Grudzień 2014
- Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicje dwóch domyślnych wartości pól dla nowo dodawanych produktów przez panel: domyślny tekst pola „Czas dostawy” oraz domyślny tekst pola „Gwarancja”.
- Wdrożenie modułu eksportu zamówień do plików CSV wg definiowanego szablonu kolumn I02 w edytorze szablonów.
- Rozbudowa opcji drukowania zamówień z poziomu listy zamówień o zaznaczone pozycje z możliwością masowego zaznaczania wszystkich pozycji do wydruku.
- Rozbudowa listy zamówień w panelu administracyjnym o filtrowanie zamówień wg form płatności i dostaw.
- Rozszerzona integracja z serwisem Ceneo.pl. Konfiguracja eksportowanych pól do XML dostępna w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Opcje eksportów”. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów”.
- Integracja z serwisem CeneoLokalnie.pl. Konfiguracja punktów odbioru w edycji magazynów. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów”.
- Integracja z serwisem Marketizator. Konfiguracja usługi dostępna w menu „Konfiguracja / Integracje – opcje dodatkowe”.
- Integracja z serwisem Younity. Konfiguracja usługi dostępna w menu „Konfiguracja / Integracje – opcje dodatkowe”. Adres pliku eksportu XML dostępny w menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów”.
- Przeniesienie z menu konfiguracji podstawowej sekcji Parametry Google, Porównywarki i opinie, Konfiguracja systemów ratalnych, Sklep Facebook do menu Konfiguracja – Integracje dodatkowe.
- Rozbudowa menu „Konfiguracja / Integracje – porównywarki” w zakładce „Adresy stron eksportów” o prezentację adresów XML do porównywarek dla sklepów dodatkowych.
- Zmiany w oprogramowaniu wykonane w celu dostosowania sklepu do nowych przepisów wchodzących w życie 25 grudnia 2014: – zmiana nazwy przycisku skutkującego złożenie zamówienia na wymaganą treść: ZAMAWIAM I PŁACĘ (zwrot ten jest równoważny z ustawowym: Zamówienie z obowiązkiem zapłaty) – instalacja nowej podstrony informacyjnej „Zwroty i reklamacje” (treści uzupełnia właściciel sklepu) – prezentacja stanu produktu (nowy/używany) na karcie produktu – prezentacja gwarancji (pole tekstowe) na karcie produktu – zmiana napisu na karcie produktu z prezentacją terminu dostawy z „Wysyłka” na „Czas dostawy” – prezentacja terminów dostaw przy produktach dodanych do koszyka – prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja na stronie podsumowania zamówienia – prezentacja danych: producent, stan produktu, termin dostawy, gwarancja w mailach wysyłanych po złożeniu zamówienia przez Klienta – rozbudowa statusów zamówień o możliwość automatycznego załączania plików PDF jako załącznik do maila, np. PDF z regulaminem zakupów, czy formularzem odstąpienia od umowy. Spis pzostałych wymogów informacyjnych znajduje się na stronie Centrum Pomocy
Listopad 2014
- Rozbudowa narzędzia masowego wystawiania aukcji o masowe skracanie tytułów aukcji jeśli przekraczają 50 znaków. Rozbudowa edycji produktu o licznik znaków dla nazw aukcji.
- Instalacja nowej podstrony informacyjnej wymagającej uzupełnienia przez sprzedających o nazwie „Zwroty i reklamacje”. Podlinkowanie strony do dowolnego miejsca sklepu należy wykonać w instrukcji w Centrum Pomocy
- Rozbudowa narzędzi masowej zmiany danych o obsługę pola „Gwarancja”.
- Rozbudowa karty produktu o nowe pole tekstowe „Gwarancja”, które można użyć do wyświetlania na karcie produktu, w strefie koszyka i mailach po zamówieniu przez znacznik: {$if produkt_gwarancja = 1$}{#PRODUKT_GWARANCJA#}{$endif$}
- Dodanie do widoku zamówienia w panelu administracyjnym informacji o źródle pozyskania Klienta – adresu domeny, z którego nastąpiło wejście na sklep w sesji składania zamówienia.
- Rozbudowa funkcji kopiowania produktów o przenoszenie opcji produktów (zaznaczony checkbox o nazwie „przyporządkowane atrybuty – opcje”)
- Zmiana w integracji PayPal: wyłaczenie możliwości komunikacji poprzez SSL 2.0 i SSL 3.0. Komunikacja z serwerami PayPal odbywa się tylko i wyłącznie przez TLS.
- Dodanie nowych znaczników do obsługi w strefie koszyka (wszystkie etapy) oraz w szablonach maili po zakupach z dodatkowymi informacjami o produkcie: – stan produktu: {#STAN_PRODUKTU_TEKST#} (zwraca napis: nowy/użyuwany) – nazwa producenta: {$if producent = 1$}{#PRODUCENT#}{$endif$} – termin dostawy: {$if dostepnosc = 1$}{#PRODUKT_DOSTAWA#} {$endif$}
- Dodanie pola „Tytuł dla produktów w kategorii” w edycji kategorii służącego do uzupełnienia znacznika TITLE w kartach produktów o wpisaną frazę (doklejane przed nazwą produktu). Możliwość dodania wyświetlania tego pola na listach produktów i karcie produktu przez znacznik {#KATEGORIA_PRODUKT_TYTUL#}
- Zmiana w module newslettera sposobu wysyłki maili przez fizyczne konta SMTP w celu wyeliminowania trafienia na listę nadawców spamu.
- Rozbudowa integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o nowe usługi przesyłek: paczka 24/48, paczka pocztowa zagraniczna, przesyłka zwykła zagraniczna
Październik 2014
- Rozbudowa API sklepów – zmiana struktury funkcji dodawania i edytowania rekordów w bazie o dodatkowy parametr type: INSERT lub UPDATE
- Rozbudowa modułu integracji Allegro o masowe wystawianie całych kategorii produktów na aukcje. Moduł dostępny w menu SPRZEDAŻ -> Aukcje w serwisie Allegro w zakładce „Masowe wystawianie aukcji”.
- Rozbudowa modułu integracji Allegro o usprawnienia: pobieranie zamówień z aukcji bez wypełnionych formularzy dostaw (po godzinie od złożenia takiego zamówienia), automatyczna zmiana formy dostawy zamówienia wpisanego w panelu po zmianach form dostaw przez kupującego w allegro (przez 60min po złożeniu zamówienia), wpisywanie kwoty wpłaconej z allegro, wpisywanie komentarza kupującego do pola uwag w zamówieniu.
- Optymalizacja znaczników meta robots oraz canonical w celu poprawy widoczności stron w wyszukiwarkach.
- Zmiana globalna ilości produktów na listach w kateogriach z 12 / 24 / 36 na ilości 36 / 60 / 96. Zmiana nie dotyczy sklepów z indywidualnie zmienianymi ilościami produktów w listingach.
- Rozbudowa modułów integracji z kurierami o możliwość kasowania utworzonych przesyłek w Furgonetka, eNadawca Poczty Polskiej, Siódemka i DPD.
- Dodanie w module faktur podsumowania kwot dokumentów wystawionych, zapłaconych i do zapłacenia
Wrzesień 2014
- Rozbudowa modułu integracji z Allegro:
- wdrożenie nowej integracji wg nowej specyfikacji WSDL Allegro
- dodanie opcji automatycznej synchronizacji aukcji z parametrami do wyboru: aktualizacja cen KUP TERAZ, aktualizacja ilości, zamykanie aukcji z produktami niedostępnymi w sklepie
- dodanie opcji automatycznego wznowienia zakończonej aukcji
- dodanie cenników dostaw
- łatwiejsze mapowanie kategorii Allegro do sklepu oraz przypisywanie cenników dostaw do kategorii sklepu
- wypełnianie pól formularzy dla zmapowanych kategorii (opcja posłuży do masowego wystawiania aukcji całych kategorii)
- dodanie nowych filtrów aukcji: z podziałem na konta allegro, aukcji z automatycznym wznawianiem, aukcji z zamówieniami lub bez zamówień
- dodanie szczegółowego dziennika zdarzeń synchronizacji Allegro-sklep z możliwością filtrowania zdarzeń
- Dodanie filtra zamówień wg źródła pochodzenia: sklep głowny, sklepy dodatkowe, aukcje Allegro oraz eBay
- Aktualizacja integracji z Google Zakupy wg nowej specyfikacji pliku eksportu produktów
- Rozbudowa grup atrybutów (moduł wariantów) o pole opisu, które można wykorzystać do wyświetlenia przez znacznik {#GRUPA_ATRYBUTOW_WARIANTOW_OPIS#}
- Rozbudowa statusów zamówień o możliwość definiowania dodatkowych informacji z zamówienia:
- {#ZAMOWIENIE_NUMER#} – numer zamówienia
- {#FIRMA#} – nazwa firmy
- {#NIP#} – numer NIP
- {#KLIENT_IMIE#} – imię klienta
- {#OSOBA#} – imię i nazwisko klienta
- {#MIASTO#} – miasto
- {#DO_ZAPLATY#} – wartość zamówienia
- {#KLIENT_EMAIL#} – e-mail klienta
- {#PLATNOSC#} – forma płatności
- {#DOSTAWA#} – forma dostawy
Lipiec 2014
- Wdrożenie nowej integracji z płatnościami PayPal przez API wraz z programem ochrony sprzedających –
Czerwiec 2014
- Optymalizacja oprogramowania dla wyszukiwarek: implementacja znaczników canonical dla list produktów, usuwanie opisów kategorii w kolejnych podstronach danej kategorii, automatyczne przekierowania dla nieprawidłowych adresów htaccess list produktów i kart produktów.
- Nowy moduł integracji z PayPal Express Checkout obejmujący ubezpieczenie kupujących
- Rozbudowa integracji z brokerem Furgonetka.pl o możliwość przesłania paczki do bufora i dalszą obsługę w serwisie brokera.
Maj 2014
- Uruchomienie nowego modułu opcji produktów, będącego alternatywnym rozwiązaniem do modułu wariantów. W opcjach atrybuty łączą się każdy z każdym a dla każdej opcji ustala się kwotę dopłaty do ceny produktu bazowego.
Kwiecień 2014
- Wdrożenie generowania kodu remarketindowego Google Adwords do optymalizacji kampanii reklamowych.
Marzec 2014
- Dodanie możliwości szybkiej blokady eksportu plików XML dla wybranych porównywarek z poziomu panelu sklepu.
- Rozbudowa edycji zamówień w panelu administracyjnym o możliwość zmiany wybranego dokumentu sprzedaży przez Klienta (faktura/paragon) oraz dodanie numeru i daty wystawienia paragonu do danego zamówienia.
- Wdrożenie nowej integracji z brokerem kurierów Furgonetka.pl –
- Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o zautomatyzowaną wysyłkę nowych kuponów w przypadku zapisania się klienta do newslettera i/lub złożenia zamówienia w sklepie. Dodatkowo ułatwienie wysyłki kodu rabatowego z poziomu edycji zamówienia. Definicje trzech nowych szablonów maili z kuponami rabatowymi do nowych zdarzeń odbywa się w szablonach: C25, C26 i C27.
- Rozbudowa sklepów dodatkowych zarządzanych z poziomu jednego panelu o możliwość definiowania niezależnych opisów HTML produktów (zapobiega to problemom w Google z duplicate content)
- Wdrożenie płatności elektronicznych CashBill
- Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o tworzenie i przywracanie kopii zapasowej cen produktów.
- Wdrożenie integracji z systemem ratalnym Credit Agricole oraz Santander wg nowych specyfikacji. Konfiguracja systemów dostępna jest w menu konfiguracji podstawowej w sekcji „Konfiguracja systemów ratalnych”.
- Uruchomienie usługi API dla sklepów – zobacz więcej »
Luty 2014
- Dodanie do szablonów faktur VAT (PDF) pola z datą dostawy zamówenia. Edycja tego pola dostępna w szczegółach zamówienia w polu „Termin dostawy”.
- Rozbudowa narzędzia masowej zmiany ceny o moduł zmiany cen wariantów na podstawie ceny podstawowej produktów.
Styczeń 2014
- Zmiana skryptu integracji z Opineo.pl na nową wersję eliminującą konieczność otrzymania zgody kupującego na wysłanie ankiety z opinią o zakupie/sklepie.
- Rozbudowa modułu importu plików CSV o nowe opcje: import ustawień produktów dla porównywarek (wartości 0/1) oraz pola kolejności produktu w kategorii (liczba naturalna). Dodana możliwość aktualizacji produktów bez aktualizacji cen oraz bez wskazywania kategorii.
- Rozbudowa modułu masowej zmiany cen o nowe opcje: wyświetlanie list produktów przed zmiana cen aktualnej i poprzedniej. Dodane zostały nowe opcje zaokraglania cen do różnych formatów liczbowych
- Dodanie do edytora szablonów dodatkowych tłumaczeń (L04 – angielski oraz L05 – niemiecki) komunikatów systemowych niedostępnych w szablonach podstowywch sklepów, które posiadają obcojęzyczne szaty graficzne.
- Rozbudowa modułu faktur VAT o eksport rejestru sprzedaży do pliku w formacie CSV.
- Rozbudowa modułu zamówień i faktur VAT o możliwość zmiany stawki VAT zamówionych produktów (dodane stawki VAT eksportowe przy sprzedaży za granicę).
- Wdrożenie nowego modułu produktów dodawanych w koszyku jako prezent przy zakupach za określoną kwotę. W edycji produktów dodane nowe pole „Produkt jako prezent”, gdzie można zdefiniować minimalną wartość koszyka, przy której ten produkt zostanie zaproponowany do doda