Aktualizacje grudzień 2023

Ilość wyświetleń artykułu: 139

Czas czytania: 3 minuty

Aktualizacje Selly 2023

Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.

Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe zdarzenia oraz akcje dla wybranych kurierów

Możliwość zautomatyzowania procesów realizacji zamówień została rozszerzona o integrację z popularnymi przewoźnikami.

  • DHL
  • DPD
  • INPOST

Wprowadziliśmy nowe akcje umożliwiające automatyczne utworzenie etykiety po zmianie statusu: Utwórz etykietę DPD / Inpost Kurier / Inpost Paczkomaty / DHL Kurier

 

Wprowadziliśmy nowe zdarzenia na podstawie których, można uruchomić akcję zmiany statusu zamówienia, wysłania SMS oraz wydrukowania dokumentu przewozowego bezpośrednio przez integracje PrintNodeZdarzenia: Utworzono etykietę DPD / Inpost Kurier / Inpost Paczkomaty / DHL Kurier

Powyższe zdarzenia oraz akcje działają jako automatyczne zadania, ale również uruchamiane jako zdarzenia własne z przycisku.

Dostosowanie integracji Allegro do zmian w zasobach tworzenia oraz edycji ofert

Zgodnie z ogłoszeniem Allegro na rok 2024, planowane jest całkowite wycofanie zasobów umożliwiających tworzenie oraz edycję ofert z ścieżek /sale/offers oraz /sale/offers/{offerId}. Zastąpione zostały one nową metodą /sale/product-offers, co umożliwia efektywne wystawianie oraz modyfikację ofert. Dostosowaliśmy naszą integrację do tej zmiany w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania procesów z nią związanych.

Rozszerzenie funkcjonalności procesu wystawiania aukcji Allegro o możliwość pobierania parametrów z katalogu

Wprowadziliśmy istotne ulepszenia w formularzu wystawiania aukcji, umożliwiając wygodne dostosowanie parametrów produktu do danych dostępnych w katalogu Allegro. Ta aktualizacja zdecydowanie usprawnia proces wystawiania aukcji dla produktów już obecnych w katalogu. Teraz możliwe jest wyszukiwanie i pobieranie parametrów za pomocą kodu EAN, kodu producenta oraz nazwy (treści). Warto zauważyć, że kategoria oferty w katalogu musi być zgodna z kategorią zmapowaną w sklepie. W przypadku niezgodności kategorii będą podstawiane tylko te parametry, które posiadają wspólne atrybuty.

Sumowanie produktów w koszyku

Wprowadziliśmy nową funkcjonalność umożliwiającą sumowanie produktów w koszyku, dostępną jako zmienna konfiguracyjna. W zakładce Konfiguracja> Konfiguracja podstawowa wybierz „Tak” w opcji Grupowania produktów w koszyku.

 

Automatyzacja statusów zamówień w sklepie na podstawie statusu paczki w Furgonetka

Wdrożyliśmy nową funkcję automatyzacji statusów zamówień w sklepie, opartą na bieżącym statusie paczek w systemie Furgonetka. Dzięki tej rozbudowie, system automatycznie aktualizuje statusy zamówień w sklepie zgodnie z informacjami o statusie paczki uzyskanymi od Furgonetki. Automatyzacja umożliwia błyskawiczne dostosowanie statusów zamówień do rzeczywistego postępu w dostawie. Aby skorzystać z  funkcjonalności automatyzacji, konieczne jest przeprowadzenie dwóch kluczowych kroków.

  • W zakładce Konfiguracja / Integracje – przesyłki / Furgonetka.pl wybieramy statusy do synchronizacji oraz wykonujemy  mapowanie.
  • W Automatyzacji zadań ustawić codzienną synchronizację z akcją „Aktualizuj dane przesyłek w Furgonetka”. Zadanie możemy powielać i ustawić je w różnych godzinach, aby synchronizacja wykonywała się częściej.

 

 

Zmiana zachowania integratora dla pola liczba produktów

Dokonaliśmy modyfikacji zachowania integratora, zgodnie z którą, jeżeli liczba produktów w przekazywanym pliku przyjmuje wartość ujemną, zostanie automatycznie dostosowana do wartości zero

 

Zmiana nazwy pola Adres URL produktu w integratorze

Dokonaliśmy zmiany nazwy pola w integratorze, które wcześniej było określane jako „adres URL produktu” i obecnie zostało przemianowane na „Nazwa htaccess”.

 

 

Sebastian Turczyn

Sebastian Turczyn
Specjalista wsparcia technicznego

Specjalista wsparcia technicznego w Selly. Odpowiada za rozwiązywanie problemów klientów, wdrażanie nowych sklepów na platformie oraz nadzór nad aktualizacjami i zmianami. Po godzinach pomaga skalować sklepy na Allegro.
W wolnym czasie uwielbia podróżować i oglądać mecze FC Barcelony.

Załóż sklep internetowy

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Gotowe szaty graficzne, dopasowana funkcjonalność do etapu rozwoju sklepu i nieograniczone możliwości w rozwoju!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933