Jak dodać komunikat o przerwie w realizacji zamówień?
Jeśli planujesz tymczasową przerwę w obsłudze zamówień – np. z powodu urlopu, inwentaryzacji lub przerwy technicznej – warto poinformować o tym klientów w wyraźny i widoczny sposób. Dzięki temu unikniesz nieporozumień, zmniejszysz liczbę zapytań o czas realizacji zamówień i zbudujesz zaufanie, pokazując, że dbasz o transparentną komunikację.
Najlepszym miejscem na taką informację jest widoczny popup , który pojawi się zaraz po wejściu na stronę sklepu i od razu przykuje uwagę odwiedzających. Można też dodatkowo umieścić taką informację w koszyku czy w pokazie slajdów.
! Aby uniemożliwić klientowi opłacenie zakupu i uniknąć sytuacji, w której musi czekać na wysyłkę mimo dokonania płatności należy wyłączyć na czas przerwy formy płatności w sklepie.
POPUP
W zakładce Wygląd i treści > bloki HTML edytuj blok POPUP_PAGE:
Dodaj informację /ścieżkę do grafiki jaka ma się wyświetlać (wcześniej dodanej do menadżera plików > zakładka narzędzia i importy > menadżer plików):

zaznacz parametr ’blok widoczny na stronie’

po wejściu na stronę główną wyświetli się okno popupu:

Ważna informacja w koszyku
Warto też dodać informację o przerwie w realizacji zamówień w koszyku
Przejdź do zakładki Wygląd i treści > bloki HTML > edytuj blok KOSZYK_INFO:

i dodaj komunikat.
Po zapisaniu w koszyku zostanie wyświetlona informacja:

Pokaz slajdów
Warto wykorzystać slider na stronie głównej, umieszczając baner informujący o przerwie w realizacji zamówień – dzięki temu klient już na wejściu zostanie uprzedzony o opóźnieniach, co zmniejszy liczbę zapytań do obsługi.
W zakładce Wygląd i treści > pokaz slajdów dodaj odpowiedni baner:
