Rozszerzenia sklepów
Selly to więcej niż profesjonalny i nowoczesny sklep internetowy ze wszystkimi potrzebnymi funkcjami. To zespół osób, które przy pomocy umiejętności i oprogramowania, pomogą Ci wypracować realną przewagę konkurencyjną i budować pozycję lidera w swojej branży.
Plany z indywidualnymi modułami
W planach Selly 2, Selly Pro 1 i Selly Pro 2 możesz skorzystać z gotowych modułów rozszerzających funkcjonalności Twojego sklepu. Doradcy w Selly podpowiadają sprzedawcom na każdym etapie biznesu, prowadząc ich po kolejnych opcjach, na które mogą się zdecydować w celach rozwojowych. Udostępniamy zespoły projektantów UX, marketerów, a także programistów, by razem z Tobą pracowali na sukces marki w branży. Twój sukces jest też naszym sukcesem.
Nowoczesny sklep dla liderów rynku
Sklepy z branży meblowej, elektronicznej, produkcyjnej, rekreacyjnej i wielu innych na przestrzeni lat rozwijając się z nami stała się najbardziej ceniona w swoich sektorach rynku. Wszystko za sprawą połączenia dostosowanej do potrzeb oferty, profesjonalnego sklepu i obsługi, która dba o każdy szczegół.
Zapoznaj się z zaawansowanymi funkcjonalnościami, które wykorzystasz w swoim
sklepie internetowym. Wystarczy, że klikniesz w wybraną opcję, a ukaże się przed Tobą jej praktyczne zastosowanie.
Decydując się na dodatkowe, indywidualne funkcjonalności, sprzedawcy mają pewność otrzymania usługi w modelu “płacisz raz, korzystasz cały czas”.
To doskonała alternatywa dla innych platform konkurencyjnych, w których stosuje się modele “pay as you grow” narażając sprzedawców na kolejne stałe koszty w miarę korzystania z coraz większej ilości dodatków.
Jeżeli zastanawiasz się, jak sprawdzać poszczególne funkcjonalności, nie ma nic prostszego. Wystarczy, że klikniesz w element, który w największym stopniu Cię interesuje. Strona przekieruje Cię w miejsce, w którym zobaczysz działanie sprawdzanego przez siebie elementu.
Jak poruszać się po naszym DEMO PRO?
Przykład – konfigurator wariantów:

Nazewnictwo dobraliśmy w taki sposób, aby jeszcze łatwiej było Ci wyobrazić sobie, jak dana funkcjonalność będzie wyglądać po zaimplementowaniu jej do Twojego sklepu, produktów i branży.
Jak zamówić dodatek? Zobacz, jakie to proste
Zamawianie funkcjonalności niestandardowych w Selly jest bardzo proste. Stworzyliśmy proces, który ułatwia klientom w sposób powtarzalny i prosty zamówić interesujące ich opcje, śledzić stan realizacji i wprowadzać zmiany w procesie trwania. Elastyczność, profesjonalizm i szybkość działania to tylko kilka cech, którymi charakteryzuje się współpraca z naszym zespołem.
1
Zapytanie
Wyślij zapytanie poprzez formularz kontaktowy w panelu sklepu
2
Opis oczekiwań
Postaraj się szczegółowo opisać swoje oczekiwania lub zapytać o poradę naszego doradcy. Doświadczenie w e-commerce umożliwi nam udzielenie Ci profesjonalnych wskazówek.
3
Przygotowanie oferty
Zostanie przygotowana dla Ciebie oferta, wraz z harmonogramem i podsumowanień Twoich oczekiwań.
4
Konsultacja
Możesz odbyć rozmowę o ofercie, a gdy zgodzisz się na zaproponowane rozwiązania, przejdziemy do realizacji.
5
Realizacja
Stopień realizacji będziesz znał dzięki harmonogramowi, a w przypadku pytań, bez problemu skontaktujesz się z naszym doradcą, który udzieli wszelkich informacji o obecnym stanie prac.
- Najszybsza platforma na rynku – Zyskaj opcję skutecznej optymalizacji i poprawienia doświadczeń użytkowników.
- Najwięcej możliwości indywidualizacji – Kreuj rzeczywistość poprzez dostosowanie sklepu do obecnych trendów i buduj realne przewagi.
- Doradztwo specjalistów – Skorzystaj z ponad 10. lat doświadczenia w e-commerce i decyduj się na rozwiązania, które działają. Zyskaj godziny w abonamencie.
- Bezpieczeństwo sprzedawców i klientów – Ciesz się niemal stuprocentową stabilnością i odpornością na jakiekolwiek ataki.
- Integracje z hurtowniami, dropshipping i wiele innych – Zwiększaj sprzedaż poprzez nowoczesne modele partnerstwa i sprzedaży.
Opinie zadowolonych klientów
Demo Selly Pro – Przetestuj zaawansowaną platformę sprzedażową
Skorzystaj i zobacz jak wygląda środowisko dla sklepu, którego nie będziesz musiał zmieniać.
Sprawdź rozszerzenia planów Selly Pro
Przykłady wdrożeń – zobacz jak pomagamy
Sprzedaż subskrypcyjna – Wprowadziliśmy sprzedaż subskrypcyjną dla sklepu jednego z największych producentów kawy. Byliśmy pierwszą platformą SaaS w Polsce, która zaoferowała i wykonała wspomnianą funkcję dla swojego klienta. Sprzedawcy w Selly zawsze mogą liczyć na profesjonalną opiekę i innowacyjność. Dzięki temu marka Segafredo zbudowała jedną z kilku kluczowych przewag konkurencyjnych.

Zobacz Success Story
Podgląd produktu w kategorii – Możesz liczyć na nasze wsparcie bez względu na to, czy Twoje indywidualne zamówienie dotyczy skomplikowanej funkcjonalności, czy kosmetycznej poprawki. Jesteśmy gotowi, by wdrażać niemal wszystkie rozwiązania, umożliwiając klientom długotrwały wzrost i budowanie pozycji konkurencyjnej. Rozwój Twojego sklepu to nasz interes. Zobacz, jak wyglądało wprowadzenie podglądu produktu w kategorii dla jednego z liderów branży podróżniczej.

Zobacz Success Story
Przenieś sklep, by rozwijać się ze spokojem
Pomożemy Ci przenieść swój sklep na naszą platformę tak, byś na tym zyskał
Uczestniczymy w przeniesieniach sklepów, które na innych platformach spotykają się z brakiem funkcjonalności, niewystarczającą jakością obsługi klienta, wysokimi kosztami lub innymi ograniczeniami. Mamy ponad 10 – letnie doświadczenie w zadowalającej obsłudze i rozwoju sklepów.
Teraz pomożemy Tobie! Zbuduj swój biznes opierając go o solidne fundamenty razem z pakietami Selly Pro. Nie znajdziesz tego nigdzie indziej.
Według narzędzia szybkiesklepy.pl, Selly to SaaS aż do 70% szybszy niż inne popularne, konkurencyjne platformy. Oprogramowanie lekkie i funkcjonalne to okazja do tego, by wyprzedzić konkurencję, ułatwić życie klientom i zwiększyć efektywność działań z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego. Skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań i efektów ponad 10 – letniej pracy firmy z Polski.
Przenieś sklep internetowy
Wypróbuj Selly bez ryzyka!
Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzą, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce
-
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza
-
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce
-
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego
-
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019