Stworzenie idealnego sklepu internetowego wymaga wiele pracy i uwagi, a podstawą do jego utworzenia jest wybór właściwej platformy e-commerce. Obecnie na rynku można znaleźć wiele rozwiązań dla stworzenia sklepu internetowego. Warto jednak wybrać oprogramowanie dla sklepu, które będzie łatwe w pozycjonowaniu i optymalizacji. SEO jest bowiem jednym z najważniejszych elementów rozwoju sklepu.
Blog dla sklepu internetowego - strona 4 z 9
Znak protestu przeciw wojnie w Ukrainie Jako znak protestu przeciw rosyjskiej agresja na Ukrainę zadecydowaliśmy o usunięciu rosyjskiej wersji językowej z platformy Selly. Rozbudowa API API zostało rozbudowane o możliwość pobierania etykiet przewozowych. Nowy endpoint: https://www.selly.pl/rest-api/#/Zam%C3%B3wienia%20-%20pliki/ade7fa1193a27355c2b73ec1c78c4eb0/ Pliki kodowane są w base64. Aby zapisać z niego PDF’a wystarczy zdekodować base64. Dodatkowo w liście zamówień dodano informację […]
Opcjonalny moduł do sprzedaży subskrypcyjnej Dodany został moduł umożliwiający sprzedaż produktów w subskrypcji. Sprzedaż subskrycyjna dostępna jest dla sklepów w planach abonamentowych Selly Pro 1 oraz Selly Pro 2. Więcej informacji o sprzedaży subskrypcyjnej. Dwie nowe płatności związane z Przelewy24 Wyodrębnione zostały karty kredytowe i płatność BLIK jako osobna forma płatności. Aktywacja w menu KONFIGURACJA […]
Globalizacja otworzyła nam granice w wielu dziedzinach, również w branży e-commerce. Obecnie sprzedaż internetowa może odbywać się nie tylko na rynku lokalnym, ale także docierać na rynki międzynarodowe. Chcąc rozpocząć sprzedaż za granicę warto poznać działania, które ułatwią wejście z ofertą na określony rynek. Bez względu na to, czy to pomysł na biznes w domu, […]
Trendy ecommerce na 2022 rok Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że klienci dokonują zakupów online coraz chętniej – w 2021 roku już 77% internautów dokonywało zakupów przez Internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a […]
Redcart czy Shoper, Selly? Którą platformę wybrać i dlaczego? Na rynku obserwujemy kilka rodzajów oprogramowania dla sklepów internetowych, które umożliwiają rozpoczęcie prowadzenia biznesu w sieci. Ilość rozwiązań sprawia, że niekiedy nie potrafimy wybrać najbardziej odpowiedniego i dopasowanego do naszych potrzeb systemu, dlatego w poniższym artykule dowiesz się jakie rozwiązania są aktualnie dostępne na rynku oraz […]
Założenie sklepu internetowego jest obecnie niezwykle proste i łatwo dostępne. Swoją działalność warto jednak rozpocząć od wybrania platformy e-coomerce, na której będzie znajdował się sklep internetowy. Obecnie na rynku można znaleźć wiele rozwiązań wspierających biznes internetowy. W poniższym artykule porównaliśmy różne platformy e-commerce, które sprawdzą się dla e-sklepów.
Shoper czy Sky-Shop, a może Selly? Którą platformę wybrać i dlaczego? Zakładając sklep internetowy, podstawową sprawą jest wybór oprogramowania, które najlepiej sprawdzi się dla Twojego biznesu. Najważniejsze w oprogramowaniu jest to, aby posłużyło Tobie jak najdłużej. Migracja sklepu między platformami zawsze pociąga za sobą koszty i stratę cennego czasu. Polecamy więc dobrze przetestować dostępne rozwiązania, […]
E-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się dziedzin na rynku, a możliwość założenia sklepu internetowego i prowadzenia biznesu online jest łatwiejsze niż nigdy wcześniej. Dodatkowo, istnieje wiele rozwiązań wspierających sklepy internetowe, dlatego czasem trudno odnaleźć to najlepsze i najbardziej dopasowane do potrzeb konkretnego biznesu.
Google Ads wciąż obejmuje zaszczytne miejsce jednego z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie konwersji. Jednak, aby kampania miała przełożenie na wyniki sprzedaży, musi być odpowiednio prowadzona. W tym artykule poznasz dziesięć skutecznych praktyk, które pozwolą Ci osiągnąć lepsze wyniki sprzedaży w Internecie.
Facebook kojarzony jest przede wszystkim jako najpopularniejsza platforma społecznościowa. Nic dziwnego, ponieważ aktywnych, światowych użytkowników platformy jest aż 1,7 miliarda, a w Polsce jest ich aż 16 milionów. Ze studenckiej platformy, Facebook stał się globalną platformą, która umożliwia kontakt z ludźmi z każdego zakątku świata.
Wybór platformy e-commerce dla właściwego funkcjonowania sklepu internetowego ma ogromny wpływ na jego późniejsze działanie. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań są platformy SaaS (Software as a Service), umożliwiające korzystanie za opłatą abonamentową z profesjonalnego oprogramowania. Na czym polega działanie platformy abonamentowej oraz jakie są jej wady i zalety przeczytasz w naszym artykule.
Sklep internetowy na pierwszy rzut oka wydaje się tanim oraz łatwym w prowadzeniu biznesem – przecież ograniczamy koszty takie jak zatrudnianie pracowników czy wynajem lokalu. Jednak założenie oraz posiadanie sklepu internetowego niesie za sobą wiele kosztów, które nie są od razu widoczne. Jeśli zastanawiasz się, jaki jest koszt sklepu internetowego, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.
Tworzenie sklepów internetowych jeszcze nigdy nie było tak proste. Obecne technologie dają nam ogrom możliwości bez konieczności posiadania specjalnych umiejętności informatycznych czy graficznych. Dodatkowo rynek e-commerce jest jednym z najprężniej rozwijających się, a odpowiednie wykorzystanie tego faktu, to już daje połowę sukcesu w biznesie, świadczy o tym fakt ciągle rosnących statystyk sprzedaży internetowych i ilości […]
Zakupy coraz częściej robione są przez Internet, a nasze życie przenosi się do sieci, dlatego rozpoczęcie e-biznesu może być świetnym pomysłem. Obecnie w sieci można sprzedawać tak naprawdę wszystko, a przy rozpoczęciu biznesów internetowych może ograniczać jedynie wyobraźnia. E-biznes stale zyskuje na swojej popularności, przede wszystkim dzięki możliwości dotarcia do wielu potencjalnych klientów, a więc […]
Zakupy przez Internet stały się dla nas codziennością. Obecnie wiele firm przenosi swoją działalność do sieci, ponieważ sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, a temat platform e-commerce coraz częściej poruszany jest w ogólnodostępnych publikacjach. Klienci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, a to przyczynia się do rozwoju nowych narzędzi e-commerce. Dla sprzedawców jest to […]
Chcesz rozpocząć sprzedaż internetową i uzupełnić domowy budżet? A może marzy Ci się inwestycja we własną infrastrukturę, produkty, miejsce magazynowanie i rozwój firmy? Bez względu na to, które zdanie jest Ci bliższe, przy poszukiwaniu rozwiązań, natkniesz się na co najmniej kilka opcji. Zobacz jak tworzyć sklepy i hurtownie internetowe.
Prawidłowe wystawianie aukcji na Allegro umożliwi Ci rozwój sprzedaży w tym kanale. Dzięki temu Twój sklep internetowy będzie mógł szybciej się rozwijać. Stwórz nową możliwość kupna produktów dla swoich potencjalnych klientów!
Pewnie nieraz, jako przedsiębiorca, zastanawiałeś się, który kanał przyniesie Ci największy zwrot z inwestycji (ROI). Wybór jest ogromny, a pomysłów na nowe sposoby dotarcia do końcowego odbiorcy pojawia się coraz więcej. Jak się w tym odnaleźć? W które kanały zainwestować w pierwszej kolejności, aby Twój sklep sprzedawał? Mamy nadzieję, że raport, który wykonaliśmy wraz z […]
Prognozy mówią, że w ciągu najbliższych 10 lat handel będzie egzystował tylko i wyłącznie w Internecie. Sklepy stacjonarne staną się showroomami, do których będzie można wejść, obejrzeć wybrane produkty i złożyć na nie zamówienie, które odbierzesz w tym miejscu na drugi dzień lub dostawą do domu. Jeżeli te prognozy faktycznie się sprawdzą, […]