Zmiany w oprogramowaniu sklepu Selly

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Wybierz: rok 2024 | rok 2023 | rok 2022 | rok 2021 | rok 2020 | rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

Wykonane aktualizacje:

Grudzień – czytaj więcej 

  • Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe zdarzenia oraz akcje dla wybranych kurierów
  • Dostosowanie integracji Allegro do zmian w zasobach tworzenia oraz edycji ofert
  • Rozszerzenie funkcjonalności procesu wystawiania aukcji Allegro o możliwość pobierania parametrów z katalogu
  • Sumowanie produktów w koszyku
  • Automatyzacja statusów zamówień w sklepie na podstawie statusu paczki w Furgonetka
  • Zmiana zachowania integratora dla pola liczba produktów
  • Zmiana nazwy pola Adres URL produktu w integratorze

Listopad – czytaj więcej 

  • Rozbudowa automatyzacji zmian cen o możliwość klonowania promocji
  • Dodanie obsługi kolejnych pól w integratorze oraz eksporcie CSV
  • Umożliwienie ustawienia limitu zamówień dla klientów
  • Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe zdarzenia oraz akcje programów fakturowo/księgowych
  • Zmiana treści przycisków potwierdzających zamówienie

Październik – czytaj więcej 

  • Dodanie możliwości wyświetlania dodatkowych pól w kompaktowej liście zamówień
  • Dodanie możliwości wyświetlanie numeru faktury wystawionej w systemie wFirma na liście zamówień
  • Rozbudowa indywidualnych cen w edycji klienta
  • Aktualizacja płatności Tpay
  • Aktualizacja interfejsu płatności w panelu administracyjnym

Wrzesień – czytaj więcej 

  • Rozbudowa integracji z Baselinker
  • Rozbudowa zgód cookies o możliwość zmiany ustawień przez klienta
  • Rozbudowa rabatów wg producenta
  • Oscylowanie usług dodatkowych w panelu sklepu
  • Dodanie ostrzeżenia przed wystawieniem kolejnej faktury do zrealizowanego zamówienia
  • Dodanie modułu do zarządzania wielkością zdjęć w szablonie
  • Rozbudowa modułu zgłoszeń – osobna lista zamkniętych zgłoszeń

Sierpień – czytaj więcej 

  • Aktualizacja szablonów w związku ze zmianą Omnibus
  • Dodanie listy produktów wg kodów
  • Rebranding do nowej marki Autopay
  • Rozbudowa infrastruktury serwerowej o jeszcze większą skalowalność, niezawodność i szybkość

Lipiec – czytaj więcej 

  • Uruchomienie dla wszystkich sklepów nowego modułu cookie consent
  • Rozbudowa integracji Baselinker ➝ Selly  (Opisy zaawansowane)
  • Rozbudowa masowego dodawania atrybutów – opcji
  • Rozbudowa API o kategorie dodatkowe
  • Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej produktów
  • Aktualizacja eksportu dla pliku Morele.net – znacznik stock
  • Dodanie nowych, płatnych szablonów graficznych : Premium 2 oraz Premium 3

Czerwiec 2023 – czytaj więcej 

  • Rozbudowa integracji z Baselinker o możliwość dodawania produktów do sklepu.
  • Rozbudowa integracji z Baselinker o przekazywanie informacji: kraj dostawy, kraj danych do faktury, źródło zamówienia.
  • Stworzenie dedykowanego panelu do obsługi zgłoszeń.
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość zdefiniowania marż dla producenta oraz na produkt.
  • Zaktualizowaliśmy skrypt CENEO, a dokładniej program Zaufane opinie 3.0.
  • Dodaliśmy nowy sposób autoryzacji integracji z Wfirma.
  • Uruchomiliśmy nowe API REST dla integracji z Furgonetką.
  • Dodaliśmy obsługę nowej wersji językowej – włoskiej.
  • Dodaliśmy obsługę nowej waluty: Lew bułgarski

Maj 2023 – czytaj więcej

  • Włączenie obsługi wersji językowych w planach Selly 2.
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość ustalania marż dla zdefiniowanych przedziałów cenowych.
  • Rozbudowa integratora XML/CSV o możliwość powiązania pól niestandardowych.
  • Dodanie obsługi waluty czeskiej CZK dla zamówień z Allegro.
  • Zaktualizowaliśmy widok edycji zamówień oraz listy produktów.
  • Dodaliśmy dodatkowe statystyki z limitami planu abonamentowego.
  • Rozbudowa zaawansowanej wyszukiwarki produktów o możliwość wyszukiwania po zakresie cenowym.
  • Rozbudowa integracji Wfirma o możliwość rozróżnienia serii faktur w zależności od typu klienta.
  • Rozbudowa integracji iFirma o możliwość wystawienia faktury imiennej do paragonu.
  • W automatyzacji zadań dodaliśmy nową akcję: Ustaw pole kolejności produktu we włączonych kategoriach względem ilości produktów.

Kwiecień 2023 – czytaj więcej 

  • Dodana możliwość wyszukiwania zamówienia wg. adresu e-mail. 
  • Rozbudowa możliwości multisklepów o zarządzanie wyświetlania form dostaw dla wybranych sklepów.
  • Blokada wysyłania automatycznych wiadomości e-mail do klientów z Allegro.
  • Nowa automatyzacja blokady składania zamówień przez klientów z przekroczonym limitem kupieckim z faktur z Wfirma.
  • Rozbudowa integratora o możliwość importu pola: Reklama w porównywarkach
  • Rozbudowa integracji z Trustmate o aktualizacje opinii.
  • W pliku produktowym Google Zakupy dodaliśmy znacznik out_of_stock dla produktów niedostępnych.
  • Zaktualizowaliśmy nowy skrypt dla integracji z Opineo.

Marzec 2023 – czytaj więcej 

  • Rozbudowa sprzedaży hurtowej o indywidualne ceny produktów dla konkretnego klienta. W edycji klienta dodaliśmy zakładkę Indywidualne ceny
  • Rozbudowa API o indywidualne ceny produktów dla klientów. Możliwość aktualizacji cen poprzez systemy ERP.
  • Nowa opcja wysyłki newslettera: do wszystkich zarejestrowanych klientów, również tych bez wyrażenia zgód na newsletter. Marketing/Newsletter
  • W module Automatyzacje zmian cen dodaliśmy możliwość wgrywania listy produktów CSV po ID produktu lub EAN.
  • W integracji z wFirma dodaliśmy możliwość importu kodów PKWiU do pola lokalizacji produktów.
  • Dodaliśmy możliwość dodania bloku z listą produktów we wpisach blogowych.
  • Dodaliśmy możliwość eksportu CSV nowych pól: reklamy w porównywarkach. jednostka miary, minimalna ilość zamówienia, przyrost dla ilości.
  • Rozbudowa modułu pokazu slajdów o czasową automatyzację włączania i wyłączania bannerów. Wygląd i treści/ Pokaz slajdów
  • W integratorze XML/CSV dodaliśmy możliwość importu kategorii dodatkowych. Możliwość przypisania produktów do kategorii jak również zakładanie kategorii dodatkowych jeśli nie ma takich obecnie w sklepie.

Luty 2023 – czytaj więcej 

  • Odświeżenie panelu administracyjnego ( menu pionowe, dodanie w menu przycisku „wyślij zgłoszenie”)
  • Integracja płatności PragmaGo, która umożliwia odroczoną płatność (14, 21 lub 30 dni) oraz finansowanie zakupów (raty) dla firm. Instrukcja: https://www.selly.pl/baza-wiedzy/integracje/integracja-z-pragmago-odroczona-platnosc-dla-biznesu/
  • Dodaliśmy trzy nowe szablony w zakładce Wygląd i treści/ Szablony graficzne
  • Wdrożyliśmy minifikacje kodu CSS/JS. Proces, który ma na celu zmniejszenie kodu źródłowego poprzez skasowanie niepotrzebnych znaków, wpływa korzystnie na szybkość sklepu.
  • Dodaliśmy obsługę nowej waluty RON – Lej rumuński. Konfiguracja/Języki waluty
  • Integracja z Printnode – do wykorzystania w module automatyzacji dla wybranych akcji. Konfiguracja/Integracje Dodatkowe
  • Rozbudowa importów produktów z Allegro. Automatyczny co 30 minutowy import, możliwość automatycznego zakładania kategorii z Allegro w sklepie oraz mapowania kategorii.  Konfiguracja/Konfiguracja Allegro/Import aukcji z Allegro
  • Rozbudowa zamówienia o wywołanie automatyzacji z przycisku. Możliwość utworzenia grupy kilku zdarzeń wywoływanych automatycznie przyciskiem w edycji zamówienia. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • Rozbudowy automatyzacji – automatyczne generowanie etykiet UPS oraz drukowanie etykiet UPS i dokumentów sprzedaży z Wfirma w Printnode. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • Rozbudowa automatyzacji dla statusów dostępności. Możliwość włączenia codziennej automatycznej aktualizacji statusów dostępności na allegro, na podstawie dostępności ilości sztuk produktów na magazynach w naszym sklepie. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • Nowa automatyzacja przeliczania wyświetlania produktów sklepu głównego. Możliwość uruchomienia codziennego zadania, włączającego wyświetlanie produktów / wariantów w sklepie ze stanem większym niż np. 1. Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań
  • W sklepach dodatkowych dodaliśmy możliwość zmiany sortowania produktów w kategorii.
  • Rozbudowa Rest API o listowanie produktów ze sklepu głównego.

Styczeń 2023 – czytaj więcej

  • Import aukcji Allegro z powiązaniem do ID produktu oferuje możliwość wpisywania mapowania produktów. W menu KONFIGURACJA / Konfiguracja Allegro -> Import aukcji z allegro zaznacz parametr: Powiązanie aukcji do istniejących produktów w sklepie wg mapowania numerów aukcji do identyfikatorów produktów i dodaj mapowanie w formacie: ID-aukcji;ID-produktu
  • Integracja z EasyProtect umożliwia zaoferowanie przedłożonych gwarancji. W celu skonfigurowania integracji EasyProtect przejdź do menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe, a następnie kliknij w logo EasyProtect. Instrukcja obsługi: https://www.selly.pl/baza-wiedzy/integracje/przedluzona-gwarancja-easyprotect/
  • Wyłącznie uniwersalnego importera CSV, moduł został wygaszony w jego miejsce polecamy obecnie rozwijany Integrator XML/CSV.
  • Nowa automatyzacja wiadomości SMS uruchamiana zależnie od daty w polu termin dostawy z sekcji przesyłka w zamówieniu. Format daty: DD.MM.RRRR W menu AUTOMATYZACJE / Automatyzacje zadań znajduje się nowa Akcja: Wyślij wiadomość SMS.
  • Integracja z Trustmate w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe w sekcji “Integracja z Trustmate” wprowadź Klucz API.
  • Dodanie zdarzeń w produkcie w momencie zmiany danych (cen, stanów) za pomocą Integratora XML/CSV. Edytując produkt kliknij w zakładkę “Więcej opcji” i “Zdarzenia”.
  • Dodanie możliwości wysłania linku do ponownej płatności dla wszystkich form płatności Przelewy24. W menu AUTOMATYZACJE / Automatyzacje zadań. Między innymi wybierz -> zdarzenie: Dodano nowe zamówienie oraz Akcja: Wyślij ponownie link do płatności Przelewy24
  • Rozbudowa automatyzacji cen promocyjnych. Respektowanie blokad aktualizacji cen produktów – pomijamy ustawianie promocji jesli włączona jest blokada ceny w produkcie. Dodatkowo przy włączeniu promocji zaznaczany jest checkbox blokady cen w produktach na czas promocji cenowej.
  • Możliwość zgłoszenia cesji w panelu administracyjnym Konto/Płatności, przycisk “Cesja na nowego właściciela”
  • Możliwośc masowego usuwania opcji produktów w Narzędzia i importy / Masowa zmiana danych. Należy wybrać dane : Usunięcie atrybutów danej grupy (opcje)
  • Rozbudowa automatyzacji zmian statusów zamówień o możliwość wysłania automatycznej wiadomość e-mail po zmianie statusu.