Dokumenty prawne dla e-sklepu

Wygeneruj zgodny z prawem i aktualny regulamin sklepu internetowego oraz politykę prywatności, które pozwolą Ci rozpocząć legalną sprzedaż w Internecie.

Odpowiednie dokumenty w sklepie internetowym to podstawa legalnego i bezpiecznego działania. Świadomi konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy firma działa zgodnie z prawem, aktualnymi przepisami i dobrymi obyczajami.

Usługa generowania zgodnego z prawem regulaminu sklepu internetowego oraz polityki prywatności umożliwia spełnić obowiązek przedsiębiorcy w kilka chwil. Kolejnym krokiem po uzyskaniu dokumentów staje się już tylko umieszczenie ich w witrynie i umożliwienie potencjalnym klientom zapoznania się z nimi.

Dzięki regulaminowi sklepu oraz polityce prywatności spełnisz obowiązek informacyjny, nakładany na Ciebie m.in. przez ustawę o prawach konsumenta i ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. To jeden z warunków aby był sklep zgodny z RODO.

Do wyboru masz dwa pakiety, które w zależności od Twoich potrzeb pozwalają na legalną sprzedaż na terenie Polski lub Unii Europejskiej. Ponadto możesz też wygenerować regulamin sklepu na Allegro, aby działać zgodnie z prawem w ramach tej platformy handlowej.

  • Pozwala uruchomić sprzedaż oraz płatności w sklepie internetowym.

  • Treść dokumentów zawsze zgodna z obowiązującym prawem.

  • Dokumenty dostępne od razu po wypełnieniu formularza

Umów się na rozmowę i dowiedz się jak w łatwy sposób przygotować DOKUMENTY PRAWNE dla swojego sklepu

    * dane obowiązkowe

    Kreator, który robi różnicę

    Korzystając z naszego Kreatora szybko i łatwo wygenerujesz profesjonalne dokumenty prawne bez konieczności posiadania wiedzy prawniczej. Unikniesz w ten sposób kosztów związanych z indywidualną obsługą prawną oraz zaoszczędzisz czas. Wszystko to przy pełnym zachowaniu zgodności z prawem.

    Wyobraź sobie czasochłonną wymianę wiadomości i połączeń z osobą odpowiedzialną za ręczne tworzenie regulaminów do sklepu internetowego. Można spędzić godziny na tym, by przekazać wszystkie niezbędne informacje o działaniu firmy. Korzystając z gotowego narzędzia wszystkie dane wprowadzasz intuicyjnie do panelu, a po kilku chwilach otrzymujesz gotowe dokumenty na ich podstawie.

    Poznaj dobrze każdy z etapów współpracy

    1
    Wybór odpowiedniego pakietu

    Zdecyduj się na pakiet, który spełni Twoje potrzeby. Każdy z pakietów został odpowiednio opisany, byś nie miał problemu z weryfikacją najbardziej dopasowanej opcji.

    2
    Dokonanie płatności i wypełnienie formularzy

    Zadbaliśmy o szybką i wygodną płatność, byś mógł jak najszybciej przystąpić do wypełniania formularzy. Formularz służą po to, by zamieścić w nich wszystkie niezbędne dane. To na ich podstawie wygenerują się zgodne z obowiązującym prawem dokumenty.

    3
    Umieszczenie gotowych dokumentów w sklepie internetowym

    Ostatni krok to już tylko umieszczenie wygenerowanych dokumentów w Twoim sklepie internetowym. Całość zostanie tak zrobiona, by kopiowanie treści nie było dla Ciebie problemem.

    Najczęściej zadawane pytania

    • Czy można skorzystać z dokumentów, mając działalność nierejestrowaną?

      Tak, nasze dokumenty pasują do takiej formy prowadzenia działalności.

    • Czy w ramach opłaty będzie można potem zmienić formę działalności (np. przy przejściu z działalności nierejestrowanej na rejestrowaną)?

      Tak, w Kreatorze można zmienić formę prowadzenia działalności wyświetlaną w regulaminie i innych dokumentach. Nie wiąże się to z dodatkowymi opłatami.

    • Jaki pakiet wybrać?

      Szczególnie polecamy Pakiet E-Sprzedawcy (w wersji polskiej lub – w przypadku sprzedaży na obszarze Unii Europejskiej – w wersji polsko-angielskiej). Pakiet ten zawiera zestaw niezbędnych dokumentów, wymaganych przede wszystkim na gruncie ustawy o prawach konsumenta i ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).

    • Czy dokumenty pasują do dropshippingu?

      Tak – jeśli to Ty jesteś sprzedawcą (czyli wystawiasz kupującym dokumenty sprzedaży takie jak np. faktura), a hurtownia wysyła towar bezpośrednio do Twojego klienta.

    Potrzebujesz wsparcia w przygotowaniu dokumentów prawnych dla swojego sklepu internetowego, odezwji się do nas, a my postaramy się pomóc.

    • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

      Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

    • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

      Certyfikat Ceneo.pl dla
      platform e-commerce

    • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

      Nominacja Dolnośląski Gryf
      Nagroda Gospodarcza

    • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

      Wspieramy klub
      KPR Kobierzyce

    • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

      Lider wsparcia w Tworzeniu
      Sklepu Internetowego

    • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

      Przedsiębiorstwo
      FAIR PLAY 2019