Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.
Ważna zmiana Omnibus :
Aktualizacja wszystkich szablonów sklepów o wyświetlanie najniższej ceny z 30 dni przed obniżką na stronie głównej sklepu oraz listach produktów.
Dla wszystkich multisklepów zostały dodane ceny historyczne w:
- promocjach, nowościach, bestsellerach, promocjach w kategoriach, hity dnia na stronie głównej
- listach produktów + promocjach na listach produktów (sklep.listProduktow, 1-3kolumny-duzezdjecie, 3kolumny-malezdjecie)
- wynikach wyszukiwania
- karcie produktu – bloki: produkt_podobny oraz produkt_uzupelniajacy
Dodanie listy produktów wg kodów
Utworzenie osobnego modułu: Produkty wg symbolu produktu, który będzie listował produkty wg kolejności alfabetycznej po tym polu:
Rebranding do nowej marki Autopay
W związku z przekształceniem operatora płatności Bluemedia w Autopay zostały zaktualizowane loga i identyfikacja wizualna w każdym sklepie:
Rozbudowa infrastruktury serwerowej o jeszcze większą skalowalność, niezawodność i szybkość
Rozbudowa infrastruktury pozwoli w łatwiejszy sposób zarządzać zasobami serwerowymi w Selly.
Ułatwi procesy migracyjne, które nie będą odczuwalne przez sklepy.
Możliwość skalowania infrastruktury pozwoli bezproblemowo dostawiać kolejne serwery, co przyczyni się do mniejszego obciążenia aplikacji.
Bartłomiej Adamiec
Specjalista ds. rozwoju platformy
W Selly zajmuje się rozwojem platformy, dodatkowo odpowiada za proces migracji sklepów z innych platform. Pomaga również swoim klientom rozwijać sprzedaż na Allegro. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci i pasjonat piłki nożnej.