Category Archives: E-commerce

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce – Jak to zrobić?

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce

Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?

Selly na Targach ehandlu w Warszawie – 22.10.2019

Selly na Targach ehandlu w Warszawie

Targi ehandlu w Warszawie to od wielu lat wydarzenie, na którym można zobaczyć wiele interesujących prelekcji, trendy w każdej dziedzinie ecommerce, a także nasze stoisko. Stoimy na nim pełni determinacji, wiedzy i dobrych chęci, aby doradzać w zakresie sprzedaży internetowej z wykorzystaniem naszej platformy. Co można było zauważyć na targach dla sklepów internetowych w tym […]

Hurtownia dropshipping – Jak współpracować?

hurtownia dropshipping, hurtownie internetowe, hurtownie dropshipping opinie

Sprawdzone i rzetelne hurtownie dropshipping to dla sprzedawców doskonała okazja, aby zwiększyć wyniki finansowe i ogólny asortyment sklepu internetowego. Niestety, szczególnie w początkowej fazie działalności, przedsiębiorcy nie wiedzą wystarczająco dużo na temat współpracy z hurtowniami internetowymi. Co powinna zawierać umowa? Jakie pytania warto zadać przed podjęciem decyzji? Jak zazwyczaj wygląda proces współpracy?

Sklep i współpraca z blogerami – Kreatywna promocja produktów

sklep współpraca z blogerami, influencer marketing, propozycja współpracy dla blogerów, post sponsorowany

Współpraca z blogerami to jedna z nieodłącznych części strategii sklepów internetowych niezależnie od branży. Odpowiednio dobrani blogerzy stwarzają możliwość kreatywnej promocji produktów, nadają autorytet marce, a także wpływają na swoją społeczność polecając produkt w sposób autentyczny. Niestety podczas tego typu działań marketingowych i selekcji blogerów łatwo można się pomylić i rozpocząć współpracę, która nie przyniesie […]

E-pr, czyli wizerunek sklepu i firmy w sieci – Jak o niego zadbać?

e-pr, wizerunek sklepu w internecie, wizerunek firmy w sieci,

Wizerunek sklepu w internecie to aspekt, który często przesądza o decyzji zakupu przez potencjalnego klienta. Większość sprzedawców z różnych branży chciałaby doprowadzić do sytuacji, w której użytkownicy korzystający ze sklepu internetowego wracają co najmniej kilka razy w ciągu kolejnych miesięcy lub lat i powtórnie dokonują zakupu. Drogą do efektów tego rodzaju może być zaangażowanie odpowiednio […]

Live chat w sklepie internetowym – Jak może zwiększyć sprzedaż?

Live chat w sklepie internetowym

Live chat w w sklepie internetowym przestaje stać w cieniu newsletterów i innych narzędzi budowania relacji z klientem. Nie ma wątpliwości, że tego typu rozwiązanie zwiększa sprzedaż i znacząco wpływa na poziom zadowolenia klienta. Dzięki narzędziu, jakim jest czat w sklepie internetowym użytkownik może dokonać zamówienia szybciej otrzymując odpowiedzi na każde zadane pytanie w czasie […]

Pakowanie towaru w sklepie internetowym

Pakowanie towaru w sklepie internetowym

Pakowanie towaru w sklepie internetowym pozornie wydaje się prostą czynnością. Warto jednak wspomnieć o tym, że pakowanie produktów w taki sposób, aby za każdym razem docierały do klienta w stanie nienagannym i nie zniszczyły się podczas transportu jest znacznie trudniejsze. Gdyby dodać do tego chęć uszczęśliwienia użytkownika i zadbania o jego doświadczenia, działanie to staje […]

Blog w sklepie internetowym – Jak prowadzić i skąd czerpać inspiracje?

Blog w sklepie internetowym - Jak prowadzić i skąd czerpać inspiracje?

Blog w sklepie internetowym to często nieodłączny aspekt prowadzenia działań marketingowych w sieci. Stosowany jako jedno z narzędzi służących do pozycjonowania strony w wyszukiwarce, a także edukacji obecnych, przeszłych i przyszłych klientów. Wiele marek wykorzystuje blog w sklepie internetowym także w celu podzielenia się nowościami z życia firmy lub przedsięwzięciami, za które zamierzają się wziąć.

Sklep internetowy bez magazynu – Handel bez granic?

Sklep internetowy bez magazynu - Handel bez granic?

Praca z domu i sklep internetowy to wyobrażenie, które przyciąga wiele osób swoją atrakcyjnością. Najczęściej razem z nim nachodzi nas wizja siedzenia z kubkiem kawy i obserwacją spływających zamówień. Prowadzenie sklepu internetowego bez towaru może stać się jednak trudniejsze niż w wyobrażeniach. Dopiero po zaangażowaniu pewnej ilości środków pojawią się wyniki. Teoretycznie nawet, gdy nie […]