* Lista kontrolna uruchomienia sklepu

  1. Wypełnij konfigurację podstawową: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa.
    Najważniejsze sekcje to:

    • Dane firmy – podaj dane rejestrowe firmy.
    • Dane kontaktowe – podaj główny email i numer telefonu.
    • Konfiguracja faktur VAT – podaj dane rejestrowe firmy.
    • Parametry e-mail (SMTP) – podłącz swoje konto email do wysyłania wiadomości z panelu. Jeśli nie masz konta polecamy zamówić usługę Pakiet poczta email 10GB. Po podłączeniu konta email zweryfikuj poprawność konfiguracji klikając przycisk „Sprawdź połączenie SMTP”.
    • Pozycjonowanie – zdefiniuj nagłówki META, aby wyszukiwarki dobrze prezentowały Twój sklep.
  2. Zdefiniuj kategorie: menu ASORTYMENT / Kategorie.
  3. Dodaj produkty: menu ASORTYMENT / Produkty.
    Możesz także zaimportować produkty z pliku CSV w menu IMPORTY / Import produktów z CSV. Zobacz instrukcję importu.
  4. Skonfiguruj formy płatności: menu KONFIGURACJA / Formy płatności.
    Zobacz preferencyjne warunki płatności Blue Media. Integracja automatyczna po wykonaniu rejestracji.
  5. Zdefiniuj formy i koszty dostaw: menu KONFIGURACJA / Formy dostaw.
    Zobacz instrukcję form dostaw.
  6. Zintegruj się z kurierami.
    Nadawaj tanio przesyłki za pomocą integracji z Furgonetka.pl. Zobacz instrukcję integracji.
  7. Wprowadź wymagane strony informacyjne: menu TREŚCI / Strony informacyjne. Najważniejsze podstrony to:
    • Kontakt – strona wstępnie przygotowana, większość treści zbuduje się automatycznie, możesz je zmodyfikować
    • O firmie – opisz w kilku zdaniach czym zajmuje się Twoja firma, zbuduj zaufanie u Klientów.
    • Regulamin sklepu i Polityka prywatności – zobacz oferowane pakiety prawne.
    • Formy dostaw – opisz dostępne formy transportu w sklepie, możesz zaprezentować cennik.
    • Formy płatności – wymień dostępne sposoby płatności w sklepie.
    • Zwroty i reklamacje – umieść regulamin zwrotów i reklamacji, udostępnij do pobrania formularz odstąpienia od umowy, podaj adres do zwrotnych przesyłek.
  8. Spersonalizuj nagłówek i stopkę sklepu: zobacz opis edycji elementów nagłówka i stopki.
  9. Skonfiguruj statusy zamówień: menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień.
    Włącz odpowiednie statusy zamówień wg potrzeb. Dołącz do statusu zamówienia „Złożone” wysyłanie regulaminu i formularza zwrotu.
  10. Wykonaj testowe zamówienia.
    Przejdź na swój sklep i dokonaj próbnych zamówień, aby sprawdzić poprawność konfiguracji produktów i koszyka.
  11. Podłącz domenę: menu KONFIGURACJA / Konfiguracja domeny.
    Zobacz instrukcje wideo podłączenia domeny.
  12. Wypełnij umowę powierzenia danych
    Zaloguj się do panelu sklepu. W menu KONTO / Płatności pobierz umowę powierzenia danych osobowych. Prześlij skan podpisanej umowy na adres info@selly.pl
  13. Analizuj ruch w sklepie
    Podłącz kod śledzenia użytkowników Google Analitycs.