 1$}{#PRODUCENT#}{$endif$} – termin dostawy: {$if dostepnosc = 1$}{#PRODUKT_DOSTAWA#} {$endif$}
  • Dodanie pola „Tytuł dla produktów w kategorii” w edycji kategorii służącego do uzupełnienia znacznika TITLE w kartach produktów o wpisaną frazę (doklejane przed nazwą produktu). Możliwość dodania wyświetlania tego pola na listach produktów i karcie produktu przez znacznik {#KATEGORIA_PRODUKT_TYTUL#}
  • Zmiana w module newslettera sposobu wysyłki maili przez fizyczne konta SMTP w celu wyeliminowania trafienia na listę nadawców spamu.
  • Rozbudowa integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o nowe usługi przesyłek: paczka 24/48, paczka pocztowa zagraniczna, przesyłka zwykła zagraniczna

Październik 2014

  • Rozbudowa API sklepów – zmiana struktury funkcji dodawania i edytowania rekordów w bazie o dodatkowy parametr type: INSERT lub UPDATE
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro o masowe wystawianie całych kategorii produktów na aukcje. Moduł dostępny w menu SPRZEDAŻ -> Aukcje w serwisie Allegro w zakładce „Masowe wystawianie aukcji”.
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro o usprawnienia: pobieranie zamówień z aukcji bez wypełnionych formularzy dostaw (po godzinie od złożenia takiego zamówienia), automatyczna zmiana formy dostawy zamówienia wpisanego w panelu po zmianach form dostaw przez kupującego w allegro (przez 60min po złożeniu zamówienia), wpisywanie kwoty wpłaconej z allegro, wpisywanie komentarza kupującego do pola uwag w zamówieniu.
  • Optymalizacja znaczników meta robots oraz canonical w celu poprawy widoczności stron w wyszukiwarkach.
  • Zmiana globalna ilości produktów na listach w kateogriach z 12 / 24 / 36 na ilości 36 / 60 / 96. Zmiana nie dotyczy sklepów z indywidualnie zmienianymi ilościami produktów w listingach.
  • Rozbudowa modułów integracji z kurierami o możliwość kasowania utworzonych przesyłek w Furgonetka, eNadawca Poczty Polskiej, Siódemka i DPD.
  • Dodanie w module faktur podsumowania kwot dokumentów wystawionych, zapłaconych i do zapłacenia

Wrzesień 2014

  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro:
    • wdrożenie nowej integracji wg nowej specyfikacji WSDL Allegro
    • dodanie opcji automatycznej synchronizacji aukcji z parametrami do wyboru: aktualizacja cen KUP TERAZ, aktualizacja ilości, zamykanie aukcji z produktami niedostępnymi w sklepie
    • dodanie opcji automatycznego wznowienia zakończonej aukcji
    • dodanie cenników dostaw
    • łatwiejsze mapowanie kategorii Allegro do sklepu oraz przypisywanie cenników dostaw do kategorii sklepu
    • wypełnianie pól formularzy dla zmapowanych kategorii (opcja posłuży do masowego wystawiania aukcji całych kategorii)
    • dodanie nowych filtrów aukcji: z podziałem na konta allegro, aukcji z automatycznym wznawianiem, aukcji z zamówieniami lub bez zamówień
    • dodanie szczegółowego dziennika zdarzeń synchronizacji Allegro-sklep z możliwością filtrowania zdarzeń
  • Dodanie filtra zamówień wg źródła pochodzenia: sklep głowny, sklepy dodatkowe, aukcje Allegro oraz eBay
  • Aktualizacja integracji z Google Zakupy wg nowej specyfikacji pliku eksportu produktów
  • Rozbudowa grup atrybutów (moduł wariantów) o pole opisu, które można wykorzystać do wyświetlenia przez znacznik {#GRUPA_ATRYBUTOW_WARIANTOW_OPIS#}
  • Rozbudowa statusów zamówień o możliwość definiowania dodatkowych informacji z zamówienia:
    • {#ZAMOWIENIE_NUMER#} – numer zamówienia
    • {#FIRMA#} – nazwa firmy
    • {#NIP#} – numer NIP
    • {#KLIENT_IMIE#} – imię klienta
    • {#OSOBA#} – imię i nazwisko klienta
    • {#MIASTO#} – miasto
    • {#DO_ZAPLATY#} – wartość zamówienia
    • {#KLIENT_EMAIL#} – e-mail klienta
    • {#PLATNOSC#} – forma płatności
    • {#DOSTAWA#} – forma dostawy

Lipiec 2014

  • Wdrożenie nowej integracji z płatnościami PayPal przez API wraz z programem ochrony sprzedających –

Czerwiec 2014

  • Optymalizacja oprogramowania dla wyszukiwarek: implementacja znaczników canonical dla list produktów, usuwanie opisów kategorii w kolejnych podstronach danej kategorii, automatyczne przekierowania dla nieprawidłowych adresów htaccess list produktów i kart produktów.
  • Nowy moduł integracji z PayPal Express Checkout obejmujący ubezpieczenie kupujących
  • Rozbudowa integracji z brokerem Furgonetka.pl o możliwość przesłania paczki do bufora i dalszą obsługę w serwisie brokera.

Maj 2014

  • Uruchomienie nowego modułu opcji produktów, będącego alternatywnym rozwiązaniem do modułu wariantów. W opcjach atrybuty łączą się każdy z każdym a dla każdej opcji ustala się kwotę dopłaty do ceny produktu bazowego.

Kwiecień 2014

  • Wdrożenie generowania kodu remarketindowego Google Adwords do optymalizacji kampanii reklamowych.

Marzec 2014

  • Dodanie możliwości szybkiej blokady eksportu plików XML dla wybranych porównywarek z poziomu panelu sklepu.
  • Rozbudowa edycji zamówień w panelu administracyjnym o możliwość zmiany wybranego dokumentu sprzedaży przez Klienta (faktura/paragon) oraz dodanie numeru i daty wystawienia paragonu do danego zamówienia.
  • Wdrożenie nowej integracji z brokerem kurierów Furgonetka.pl –
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o zautomatyzowaną wysyłkę nowych kuponów w przypadku zapisania się klienta do newslettera i/lub złożenia zamówienia w sklepie. Dodatkowo ułatwienie wysyłki kodu rabatowego z poziomu edycji zamówienia. Definicje trzech nowych szablonów maili z kuponami rabatowymi do nowych zdarzeń odbywa się w szablonach: C25, C26 i C27.
  • Rozbudowa sklepów dodatkowych zarządzanych z poziomu jednego panelu o możliwość definiowania niezależnych opisów HTML produktów (zapobiega to problemom w Google z duplicate content)
  • Wdrożenie płatności elektronicznych CashBill
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o tworzenie i przywracanie kopii zapasowej cen produktów.
  • Wdrożenie integracji z systemem ratalnym Credit Agricole oraz Santander wg nowych specyfikacji. Konfiguracja systemów dostępna jest w menu konfiguracji podstawowej w sekcji „Konfiguracja systemów ratalnych”.
  • Uruchomienie usługi API dla sklepów – zobacz więcej »

Luty 2014

  • Dodanie do szablonów faktur VAT (PDF) pola z datą dostawy zamówenia. Edycja tego pola dostępna w szczegółach zamówienia w polu „Termin dostawy”.
  • Rozbudowa narzędzia masowej zmiany ceny o moduł zmiany cen wariantów na podstawie ceny podstawowej produktów.

Styczeń 2014

  • Zmiana skryptu integracji z Opineo.pl na nową wersję eliminującą konieczność otrzymania zgody kupującego na wysłanie ankiety z opinią o zakupie/sklepie.
  • Rozbudowa modułu importu plików CSV o nowe opcje: import ustawień produktów dla porównywarek (wartości 0/1) oraz pola kolejności produktu w kategorii (liczba naturalna). Dodana możliwość aktualizacji produktów bez aktualizacji cen oraz bez wskazywania kategorii.
  • Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o nowe opcje: wyświetlanie list produktów przed zmiana cen aktualnej i poprzedniej. Dodane zostały nowe opcje zaokraglania cen do różnych formatów liczbowych
  • Dodanie do edytora szablonów dodatkowych tłumaczeń (L04 – angielski oraz L05 – niemiecki) komunikatów systemowych niedostępnych w szablonach podstowywch sklepów, które posiadają obcojęzyczne szaty graficzne.
  • Rozbudowa modułu faktur VAT o eksport rejestru sprzedaży do pliku w formacie CSV.
  • Rozbudowa modułu zamówień i faktur VAT o możliwość zmiany stawki VAT zamówionych produktów (dodane stawki VAT eksportowe przy sprzedaży za granicę).
  • Wdrożenie nowego modułu produktów dodawanych w koszyku jako prezent przy zakupach za określoną kwotę. W edycji produktów dodane nowe pole „Produkt jako prezent”, gdzie można zdefiniować minimalną wartość koszyka, przy której ten produkt zostanie zaproponowany do doda

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!   Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO
Wypróbuj Selly bez ryzyka!

Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzą, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!

  • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

    Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

  • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

    Certyfikat Ceneo.pl dla
    platform e-commerce

  • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

    Nominacja Dolnośląski Gryf
    Nagroda Gospodarcza

  • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

    Wspieramy klub
    KPR Kobierzyce

  • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

    Lider wsparcia w Tworzeniu
    Sklepu Internetowego

  • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

    Przedsiębiorstwo
    FAIR PLAY 2019