Kategorie

Konfiguracja parametrów e-mail (SMTP) w sklepie

Obejrzyj poradnik jak konfigurować parametry SMTP w sklepie.


W menu Konfiguracja -> Konfiguracja e-mail SMTP podaj dane konta pocztowego. Poniżej znajduje się przykładowa konfiguracja dla usługi poczty dostarczanej przez platformę sklepów Selly.

Po wypełnieniu danych zapisz i sprawdź połączenie SMTP. Jeśli po sprawdzeniu nie było błędów, zapisz konfigurację. Wiadomości ze sklepu będą wysyłane poprawnie.


Jeżeli używasz poczty poza serwerami firmy Selly zapytaj o dane SMTP u swojego usługodawcy poczty e-mail:

użytkownik
hasło
nazwa serwera SMTP
numer portu SMTP


 !Ważna informacja : w przypadku darmowej poczty np. onet / wp usługodawca poczty często blokuje autoryzację SMTP.

Możesz skorzystać z innej płatnej usługi poczty lub zakupić pocztę w  Selly za pomocą panelu administracyjnego w zakładce Dodatki i usługi -> usługi dodatkowe – Pakiet Poczta e-mail 10GB.

W przypadku błędnie skonfigurowanej poczty lub zablokowanej autoryzacji SMTP wiadomości email są nadal wysyłane alternatywnie funkcją mail z naszych serwerów, ale bez gwarancji dostarczenia.


FAQ


  • Posiadam darmową pocztę GMAIL występuję błąd połączenia SMTP, czy jest sposób aby połączenie działało poprawnie?
    Gmail standardowo blokuje autoryzacje SMTP, aby połączenie działało prawidłowo należy:
    Utworzyć dwu stopniowe logowanie – instrukcja

    Utworzyć hasło aplikacji: – instrukcja
    Utworzone hasło należy wpisać w konfiguracji SMTP sklepu w polu hasło

  •  Moje hasło do skrzynki pocztowej posiada 10 znaków, a w panelu sklepu w konfiguracji widzę tylko 5 gwiazdek?
    Hasło standardowo jest szyfrowane w panelu do 5 gwiazdek, nie oznacza to, że wpisane jest hasło złożone z 5 znaków.

Więcej na temat poczty:https://www.selly.pl/baza-wiedzy/pierwsze-kroki/konfiguracja-kont-email/

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Kontakt
Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933