E-commerce

Blog dla sklepu internetowego - strona 3 z 6

Jak stworzyć dochodowe wydarzenie online i wykorzystać w promocji sklepu?

organizacja wydarzeń online, organizacja konferencji online, platformy eventowe online

Czasowy brak możliwości organizacji wydarzeń na żywo spowodował, że eventy online stały się powszechne. Można stwierdzić, że teraz prawdopodobnie większość internautów choć raz miała okazję uczestniczyć w konferencji online, webinarze lub wideo live. A gdyby zastąpić formalności związane z organizacją wydarzenia na żywo za pomocą profesjonalnie przygotowanego webinaru? A może czas na pierwszą w historii […]

Tworzenie modelu biznesowego – Narzędzia planowania firmy

modele biznesowe, canvas, tworzenie modeli biznesowych, jak sprawdzić pomysł na biznes, przykładowy model biznesowy

Czy kiedykolwiek wpadłeś na pomysł dotyczący sprzedaży konkretnych produktów i nie wiedziałeś, jak go sprawdzić? A może myślałeś o budowaniu firmy związanej z e-commerce, lecz trudno było Tobie znaleźć sposoby na dodatkowe przychody? Czytając artykuł poznasz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć własny, “plan na firmę” i przetestować pomysł bez angażowania dużej ilości środków.  Narzędzia planowania […]

Rekrutacja pracownika sklepu internetowego – Jak zrobić to dobrze?

rekrutacja pracowników, jak rekrutować, proces rekrutacyjny, selekcja pracowników, metody selekcji pracowników, etapy rekrutacji pracowników

Rekrutacja pracownika sklepu internetowego może przyprawić wiele firm o zawrót głowy. Jak się za to zabrać? Gdzie szukać osób z odpowiednimi kompetencjami? Co sprawdzić, aby mieć pewność, że dany kandydat będzie pasował do kultury organizacyjnej? Szczególnym wyzwaniem może okazać się sytuacja, gdy rekrutujemy pierwsze osoby. Poniższy artykuł przeprowadzi Cię po całym procesie. 

Nowa analityka sklepu internetowego – Wstęp do Google Analytics 4

google analytics 4

Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]

Strona koszyka w sklepie internetowym – Co najlepiej się sprawdza?

koszyk w sklepie internetowym, porzucone koszyki, prestashop porzucone koszyki, jak zrobić koszyk na stronie internetowej

Koszyk w sklepie internetowym należy do jednego z najważniejszych, technicznych elementów, które mają wpływ na działalność i sprzedaż. Stoi tuż obok karty produktu, której odpowiednie zaprojektowanie zwiększa szansę dodania produktu do koszyka i uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji. Czy istnieje rozwiązanie, które uznawane jest za najlepsze? Jak zaprojektować koszyk zakupowy w taki sposób, aby ułatwić kupno […]

Jak zaplanować promocję okazyjną w sklepie internetowym od a do z?

Organizacja promocji w sklepie internetowym

Organizacja promocji w sklepie internetowym, za każdym razem, wymaga pewnych, powtarzalnych czynności, które zwiększają szansę powodzenia. To szczególnie ważne, gdy chcemy zwiększyć zainteresowanie promocjami, przykładowo podczas szczytów zakupowych i zaplanować je z dużym wyprzedzeniem. Dowiedzcie się, jakie kroki w kolejności podjąć, aby akcja zyskała szansę powodzenia. 

UX w e-commerce – Proces projektowania doświadczeń użytkownika

ux w e-commerce, trendy ux

Według danych Bisnode, od wybuchu pandemii w Polsce powstało już ponad 1,7 tysiąca sklepów internetowych w różnych branżach. Wzrost obserwujemy z roku na rok, gdyż rynek e-commerce kwitnie bardzo dynamicznie, lecz taki skok może być sporym zaskoczeniem. Wiąże się on bowiem ze wzrostem konkurencyjności i niekiedy konieczności szukania pól do rozwoju sklepu internetowego. Poniżej przeczytasz, […]

Google Ads i Facebook Ads – Jak spójnie wykorzystać dwa systemy reklamowe?

Google Ads i Facebook Ads, jak zrobić reklamę sklepu internetowego, reklama google Ads, reklama Facebook Ads, prowadzenie kampanii Google Ads, prowadzenie kampanii Facebook Ads sklepu internetowego, reklama na konwersję, analiza wyników reklamy w sklepie internetowym

Bardzo często przy planowaniu kampanii reklamowych sklepu internetowego i udoskonalaniu strategii marketingowej, właściciel myśli o Facebook Ads i Google Ads jako o dwóch konkurencyjnych systemach. Okazuje się natomiast, że oba środowiska reklamowe mogą działać w synergii, osiągając cele w ramach różnych etapów lejka marketingowego. Wystarczy znać ich przewagi, zastosowania i odpowiednio rozplanować je w działaniach. […]

Personal branding w budowie marki sklepu internetowego

Budowanie marki osobistej, tworzenie marki osobistej, personal branding, to personal branding, personal branding przykłady

Personal branding może stać się potężnym narzędziem w budowie pozycji sklepu internetowego na rynku. Okazuje się, że wykorzystanie marki osobistej w sprzedaży odgrywa coraz większą rolę. W Polsce możemy zaobserwować wiele przykładów marek powiązanych ściśle ze sklepami internetowymi, które umożliwiły spektakularny wzrost i rozpoznawalność. Dowiedz się, jak wykorzystać personal branding w swoim sklepie i jak […]

Książki o sprzedaży internetowej – Gdzie warto zajrzeć, aby się nauczyć?

książki o sprzedaży internetowej, książki o ecommerce, ecommerce książka, książki o marketingu, książki o marketingu internetowym, dropshipping książka

Nauka o sprzedaży internetowej, zakładaniu swojego sklepu internetowego, planowaniu dystrybucji, dropshippingu, czy planowaniu kampanii marketingowych może wydawać się trudna. Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a z czasem powstaje coraz więcej ułatwiających pracę narzędzi. Istnieją jednak książki o prowadzeniu sprzedaży internetowej i marketingu sklepu, które nawet mimo upływających lat pozostają aktualne. Jakie to pozycje? 

Program partnerski w sklepie internetowym – Jak korzystać z afiliacji?

program afiliacyjny, programy partnerskie o co chodzi, najlepsze programy partnerskie, czym są programy partnerskie

Program partnerski w sklepie internetowym stał się współcześnie nieodłącznym elementem zwiększania sprzedaży w wielu sklepach online. Według raportu Interaktywnie.com “Sieci afiliacyjne i programy partnerskie” mamy szacunkowo wydać w Polsce na zakupy w internecie 70 mld złotych do końca 2020 roku, a rynek ma nadal się rozszerzać. Sklepy przewidując trend rosnącego przekonania konsumentów do zakupów w […]

Co warto sprzedawać w internecie? – Inspiracje i pomysły

Co warto sprzedawać przez internet, co najlepiej sprzedawać przez internet, co najlepiej się sprzedaje na rynku, top produkty, co sprzedawać przez internet, żeby zarobić

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku powoduje, że coraz więcej właścicieli sklepów zastanawia się, co sprzedawać, żeby zarobić. Wpływ na to mają preferencje konsumentów, sezonowość, technologia i wiele innych czynników. Warto więc nieustannie szukać inspiracji i w przypadku zauważonej, nowej potrzeby, rozszerzać ofertę, aby zwiększyć swoją konkurencyjność. 

Optymalizacja sklepów internetowych, czyli podstawy SEO

Zdobywanie ruchu w sklepie internetowym za pomocą wyszukiwarki w sposób organiczny jest jednym z głównych celów podczas tworzenia strategii marketingowej u wielu sprzedawców. Dzieje się tak nie bez powodu. Dobrze wypozycjonowany sklep na frazy, na którym nam zależy pod kątem biznesowym, może wygenerować dużą sprzedaż. Osoby wchodzące na witrynę z wyszukiwarki bowiem najczęściej są już […]

Jak wygląda obsługa sklepu internetowego? – Charakterystyka

obsługa sklepu internetowego, praca w sklepie internetowym, pracownik sklepu internetowego, jak wygląda praca w sklepie internetowym

Zastanawiając się nad stworzeniem sklepu internetowego lub planując jego rozwój, możesz zastanawiać się nad rekrutacją. Jak wygląda obsługa sklepu internetowego? Kto jest potrzebny do sprawnej pracy przy tego rodzaju działalności? Przed uruchomieniem ogłoszenia lub aplikacji na stanowisko w branży ecommerce należy dokładnie przeanalizować zakres obowiązków. Gdy startujemy natomiast jako kandydat, zapoznać się z wymaganiami. Role, […]

Jak zbudować zaufanie w sklepie internetowym i zwiększyć sprzedaż? Odkryj inteligentne powiadomienia od Trustisto

Tworzymy lepszy e-commerce

Zaczynasz dopiero swoją przygodę w branży e-commerce i zastanawiasz się co zrobić, aby klienci zaczęli kupować Twoje produkty? A może Twój sklep działa już od dłuższego czasu, a wciąż brakuje w nim klientów? Porzucane koszyki, brak konwersji to nic przyjemnego dla sprzedawcy. Zobacz, w jak prosty sposób możesz jako właściciel sklepu internetowego w selly zbudować […]

System monitoringu cen w sklepach internetowych

LivePrice, system monitorowania cen, monitorowanie cen w sklepie internetowym

LivePrice to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców i producentów, które pozwala na automatyczny monitoring cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. System może samoczynnie optymalizować ceny w sklepie internetowym założonym z wykorzystaniem naszego oprogramowania, aby dostosować je do działań konkurencji. Praca systemu jest w pełni automatyczna, co przekłada się na oszczędność czasu […]

Płatności internetowe – Które warto mieć w sklepie i dlaczego?

płatności internetowe, blue media, płatności w sklepie internetowym, szybkie płatności sklepie internetowym

Zakładając sklep internetowy możesz zastanawiać się, które płatności wystarczą, aby odpowiedzieć na potrzeby swoich przyszłych klientów. Czym płaci się najczęściej w sieci? Czy wystarczy przelew, czy może warto wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona i uzyskasz ją czytając poniższy artykuł.  Pierwsza sprawa – Trendy w ecommerce, a płatności […]

Księgowość internetowa dla sklepu internetowego – Jak zapanować nad finansami?

księgowość online, księgowość firmy, systemy księgowe, księgowość dla firm, biuro rachunkowe online

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga, tak jak w przypadku każdej innej działalności, prowadzenia księgowości. Pytaniem, które jednak pojawia się bardzo często przed założeniem samego sklepu jest to dotyczące rodzaju samej, preferowanej księgowości. Czy wybrać księgowość internetową i samodzielnie rozliczać dokumenty, czy zdecydować się na tradycyjne rozliczenia? Czy może poszukać rozwiązania pośredniego? 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933