Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu
Selly Shop

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly.
Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.

Funkcjonalność sklepu internetowego

Wybierzrok 2019 |rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.

Wykonane aktualizacje:

Grudzień 2017

  • Rozbudowa modułu tagów o obsługę w sklepach dodatkowych oraz definiowanie nowych opcji dla tagów: opis pod listą produktów, znaczniki meta description oraz keywords, możliwość ustawienia znacznika meta noindex dla danego tagu.
  • Rozbudowa wyszukiwarki klientów o przeszukiwanie adresów email w zamówieniach bez rejestracji.
  • Rozbudowa modułu wariantów produktów o obsługę pola kodu EAN. Pole dostępne na liście wariantów i edycji wariantu.
  • Rozbudowa eksportu CSV zamówień o nowe obsługiwane znaczniki dotyczące informacji z allegro: {#ALLEGRO_LOGIN#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_ID#}, {#ALLEGRO_PLATNOSC_ID#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_STATUS#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_WARTOSC#}
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie linków kanonicznych. W sekcji „Pozycjonowanie” w polu „Identyfikator produktu kanonicznego” można wpisać ID produktu głównego, którego adres będzie wskazywał link canonical w edytowanym produkcie.

Listopad 2017

  • Rozbudowa listy zamówień o masowe wysyłanie wiadomości SMS do klientów z informacją o zmianie statusu zamówienia.
  • Wdrożenie nowego panelu administracyjnego w wersji responsywnej
  • Rozbudowa eksportu zamówień do pliku CSV (szablon I02) o nowe znaczniki: {#DO_ZAPLATY#} oraz {#POZOSTALO_DO_ZAPLATY#} zwracające kwotę całego zamówienia z uwzględnieniem naliczonych rabatów.
  • Zmiana mechanizmów zapisu koszyków klientów na zapamiętywanie zawartości w cookies przez 30 dni dla używanej przeglądarki. Wraz z zapamiętanymi produktami zachowana jest wybrana waluta i język sklepu w momencie umieszczenia produktów do koszyka.
  • Dodanie w edycji kategorii nowego pola „Drugi opis kategorii”, który domyślnie wyświetla się pod listą produktów.
  • Wdrożenie eksportu produktów do Amazon Marketplace (beta). Link eksportu prezentowany w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki w zakładce „Adresy stron eksportów”. Wymagane uzupełnienie w edycji kategorii, która ma być eksportowana pól: „Item Type Keyword” oraz „Product Type”.
  • Rozbudowa edycji danych producenta o możliwość zablokowania wybranej formy dostawy dla produktów danego producenta. Ustawienie to jest nadrzędne wobec blokad w kategoriach, podrzędne wobec ustawień indywidualnych produktów.

Październik 2017

  • Rozbudowa modułu ręcznych importów CSV o import wielu zdjęć zapisanych w ramach jednej importowanej kolumny.
  • W konfiguracji podstawowej sklepu dodanie nowej sekcji: „Parametry wysyłki newslettera (SMTP)”. Sekcja dedykowana do prawidłowej masowej wysyłki newsletterów przez zewnętrzne konta email, np. polecane przez nas konto SMPT w chmurze: https://emaillabs.pl (miesięczny limit bezpłatnych wiadomości to 24 tys. emaili). W przypadku braku definicji tego konta lub nieprawidłowej konfiguracji emaile z modułu newslettera zostaną wysłane przez konto email skonfigurowane w sekcji „Parametry e-mail (SMTP)”.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o opcję „Liczba produktów polecanych na karcie produktu” – funkcja ogranicza do wpisanej ilości i losuje przypisane produkty polecane na karcie produktu.
  • Rozbudowa konfiguracji integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o możliwość włączenia dodawania kodów producentów do opisu zawartości paczki.
  • Rozbudowa modułu generowania pliku sitemap.xml dla Google o dzielenie plików na partie po 50 tys. produktów w każdym pliku osobno. W przypadku bazy powyżej 50tys. produktów główny plik sitemap.xml zawieta listę z linkami do map produktów (sitemap1.xml, sitemap2.xml, itd.)
  • Wdrożenie znaczników canonical na karcie produktu do podstawowego linku karty produktu w celu wyeliminowania ewentualnych duplikatów w Google.

Wrzesień 2017

  • Wdrożenie integracji z systemem Dzinga.com – ustaweinia usługi w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe / Integracja z Dzinga.
  • Rozbudowa edycji produktów o możliwość ustawiania indywidualnej kolejności grup atrybutów w wyświetlanych opcjach produktów
  • Aktualizacja integracji z kurierem DB Schenker o nowe jednostki logistyczne (typy opakowań).
  • Wdrożenie generowania kodu Google Tag Manager z Rozszerzony E-commerce. Konfiguracja usługi w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe / sekcja „Integracja z Google”.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu w sekcji „Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” o nową opcję umożliwiającą włączenie wyświetlania produktów w promocji na stronie głównej wg kolejności wpisywanej ręcznie w edycji produktu w polu: „Kolejność w kategorii”.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o dodawanie do ofert warunków gwarancji, reklamacji i zwrotów. Instrukcja obsługi tego modułu znajduje się w Centrum Pomocy

Sierpień 2017

  • Dodanie w zakładce „System / Komunikaty” możliwości wysłania formularza inicjującego zgłoszenia techniczne, zapytania ofertowe, prośby o pomoc czy dodatkowe informacje.
  • Eksport produktów w formacie XML dla Facebook Katalog Produktów. Eksport dostępny w module Integracje – porównywarki.

Lipiec 2017

  • Integracja z systemem ratalnym Alior Bank.
  • Rozbudowa generowanego kodu Facebook Pixel o informacje ze szczegółami produktów w zależności od strony oglądanej przez użytkownika.
  • Usprawnienia kodu HTML sklepów pod kątem optymalizacji SEO: rozbudowa linków kanonicznych, dodane znaczniki next/prev.
  • Rozbudowa modułu zamówień o zapis terminu dostawy każdego produktu w momencie składania zamówienia przez Klienta.
  • Rozbudowa integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o odbiór w punkcie dla usługi Kurier 48 (Odbiór w Punkcie).

Czerwiec 2017

  • Rozbudowa konfiguracji integracji z Allegro o możliwość włączenia automatycznego uzupełniania pola kod EAN w wystawianych aukcjach.
  • Rozbudowa list zamówień o wyszkiwanie zamówień z produktami o wskazamym kodzie producenta, kodzie EAN, dostawcy lub symbolu produktu. Wymagane jest wpisanie min. pierwszego znaku przeszukiwanego pola.
  • Rozbudowa modułu powiadomień SMS o możliwość automatycznego zaznaczania pola „wyślij SMS” w edycji produktu dla zamówień bez zakupionych powiadomień. Dodatkowe pole „Liczba wysyłanych wiadomości” ograniczy ilość wiadomości SMS na jedno zamówienie.
  • Instalacja reCAPTCHA w formularzu polecenia produktu w celu dodatkowego zabezpieczenia przed robotami.
  • Nowy moduł przekierowań typu 301 dla sklepów przenoszących oprogramowanie na platformę Selly. W menu „Narzędzia / Przekierowania SEO” możliwość zdefiniowania linków przekierowania na nowe adresy.

Maj 2017

  • Rozbudowa edycji kategorii o definiowanie sposobu dodawania pola „Tytuł dla produktów w kategorii” w META TITLE produktów: przed lub po nazwie produktu.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o dodatkowe aktualizacje elementów w trwających aukcjach: opisów produktów, cenników dostaw, zdjęć dla aukcji. Opcje dostępne do wyboru pojawiają się na liście aukcji w kolumnie „Działanie” przy włączonym filtrowaniu aukcji wg statusu jako „aukcje trwające”.
  • Rozbudowa edycji kategorii o nową zakładkę „Dane dla sklepów dodatkowych” z definicją osobnych treści meta tagów oraz opisu kategorii dla każdego multisklepu osobno.

Kwiecień 2017

  • Dodanie w edycji zamówenia wyświetlania numeru IP komputera, z którego złożono zamówienie.
  • Dodanie w pierwszym kroku koszyka do nazwy formy płatności zaliczki przelewem obliczonej kwoty do zapłaty.
  • Rozbudowa edycji kategorii o kolejny typ sortowania produktów: wg liczby wyświetleń malejąco. Produkty o największej liczbie wejść będą pokazywane jako pierwsze w danej kategorii.
  • Rozbudowa programu partnerskiego i lojalnościowego o opcję konfiguracyjną włączania i wyłączania możliwości wykorzystania zgromadzonych środków w koszyku zakupowym. Włączanie funkcji w menu SPRZEDAŻ -> Program Partnerski -> zakładka „Konfiguracja”.
  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro o nową czynność przy synchronizacjach: wznawianie aukcji zakończonych z włączoną opcją „ponowne wystawienie” jeżeli produkt stanie się dostępny do sprzedaży.

Marzec 2017

  • Wdrożenie nowego systemu płatności online eService
  • Rozbudowa eksportu XML dla porównywarki Ceneo o eksport wagi produktu, jeśli jest zdefiniowana w sklepie.
  • Rozbudowa API platformy o dodatkowe dane udostępniane przez ten moduł:
    – produkty_warianty: termin_dostawy, wariant_cena_aukcji
    – produkty_wlasciwosci: ilosc_dokladnosc, ilosc_min, ilosc_przyrost
    – produkty_zdjecia: zdjecie_pozycja, zdjecie_opis
    – zamowienia: pp_odbior (wybrany punkt odbioru)
    – carts: cart_id, user_id, cart_name, value_products
    – carts_items: cart_id, item_id, product_id, set_products, variant_id, quantity, price

Luty 2017

  • Rozbudowa integracji z Allegro o nowe opcje dla zdjęć w aukcjach: możliwość wystawienia aukcji ze wzkazanymi zdjęciami spośród dostępnych w sklepie (maksymalnie 8). Możliwość zablokowania eksportu wybranych zdjęć w ramach opisu produktu (znaczniki galerii zdjęć: {#GALERIA#} i {#GALERIA_MAX#} ).
  • Rozbudowa zestawów produktów o możliwość zdefiniowania, które składniki zestawu będzie mógł klient zwiększyć ilościowo przed umeiszczeniem zestawu do koszyka. Opcja dostępna jest tylko dla zestawów z ceną zależną od składników zestawu.
  • Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu oraz możliwość wyłączenia eksportu opisu produktu.
  • Rozbudowa eksportów XML dla Google Zakupy oraz Skapiec o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu.
  • Rozbudowa programu partnerskiego o możliwość doładowania konta klienta z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Kwota doładowania może zostać wykorzystana na następne zamówienia.

Styczeń 2017

  • Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją „wszystkie dostępne” pojawiły się: „wszystkie wyświetlane” (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
  • Rozbudowa edycji produktu o opcjonalne pole „Kategoria Ceneo”. Wpisana nazwa zostanie dołączona na początek ścieżki kategorii eksportowanego pliku XML dla Ceneo.
  • Nowy moduł tworzenia bannera rotacyjnego na stronie głównej sklepu. Możliwość dodania kolejnych grafik lub kodu HTML w poszczególne klatki pokazu. Możliwość wygenerowania samego kodu HTML bannera do umieszczenia na dowolną inna podstronę sklepu. Moduł dostępny w menu TREŚCI -> Pokaz slajdów.
  • Rozbudowa eksportu XML dla Google Zakupy o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją „wszystkie dostępne” pojawiły się: „wszystkie wyświetlane” (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
  • Przebudowa modułu artykułów na nowy moduł bloga w sklepie (przykład: demo.selly.pl/blog.html ). Dostępne ogólne funkcjonalności:
    – tworzenie wpisów: skrót, pełna treść, zdjęcie, znaczniki META, przypisywanie kategorii, tagów, powiązania z produktami, kategoriami,
    – definiowanie kategorii bloga, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg kategorii, 
    – definiowanie tagów dla wpisów, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg tagów,
    – moderacja komentarzy, możliwość zablokowania komentowania wpisów,
    – wyszukiwarka wpisów, listowanie wpisów wg kategorii, tagów.
    Zarządzanie wyglądem bloga w edytorze szablonów w szablonach: D06, H05, H06.
    Uruchomienie bloga następuje po zdefiniowaniu kategorii dla wpisów. Bez zdefiniowanych kategorii wpisów moduł zachowuje się jak wcześniejszy moduł artykułów.
  • Rozbudowa generowanej sitemapy dla google o linki wpisów bloga.
  • Rozbudowa programu partnerskiego o opcję programu lojalnościowego. Ustalony procent wartości zakupów dokonanych przez klientów może trafiać na ich własne konto programu partnerskiego.

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!  
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO

CZAS NA JAZDĘ PRÓBNĄ

Wykorzystaj 30 dni za darmo!

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 30 dni!  
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz nawet 90 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

WYPRÓBUJ ZA DARMO