Grudzień 2011
- Masowa zmiana statusów zamówień z poziomu listy zamówień
- Masowa zmiana kategorii produktów z poziomu listy produktów
- Szybki podgląd większego zdjęcia produktu z poziomu listy produktów po najechaniu myszką na miniaturkę zdjęcia
- Zapis zdarzeń o administratorze, który wprowadzał produkt do sklepu oraz jego modyfikował
- Rozbudowa modułu sprzedaży plików o możliwość automatycznego wysyłania pliku w formie załącznika email do Klienta (standardowo dostarczany jest link do pliku)
- Wdrożenie nowego schematu XML dla porównywarki Ceneo.pl
- Rozbudowa integracji Allegro przez webapi o definiowanie trzech dodatkowych szablonów aukcji i ich możliwość wyboru przed wystawieniem aukcji
- Rozbudowa kuponów rabatowych o możliwość zawężenia działania kuponu tylko do jednego produktu
Listopad 2011
- Integracja z systemem ratalnym mBank RATY
- Rozbudowa integracji sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag: synchronizacja kategorii, eksport zamówień ze sklepu do WF-Mag
- Integracja z nową formą płatności PayU
Październik 2011
- Rozbudowa modułu kopiowania produktów o kopiowanie cen hurtowych i poziomów rabatowych
- Nowy moduł raportów sprzedaży
- Integracja z portalem Do>More – charytatywnym systemem sprzedaży i zakupów internetowych
- Integracja systemu płatności elektronicznych PayByNet
- Integracja sklepów z siecią afiliacyjną WebePartners
- Udostępnienie w edytorze szablonów możliwości modyfikacji formularza reklamacyjnego (szablony M01-M03).
- Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej produktów w panelu administracyjnym o wyszukiwanie wg: producenta, nazwy dodatkowej, tekstu promocyjnego, symbolu produktu, kodu dostawcy, kodu EAN oraz identyfikatora BDK
- Rozbudowa modułu hurtowni internetowej o definicje progów cenowych uzależnionych od ilości lub wartości zamawianych produktów – zobacz więcej »
Wrzesień 2011
- Nowy moduł importu wpłat bankowych za zamówienia
- Rozbudowa modułu faktur VAT o edycje szczegółów faktury oraz zapis wszystkich zdarzeń przy zmianach w fakturach.
- Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o opcję ograniczającą ilość możliwych użyć tego samego kodu przez jedno konto Klienta
- Rozbudowa modułu hurtowni internetowej: dodanie możliwości sprzedaży produktów tylko w cenach hurtowych (blokada sprzedaży po cenie detalicznej)
- Rozbudowa modułu importów CSV o obsługę magazynów (przypisywanie produktów do zdefiniowanych magazynów)
- Moduł faktur VAT
- Integracja sklepu z serwisem dwiepaczki.pl umożliwiającym proste i tanie wysyłanie paczek kurierami DHL i UPS.
- definiowanie ustawień podstawowych i dostępu do API serwisu dwiepaczki.pl
- nadawanie przesyłek z poziomu edycji zamówienia
- filtrowanie i nadawanie przesyłek oraz masowe zmiany statusów w menu Sprzedaż / Przesyłki kurierskie
- Rozbudowa modułu magazynów o opcje automatycznego ukrywania produktów w sklepie, które osiągną ilość sztuk na magazynie równą 0. Automatyczne przywracanie produktów do wyświetlania w przypadku anulowania zamówienia z danym produktem.
- Rozbudowa listy produktów wg ilości o opcje masowych zmian wyświetlania i ustawień promocji
- Możliwość zmiany treści pytania do sondy zadawanej Klientom podczas składania zamówień
- Ulepszenie sposobu wyświeltania zamówień z dużą ilością produktów w ramach jednego zamówienia
- Dodanie na listy produktów numerów ID produktów w celu łatwego wyszukiwania produktów wg identyfikatorów. Wyszukiwarka zaawansowana produktów dostępna po kliknięciu w ikonkę szukania (lupka) w prawym górnym rogu panelu.
- Wprowadzenie podglądu bieżącego użycia transferu sklepu dostępnego z poziomu strony startowej panelu oraz prezentacja danymi archiwalnych
- Wprowadzenie nowej szaty graficznej panelu administracyjnego
- Moduł drukowania pocztowej książki nadawczej
- Opcja szybkiego dodawania zamówienia w panelu administracyjnym dla istniejącego Klienta w bazie sklepu: na liście klientów oraz podglądzie karty Klienta dodany link „Nowe zamówienie” przenoszący dane Klienta do modułu zamówień telefonicznych.
Sierpień 2011
- Rozbudowa modułu integracji Allegro:
- wystawianie produktów na aukcje z ustalonym wariantem (np. rozmiar, kolor) a następnie przy pobieraniu zamówień z Allegro synchronizowanie odpowiednich stanów magazynowych wariantów
- dodanie opcji blokowania generowania nowego szablonu HTML z opisem produktu przy masowym wznawianiu aukcji zakończonych
- Dodana możliwość definiowania ilości pozycji lub całkowitego wyłączenia poszczególnych boksów strony startowej panelu administracyjnego. Ilości pozycji definiowane są w konfiguracji podstawowej w nowej sekcji „Wartości dla strony startowej w panelu administracyjnym”.
- Wprowadzenie opcji zapamiętywania ustawienia wyboru filtrów statusów zamówień na liście zamówień. Opcja zapamiętywana w coockies przeglądarki na okres 10 dni.
- Udostępnienie w edytorze szablonów definiowalną stronę błędu 404 – szablon L01.
- Udostępnienie w edytorze szablonów dodatkowych szablonów email ze statusami: częściowo zrealizowane (szablon C10), zrealizowane (opcjonalne szablony C12-C16), prośba o opinię (szablon C17), rezygnacja (szablon C21). Po wklejeniu dowolnego kodu HTML do tych szablonów (np. z szablonu C11 jako zamówienie zrealizowane) oraz dostosowaniu treści wg własnych potrzeb w menu „Konfiguracja / Statusy zamówień” pojawią się nowe szablony email do przyporządkowania do odpowiednich nazw statusów zamówień.
- Rozbudowa list produktów w panelu administracyjnym o wyświetlanie towarów wg ustalonych kryteriów ilości sztuk na magazynie. Listowanie także wariantów produktów w celu łatwego zarządzania stanami magayznowymi wariantów. Zobacz przykład listy wg ilości sztuk
- Rozbudowa integracji z Ceneo o system opłat dla porównywatki oparty o transakcyjny model rozliczeń CPA. Przekazywanie identyfikatorów i wartości zamówionych produktów do Ceneo. Opcja konfigurowana w ustawieniach ogólnych w sekcji „Porównywarki i opinie”.
- Dodanie edycji wyglądu newslettera oraz maila z wysyłką kodów rabatowych do edytora szablonów pod numerami C23 i C24.
- Wdrożenie nowego modułu kodów rabatowych
- Rozbudowa masowej zmiany cen produktów o obsługę zmian cen wariantów produktów oraz poziomów cen hurtowych.
- Integracja sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag
- Dodana możliwość prezentacji na stronie głównej i/lub listach produktów spisu towarów jako NOWOŚCI (ostatnio dodane produkty) oraz BESTSELLERY (produkty, które miały największą sprzedaż) poprzez umieszczenie znaczników {#BLOK_PRODUKTY_NOWOSCI#} oraz {#BLOK_PRODUKTY_BESTSELLERY#} w szkieletach głównych szablonów: D01 – D05. Ilość produktów pobieranych do tego znacznika definiowana w konfuguracji podstawowej w sekcji „Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” – pozycje: Ilość nowości wyświetlanych w bloku / Ilość bestsellerów wyświetlanych w bloku. Edycja wyglądu tych bloków znajduje się w edytorze szablonów pod numerami D09 i D10.
- Dodanie modułu śledzenia ostatnich wizyt na stronach sklepu internetowego
Lipiec 2011
- Rozbudowa modułu newslettera
- Rozbudowa w panelu administracyjnym edytora wizualnego (tinyMCE) o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę przy tworzeniu treści HTML.
- Dodanie nowych opcji na listach produktów i kartach produktów: obliczanie ceny przykładowej raty za produkt. Definiowanie ustawienia kwoty raty w konfiguracji podstawowej w sekcji „Konfiguracja systemów ratalnych”.
- Dodana możliwość wgrania obrazka z logotypem producenta w celu prezentacji tego logo na liście producentów oraz na karcie produktu. Możliwość prezentacji logo producenta także na liście produktów po umieszczeniu znacznika {#PRODUKT_PRODUCENT_LOGO#} w szablonie listy produktów.
- Dodana możliwość prezentacji na liście produktów średniej oceny produktu spośród zgłoszonych opinii Klientów poprzez umieszczenie znacznika {#PRODUKT_SREDNIA_OCEN#} w szablonie listy produktów.
- Rozbudowa wariantów produktów o definiowanie cen hurtowych dla każdego wariantu. Wprowadzenie usprawnienia przy wprowadzaniu cen netto/brutto dla produktów, wariantów i poziomów cen hurtowych
- Dodanie wyszukiwania produktów w panelu administracyjnym po zdefiniowanym terminie wysyłki.
- Rozbudowa integracji z Allegro: dodanie do listy wystawionych aukcji informacji o kategorii Allegro, w ktorej przedmiot jest sprzedawany oraz login konta Allegro, z którego zostało wystawione (integracja z Allegro obsługuje wiele kont).
Czerwiec 2011
- Dodanie do podglądu zamówienia w panelu administracyjnym informacji o pozostałej ilości produktów w magazynie.
- Nowe opcje przy wyświetlaniu opisu kategorii: do dotychczasowego wyświetlania opisu lub bannera nad listą produktów w danej kategorii, dodane zostały opcje wyświetlania tego opisu w miejscu lewego menu (pod lub nad listą kategorii) lub na całej stronie bez listy produktów oraz bez lewego menu.
- Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji koszyka: podgląd zamówienia, logowanie, rejestracja w koszyku, potwierdzenie zamówienia (szablony K01-K05).
- Dodanie opcjonalnego linku do innych produktów danego producenta pokazywanego na listach produktów poprzez wklejenie poniższego kodu do szablonu list produktów: {$if produkt_producent = 1$}<a href=”{#PRODUCENT_HREF#}”>{#PRODUCENT#}</a>{$endif$}
- Tworzenie własnego podsumowania sprzedaży do wydruku. Szablon wydruku definiowany przez edytor szablonów (kod szablonu I01).
- Integracja sklepu z systemem ratalnym LUKAS Raty
- Usprawnienia w formularzu rejestracyjnym nowego konta Klienta (poprawa użyteczności), dodanie nieobowiązkowego pola z nazwą firmy dla danych do dostawy.
- Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji Klienta: formularze rejestracji, logowania, przypomnienia hasła, przechowalni. zmiana danych adresowych, historia zamówienia (szablony J01-J03).
- Dodanie opcjonalnego definowania znacznika TITLE dla meta tagów w kategoriach.
- Wprowadzenie usprawnień w wariantach produktów przy wyliczaniu cen netto i brutto.
- Rozbudowa integracji z opisami produktów BDK Polska o narzędzie do masowego importu produktów do sklepu z panelu BDK.
- Dodanie nowych znaczników, które można używać w mailach do Klientów wysyłanych z panelu administracyjnego:
- Nowe znaczniki w sekcji listy produktów: {#CENA_JEDNOSTKOWA#}, {#JEDNOSTKA_MIARY#}, {#PRODUKT_LINK#}
- W dowolnym miejscu szablonu email: {#UWAGI_KLIENTA#}, {#NR_TELEFONU_KLIENTA#}, {#KLIENT_NIP#}, {#KLIENT_EMAIL#}, {#F_FIRMA#}, {#F_OSOBA#}, {#F_KOD_POCZTOWY#}, {#F_MIASTO#}, {#F_ADRES#}
- Dodanie do konfiguracji podstawowej ustawienia sposobu wyświetlania wartości w opisach zaawansowanych: po przecinkach lub każdy od nowej linii.
- Dodanie do definicji magazynów opcji oznaczania magazynu jako domyślnego. Magazyn domyślny automatycznie jest ustawiany podczas ręcznego dodawania nowego produktu do sklepu.
- Dodanie powiadomienia na email administratora o wypełnionym formularzu reklamacyjnym zapisanym w module formularzy online
Maj 2011
- Dodanie do koszyka informacji o minimalnej kwocie zamówienia, przy której wybrana forma dostawy stanie się bezpłatna.
- Rozbudowa modułu integracji Allegro:
- masowe ponowne wystawianie aukcji zakończonych z opcjami aktualizacji cen oraz usuwania z bazy archiwalnych aukcji, na podstawie których wystawiono nową aukcję
- listowanie produktów wystawionych lub nie wystawionych na aukcjach Allegro oraz listowanie produktów z zakończonych aukcji
- zapis informacji przy zamówieniach o loginie Klienta z Allegro w celu łatwego zidentyfikowania wpłaty
- wyszukiwarka Klientów rozbudowana o przeszukiwanie po loginach Allegro
- wprowadzenie szeregu aktualizacji w zmianach webAPI
- Dodatkowe sklepy w jednym panelu administracyjny
- Integracja sklepu z opisami produktów bazy kupic.pl firmy BDK
- Dodanie opcji automatycznego przypisywania nowych klientów do jednego z poziomów cenowych.
Kwiecień 2011
- Dodanie punktów odbioru przy konfiguracji form dostawy.
- Integracja systemu płatności elektronicznych transferuj.pl z automatycznym księgowaniem wpłat
- Rozbudowa modułu integracji Allegro (webAPI): dodanie zdjęcia produktu i numerów zamówień na liście aukcji
- Rozbudowa wyszukiwarki od archiwizowanie wpisywanych fraz przez Klientów. Statystyki wyszukiwarki dostępne w panelu administracyjnym w menu Narzędzia.
- Rozbudowa wyszukiwarki produktów o szukanie nazw produktów bez polskich liter, np: wpisanie frazy „lozko” wyszuka produkty o nazwach „łóżko”.
- Rozbudowa modułu wariantów produktów o narzędzie do automatycznego generowania zestawów wariantów.
- Nowy moduł do automatycznych importów plików CSV. Indywidualnie programowane integracje plików CSV z bazami produktów
Marzec 2011
- Nowy rozbudowany moduł wariantów produktów
- Ulepszenie mechanizmu odświeżania zaawansowanych filtrów produktów na listach produktów: po wybraniu jednej opcji filtru następuje automatyczne przeliczanie pozostałych filtrów z dostępnych produktów spełniających dane kryteria.
- Narzędzie do obsługi znaków wodnych w zdjęciach produktów
- Dodanie do generowanych stron z promocjami (przykład), nowościami (przykład) i bestsellerami (przykład) dodatkowych filtrów produktów wg: zakresu cen, wyboru kategorii, wyboru producentów.
- Wprowadzenie obsługi produktów w różnych jednostkach miar
- Rozbudowa modułu importu plików XML o możliwość definiowania osobno marży dla każdej mapowanej kategorii z hurtownią.
- Łączenie zamówień i dodawanie produktów do zamówień
Luty 2011
- Dodanie obsługi nowych adresów podstron: – promocje.html (przykład) – listuje wszystkie promocje w sklepie (promocje w kategoriach i na stronie głównej) – nowosci.html (przykład) – listuje wszystkie nowe produkty wg ustawienia w konfiguracji podstawowej (konfigurowalna ilość dni od wprowadzenia produktu do sklepu) – bestsellery.html (przykład) – listuje wszystkie sprzedane produkty powyżej zdefiniowanej liczby sztuk. Wdrożenie linków wg uznania we własnym zakresie lub przez obsługę Selly po uprzednim kontakcie.
- Integracja sklepu z systemem ratalnym eRaty Żagiel
- Dodanie możliwości ustawienia domyślnego sortowania produktów w danej kategorii wg cen rosnąco lub malejąco.
- Dodanie edycji danych do faktury i dostawy bezpośrednio z poziomu edycji zamówienia w panelu.
- Dodanie opcji blokowania i odblokowywania kont administratorów.
- Dodanie możliwości edycji pola „Kod dostawcy”. Definiując ręcznie ten kod przy istniejących produktach, można w prosty sposób zbudować sobie cennik offline i wielokrotnie wgrywać go z dysku. Analogicznie można postępować przy aktualizacji stanów magazynowych eksportując je z innego systemu magazynowego i importując do sklepu.
- Rozbudowa opcji magazynów: dopuszczanie lub blokada sprzedaży produktów mimo braku na magazynie oraz definiowanie tekstu dla strony produktu z informacją o niedostępności.
- Dodanie do karty produktu linku do innych produktów danego producenta (poprawia optymalizację SEO).
- Moduł hurtownii internetowej i system rabatów – zobacz więcej »
Styczeń 2011
- Dodanie możliwości wysyłania powiadomień o zdarzeniach w zamówieniach na dodatkowe adresy e-mail w zależności od statusu zamówienia
- Dodanie na listę produktów w panelu administracyjnym informacji o ilości zamówień danego produktu wraz z linkiem do tych zamówień
- Dodanie możliwości definiowania filtrów w kategoriach typu „zakres od-do”, „zakres od” oraz „zakres do”
- Dodanie pola „symbol produktu” jako wewnętrznego kodu produktu w danym sklepie
- Dodanie nowej opcji w sposobach dostawy: opcjonalny koszt w zależności od poszczególnych form płatności (np. inny koszt pobrania dla Poczty Polskiej i inny dla kurierów)
- Dodanie opcji wyboru przez Klienta typu dokumentu sprzedaży, jaki chce otrzymać (fakutra lub paragon). Domyślnie proponowany typ dokumentu definiowany w ustawieniach konfiguracji podstawowej.
- Dodanie pola z kodem producenta przy zamówionych produktach. Informacja wyświetlana na karcie zamówienia w panelu administracyjnym.
- Integracja sklepu z systemem sprzedaży Subiekt GT – zobacz więcej »