Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.
Rozbudowa automatyzacji zmian cen o możliwość klonowania promocji
W module Automatyzacje zmian cen został dodany przycisk „Klonuj”, umożliwiający klonowanie bieżących lub zakończonych promocji. Po sklonowaniu promocji konieczne jest określenie czasu trwania i aktywacja zadania. Dzięki tej funkcji nie ma już konieczności ponownego tworzenia wszystkich warunków dla danej promocji; zamiast tego można wygodnie tworzyć kolejne promocje, bazując na istniejących.
Dodanie obsługi kolejnych pól w integratorze oraz eksporcie CSV
W celu usprawnienia procesów zarządzania produktami i ich dostępnością dla porównywarek do modułu eksportu oraz integrator XML/CSV zostały dodane następujące funkcjonalności:
- Dodanie do eksportu CSV pola „Dostępność” dla porównywarek: Nowe pole „Dostępność dla porównywarek” pojawiło się w module Eksporter, umożliwiając dodanie informacji o dostępności produktu. To istotne udogodnienie dla korzystających z porównywarek cen, którzy teraz mogą włączyć to pole do swoich eksportów.
- Rozszerzenie możliwości importu pól w integratorze: W module Integrator XML/CSV dodaliśmy nową opcję, umożliwiającą import pól „Dostępność dla porównywarek” oraz „Eksport dla porównywarek”. Teraz użytkownicy mogą łatwo dostosowywać i aktualizować informacje o dostępności swoich produktów bezpośrednio z poziomu systemu integracyjnego.
Umożliwienie ustawienia limitu zamówień dla klientów
W edycji każdego klienta, pojawiła się nowa zakładka Limit zamówień. Dzięki tej funkcjonalności możemy ograniczać zakupy zalogowanym klientom na podstawie wybranych statusów zamówień. Ta funkcja jest niezwykle korzystna, szczególnie dla sklepów prowadzących hurtownie. Pozwala ona na ustawienie limitu dla nowych klientów, który będzie stopniowo zwiększany w miarę rozwoju współpracy.
Zakładka Klienci / Edycja danych
Zakładka Konfiguracja / Statusy zamówień
Jeśli ustawiony limit zostanie przekroczony, podczas próby złożenia zamówienia w koszyku pojawi się odpowiedni komunikat o błędzie. Zmiany komunikatu możemy dokonać w zakładce Wygląd i treści / Konfiguracja wyglądu (wiersz na samym dole strony)
Widok w koszyku
Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe zdarzenia oraz akcje programów fakturowo księgowych
Możliwość zautomatyzowania procesów realizacji zamówień została rozszerzona o integrację z innymi popularnymi programami fakturowymi:
- iFirma.pl
- Fakturownia.pl
Wprowadziliśmy nowe akcje umożliwiające automatyczne wystawienia dokumentu sprzedaży po zmianie statusu: „Wystaw dokument sprzedaży w iFirma.pl” oraz „Wystaw dokument sprzedaży w iFakturownia.pl”
Wprowadziliśmy nowe zdarzenia na podstawie których, można uruchomić akcję zmiany statusu zamówienia oraz wysłania SMS. Zdarzenia: „Utworzono fakturę w iFirma” oraz „Utworzono fakturę w Fakturownia.pl”.
Powyższe zdarzenia oraz akcje działają jako automatyczne zadania, ale również uruchamiane jako zdarzenia własne z przycisku.
Zmiana treści przycisków potwierdzających zamówienie
Zgodnie z nowymi przepisami prawnymi, zmieniliśmy nazwę przycisku potwierdzającego zamówienie na „Kupuję i płacę” (wcześniej oznaczony jako „Potwierdź zakup”). Zmiana dotyczy koszyka wieloetapowego jak również jednoetapowego.
Sebastian Turczyn
Specjalista wsparcia technicznego
Specjalista wsparcia technicznego w Selly. Odpowiada za rozwiązywanie problemów klientów, wdrażanie nowych sklepów na platformie oraz nadzór nad aktualizacjami i zmianami. Po godzinach pomaga skalować sklepy na Allegro.
W wolnym czasie uwielbia podróżować i oglądać mecze FC Barcelony.