Grudzień 2017
- Rozbudowa modułu tagów o obsługę w sklepach dodatkowych oraz definiowanie nowych opcji dla tagów: opis pod listą produktów, znaczniki meta description oraz keywords, możliwość ustawienia znacznika meta noindex dla danego tagu.
- Rozbudowa wyszukiwarki klientów o przeszukiwanie adresów email w zamówieniach bez rejestracji.
- Rozbudowa modułu wariantów produktów o obsługę pola kodu EAN. Pole dostępne na liście wariantów i edycji wariantu.
- Rozbudowa eksportu CSV zamówień o nowe obsługiwane znaczniki dotyczące informacji z allegro: {#ALLEGRO_LOGIN#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_ID#}, {#ALLEGRO_PLATNOSC_ID#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_STATUS#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_WARTOSC#}
- Rozbudowa edycji produktów o definiowanie linków kanonicznych. W sekcji „Pozycjonowanie” w polu „Identyfikator produktu kanonicznego” można wpisać ID produktu głównego, którego adres będzie wskazywał link canonical w edytowanym produkcie.
Listopad 2017
- Rozbudowa listy zamówień o masowe wysyłanie wiadomości SMS do klientów z informacją o zmianie statusu zamówienia.
- Wdrożenie nowego panelu administracyjnego w wersji responsywnej
- Rozbudowa eksportu zamówień do pliku CSV (szablon I02) o nowe znaczniki: {#DO_ZAPLATY#} oraz {#POZOSTALO_DO_ZAPLATY#} zwracające kwotę całego zamówienia z uwzględnieniem naliczonych rabatów.
- Zmiana mechanizmów zapisu koszyków klientów na zapamiętywanie zawartości w cookies przez 30 dni dla używanej przeglądarki. Wraz z zapamiętanymi produktami zachowana jest wybrana waluta i język sklepu w momencie umieszczenia produktów do koszyka.
- Dodanie w edycji kategorii nowego pola „Drugi opis kategorii”, który domyślnie wyświetla się pod listą produktów.
- Wdrożenie eksportu produktów do Amazon Marketplace (beta). Link eksportu prezentowany w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki w zakładce „Adresy stron eksportów”. Wymagane uzupełnienie w edycji kategorii, która ma być eksportowana pól: „Item Type Keyword” oraz „Product Type”.
- Rozbudowa edycji danych producenta o możliwość zablokowania wybranej formy dostawy dla produktów danego producenta. Ustawienie to jest nadrzędne wobec blokad w kategoriach, podrzędne wobec ustawień indywidualnych produktów.
Październik 2017
- Rozbudowa modułu ręcznych importów CSV o import wielu zdjęć zapisanych w ramach jednej importowanej kolumny.
- W konfiguracji podstawowej sklepu dodanie nowej sekcji: „Parametry wysyłki newslettera (SMTP)”. Sekcja dedykowana do prawidłowej masowej wysyłki newsletterów przez zewnętrzne konta email, np. polecane przez nas konto SMPT w chmurze: https://emaillabs.pl (miesięczny limit bezpłatnych wiadomości to 24 tys. emaili). W przypadku braku definicji tego konta lub nieprawidłowej konfiguracji emaile z modułu newslettera zostaną wysłane przez konto email skonfigurowane w sekcji „Parametry e-mail (SMTP)”.
- Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o opcję „Liczba produktów polecanych na karcie produktu” – funkcja ogranicza do wpisanej ilości i losuje przypisane produkty polecane na karcie produktu.
- Rozbudowa konfiguracji integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o możliwość włączenia dodawania kodów producentów do opisu zawartości paczki.
- Rozbudowa modułu generowania pliku sitemap.xml dla Google o dzielenie plików na partie po 50 tys. produktów w każdym pliku osobno. W przypadku bazy powyżej 50tys. produktów główny plik sitemap.xml zawieta listę z linkami do map produktów (sitemap1.xml, sitemap2.xml, itd.)
- Wdrożenie znaczników canonical na karcie produktu do podstawowego linku karty produktu w celu wyeliminowania ewentualnych duplikatów w Google.
Wrzesień 2017
- Wdrożenie integracji z systemem Dzinga.com – ustaweinia usługi w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe / Integracja z Dzinga.
- Rozbudowa edycji produktów o możliwość ustawiania indywidualnej kolejności grup atrybutów w wyświetlanych opcjach produktów
- Aktualizacja integracji z kurierem DB Schenker o nowe jednostki logistyczne (typy opakowań).
- Wdrożenie generowania kodu Google Tag Manager z Rozszerzony E-commerce. Konfiguracja usługi w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe / sekcja „Integracja z Google”.
- Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu w sekcji „Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” o nową opcję umożliwiającą włączenie wyświetlania produktów w promocji na stronie głównej wg kolejności wpisywanej ręcznie w edycji produktu w polu: „Kolejność w kategorii”.
- Rozbudowa integracji z Allegro o dodawanie do ofert warunków gwarancji, reklamacji i zwrotów.
Sierpień 2017
- Dodanie w zakładce „System / Komunikaty” możliwości wysłania formularza inicjującego zgłoszenia techniczne, zapytania ofertowe, prośby o pomoc czy dodatkowe informacje.
- Eksport produktów w formacie XML dla Facebook Katalog Produktów. Eksport dostępny w module Integracje – porównywarki.
Lipiec 2017
- Integracja z systemem ratalnym Alior Bank.
- Rozbudowa generowanego kodu Facebook Pixel o informacje ze szczegółami produktów w zależności od strony oglądanej przez użytkownika.
- Usprawnienia kodu HTML sklepów pod kątem optymalizacji SEO: rozbudowa linków kanonicznych, dodane znaczniki next/prev.
- Rozbudowa modułu zamówień o zapis terminu dostawy każdego produktu w momencie składania zamówienia przez Klienta.
- Rozbudowa integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o odbiór w punkcie dla usługi Kurier 48 (Odbiór w Punkcie).
Czerwiec 2017
- Rozbudowa konfiguracji integracji z Allegro o możliwość włączenia automatycznego uzupełniania pola kod EAN w wystawianych aukcjach.
- Rozbudowa list zamówień o wyszkiwanie zamówień z produktami o wskazamym kodzie producenta, kodzie EAN, dostawcy lub symbolu produktu. Wymagane jest wpisanie min. pierwszego znaku przeszukiwanego pola.
- Rozbudowa modułu powiadomień SMS o możliwość automatycznego zaznaczania pola „wyślij SMS” w edycji produktu dla zamówień bez zakupionych powiadomień. Dodatkowe pole „Liczba wysyłanych wiadomości” ograniczy ilość wiadomości SMS na jedno zamówienie.
- Instalacja reCAPTCHA w formularzu polecenia produktu w celu dodatkowego zabezpieczenia przed robotami.
- Nowy moduł przekierowań typu 301 dla sklepów przenoszących oprogramowanie na platformę Selly. W menu „Narzędzia / Przekierowania SEO” możliwość zdefiniowania linków przekierowania na nowe adresy.
Maj 2017
- Rozbudowa edycji kategorii o definiowanie sposobu dodawania pola „Tytuł dla produktów w kategorii” w META TITLE produktów: przed lub po nazwie produktu.
- Rozbudowa integracji z Allegro o dodatkowe aktualizacje elementów w trwających aukcjach: opisów produktów, cenników dostaw, zdjęć dla aukcji. Opcje dostępne do wyboru pojawiają się na liście aukcji w kolumnie „Działanie” przy włączonym filtrowaniu aukcji wg statusu jako „aukcje trwające”.
- Rozbudowa edycji kategorii o nową zakładkę „Dane dla sklepów dodatkowych” z definicją osobnych treści meta tagów oraz opisu kategorii dla każdego multisklepu osobno.
Kwiecień 2017
- Dodanie w edycji zamówenia wyświetlania numeru IP komputera, z którego złożono zamówienie.
- Dodanie w pierwszym kroku koszyka do nazwy formy płatności zaliczki przelewem obliczonej kwoty do zapłaty.
- Rozbudowa edycji kategorii o kolejny typ sortowania produktów: wg liczby wyświetleń malejąco. Produkty o największej liczbie wejść będą pokazywane jako pierwsze w danej kategorii.
- Rozbudowa programu partnerskiego i lojalnościowego o opcję konfiguracyjną włączania i wyłączania możliwości wykorzystania zgromadzonych środków w koszyku zakupowym. Włączanie funkcji w menu SPRZEDAŻ -> Program Partnerski -> zakładka „Konfiguracja”.
- Rozbudowa modułu integracji z Allegro o nową czynność przy synchronizacjach: wznawianie aukcji zakończonych z włączoną opcją „ponowne wystawienie” jeżeli produkt stanie się dostępny do sprzedaży.
Marzec 2017
- Wdrożenie nowego systemu płatności online eService
- Rozbudowa eksportu XML dla porównywarki Ceneo o eksport wagi produktu, jeśli jest zdefiniowana w sklepie.
- Rozbudowa API platformy o dodatkowe dane udostępniane przez ten moduł: – produkty_warianty: termin_dostawy, wariant_cena_aukcji – produkty_wlasciwosci: ilosc_dokladnosc, ilosc_min, ilosc_przyrost – produkty_zdjecia: zdjecie_pozycja, zdjecie_opis – zamowienia: pp_odbior (wybrany punkt odbioru) – carts: cart_id, user_id, cart_name, value_products – carts_items: cart_id, item_id, product_id, set_products, variant_id, quantity, price
Luty 2017
- Rozbudowa integracji z Allegro o nowe opcje dla zdjęć w aukcjach: możliwość wystawienia aukcji ze wzkazanymi zdjęciami spośród dostępnych w sklepie (maksymalnie 8). Możliwość zablokowania eksportu wybranych zdjęć w ramach opisu produktu (znaczniki galerii zdjęć: {#GALERIA#} i {#GALERIA_MAX#} ).
- Rozbudowa zestawów produktów o możliwość zdefiniowania, które składniki zestawu będzie mógł klient zwiększyć ilościowo przed umeiszczeniem zestawu do koszyka. Opcja dostępna jest tylko dla zestawów z ceną zależną od składników zestawu.
- Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu oraz możliwość wyłączenia eksportu opisu produktu.
- Rozbudowa eksportów XML dla Google Zakupy oraz Skapiec o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu.
- Rozbudowa programu partnerskiego o możliwość doładowania konta klienta z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Kwota doładowania może zostać wykorzystana na następne zamówienia.
Styczeń 2017
- Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją „wszystkie dostępne” pojawiły się: „wszystkie wyświetlane” (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
- Rozbudowa edycji produktu o opcjonalne pole „Kategoria Ceneo”. Wpisana nazwa zostanie dołączona na początek ścieżki kategorii eksportowanego pliku XML dla Ceneo.
- Nowy moduł tworzenia bannera rotacyjnego na stronie głównej sklepu. Możliwość dodania kolejnych grafik lub kodu HTML w poszczególne klatki pokazu. Możliwość wygenerowania samego kodu HTML bannera do umieszczenia na dowolną inna podstronę sklepu. Moduł dostępny w menu TREŚCI -> Pokaz slajdów.
- Rozbudowa eksportu XML dla Google Zakupy o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją „wszystkie dostępne” pojawiły się: „wszystkie wyświetlane” (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
- Przebudowa modułu artykułów na nowy moduł bloga w sklepie (przykład: demo.selly.pl/blog.html ). Dostępne ogólne funkcjonalności: – tworzenie wpisów: skrót, pełna treść, zdjęcie, znaczniki META, przypisywanie kategorii, tagów, powiązania z produktami, kategoriami, – definiowanie kategorii bloga, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg kategorii, – definiowanie tagów dla wpisów, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg tagów, – moderacja komentarzy, możliwość zablokowania komentowania wpisów, – wyszukiwarka wpisów, listowanie wpisów wg kategorii, tagów. Zarządzanie wyglądem bloga w edytorze szablonów w szablonach: D06, H05, H06. Uruchomienie bloga następuje po zdefiniowaniu kategorii dla wpisów. Bez zdefiniowanych kategorii wpisów moduł zachowuje się jak wcześniejszy moduł artykułów.
- Rozbudowa generowanej sitemapy dla google o linki wpisów bloga.
- Rozbudowa programu partnerskiego o opcję programu lojalnościowego. Ustalony procent wartości zakupów dokonanych przez klientów może trafiać na ich własne konto programu partnerskiego.