Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu
Selly Shop

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly.
Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.

Funkcjonalność sklepu internetowego

Wybierz: rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

Wykonane aktualizacje:

Grudzień 2015

  • Rozbudowa integracji z płatnościami Przelewy24.pl o automatyczne księgowanie wpłat.
  • Rozbudowa modułów: Konfguracja podstawowa, Integracje – przesyłki, Integracje – programy F/K o ukrywanie zapisanych haseł do zintegorwanych systemów zewnętrznych. Zapisane hasło prezentowane jest w postaci pięciu gwiazdek: *****
  • Wdrożenie integracji bezpośredniej z kurierem K-EX.
  • Rozbudowa narzędzia masowego usuwania produktów o filtr wyświetlajacy wszystkie, tylko dostępne lub tylko niedostepne produkty. Dodanie możliwości usunięcia samych zdjęć produktów w ustawionych kryteriach filtrowania.

Listopad 2015

  • Integracja płatności kartami kredytowymi w systemie Autorize.net
  • Rozbudowa API platformy o nową metodę „allegro_dostawy” zwracającą powiązanie form dostaw allegro do rodzajów przesyłek w sklepie.
  • Dodanie obsługi ikony promocji na listy produktów (wcześniej dostępne tylko na karcie produktu). Definicja ikony w edycji produktów (sekcja „Opcje promocji”) z nazwą pliku z ikonką promocji umieszczaną np. na zdjęciu produktu lub w dowolnym innym miejscu listy produktów. Osadzenie ikonki należy wykonać przez edytor szablonów przez kod:
    {$if ikona_promocji = 1$}{#IKONA_PROMOCJI#}{$endif$}
  • Integracja z serwisem domodi.pl
  • Integracja z systemem ratalnym Sygma Bank. Definicja usługi dostępna w panelu w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe. Do poprawnej integracji w edycji kategorii należy przypisać odpowiedni typ produktów i kod produktów jeśli jest inny niż w ustawieniach ogólnych.

Październik 2015

  • Integracja z porównywarką Cenus.pl
  • Integracja sklepów z programem Wiarygodne Opinie Okazje.info. Opcja włączenia integracji dostępna w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe.
  • Rozbudowa edycji produktu w modułach produktów polecanych i dodatkowych o listowanie powiązań odwrotnych (typ „-1”) w celu masowego odznaczania takich powiązań. Dodanie stronicowania produktów powiązanych.
  • Rozbudowa integracji z aukcjami Allegro o wystawianie ofert z dostawą Allegro Polecony Inpost
  • Rozbudowa integracji z aukcjami Allegro i eBay o możliwość wystawiania zestawów produktów oraz ich aktualizacji (cen, ilości) podczas automatycznych synchronizacji.
  • Rozbudowa edycji produktów o definicję maksymalnej ilości sztuk wystawianych na aukcje Allegro i eBay.
  • Rozbudowa modułu eksportu zamówienia dla DHL eCas (plik XML) o możliwość włączenia powiadomień SMS dla klientów wysyłanych przez system DHL.
  • Rozbudowa wyszukiwarki zamówień w panelu administracyjnym (prawy górny róg) o szukanie wg nazwy miasta zamówienia, jeśli wpisany ciąg znaków jest słowny (wpisanie liczby szuka numeru zamówienia)
  • Wdrożenie integracji bezpośredniej z kurierem DB Schenker
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie alternatywnego tekstu dla zdjęć oraz ich kolejności w galerii na stronie sklepu.

Wrzesień 2015

  • Rozbudowa API o dwa nowe pola w tabeli zamowienia: kwota_rabatu oraz dokument
  • Rozbudowa modułu produktów dodatkowych oferowanych w koszyku o opcję darmowego transportu dla produktów dodatkowych. Dodanie filtrowania produktów dodatkowych wraz z narzędziem masowego ustawiania darmowego transportu.
  • Dodanie obsługi osadzania bloków HTML w opisach HTML produktów w celu łatwego zarządzania powtarzalnymi treściami w opisach produktów
  • Rozbudowa modułu wariantów o definiowanie czasu dostaw poszczegółnych wariantów, jeśli są inne niż czas dostawy produktu głównego
  • Dodanie do edycji produktów (sekcja „Opcje promocji”) definicji nazwy pliku z ikonką promocji umieszczaną np. na zdjęciu produktu lub w dowolnym innym miejscu karty produktu. Osadzenie ikonki należy wykonać przez edytor szablonów przez kod:
    {$if ikona_promocji = 1$}{#IKONA_PROMOCJI#}{$endif$}
  • Dodanie obsługi listowania wszystkich promocji w sklepie typu HIT DNIA przez link: hity.html – np. http://demo.selly.pl/hity.html
  • Dodanie do modułu eksportów plików XML formatu zgodnego z Criteo.com
  • Wdrożenie obsługi dodatkowych walut w sklepie
    • obsługiwane standardowo waluty obce: EUR, USD, GBP, CZK z codzienną aktualizacją NBP oraz definiowane wzory narzutów na kursy lub własny stały kurs
    • rozbudowane formy płatności z obsługą dodatkowych walut: PayPal, dotpay.pl, Sofort Banking, eCard, CashBill
    • definiowalny widżet dla klienta z wyborem: języka szaty graficznej, waluty i kraju dostawy
    • definiowanie dodatkowych stawek podatku VAT
    • przydzielanie niestandardowych stawek podatku VAT dla wybranych krajów dostaw
    • infomacja przy zamówieniach o wybranej walucie, kraju dostawy, kursie waluty w momencie składania zamówienia

    Szczegółowy opis modułu walut – zobacz więcej »

  • Rozbudowa modułu tagów o definiowanie opisów wyświetlanych nad listą produktów wg wybranego tagu.

Sierpień 2015

  • Rozbudowa modułu automatycznych synchronizacji z Allegro o opcję aktualizacji cen wariantów wystawionych produktów na aukcjach.
  • Integracja z systemem przesyłek kurierskich korporacjakurierska.pl. Ustawienia integracji w menu KONFIGURACJA / Integracje – przesyłki.
  • Rozbudowa listy aukcji zakończonych w allegro.pl o opcję masowego usuwania aukcji zakończonych.
  • Wdrożenie usprawnień w znacznikach canonical, które pomagają usprawnić indeksację podstron w wyszukiwarce Google.

Czerwiec 2015

  • Rozbudowa edycji danych klientów o ustawienie: Klient zarejestrowany jako VAT UE (kupuje wg stawki VAT: nie podl. UE). Włączenie tej opcji powoduje przeliczenie cen na listach produktów, karcie produktu oraz całej sekcji koszyka wg stawki VAT o wartości 0%.
  • Rozbudowa edycji zamówienia o szybkie przeliczenie wartości produktów na inną stawkę VAT.

Maj 2015

  • Rozbudowa modułu wyszukiwarki dla klientów o szukanie fraz rozdzielonych znakami myślnika „-” oraz gwiazki „*”, np. x-1, 6*9
  • Rozbudowa konfiguracji z Allegro o mapowanie kolejnych form dostaw: Allegro Polecony InPost, Paczka 24, Paczka 48, Odbiór w punkcie – Paczka24 Odbiór w Punkcie
  • Integracja z systemem sprzedaży PC Market
  • Identyfikacja zamówień wg loginów kont sprzedawców w Allegro w podglądzie zamówienia oraz w raportach sprzedaży.
  • Opcja drukowania własnego listu przewozowego dostępna z poziomu edycji zamówienia z możliwością edycji szablonu wydruku.

Kwiecień 2015

  • Rozbudowa modułu importu wpłat bankowych o format historii danych z rachunku mBank CompanyNet.
  • Wdrożenie integracji z systemem wfirma.pl. Integracja obustronna baz produktów (także w opcji magazynów), wystawianie faktur proforma, paragonów fiskalnych i niefisalnych – zobacz więcej »
  • Rozdzielenie sekcji panelu „Integracje – opcje dodatkowe” na dwie nowe grupy menu: Integracje – przesyłki oraz Integracje – programy F/K.
  • Rozbudowa modułu listy klientów w panelu – dodanie eksportu pliku CSV z danymi klientów.
  • Rozbudowa listy aukcji allegro o prezentacje ilości aktualnie dostępnych produktów w sklepie oraz dokładnej daty zakończenia aukcji.
  • Przebudowa modułu listy klientów w panelu – dodanie filtrowania wszystkich lub wyników wyszukiwania klientów wg dodatkowych parametrów: konta aktywne, konta nieaktywne, poziomy cen przypisanych do klientów, zgoda lub brak zgody na newsletter, konta z podanym numerem NIP lub bez NIP.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu (sekcja Wartości standardowe, minimalne i maksymalne) o opcję definiowania progu wartości kosztu dostawy (pole: Maksymalna wartość kosztu dostawy), powyżej którego koszt liczbowy zmieni sie na informację tekstową w formacie „do ustalenia”. Możliwość zdefiniowania napisu słownego. Ukrycie kosztu dostawy i zastąpienie go tekstem odbywa się we wszystkich krokach koszyka oraz w mailach wysyłanych tuż po złożeniu zamówienia. W panelu administracyjnym zamówienie jest zapisywane z zerowym kosztem dostawy oraz z notatką „Należy określić koszt dostawy”. Przed wysłaniem maila do klienta z poziomu panelu administracyjnego należy wpisać ustalony koszt dostawy.

Marzec 2015

  • Rozbudowa list zamówień w panelu administracyjnym o dodatkowy filtr wg producentów występujących w zamówieniach.
  • Rozbudowa edycji produktu o pole z numerem ID produktu w ceneo.pl w celu prezentowania szybkiego linku do ceneo.pl z poziomu listy produktow i karty produktu w panelu administracuyjnym.
  • Integracja z plaftormą fakturownia.pl – systemem faktur online. Konfiguracja integracji w menu „Konfiguracja / Integracje – opcje dodatkowe”. Po zdefiniowaniu ustawień w edycji zamówienia uruchomiony zostanie link: Generuj fakturę proforma w serwisie fakturownia.pl
  • Rozbudowa definicji form płatności o możliwość zablokowana poszczególnych kanałów dla klientów bez rabatów (detaliczni), klientów z poziomem hurtowym 1/2/3 lub klientów z indywidualnym rabatem procentowym.
  • Wdrożenie modułu eksportu faktur do plików CSV wg definiowanego szablonu kolumn I03 w edytorze szablonów. Eksport widocznej tabeli faktur dostępny z poziomu menu Sprzedaż / Faktury.
  • Rozbudowa wyszukiwarki klientów w panelu administracyjnym o pole NIP firmy.
  • Rozbudowa form dostaw o definiowanie krajów, w których obowiązuje dana forma dostawy. Powstała dzięki temu możliwość definiowania różnych cenników dostaw na konkretne kraje, do których sklep może realizować wysyłki. Po wybraniu krajów dostaw w koszyku nad wyborami form dostaw pojawi się automatycznie lista rozwijana z krajami dostaw, które klient musi wybrać, aby zobaczyć cennik transportu do danego kraju.
  • Dodanie edytora tłumaczeń do menu Konfiguracja w celu łatwego zarządzania wersjami językowymi szaty graficznej.
  • Integracja z platformą Shopgate (testy beta)
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie cen zakupów.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o zwiększanie ilości sztuk na aukcjach z ofertami. Wg funkcjonalności API allegro opcja ta dotyczy jedynie ofert sklepowych (konto typu Sklep).

Luty 2015

  • Rozbudowa i wdrożenie nowych standardowych szablonów sklepu responsywnego przygotowanego do obsługi wersji jezykowych szat graficznych: angielskiej i niemieckiej a na indywidualne życzenia dowolnych innych wersji językowych. Szczegółowe informacje dotyczące uruchamiania wersji językowych szat graficznych w sklepach powstaną w osobnym dokumencie.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o obsługę ofert wielowariantowych. Wystawianie produktów w kategoriach wielowariantowych (np. obuwie damskie/męskie) pozwala na przypisanie wariantu (rozmiaru) produktu w sklepie z odpowiednim wariantem w Allegro. Rozbudowa obejmuje także aktualizację ilości dostępnych wariantów.

Styczeń 2015

  • Rozbudowa edycji produktów o definicję pola „Współczynnik do obliczenia ceny jednostkowej” w celu wyświetlenia informacyjnej ceny za produkt w podstawowej jednostce miary, np. za 1kg, za 1m, 1 litr itp. W sklepach, które wymagają takiej prezentacji konieczne jest dodanie do szablonu karty produktu i list produktów znacznika: {#CENA_JEDNOSTKOWA#}
  • Rozbudowa narzędzia masowej zmiany danych o grupowe operacje zmian producentów produktów oraz przyporządkowania do grup rabatowych.
  • Rozbudowa bazy producentów o możliwość definiowania progu darmowej dostawy dla produktów danego producenta. Zasady opisujące algorytm liczenia kosztów dostaw znajduje się w Centrum Pomocy
  • Zmiana w integracji PayU: wyłaczenie możliwości komunikacji poprzez SSL 2.0 i SSL 3.0. Komunikacja z serwerami PayU odbywa się tylko i wyłącznie przez TLS.
  • Rozbudowa modułu faktur: 
    – możliwość wystawiania wielu faktur do jednego zamówienia (także faktur na część zamówienia) 
    – możliwość wysyłki faktury w PDF na wskazany adres email z poziomu edycji faktury 
    – możliwość skasowania pozycji na fakturze przez wpisanie ilości sztuk: 0
  • Rozbudowa koszyka klientów o prezentację rozbitych pozycji kosztów dostawy i kosztów płatności. Wprowadzenie tej zmiany także na proformach i fakturach PDF.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o definicję pola „Kolejny numer zamówienia”, które określa następny numer dla nowych zamówień w ramach danego roku.

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!  
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO