Category Archives: Marketing

Tworzenie modelu biznesowego – Narzędzia planowania firmy

modele biznesowe, canvas, tworzenie modeli biznesowych, jak sprawdzić pomysł na biznes, przykładowy model biznesowy

Czy kiedykolwiek wpadłeś na pomysł dotyczący sprzedaży konkretnych produktów i nie wiedziałeś, jak go sprawdzić? A może myślałeś o budowaniu firmy związanej z e-commerce, lecz trudno było Tobie znaleźć sposoby na dodatkowe przychody? Czytając artykuł poznasz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć własny, “plan na firmę” i przetestować pomysł bez angażowania dużej ilości środków.  Narzędzia planowania […]

Kanały YouTube dla branży e-commerce – Kogo warto obserwować?

ciekawe kanały na yt, wartościowe kanały na youtube, ciekawe polskie kanały na youtube

Prowadzenie sklepu internetowego i firmy nie należy do najprostszych zadań. Realizując plany, rozwijając struktury, a także szukając nowych dróg dla ekspansji wiele osób poszukuje inspiracji i osób z podobnymi wyzwaniami. Doskonale służą temu wartościowe, biznesowe lub branżowe kanały na YouTube. Zebraliśmy interesujące kanały dla e-commerce w jedno miejsce, byście nie musieli więcej szukać. 

Unboxing experience w e-sklepie – Rola odpakowywania w budowaniu pozycji

Unboxing experience, unboxing produktów, jak zrobić unboxing, unboxing sklep, unboxing paczek

Jeżeli prowadzisz sprzedaż swoich produktów w internecie, unboxing experience powinno zostać pojęciem dobrze Tobie znanym. Świadome planowanie i projektowanie doświadczenia użytkownika podczas odpakowywania produktów może zwiększyć świadomość marki, służyć jako skuteczna reklama i pomagać w budowaniu długotrwałych relacji. 

Jak zaplanować promocję okazyjną w sklepie internetowym od a do z?

Organizacja promocji w sklepie internetowym

Organizacja promocji w sklepie internetowym, za każdym razem, wymaga pewnych, powtarzalnych czynności, które zwiększają szansę powodzenia. To szczególnie ważne, gdy chcemy zwiększyć zainteresowanie promocjami, przykładowo podczas szczytów zakupowych i zaplanować je z dużym wyprzedzeniem. Dowiedzcie się, jakie kroki w kolejności podjąć, aby akcja zyskała szansę powodzenia. 

UX w e-commerce – Proces projektowania doświadczeń użytkownika

ux w e-commerce, trendy ux

Według danych Bisnode, od wybuchu pandemii w Polsce powstało już ponad 1,7 tysiąca sklepów internetowych w różnych branżach. Wzrost obserwujemy z roku na rok, gdyż rynek e-commerce kwitnie bardzo dynamicznie, lecz taki skok może być sporym zaskoczeniem. Wiąże się on bowiem ze wzrostem konkurencyjności i niekiedy konieczności szukania pól do rozwoju sklepu internetowego. Poniżej przeczytasz, […]

Google Ads i Facebook Ads – Jak spójnie wykorzystać dwa systemy reklamowe?

Google Ads i Facebook Ads, jak zrobić reklamę sklepu internetowego, reklama google Ads, reklama Facebook Ads, prowadzenie kampanii Google Ads, prowadzenie kampanii Facebook Ads sklepu internetowego, reklama na konwersję, analiza wyników reklamy w sklepie internetowym

Bardzo często przy planowaniu kampanii reklamowych sklepu internetowego i udoskonalaniu strategii marketingowej, właściciel myśli o Facebook Ads i Google Ads jako o dwóch konkurencyjnych systemach. Okazuje się natomiast, że oba środowiska reklamowe mogą działać w synergii, osiągając cele w ramach różnych etapów lejka marketingowego. Wystarczy znać ich przewagi, zastosowania i odpowiednio rozplanować je w działaniach. […]

Aplikacje do obróbki zdjęć i wideo na telefon w promocji sklepu – Lista

lista aplikacji do obróbki zdjęć, lista aplikacji do wideo na telefon, aplikacje do instagrama, aplikacje do Instastory, jak zrobić ładne instastory, jak szybko połączyć zdjęcia na telefonie, reklama sklepu internetowego na instagramie

Czy zdarzyła Ci się kiedykolwiek sytuacja, gdy musiałeś przygotować materiał do internetu z aplikacji w telefonie? Gdy nie było czasu ani warunków, aby uczyć się obsługi zaawansowanych programów do obróbki wideo i zdjęć na komputerze? Niezależnie od tego, jak wtedy wyszedłeś z tej sytuacji, poniższy artykuł pomoże Ci dobrać idealnie dopasowane do umiejętności i sytuacji […]

Reklama na YouTube, a rozwój marki sklepu – Jak wykorzystać potencjał platformy?

reklama na YouTube, promocja na YouTube, marketing na YouTube, ile kosztuje reklama na YouTube, youtube b2b, reklama kanału, budowanie marki w internecie

Zapewne każda osoba, która prowadzi sklep internetowy, choć raz pomyślała o wejściu na platformę YouTube z własnymi treściami. Obecnie to jeden z najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce. Korzysta z niego ponad 20 milionów osób, co jest bardzo dużą liczbą. Codziennie dodawane są tam miliony wideo. Ile kosztuje reklama na YouTube, jak wypromować tam firmę, przebić […]

Live na Facebooku – Jak się do niego zabrać i do czego używać?

live na facebooku, jak zrobić live na Facebooku, programy do live na facebooku, live na facebooku krok po kroku, jak wypromować firmę na live, jak wypromować live

Live na Facebooku stał się jeszcze popularniejszy po tym, jak coraz więcej osób, częściej zaczęło zostawać w domu. Brak wydarzeń i możliwości organizowania spotkań często zmuszał różne osoby i firmy do rozpoczęcia transmisji na żywo. Wiele osób jednak nie wie, jak się za to zabrać, od czego zacząć, który sprzęt jest najlepszy i o czym […]

Personal branding w budowie marki sklepu internetowego

Budowanie marki osobistej, tworzenie marki osobistej, personal branding, to personal branding, personal branding przykłady

Personal branding może stać się potężnym narzędziem w budowie pozycji sklepu internetowego na rynku. Okazuje się, że wykorzystanie marki osobistej w sprzedaży odgrywa coraz większą rolę. W Polsce możemy zaobserwować wiele przykładów marek powiązanych ściśle ze sklepami internetowymi, które umożliwiły spektakularny wzrost i rozpoznawalność. Dowiedz się, jak wykorzystać personal branding w swoim sklepie i jak […]