Jak promować sklep internetowy, aby sprzedawał więcej?

Web 2.0 dał nam, użytkownikom Internetu możliwość prowadzenia komunikacji dwukierunkowej – tak jak kiedyś głównie konsumowaliśmy treści, to dziś je również tworzymy i publikujemy na blogach, platformach wideo czy w mediach społecznościowych, gdzie również się nimi wymieniamy i dyskutujemy na ich temat. Dlaczego wspominamy o tym pod kątem promowania sklepów internetowych? Dlatego, że wyżej wymienione […]

Dlaczego Instagram to niezwykle ważne medium dla każdego sklepu internetowego?

Instagram to jedno z najpopularniejszych i najbardziej angażujących mediów społecznościowych na świecie. Instagram to kilkaset milionów aktywnych użytkowników dziennie, którzy szukają tam ciekawych i inspirujących zdjęć i materiałów wideo. Dlatego możesz mieć pewność, że w tym miejscu znajdują się Twoi klienci – trzeba tylko wyciągnąć do nich rękę. Jak zatem prowadzić skuteczną komunikację marketingową na […]

Dlaczego sklep internetowy powinien prowadzić bloga?

Blog to bardzo skuteczna forma prezentacji treści, które są wartościowe dla konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców. Jest to element content marketingu, który z kolei ma ścisły związek z  inbound marketingiem – czyli działaniami, które pozwalają na to, aby potencjalny klient mógł samodzielnie znaleźć Twoją ofertę. Dlaczego powyższa koncepcja ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej i tym […]

Jak powinien wyglądać dobrze zaprojektowany szablon na aukcję Allegro?

Sprzedaż na Allegro to jeden z najskuteczniejszych sposobów na to, aby dotrzeć ze swoją ofertą do możliwie najszerszej grupy potencjalnych klientów. Jednak gdy stawiasz na rozwój i przyszłość swojego sklepu internetowego – a nie tylko na suchy i jednorazowy przychód – to samo wystawienie produktów w tej platformie nie będzie pracowało ani dla sklepu, ani […]

Dlaczego sklep internetowy powinien mieć certyfikat SSL?

Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest […]

Marketing SMS w Twoim sklepie internetowym

W przypadku e-commerce budowanie relacji z klientem jest pojęciem kluczowym – dlaczego? – ponieważ sprzedawca internetowy nie ma realnego kontaktu z potencjalnym klientem, więc znacznie trudniej jest mu zbudować więź i zaufanie. Dlatego wykorzystanie potencjału marketingu bezpośredniego to odpowiedni kierunek w stronę większych przychodów w firmie. Jednym z elementów marketingu bezpośredniego jest SMS. Jak wykorzystać […]

Jak skutecznie aktywizować klientów sklepu internetowego?

Jako sprzedawca internetowy doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że 99% osób, które odwiedza Twój sklep, mimo zainteresowania ofertą, nie dokonuje zakupu. Oczywiście można prowadzić działania, które zwiększą współczynnik konwersji, ale w tym artykule poruszymy kwestię aktywizacji klientów, ponieważ ten 1% jest kluczowy dla Twojego biznesu. Dlatego należy zadać sobie pytanie – co można zrobić, […]

5 rzeczy, dzięki którym nawiążesz wirtualną relację z klientami Twojego sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego śmiało można porównać do prowadzenia sklepu stacjonarnego. Skoro prowadząc sklep “na żywo” dbasz o jego wystrój, o układ produktów zalegających na półkach, a do potencjalnego klienta podchodzisz i pytasz czy możesz mu w czymś pomóc, odpowiadasz na jego pytania i doradzasz mu w kwestii wyboru produktu, to dlaczego tego nie robisz w […]

Sprzedawco! Uruchom Google Merchant Center i zarabiaj więcej!

Właściciele sklepów internetowych uwielbiają wyszukiwarkę Google. Co się im dziwić, skoro SEO w wielu przypadkach generuje nawet 50% przychodów firmy, a Google AdWords wzmacnia te wyniki i zwiększa udział w wynikach wyszukiwania. O dziwo, wiele sklepów internetowych nie korzysta jeszcze z Google Zakupów, czyli formy reklamy, której właściwa nazwa to Google Merchant Center.

Dlaczego warto korzystać z silnika sklepu internetowego w modelu SaaS?

Uruchomienie sklepu internetowego kojarzy się z drogą przez męki. Przedsiębiorcy doświadczyli długich terminów, horrendalnych kosztów i konieczności samodzielnego utrzymania serwerów, domen oraz wielu innych, niezbędnych narzędzi. Wszystko okraszone niezrozumiałym dla przeciętnego Kowalskiego językiem. Koniec końców, chodzi przecież o sprzedaż w Internecie. Dla przedsiębiorców, którzy chcą uniknąć tych zawikłanych procesów idealnym rozwiązaniem jest sklep internetowy na […]

Jakich narzędzi od Google używać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Sukces sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Od jakości ruchu sprowadzanego do sklepu, od tego jak aktywizujesz swoich odbiorców czy od użyteczności samego sklepu. Aby sklep się rozwijał, każdy krok na ścieżce Twojego klienta powinien być dopracowany do granic możliwości. Dlatego cały czas powstają nowe narzędzia wspomagające wszystkie z wymienionych procesów, a te, które […]