Aktualizacje kwiecień 2023

Ilość wyświetleń artykułu: 150

Czas czytania: 2 minuty

Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.

Aktualizacja wyglądu panelu administracyjnego sklepu

W kwietniu zaktualizowaliśmy wygląd następujących elementów panelu administracyjnego:

  1. Listingi w sekcji sprzedaż – zostało zmienione umiejscowienie filtrów w listingach, co znacznie ułatwi wyszukiwanie zamówień, klientów czy faktur.
  2. Karta zamówienia – Przebudowaliśmy kartę zamówienia, dane o zamówieniu oraz dane klienta zostały przypięte po lewej stronie, co znacznie ułatwi edycję oraz realizację zamówienia.
  3. Karta zamówienia subskrypcyjnego – Tutaj również najważniejsze dane dot. zamówienia zostały przypięte po lewej stronie.

Nowy szablon premium

Zaprojektowaliśmy nowy szablon Premium 1, który można zobaczyć tutaj.

Rozbudowa wyszukiwarki zamówień

Rozbudowaliśmy wyszukiwarkę zamówień w nagłówku panelu administracyjnego o możliwość wyszukiwania zamówień po adresie e-mail klienta. Po wpisaniu adresu e-mail pojawia się lista zamówień wybranego klienta. Dodaliśmy również możliwość filtrowania po adresie e-mail na listach zamówień.

Oddzielne formy dostawy dla multisklepów

Wprowadziliśmy możliwość wyboru oddzielnych form dostaw w multisklepach. Aby to zrobić wystarczy przejść do modułu Konfiguracja/Formy dostaw następnie przejść do edycji wybranej formy dostawy i na samym dole zaznaczyć, w którym ze sklepów ma być wyświetlana forma dostawy.

Nowa automatyzacja – limit kupiecki

Dodaliśmy możliwość utworzenia nowej automatyzacji, która umożliwi nadanie klientom sklepu limitu kupieckiego.

Sposób działania zadania automatycznego:

a) odczyta z bazy klientów tych, którzy mają wpisany w nowe pole limit kupiecki.
b) odczyta i zsumuje wartość wszystkich faktur w wfirma.pl które nie są zapłacone lub są z niedopłatą.
c) zablokuje składanie zamówień tym klientom, jeśli kwota do zapłaty faktur jest > od kwoty NALICZONEJ na koncie
d) odblokuje składanie zamówień klientom, jeśli kwota do zapłaty faktur jest < od kwoty NALICZONEJ na koncie.
Aby uruchomić w/w automatyzację należy przejść do modułu Narzędzia i importy/Automatyzacje zadań kliknąć przycisk “Dodaj zadanie” i wybrać zdarzenie o nazwie “Uruchom codzienne zadanie”, następnie w polu akcji należy ustawić “Blokuj składanie zamówień przy przekroczonych limitach kupieckich z faktur wfirma.pl”

Rozbudowa integratora o pole “Reklama w porównywarkach”

W module Narzędzia i importy/Integrator XML/CSV pojawiło się nowe pole powiązania “Reklama w porównywarkach”. Jest to pole, które dołącza wpisany tam tekst, do nazwy produktu przy eksporcie do porównywarek.

Rozbudowa integracji z TrustMate

Rozbudowaliśmy integrację z TrustMate o możliwość aktualizacji otrzymanych opinii.

Rozbudowa pliku produktowego dla Google zakupy

Rozbudowaliśmy plik produktowy Google zakupy, o nowy znacznik out_of_stock dla produktów niedostępnych, przy zaznaczonych opcjach eksportu: zaznaczone wyświetlane oraz wszystkie wyświetlane.

Załóż sklep internetowy

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Gotowe szaty graficzne, dopasowana funkcjonalność do etapu rozwoju sklepu i nieograniczone możliwości w rozwoju!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933