Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu Selly Shop – Changelog 2011

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Wybierz rok: 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010.  

Wykonane aktualizacje:

Grudzień 2011

  • Masowa zmiana statusów zamówień z poziomu listy zamówień
  • Masowa zmiana kategorii produktów z poziomu listy produktów
  • Szybki podgląd większego zdjęcia produktu z poziomu listy produktów po najechaniu myszką na miniaturkę zdjęcia
  • Zapis zdarzeń o administratorze, który wprowadzał produkt do sklepu oraz jego modyfikował
  • Rozbudowa modułu sprzedaży plików o możliwość automatycznego wysyłania pliku w formie załącznika email do Klienta (standardowo dostarczany jest link do pliku)
  • Wdrożenie nowego schematu XML dla porównywarki Ceneo.pl
  • Rozbudowa integracji Allegro przez webapi o definiowanie trzech dodatkowych szablonów aukcji i ich możliwość wyboru przed wystawieniem aukcji
  • Rozbudowa kuponów rabatowych o możliwość zawężenia działania kuponu tylko do jednego produktu

Listopad 2011

  • Integracja z systemem ratalnym mBank RATY
  • Rozbudowa integracji sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag: synchronizacja kategorii, eksport zamówień ze sklepu do WF-Mag
  • Integracja z nową formą płatności PayU

Październik 2011

  • Rozbudowa modułu kopiowania produktów o kopiowanie cen hurtowych i poziomów rabatowych
  • Nowy moduł raportów sprzedaży
  • Integracja z portalem Do>More – charytatywnym systemem sprzedaży i zakupów internetowych
  • Integracja systemu płatności elektronicznych PayByNet
  • Integracja sklepów z siecią afiliacyjną WebePartners
  • Udostępnienie w edytorze szablonów możliwości modyfikacji formularza reklamacyjnego (szablony M01-M03).
  • Rozbudowa wyszukiwarki zaawansowanej produktów w panelu administracyjnym o wyszukiwanie wg: producenta, nazwy dodatkowej, tekstu promocyjnego, symbolu produktu, kodu dostawcy, kodu EAN oraz identyfikatora BDK
  • Rozbudowa modułu hurtowni internetowej o definicje progów cenowych uzależnionych od ilości lub wartości zamawianych produktów – zobacz więcej »

Wrzesień 2011

  • Nowy moduł importu wpłat bankowych za zamówienia
  • Rozbudowa modułu faktur VAT o edycje szczegółów faktury oraz zapis wszystkich zdarzeń przy zmianach w fakturach.
  • Rozbudowa modułu kuponów rabatowych o opcję ograniczającą ilość możliwych użyć tego samego kodu przez jedno konto Klienta
  • Rozbudowa modułu hurtowni internetowej: dodanie możliwości sprzedaży produktów tylko w cenach hurtowych (blokada sprzedaży po cenie detalicznej)
  • Rozbudowa modułu importów CSV o obsługę magazynów (przypisywanie produktów do zdefiniowanych magazynów)
  • Moduł faktur VAT
  • Integracja sklepu z serwisem dwiepaczki.pl umożliwiającym proste i tanie wysyłanie paczek kurierami DHL i UPS.
    • definiowanie ustawień podstawowych i dostępu do API serwisu dwiepaczki.pl
    • nadawanie przesyłek z poziomu edycji zamówienia
    • filtrowanie i nadawanie przesyłek oraz masowe zmiany statusów w menu Sprzedaż / Przesyłki kurierskie
  • Rozbudowa modułu magazynów o opcje automatycznego ukrywania produktów w sklepie, które osiągną ilość sztuk na magazynie równą 0. Automatyczne przywracanie produktów do wyświetlania w przypadku anulowania zamówienia z danym produktem.
  • Rozbudowa listy produktów wg ilości o opcje masowych zmian wyświetlania i ustawień promocji
  • Możliwość zmiany treści pytania do sondy zadawanej Klientom podczas składania zamówień
  • Ulepszenie sposobu wyświeltania zamówień z dużą ilością produktów w ramach jednego zamówienia
  • Dodanie na listy produktów numerów ID produktów w celu łatwego wyszukiwania produktów wg identyfikatorów. Wyszukiwarka zaawansowana produktów dostępna po kliknięciu w ikonkę szukania (lupka) w prawym górnym rogu panelu.
  • Wprowadzenie podglądu bieżącego użycia transferu sklepu dostępnego z poziomu strony startowej panelu oraz prezentacja danymi archiwalnych
  • Wprowadzenie nowej szaty graficznej panelu administracyjnego
  • Moduł drukowania pocztowej książki nadawczej
  • Opcja szybkiego dodawania zamówienia w panelu administracyjnym dla istniejącego Klienta w bazie sklepu: na liście klientów oraz podglądzie karty Klienta dodany link „Nowe zamówienie” przenoszący dane Klienta do modułu zamówień telefonicznych.

Sierpień 2011

  • Rozbudowa modułu integracji Allegro:
    • wystawianie produktów na aukcje z ustalonym wariantem (np. rozmiar, kolor) a następnie przy pobieraniu zamówień z Allegro synchronizowanie odpowiednich stanów magazynowych wariantów
    • dodanie opcji blokowania generowania nowego szablonu HTML z opisem produktu przy masowym wznawianiu aukcji zakończonych
  • Dodana możliwość definiowania ilości pozycji lub całkowitego wyłączenia poszczególnych boksów strony startowej panelu administracyjnego. Ilości pozycji definiowane są w konfiguracji podstawowej w nowej sekcji „Wartości dla strony startowej w panelu administracyjnym”.
  • Wprowadzenie opcji zapamiętywania ustawienia wyboru filtrów statusów zamówień na liście zamówień. Opcja zapamiętywana w coockies przeglądarki na okres 10 dni.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów definiowalną stronę błędu 404 – szablon L01.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów dodatkowych szablonów email ze statusami: częściowo zrealizowane (szablon C10), zrealizowane (opcjonalne szablony C12-C16), prośba o opinię (szablon C17), rezygnacja (szablon C21). Po wklejeniu dowolnego kodu HTML do tych szablonów (np. z szablonu C11 jako zamówienie zrealizowane) oraz dostosowaniu treści wg własnych potrzeb w menu „Konfiguracja / Statusy zamówień” pojawią się nowe szablony email do przyporządkowania do odpowiednich nazw statusów zamówień.
  • Rozbudowa list produktów w panelu administracyjnym o wyświetlanie towarów wg ustalonych kryteriów ilości sztuk na magazynie. Listowanie także wariantów produktów w celu łatwego zarządzania stanami magayznowymi wariantów. Zobacz przykład listy wg ilości sztuk
  • Rozbudowa integracji z Ceneo o system opłat dla porównywatki oparty o transakcyjny model rozliczeń CPA. Przekazywanie identyfikatorów i wartości zamówionych produktów do Ceneo. Opcja konfigurowana w ustawieniach ogólnych w sekcji „Porównywarki i opinie”.
  • Dodanie edycji wyglądu newslettera oraz maila z wysyłką kodów rabatowych do edytora szablonów pod numerami C23 i C24.
  • Wdrożenie nowego modułu kodów rabatowych
  • Rozbudowa masowej zmiany cen produktów o obsługę zmian cen wariantów produktów oraz poziomów cen hurtowych.
  • Integracja sklepu z systemem magazynowo sprzedażowym WF-Mag
  • Dodana możliwość prezentacji na stronie głównej i/lub listach produktów spisu towarów jako NOWOŚCI (ostatnio dodane produkty) oraz BESTSELLERY (produkty, które miały największą sprzedaż) poprzez umieszczenie znaczników {#BLOK_PRODUKTY_NOWOSCI#} oraz {#BLOK_PRODUKTY_BESTSELLERY#} w szkieletach głównych szablonów: D01 – D05. Ilość produktów pobieranych do tego znacznika definiowana w konfuguracji podstawowej w sekcji „Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” – pozycje: Ilość nowości wyświetlanych w bloku / Ilość bestsellerów wyświetlanych w bloku. Edycja wyglądu tych bloków znajduje się w edytorze szablonów pod numerami D09 i D10.
  • Dodanie modułu śledzenia ostatnich wizyt na stronach sklepu internetowego

Lipiec 2011

  • Rozbudowa modułu newslettera
  • Rozbudowa w panelu administracyjnym edytora wizualnego (tinyMCE) o dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę przy tworzeniu treści HTML.
  • Dodanie nowych opcji na listach produktów i kartach produktów: obliczanie ceny przykładowej raty za produkt. Definiowanie ustawienia kwoty raty w konfiguracji podstawowej w sekcji „Konfiguracja systemów ratalnych”.
  • Dodana możliwość wgrania obrazka z logotypem producenta w celu prezentacji tego logo na liście producentów oraz na karcie produktu. Możliwość prezentacji logo producenta także na liście produktów po umieszczeniu znacznika {#PRODUKT_PRODUCENT_LOGO#} w szablonie listy produktów.
  • Dodana możliwość prezentacji na liście produktów średniej oceny produktu spośród zgłoszonych opinii Klientów poprzez umieszczenie znacznika {#PRODUKT_SREDNIA_OCEN#} w szablonie listy produktów.
  • Rozbudowa wariantów produktów o definiowanie cen hurtowych dla każdego wariantu. Wprowadzenie usprawnienia przy wprowadzaniu cen netto/brutto dla produktów, wariantów i poziomów cen hurtowych
  • Dodanie wyszukiwania produktów w panelu administracyjnym po zdefiniowanym terminie wysyłki.
  • Rozbudowa integracji z Allegro: dodanie do listy wystawionych aukcji informacji o kategorii Allegro, w ktorej przedmiot jest sprzedawany oraz login konta Allegro, z którego zostało wystawione (integracja z Allegro obsługuje wiele kont).

Czerwiec 2011

  • Dodanie do podglądu zamówienia w panelu administracyjnym informacji o pozostałej ilości produktów w magazynie.
  • Nowe opcje przy wyświetlaniu opisu kategorii: do dotychczasowego wyświetlania opisu lub bannera nad listą produktów w danej kategorii, dodane zostały opcje wyświetlania tego opisu w miejscu lewego menu (pod lub nad listą kategorii) lub na całej stronie bez listy produktów oraz bez lewego menu.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji koszyka: podgląd zamówienia, logowanie, rejestracja w koszyku, potwierdzenie zamówienia (szablony K01-K05).
  • Dodanie opcjonalnego linku do innych produktów danego producenta pokazywanego na listach produktów poprzez wklejenie poniższego kodu do szablonu list produktów: {$if produkt_producent = 1$}<a href=”{#PRODUCENT_HREF#}”>{#PRODUCENT#}</a>{$endif$}
  • Tworzenie własnego podsumowania sprzedaży do wydruku. Szablon wydruku definiowany przez edytor szablonów (kod szablonu I01).
  • Integracja sklepu z systemem ratalnym LUKAS Raty
  • Usprawnienia w formularzu rejestracyjnym nowego konta Klienta (poprawa użyteczności), dodanie nieobowiązkowego pola z nazwą firmy dla danych do dostawy.
  • Udostępnienie w edytorze szablonów sekcji Klienta: formularze rejestracji, logowania, przypomnienia hasła, przechowalni. zmiana danych adresowych, historia zamówienia (szablony J01-J03).
  • Dodanie opcjonalnego definowania znacznika TITLE dla meta tagów w kategoriach.
  • Wprowadzenie usprawnień w wariantach produktów przy wyliczaniu cen netto i brutto.
  • Rozbudowa integracji z opisami produktów BDK Polska o narzędzie do masowego importu produktów do sklepu z panelu BDK.
  • Dodanie nowych znaczników, które można używać w mailach do Klientów wysyłanych z panelu administracyjnego:
    • Nowe znaczniki w sekcji listy produktów: {#CENA_JEDNOSTKOWA#}, {#JEDNOSTKA_MIARY#}, {#PRODUKT_LINK#}
    • W dowolnym miejscu szablonu email: {#UWAGI_KLIENTA#}, {#NR_TELEFONU_KLIENTA#}, {#KLIENT_NIP#}, {#KLIENT_EMAIL#}, {#F_FIRMA#}, {#F_OSOBA#}, {#F_KOD_POCZTOWY#}, {#F_MIASTO#}, {#F_ADRES#}
  • Dodanie do konfiguracji podstawowej ustawienia sposobu wyświetlania wartości w opisach zaawansowanych: po przecinkach lub każdy od nowej linii.
  • Dodanie do definicji magazynów opcji oznaczania magazynu jako domyślnego. Magazyn domyślny automatycznie jest ustawiany podczas ręcznego dodawania nowego produktu do sklepu.
  • Dodanie powiadomienia na email administratora o wypełnionym formularzu reklamacyjnym zapisanym w module formularzy online

Maj 2011

  • Dodanie do koszyka informacji o minimalnej kwocie zamówienia, przy której wybrana forma dostawy stanie się bezpłatna.
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro:
    • masowe ponowne wystawianie aukcji zakończonych z opcjami aktualizacji cen oraz usuwania z bazy archiwalnych aukcji, na podstawie których wystawiono nową aukcję
    • listowanie produktów wystawionych lub nie wystawionych na aukcjach Allegro oraz listowanie produktów z zakończonych aukcji
    • zapis informacji przy zamówieniach o loginie Klienta z Allegro w celu łatwego zidentyfikowania wpłaty
    • wyszukiwarka Klientów rozbudowana o przeszukiwanie po loginach Allegro
    • wprowadzenie szeregu aktualizacji w zmianach webAPI
  • Dodatkowe sklepy w jednym panelu administracyjny
  • Integracja sklepu z opisami produktów bazy kupic.pl firmy BDK
  • Dodanie opcji automatycznego przypisywania nowych klientów do jednego z poziomów cenowych.

Kwiecień 2011

  • Dodanie punktów odbioru przy konfiguracji form dostawy.
  • Integracja systemu płatności elektronicznych transferuj.pl z automatycznym księgowaniem wpłat
  • Rozbudowa modułu integracji Allegro (webAPI): dodanie zdjęcia produktu i numerów zamówień na liście aukcji
  • Rozbudowa wyszukiwarki od archiwizowanie wpisywanych fraz przez Klientów. Statystyki wyszukiwarki dostępne w panelu administracyjnym w menu Narzędzia.
  • Rozbudowa wyszukiwarki produktów o szukanie nazw produktów bez polskich liter, np: wpisanie frazy „lozko” wyszuka produkty o nazwach „łóżko”.
  • Rozbudowa modułu wariantów produktów o narzędzie do automatycznego generowania zestawów wariantów.
  • Nowy moduł do automatycznych importów plików CSV. Indywidualnie programowane integracje plików CSV z bazami produktów

Marzec 2011

  • Nowy rozbudowany moduł wariantów produktów
  • Ulepszenie mechanizmu odświeżania zaawansowanych filtrów produktów na listach produktów: po wybraniu jednej opcji filtru następuje automatyczne przeliczanie pozostałych filtrów z dostępnych produktów spełniających dane kryteria.
  • Narzędzie do obsługi znaków wodnych w zdjęciach produktów
  • Dodanie do generowanych stron z promocjami (przykład), nowościami (przykład) i bestsellerami (przykład) dodatkowych filtrów produktów wg: zakresu cen, wyboru kategorii, wyboru producentów.
  • Wprowadzenie obsługi produktów w różnych jednostkach miar
  • Rozbudowa modułu importu plików XML o możliwość definiowania osobno marży dla każdej mapowanej kategorii z hurtownią.
  • Łączenie zamówień i dodawanie produktów do zamówień

Luty 2011

  • Dodanie obsługi nowych adresów podstron: – promocje.html (przykład) – listuje wszystkie promocje w sklepie (promocje w kategoriach i na stronie głównej) – nowosci.html (przykład) – listuje wszystkie nowe produkty wg ustawienia w konfiguracji podstawowej (konfigurowalna ilość dni od wprowadzenia produktu do sklepu) – bestsellery.html (przykład) – listuje wszystkie sprzedane produkty powyżej zdefiniowanej liczby sztuk. Wdrożenie linków wg uznania we własnym zakresie lub przez obsługę Selly po uprzednim kontakcie.
  • Integracja sklepu z systemem ratalnym eRaty Żagiel
  • Dodanie możliwości ustawienia domyślnego sortowania produktów w danej kategorii wg cen rosnąco lub malejąco.
  • Dodanie edycji danych do faktury i dostawy bezpośrednio z poziomu edycji zamówienia w panelu.
  • Dodanie opcji blokowania i odblokowywania kont administratorów.
  • Dodanie możliwości edycji pola „Kod dostawcy”. Definiując ręcznie ten kod przy istniejących produktach, można w prosty sposób zbudować sobie cennik offline i wielokrotnie wgrywać go z dysku. Analogicznie można postępować przy aktualizacji stanów magazynowych eksportując je z innego systemu magazynowego i importując do sklepu.
  • Rozbudowa opcji magazynów: dopuszczanie lub blokada sprzedaży produktów mimo braku na magazynie oraz definiowanie tekstu dla strony produktu z informacją o niedostępności.
  • Dodanie do karty produktu linku do innych produktów danego producenta (poprawia optymalizację SEO).
  • Moduł hurtownii internetowej i system rabatów – zobacz więcej »

Styczeń 2011

  • Dodanie możliwości wysyłania powiadomień o zdarzeniach w zamówieniach na dodatkowe adresy e-mail w zależności od statusu zamówienia
  • Dodanie na listę produktów w panelu administracyjnym informacji o ilości zamówień danego produktu wraz z linkiem do tych zamówień
  • Dodanie możliwości definiowania filtrów w kategoriach typu „zakres od-do”, „zakres od” oraz „zakres do”
  • Dodanie pola „symbol produktu” jako wewnętrznego kodu produktu w danym sklepie
  • Dodanie nowej opcji w sposobach dostawy: opcjonalny koszt w zależności od poszczególnych form płatności (np. inny koszt pobrania dla Poczty Polskiej i inny dla kurierów)
  • Dodanie opcji wyboru przez Klienta typu dokumentu sprzedaży, jaki chce otrzymać (fakutra lub paragon). Domyślnie proponowany typ dokumentu definiowany w ustawieniach konfiguracji podstawowej.
  • Dodanie pola z kodem producenta przy zamówionych produktach. Informacja wyświetlana na karcie zamówienia w panelu administracyjnym.
  • Integracja sklepu z systemem sprzedaży Subiekt GT – zobacz więcej »

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!   Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO
Wypróbuj Selly bez ryzyka!

Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzą, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!

  • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

    Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

  • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

    Certyfikat Ceneo.pl dla
    platform e-commerce

  • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

    Nominacja Dolnośląski Gryf
    Nagroda Gospodarcza

  • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

    Wspieramy klub
    KPR Kobierzyce

  • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

    Lider wsparcia w Tworzeniu
    Sklepu Internetowego

  • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

    Przedsiębiorstwo
    FAIR PLAY 2019