Co to jest SaaS? To pytanie, które zadaje sobie każda osoba, która chce uruchomić własny sklep internetowy. W tym artykule dowiesz się najważniejszych szczegółów.
E-commerce
Blog dla sklepu internetowego
Sprzedaż internetowa a kasa fiskalna to temat, który żywo interesuje właścicieli sklepów online. Poznaj kluczowe zasady prawne, które obowiązują w 2025 roku.
Jeśli wpisujesz w Google “hurtownie dropshipping bez firmy”, to prawdopodobnie szukasz sposobu na sprzedaż internetową bez konieczności zakładania biznesu. Dzisiaj dowiesz się, jakie są zalety i wady tego rozwiązania.
83% klientów B2B stwierdziło, że woli składać zamówienia i dokonywać płatności za pośrednictwem handlu cyfrowego (Digital Silk). A czy Twój sklep internetowy B2B jest poprawnie zoptymalizowany?
85% konsumentów na świecie robi zakupy online – podaje portal Exploding Topics. To oznacza, że branża e-commerce bije kolejne rekordy. Jeśli chcesz poznać naszą wizję na to, jak wygląda prowadzenie sklepu internetowego oraz, jak wyróżnić się na tle konkurencji, czytaj dalej!
Jeśli trafiłeś tutaj, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak zacząć przygodę z dropshippingiem na Allegro. Może już gdzieś słyszałeś o tym modelu biznesowym, ale nie jesteś pewien, czy to dla Ciebie?
Już od 28 czerwca 2025 zacznie obowiązywać Europejski Akt o Dostępności, czyli unijne rozporządzenie mające na celu poprawę dostępności produktów i usług dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych. Sprawdź, jakie rozwiązania przygotowaliśmy, aby poprawić jakość Twojej witryny.
Sklep internetowy na pierwszy rzut oka wydaje się tanim oraz łatwym w prowadzeniu biznesem – przecież ograniczamy koszty takie jak zatrudnianie pracowników czy wynajem lokalu. Jednak założenie oraz posiadanie sklepu internetowego niesie za sobą wiele kosztów, które nie są od razu widoczne. Jeśli zastanawiasz się, jaki jest koszt sklepu internetowego, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.
Wiele osób, które trudnią się sprzedażą w internecie często myśli o rozszerzeniu swoich kanałów dystrybucji produktów. Jeżeli sprzedają jedynie na Allegro, szukają furtki, aby oferować swoje produkty też w innych miejscach. Szczególnie, gdy na platformie pojawiają się wysokie prowizje od produktów i inne przeszkody, przez które musi przejść sprzedawca, aby osiągnąć zadowalające zyski. Często przeciwności […]
Do 2028 roku wartość rynku e-commerce w Polsce powinna osiągnąć 192 miliardów złotych, co oznacza wzrost na poziomie 8% rocznie.[1] Polacy zakochali się w zakupach online, a obecna koniunktura sprzyja rozpoczęciu sprzedaży w internecie, zarówno wśród dotychczasowych klientów, jak i nowych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z e-zakupami. Wystarczy dobry pomysł na biznes!
We współczesnym e-commerce kluczem do sukcesu staje się automatyzacja procesów, która umożliwia o wiele sprawniejsze zarządzanie zamówieniami, magazynem i promocjami cenowymi. Jednocześnie pozwala to skutecznie prowadzić sprzedaż online na wielu kanałach – między innymi we własnym sklepie internetowym i platformach marketplace. Z tego powodu wśród sprzedających w sieci bardzo dobrą opinią cieszy się oprogramowanie BaseLinker. […]
Prowadzenie własnego biznesu obecnie nie zależy jedynie od lokalizacji. W dobie pracy zdalnej, rozwoju działań w Internecie oraz globalizacji, prowadzenie firmy nie musi ograniczać się jedynie do wielkich aglomeracji. Małe miasta również stanowią świetną bazę do prowadzenia firmy oraz realizacji marzeń o świetnie prosperującej działalności.
Dropshipping wydaje się bardzo atrakcyjną formą prowadzenia działalności i sprzedaży swoich produktów w internecie poprzez sklep internetowy. Obecne warunki pozwalają na łatwe połączenie sił pomiędzy producentem, a sprzedawcą i rozpoczęcie pracy nad rozwojem sklepu. Tym, co najbardziej przekonuje przedsiębiorców ku schyleniu się w stronę dropshippingu jest między innymi brak konieczności prowadzenia swojego magazynu. Rolę odgrywają […]
Wartość branży e-commerce w Polsce już dawno przekroczyła 100 miliardów złotych, a prognozy wskazują na dalsze wzrosty. Wciąż istnieje możliwość zdobycia swojego udziału w tym ogromnym rynku. Kluczowym czynnikiem jest dostęp do szerokiej bazy klientów, ponieważ Polacy pokochali zakupy online. Jeśli udało Ci się znaleźć niszę rynkową lub wiesz, jak Twoja firma, oferująca szeroką gamę […]
Chcesz rozpocząć sprzedaż internetową i uzupełnić domowy budżet? A może marzy Ci się inwestycja we własną infrastrukturę, produkty, miejsce magazynowanie i rozwój firmy? Bez względu na to, która kwestia jest Ci bliższa, przy poszukiwaniu rozwiązań natkniesz się na co najmniej kilka opcji. Zobacz, jak tworzyć sklepy i hurtownie internetowe.
Prognozy mówią, że w ciągu najbliższych 10 lat handel będzie egzystował tylko i wyłącznie w Internecie. Sklepy stacjonarne staną się showroomami, do których będzie można wejść, obejrzeć wybrane produkty i złożyć na nie zamówienie, które odbierzesz w tym miejscu na drugi dzień lub dostawą do domu. Jeżeli te prognozy faktycznie się sprawdzą, to firmy, które […]
Najlepsze programy afiliacyjne Aktywność społeczeństwa online z każdym rokiem jest coraz większa, a co za tym idzie, możliwość zarabiania w internecie z każdym rokiem jest coraz bardziej dostępna. W sieci stale pojawia się coraz więcej możliwości, aby zarobić dodatkowe pieniądze bez wychodzenia z domu. Dowiedz się, w jaki sposób możesz zyskać dodatkowy dochód dzięki programom […]
Zastanawiasz się nad własnym biznesem? Nie jesteś jedyny. Codziennie setki osób poszukuje pomysłu na niebanalny, dochodowy biznes, który przyniesie im konkretne pieniądze. Często inspiracją do założenia firmy stają się sprawdzone biznesy z zagranicy, które jeszcze nie znalazły miejsca w Polsce.
Dziś wszyscy już wiemy, że prowadzenie własnej działalności z domu jest możliwe bez najmniejszych przeszkód. Ostatnie lata zmieniły nasze podejście do pracy i zachęciły do rozwijania własnego biznesu w domowym zaciszu. Jednak od czego zacząć i gdzie znaleźć inspirację do efektywnego biznesu?
W świecie sprzedaży istnieje wiele modeli, jednak dwa z nich są szczególnie powszechne: sprzedaż B2B (Business to Business) oraz B2C (Business to Consumer). Choć oba te modele opierają się na sprzedaży produktów lub usług, są między nimi kluczowe różnice, które wpływają na proces sprzedaży, podejście do klienta oraz działania marketingowe. W tym artykule przyjrzymy się, […]