Category Archives: E-commerce

Nowa analityka sklepu internetowego – Wstęp do Google Analytics 4

google analytics 4

Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]

Strona koszyka w sklepie internetowym – Co najlepiej się sprawdza?

koszyk w sklepie internetowym, porzucone koszyki, prestashop porzucone koszyki, jak zrobić koszyk na stronie internetowej

Koszyk w sklepie internetowym należy do jednego z najważniejszych, technicznych elementów, które mają wpływ na działalność i sprzedaż. Stoi tuż obok karty produktu, której odpowiednie zaprojektowanie zwiększa szansę dodania produktu do koszyka i uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji. Czy istnieje rozwiązanie, które uznawane jest za najlepsze? Jak zaprojektować koszyk zakupowy w taki sposób, aby ułatwić kupno […]

Trendy w handlu internetowym na 2021 rok

trendy w handlu internetowym 2021, trendy e-commerce 2021

Ostatni rok pokazał wszystkim, że mimo różnych prognoz, wszystko na świecie może zmienić się w ciągu kilku miesięcy. Sytuacja związana z Covid-19 wstrząsnęła rynkiem, a także sprawiła, że dynamika wzrostu handlu w internecie przyspieszyła w stosunku do przewidywań co najmniej o kilka lat. Wielu konsumentów w pewnym momencie zostało zmuszonych do pierwszych zakupów w ten […]

Jak zaplanować promocję okazyjną w sklepie internetowym od a do z?

Organizacja promocji w sklepie internetowym

Organizacja promocji w sklepie internetowym, za każdym razem, wymaga pewnych, powtarzalnych czynności, które zwiększają szansę powodzenia. To szczególnie ważne, gdy chcemy zwiększyć zainteresowanie promocjami, przykładowo podczas szczytów zakupowych i zaplanować je z dużym wyprzedzeniem. Dowiedzcie się, jakie kroki w kolejności podjąć, aby akcja zyskała szansę powodzenia. 

UX w e-commerce – Proces projektowania doświadczeń użytkownika

ux w e-commerce, trendy ux

Według danych Bisnode, od wybuchu pandemii w Polsce powstało już ponad 1,7 tysiąca sklepów internetowych w różnych branżach. Wzrost obserwujemy z roku na rok, gdyż rynek e-commerce kwitnie bardzo dynamicznie, lecz taki skok może być sporym zaskoczeniem. Wiąże się on bowiem ze wzrostem konkurencyjności i niekiedy konieczności szukania pól do rozwoju sklepu internetowego. Poniżej przeczytasz, […]

Google Ads i Facebook Ads – Jak spójnie wykorzystać dwa systemy reklamowe?

Google Ads i Facebook Ads, jak zrobić reklamę sklepu internetowego, reklama google Ads, reklama Facebook Ads, prowadzenie kampanii Google Ads, prowadzenie kampanii Facebook Ads sklepu internetowego, reklama na konwersję, analiza wyników reklamy w sklepie internetowym

Bardzo często przy planowaniu kampanii reklamowych sklepu internetowego i udoskonalaniu strategii marketingowej, właściciel myśli o Facebook Ads i Google Ads jako o dwóch konkurencyjnych systemach. Okazuje się natomiast, że oba środowiska reklamowe mogą działać w synergii, osiągając cele w ramach różnych etapów lejka marketingowego. Wystarczy znać ich przewagi, zastosowania i odpowiednio rozplanować je w działaniach. […]

Personal branding w budowie marki sklepu internetowego

Budowanie marki osobistej, tworzenie marki osobistej, personal branding, to personal branding, personal branding przykłady

Personal branding może stać się potężnym narzędziem w budowie pozycji sklepu internetowego na rynku. Okazuje się, że wykorzystanie marki osobistej w sprzedaży odgrywa coraz większą rolę. W Polsce możemy zaobserwować wiele przykładów marek powiązanych ściśle ze sklepami internetowymi, które umożliwiły spektakularny wzrost i rozpoznawalność. Dowiedz się, jak wykorzystać personal branding w swoim sklepie i jak […]

Książki o sprzedaży internetowej – Gdzie warto zajrzeć, aby się nauczyć?

książki o sprzedaży internetowej, książki o ecommerce, ecommerce książka, książki o marketingu, książki o marketingu internetowym, dropshipping książka

Nauka o sprzedaży internetowej, zakładaniu swojego sklepu internetowego, planowaniu dystrybucji, dropshippingu, czy planowaniu kampanii marketingowych może wydawać się trudna. Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a z czasem powstaje coraz więcej ułatwiających pracę narzędzi. Istnieją jednak książki o prowadzeniu sprzedaży internetowej i marketingu sklepu, które nawet mimo upływających lat pozostają aktualne. Jakie to pozycje? 

Program partnerski w sklepie internetowym – Jak korzystać z afiliacji?

program afiliacyjny, programy partnerskie o co chodzi, najlepsze programy partnerskie, czym są programy partnerskie

Program partnerski w sklepie internetowym stał się współcześnie nieodłącznym elementem zwiększania sprzedaży w wielu sklepach online. Według raportu Interaktywnie.com “Sieci afiliacyjne i programy partnerskie” mamy szacunkowo wydać w Polsce na zakupy w internecie 70 mld złotych do końca 2020 roku, a rynek ma nadal się rozszerzać. Sklepy przewidując trend rosnącego przekonania konsumentów do zakupów w […]

Co warto sprzedawać w internecie? – Inspiracje i pomysły

Co warto sprzedawać przez internet, co najlepiej sprzedawać przez internet, co najlepiej się sprzedaje na rynku, top produkty, co sprzedawać przez internet, żeby zarobić

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku powoduje, że coraz więcej właścicieli sklepów zastanawia się, co sprzedawać, żeby zarobić. Wpływ na to mają preferencje konsumentów, sezonowość, technologia i wiele innych czynników. Warto więc nieustannie szukać inspiracji i w przypadku zauważonej, nowej potrzeby, rozszerzać ofertę, aby zwiększyć swoją konkurencyjność.