Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu
Selly Shop

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly.
Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.

Funkcjonalność sklepu internetowego

Wybierz: rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

Wykonane aktualizacje:

Grudzień 2011

  • Masowa zmiana statusów zamówień z poziomu listy zamówień
  • Masowa zmiana kategorii produktów z poziomu listy produktów
  • Szybki podgląd większego zdjęcia produktu z poziomu listy produktów po najechaniu myszką na miniaturkę zdjęcia
  • Zapis zdarzeń o administratorze, który wprowadzał produkt do sklepu oraz jego modyfikował
  • Rozbudowa modułu sprzedaży plików o możliwość automatycznego wysyłania pliku w formie załącznika email do Klienta (standardowo dostarczany jest link do pliku)
  • Wdrożenie nowego schematu XML dla porównywarki Ceneo.pl
  • Rozbudowa integracji Allegro przez webapi o definiowanie trzech dodatkowych szablonów aukcji i ich możliwość wyboru przed wystawieniem aukcji
  • Rozbudowa kuponów rabatowych o możliwość zawężenia działania kuponu tylko do jednego produktu

Listopad 2011

  • Integracja z systemem ratalnym mBank RATY 
  • Rozbudowa integracji sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag: synchronizacja kategorii, eksport zamówień ze sklepu do WF-Mag
  • Integracja z nową formą płatności PayU

Październik 2011

  • Rozbudowa modułu kopiowania produktów o kopiowanie cen hurtowych i poziomów rabatowych
  • Nowy moduł raportów sprzedaży
  • Integracja z portalem Do>More – charytatywnym systemem sprzedaży i zakupów internetowych
  • Integracja systemu płatności elektronicznych PayByNet 
  • Integracja sklepów z siecią afiliacyjną WebePartners 
  • Udostępnienie w edytorze szablonów możliwości modyfikacji formularza reklamacyjnego (szablony M01-M03).
  • Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej produktów w panelu administracyjnym o wyszukiwanie wg: producenta, nazwy dodatkowej, tekstu promocyjnego, symbolu produktu, kodu dostawcy, kodu EAN oraz identyfikatora BDK
  • Rozbudowa modułu hurtowni internetowej o definicje progów cenowych uzależnionych od ilości lub wartości zamawianych produktów – zobacz więcej »

Wrzesień 2011

  • Nowy moduł importu wpłat bankowych za zamówienia
  • Rozbudowa modułu faktur VAT o edycje szczegółów faktury oraz zapis wszystkich zdarzeń przy zmianach w fakturach.
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o opcję ograniczającą ilość możliwych użyć tego samego kodu przez jedno konto Klienta
  • Rozbudowa modułu hurtowni internetowej: dodanie możliwości sprzedaży produktów tylko w cenach hurtowych (blokada sprzedaży po cenie detalicznej)
  • Rozbudowa modułu importów CSV o obsługę magazynów (przypisywanie produktów do zdefiniowanych magazynów)
  • Moduł faktur VAT
  • Integracja sklepu z serwisem dwiepaczki.pl umożliwiającym proste i tanie wysyłanie paczek kurierami DHL i UPS.
    • definiowanie ustawień podstawowych i dostępu do API serwisu dwiepaczki.pl
    • nadawanie przesyłek z poziomu edycji zamówienia
    • filtrowanie i nadawanie przesyłek oraz masowe zmiany statusów w menu Sprzedaż / Przesyłki kurierskie
  • Rozbudowa modułu magazynów o opcje automatycznego ukrywania produktów w sklepie, które osiągną ilość sztuk na magazynie równą 0. Automatyczne przywracanie produktów do wyświetlania w przypadku anulowania zamówienia z danym produktem.
  • Rozbudowa listy produktów wg ilości o opcje masowych zmian wyświetlania i ustawień promocji
  • Możliwość zmiany treści pytania do sondy zadawanej Klientom podczas składania zamówień
  • Ulepszenie sposobu wyświeltania zamówień z dużą ilością produktów w ramach jednego zamówienia
  • Dodanie na listy produktów numerów ID produktów w celu łatwego wyszukiwania produktów wg identyfikatorów. Wyszukiwarka zaawansowana produktów dostępna po kliknięciu w ikonkę szukania (lupka) w prawym górnym rogu panelu.
  • Wprowadzenie podglądu bieżącego użycia transferu sklepu dostępnego z poziomu strony startowej panelu oraz prezentacja danymi archiwalnych
  • Wprowadzenie nowej szaty graficznej panelu administracyjnego
  • Moduł drukowania pocztowej książki nadawczej
  • Opcja szybkiego dodawania zamówienia w panelu administracyjnym dla istniejącego Klienta w bazie sklepu: na liście klientów oraz podglądzie karty Klienta dodany link „Nowe zamówienie” przenoszący dane Klienta do modułu zamówień telefonicznych.

Sierpień 2011

  • Rozbudowa modułu integracji Allegro:
    • wystawianie produktów na aukcje z ustalonym wariantem (np. rozmiar, kolor) a następnie przy pobieraniu zamówień z Allegro synchronizowanie odpowiednich stanów magazynowych wariantów
    • dodanie opcji blokowania generowania nowego szablonu HTML z opisem produktu przy masowym wznawianiu aukcji zakończonych
  • Dodana możliwość definiowania ilości pozycji lub całkowitego wyłączenia poszczególnych boksów strony startowej panelu administracyjnego. Ilości pozycji definiowane są w konfiguracji podstawowej w nowej sekcji „Wartości dla strony startowej w panelu administracyjnym”.
  • Wprowadzenie opcji zapamiętywania ustawienia wyboru filtrów statusów zamówień na liście zamówień. Opcja zapamiętywana w coockies przeglądarki na okres 10 dni.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów definiowalną stronę błędu 404 – szablon L01.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów dodatkowych szablonów email ze statusami: częściowo zrealizowane (szablon C10), zrealizowane (opcjonalne szablony C12-C16), prośba o opinię (szablon C17), rezygnacja (szablon C21). Po wklejeniu dowolnego kodu HTML do tych szablonów (np. z szablonu C11 jako zamówienie zrealizowane) oraz dostosowaniu treści wg własnych potrzeb w menu „Konfiguracja / Statusy zamówień” pojawią się nowe szablony email do przyporządkowania do odpowiednich nazw statusów zamówień.
  • Rozbudowa list produktów w panelu administracyjnym o wyświetlanie towarów wg ustalonych kryteriów ilości sztuk na magazynie. Listowanie także wariantów produktów w celu łatwego zarządzania stanami magayznowymi wariantów. Zobacz przykład listy wg ilości sztuk
  • Rozbudowa integracji z Ceneo o system opłat dla porównywatki oparty o transakcyjny model rozliczeń CPA. Przekazywanie identyfikatorów i wartości zamówionych produktów do Ceneo. Opcja konfigurowana w ustawieniach ogólnych w sekcji „Porównywarki i opinie”.
  • Dodanie edycji wyglądu newslettera oraz maila z wysyłką kodów rabatowych do edytora szablonów pod numerami C23 i C24.
  • Wdrożenie nowego modułu kodów rabatowych
  • Rozbudowa masowej zmiany cen produktów o obsługę zmian cen wariantów produktów oraz poziomów cen hurtowych.
  • Integracja sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag
  • Dodana możliwość prezentacji na stronie głównej i/lub listach produktów spisu towarów jako NOWOŚCI (ostatnio dodane produkty) oraz BESTSELLERY (produkty, które miały największą sprzedaż) poprzez umieszczenie znaczników {#BLOK_PRODUKTY_NOWOSCI#} oraz {#BLOK_PRODUKTY_BESTSELLERY#} w szkieletach głównych szablonów: D01 – D05. Ilość produktów pobieranych do tego znacznika definiowana w konfuguracji podstawowej w sekcji „Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” – pozycje: Ilość nowości wyświetlanych w bloku / Ilość bestsellerów wyświetlanych w bloku. Edycja wyglądu tych bloków znajduje się w edytorze szablonów pod numerami D09 i D10.
  • Dodanie modułu śledzenia ostatnich wizyt na stronach sklepu internetowego

Lipiec 2011

  • Rozbudowa modułu newslettera
  • Rozbudowa w panelu administracyjnym edytora wizualnego (tinyMCE) o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę przy tworzeniu treści HTML.
  • Dodanie nowych opcji na listach produktów i kartach produktów: obliczanie ceny przykładowej raty za produkt. Definiowanie ustawienia kwoty raty w konfiguracji podstawowej w sekcji „Konfiguracja systemów ratalnych”.
  • Dodana możliwość wgrania obrazka z logotypem producenta w celu prezentacji tego logo na liście producentów oraz na karcie produktu. Możliwość prezentacji logo producenta także na liście produktów po umieszczeniu znacznika {#PRODUKT_PRODUCENT_LOGO#} w szablonie listy produktów.
  • Dodana możliwość prezentacji na liście produktów średniej oceny produktu spośród zgłoszonych opinii Klientów poprzez umieszczenie znacznika {#PRODUKT_SREDNIA_OCEN#} w szablonie listy produktów.
  • Rozbudowa wariantów produktów o definiowanie cen hurtowych dla każdego wariantu. Wprowadzenie usprawnienia przy wprowadzaniu cen netto/brutto dla produktów, wariantów i poziomów cen hurtowych
  • Dodanie wyszukiwania produktów w panelu administracyjnym po zdefiniowanym terminie wysyłki.
  • Rozbudowa integracji z Allegro: dodanie do listy wystawionych aukcji informacji o kategorii Allegro, w ktorej przedmiot jest sprzedawany oraz login konta Allegro, z którego zostało wystawione (integracja z Allegro obsługuje wiele kont).

Czerwiec 2011

  • Dodanie do podglądu zamówienia w panelu administracyjnym informacji o pozostałej ilości produktów w magazynie.
  • Nowe opcje przy wyświetlaniu opisu kategorii: do dotychczasowego wyświetlania opisu lub bannera nad listą produktów w danej kategorii, dodane zostały opcje wyświetlania tego opisu w miejscu lewego menu (pod lub nad listą kategorii) lub na całej stronie bez listy produktów oraz bez lewego menu.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji koszyka: podgląd zamówienia, logowanie, rejestracja w koszyku, potwierdzenie zamówienia (szablony K01-K05).
  • Dodanie opcjonalnego linku do innych produktów danego producenta pokazywanego na listach produktów poprzez wklejenie poniższego kodu do szablonu list produktów: {$if produkt_producent = 1$}<a href=”{#PRODUCENT_HREF#}”>{#PRODUCENT#}</a>{$endif$}
  • Tworzenie własnego podsumowania sprzedaży do wydruku. Szablon wydruku definiowany przez edytor szablonów (kod szablonu I01).
  • Integracja sklepu z systemem ratalnym LUKAS Raty
  • Usprawnienia w formularzu rejestracyjnym nowego konta Klienta (poprawa użyteczności), dodanie nieobowiązkowego pola z nazwą firmy dla danych do dostawy.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji Klienta: formularze rejestracji, logowania, przypomnienia hasła, przechowalni. zmiana danych adresowych, historia zamówienia (szablony J01-J03).
  • Dodanie opcjonalnego definowania znacznika TITLE dla meta tagów w kategoriach.
  • Wprowadzenie usprawnień w wariantach produktów przy wyliczaniu cen netto i brutto.
  • Rozbudowa integracji z opisami produktów BDK Polska o narzędzie do masowego importu produktów do sklepu z panelu BDK.
  • Dodanie nowych znaczników, które można używać w mailach do Klientów wysyłanych z panelu administracyjnego:
    • Nowe znaczniki w sekcji listy produktów: {#CENA_JEDNOSTKOWA#}, {#JEDNOSTKA_MIARY#}, {#PRODUKT_LINK#}
    • W dowolnym miejscu szablonu email: {#UWAGI_KLIENTA#}, {#NR_TELEFONU_KLIENTA#}, {#KLIENT_NIP#}, {#KLIENT_EMAIL#},
      {#F_FIRMA#}, {#F_OSOBA#}, {#F_KOD_POCZTOWY#}, {#F_MIASTO#}, {#F_ADRES#}
  • Dodanie do konfiguracji podstawowej ustawienia sposobu wyświetlania wartości w opisach zaawansowanych: po przecinkach lub każdy od nowej linii.
  • Dodanie do definicji magazynów opcji oznaczania magazynu jako domyślnego. Magazyn domyślny automatycznie jest ustawiany podczas ręcznego dodawania nowego produktu do sklepu.
  • Dodanie powiadomienia na email administratora o wypełnionym formularzu reklamacyjnym zapisanym w module formularzy online

Maj 2011

  • Dodanie do koszyka informacji o minimalnej kwocie zamówienia, przy której wybrana forma dostawy stanie się bezpłatna.
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro:
    • masowe ponowne wystawianie aukcji zakończonych z opcjami aktualizacji cen oraz usuwania z bazy archiwalnych aukcji, na podstawie których wystawiono nową aukcję
    • listowanie produktów wystawionych lub nie wystawionych na aukcjach Allegro oraz listowanie produktów z zakończonych aukcji
    • zapis informacji przy zamówieniach o loginie Klienta z Allegro w celu łatwego zidentyfikowania wpłaty
    • wyszukiwarka Klientów rozbudowana o przeszukiwanie po loginach Allegro
    • wprowadzenie szeregu aktualizacji w zmianach webAPI
  • Dodatkowe sklepy w jednym panelu administracyjny
  • Integracja sklepu z opisami produktów bazy kupic.pl firmy BDK
  • Dodanie opcji automatycznego przypisywania nowych klientów do jednego z poziomów cenowych.

Kwiecień 2011

  • Dodanie punktów odbioru przy konfiguracji form dostawy.
  • Integracja systemu płatności elektronicznych transferuj.pl z automatycznym księgowaniem wpłat
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro (webAPI): dodanie zdjęcia produktu i numerów zamówień na liście aukcji
  • Rozbudowa wyszukiwarki od archiwizowanie wpisywanych fraz przez Klientów. Statystyki wyszukiwarki dostępne w panelu administracyjnym w menu Narzędzia.
  • Rozbudowa wyszukiwarki produktów o szukanie nazw produktów bez polskich liter, np: wpisanie frazy „lozko” wyszuka produkty o nazwach „łóżko”.
  • Rozbudowa modułu wariantów produktów o narzędzie do automatycznego generowania zestawów wariantów.
  • Nowy moduł do automatycznych importów plików CSV. Indywidualnie programowane integracje plików CSV z bazami produktów

Marzec 2011

  • Nowy rozbudowany moduł wariantów produktów
  • Ulepszenie mechanizmu odświeżania zaawansowanych filtrów produktów na listach produktów: po wybraniu jednej opcji filtru następuje automatyczne przeliczanie pozostałych filtrów z dostępnych produktów spełniających dane kryteria.
  • Narzędzie do obsługi znaków wodnych w zdjęciach produktów
  • Dodanie do generowanych stron z promocjami (przykład), nowościami (przykład) i bestsellerami (przykład) dodatkowych filtrów produktów wg: zakresu cen, wyboru kategorii, wyboru producentów.
  • Wprowadzenie obsługi produktów w różnych jednostkach miar
  • Rozbudowa modułu importu plików XML o możliwość definiowania osobno marży dla każdej mapowanej kategorii z hurtownią.
  • Łączenie zamówień i dodawanie produktów do zamówień

Luty 2011

  • Dodanie obsługi nowych adresów podstron:
    – promocje.html (przykład) – listuje wszystkie promocje w sklepie (promocje w kategoriach i na stronie głównej)
    – nowosci.html (przykład) – listuje wszystkie nowe produkty wg ustawienia w konfiguracji podstawowej (konfigurowalna ilość dni od wprowadzenia produktu do sklepu)
    – bestsellery.html (przykład) – listuje wszystkie sprzedane produkty powyżej zdefiniowanej liczby sztuk.
    Wdrożenie linków wg uznania we własnym zakresie lub przez obsługę Selly po uprzednim kontakcie.
  • Integracja sklepu z systemem ratalnym eRaty Żagiel
  • Dodanie możliwości ustawienia domyślnego sortowania produktów w danej kategorii wg cen rosnąco lub malejąco.
  • Dodanie edycji danych do faktury i dostawy bezpośrednio z poziomu edycji zamówienia w panelu.
  • Dodanie opcji blokowania i odblokowywania kont administratorów.
  • Dodanie możliwości edycji pola „Kod dostawcy”. Definiując ręcznie ten kod przy istniejących produktach, można w prosty sposób zbudować sobie cennik offline i wielokrotnie wgrywać go z dysku. Analogicznie można postępować przy aktualizacji stanów magazynowych eksportując je z innego systemu magazynowego i importując do sklepu.
  • Rozbudowa opcji magazynów: dopuszczanie lub blokada sprzedaży produktów mimo braku na magazynie oraz definiowanie tekstu dla strony produktu z informacją o niedostępności.
  • Dodanie do karty produktu linku do innych produktów danego producenta (poprawia optymalizację SEO).
  • Moduł hurtownii internetowej i system rabatów – zobacz więcej »

Styczeń 2011

  • Dodanie możliwości wysyłania powiadomień o zdarzeniach w zamówieniach na dodatkowe adresy e-mail w zależności od statusu zamówienia
  • Dodanie na listę produktów w panelu administracyjnym informacji o ilości zamówień danego produktu wraz z linkiem do tych zamówień
  • Dodanie możliwości definiowania filtrów w kategoriach typu „zakres od-do”, „zakres od” oraz „zakres do”
  • Dodanie pola „symbol produktu” jako wewnętrznego kodu produktu w danym sklepie
  • Dodanie nowej opcji w sposobach dostawy: opcjonalny koszt w zależności od poszczególnych form płatności (np. inny koszt pobrania dla Poczty Polskiej i inny dla kurierów)
  • Dodanie opcji wyboru przez Klienta typu dokumentu sprzedaży, jaki chce otrzymać (fakutra lub paragon). Domyślnie proponowany typ dokumentu definiowany w ustawieniach konfiguracji podstawowej.
  • Dodanie pola z kodem producenta przy zamówionych produktach. Informacja wyświetlana na karcie zamówienia w panelu administracyjnym.
  • Integracja sklepu z systemem sprzedaży Subiekt GT – zobacz więcej »

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!  
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO