Kategorie

Jak uruchomić chat w sklepie ?

Do sklepu można zaimplementować praktycznie dowolny czat przez dodanie odpowiedniego skryptu. 

Po założeniu konta w wybranym livechat należy wygenerować kod widżetu i wkleić go w panelu sklepu w menu Wygląd i treści> Bloki HTML do znacznika o nazwie KOD_STATYSTYK.
Sam znacznik należy oznaczyć jako wyświetlany na stronie.


Instrukcja uruchomienia  chatu Messengera:

Do konfiguracji potrzebne Ci będzie konto na Facebooku z uprawnieniami administratora lub redaktora danego fanpage:

? Zaloguj się do swojego konta i w prawym górnym rogu wybierz Meta Business Suite:

mbs

? Dalej ’skrzynka odbiorcza’ > wybierz tryb wyświetlania > wyświetl wszystkie jak na zdjęciu poniżej:

? Wybierz skonfiguruj:

? Metoda konfiguracji Standardowa

?Uzupełnij 3 kroki – język:

? Dodaj domenę:

?Skopiuj kod:

? Przejdź do zakładki Wygląd i treści> bloki html> KOD_STATYSTYK, wklej kod i zaznacz checkbox ’blok widoczny na stronie’:

 

? Zapisz zmiany. Gotowe!

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933