Kategorie

Przedłużona Gwarancja EasyProtect

Integracja jest dostępna w każdym planie z oferty Selly i prezentacja sklepu z tą opcją znajduje się pod adresem https://easyprotect.selly24.pl.

W celu skonfigurowania integracji EasyProtect przejdź do menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe, a następnie kliknij w logo EasyProtect.
W polu API Key wprowadź klucz który otrzymałeś od EasyProtect i zapisz.

W sekcji „Dodatkowe informacje:” znajdziesz linki do stron EasyProtect od nich otrzymasz klucz.

API Key

W menu ASORTYMENT / Produkty dodaj wyświetlany produkt z ceną 0zł i nazwij go Gwarancja Easy Protect ten produkt może znajdować się w dowolnej kategorii nawet niewyświetlanej, zapisz i zapamiętaj jego ID.

ID Produktu

W menu ASORTYMENT / Gwaranacje wprowadzisz to samo ID we wszystkich gwarancjach z kolumny „Gwarancja Przyporządkowany produkt”, klinik w przycisk edytuj.

Konfiguracja okresów gwarancyjnych

Wprowadź w polu „ID produktu z opisem gwarancji:” dodaj ID produktu Gwarancja Easy Protec i zapisz.

Konfiguracja ID

W sekcji „Cena gwarancji:” predefiniowane znajdziesz pola do których możesz wprowadzić własne zakresy cen, a za pomocą przycisku „Dodaj element” dodasz nowy zakres do uzupełnienia.

Konfiguracja

Za pomocą przycisku „Odczytaj ceny z Easy Protect” pobierzesz do wglądu aktualną listę cen z serwera EasyProtect.
Opcją „Opcjonalny rabat na produkt:” możesz zastosować dodatkowy rabat na produkt np. dla gwarancji na 3lata i za pomocą „Opcjonalne zerowanie kosztu dostawy” zaoferować bezpłatną dostawę.

Konfiguracja

Aby dodać gwarancję do wybranego produktu przejdź do menu ASORTYMENT / Produkty kliknij przycisk edytuj -> w sekcji „Opcje sprzedaży” -> „Gwaracje” zaznacz checkbox „Dostępny wybór gwarancji dla produktu” i zapisz.

Konfiguracja produktu

Odśwież stronę produktu dla klientów za pomocą CTRL+F5 tu pojawi się menu opcji „Wybierz wariant gwarancji:” oraz w koszyku.

Konfiguracja produktu

Aby dodać gwarancję do produktów z wybranej kategorii przejdź do menu i w sekcji „Opcje płatności i dostawy” zaznacz „Dostępny wybór gwarancji dla produktów” i zapisz.

Konfiguracja kategorii

FAQ – najczęściej pojawiające się pytania.

Czy gwarancja jest tak samo traktowana jak produkt i może być ujęta w rabatach koszyka ?
Tak gwarancja jest traktowana tak jak każdy inny produkt w sklepie.