Narzędzia Google

Blog dla sklepu internetowego

Nowa analityka sklepu internetowego – Wstęp do Google Analytics 4

google analytics 4

Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce – Jak to zrobić?

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce

Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?

Dlaczego remarketing to najważniejszy element marketingu sklepu internetowego?

optymalizacja wyszukiwarki - Wyszukiwarka

Sprzedaż to przede wszystkim budowanie zaufania, nawiązywanie relacji i rozwiązywanie problemów swoich klientów. Jeżeli potencjalny klient nie zna Twojej marki, czego naturalną konsekwencją jest to, że Ci nie ufa, to szansa na sprzedaż przy pierwszym kontakcie jest znikoma. Dlatego działania typu cold calling (np. telemarketing w call center) czy wysyłka mailingu do kupionej – czyli […]

Jak przygotować kampanię Google AdWords dla sklepu internetowego?

Reklama w wyszukiwarce Google, czyli linki sponsorowane AdWords to jedno z podstawowych źródeł pozyskiwania świeżego i wartościowego ruchu dla sklepu internetowego. Połączenie kampanii AdWords i naturalnego pozycjonowania sklepu, czyli SEO daje niezwykle dobre rezultaty sprzedażowe, ale też skutecznie otwiera ścieżkę Twojego klienta, którego następnie możesz aktywizować przez remarketing, e-mail marketing, marketing automation czy media społecznościowe. […]

Jak pozycjonować swój sklep internetowy w wyszukiwarce Google?

Google Discover - Urządzenie przenośne

Wyszukiwarka Google to najważniejszy kanał pozyskiwania klientów w e-commerce. Często generuje nawet więcej niż połowę sprzedaży w sklepie internetowym. Jest kilka sposób, aby być widocznym na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Są to: kampania linków sponsorowanych Google AdWords Google Shopping, czyli Google Merchant Center organiczne wyniki wyszukiwania, czyli SEO W przypadku dwóch pierwszych, widoczność w […]

Wideo w e-commerce – jak z wykorzystaniem filmów zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Aplikacja mobilna - Android

Prognozy mówią, że już w 2020 roku 90% treści w Internecie będzie w formie wideo. Prawdopodobnie nie będzie to aż 90%, jednak nie można nie zgodzić się z twierdzeniem, że wideo w biznesie nie jest już tylko trendem, lecz formą, bez której marka nie ma szans na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Ścieżki wielokanałowe w e-commerce. Dlaczego są jednym z ważniejszych elementów strategii dla Twojego sklepu internetowego?

Analityka - Analityka biznesowa

Analityka internetowa to jeden z najważniejszych elementów w zarządzaniu sklepem internetowym, którą na poziomie podstawowym powinien znać każdy, kto ze sprzedażą internetową ma do czynienia. Najbardziej popularnym narzędziem do prowadzenia analityki internetowej jest Google Analytics, dzięki któremu możesz magazynować dane, analizować je, a następnie interpretować wyniki. Dobrze prowadzona analityka internetowa pomoże Ci podejmować kluczowe decyzje […]

Sprzedawco! Uruchom Google Merchant Center i zarabiaj więcej!

Marketing cyfrowy - Marketing

Właściciele sklepów internetowych uwielbiają wyszukiwarkę Google. Co się im dziwić, skoro SEO w wielu przypadkach generuje nawet 50% przychodów firmy, a Google AdWords wzmacnia te wyniki i zwiększa udział w wynikach wyszukiwania. O dziwo, wiele sklepów internetowych nie korzysta jeszcze z Google Zakupów, czyli formy reklamy, której właściwa nazwa to Google Merchant Center.

Jakich narzędzi od Google używać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Kawa - Kawiarnia

Sukces sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Od jakości ruchu sprowadzanego do sklepu, od tego jak aktywizujesz swoich odbiorców czy od użyteczności samego sklepu. Aby sklep się rozwijał, każdy krok na ścieżce Twojego klienta powinien być dopracowany do granic możliwości. Dlatego cały czas powstają nowe narzędzia wspomagające wszystkie z wymienionych procesów, a te, które […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933