Integracja sklepu z call back Ringy
Widget call back Ringy służy do automatycznego oddzwaniania do Klienta, który pozostawił swój numer telefonu odwiedzając stronę www. Połączenie może nastąpić po kilku sekundach lub w późniejszym terminie (jeśli tak zaznaczył Klient).
Ringy zawiera przycisk, który wyświetla się na stronie internetowej np. w sklepie internetowym. Po kliknięciu w niego zostaje wywołane okienko (pop-up), w którym można wpisać swój numer telefonu oraz opcjonalnie ustawić termin późniejszego kontaktu telefonicznego i/lub wybrać konkretny dział/filię/osobę, z którą będzie prowadzona rozmowa.
Dlaczego warto umieścić Ringy w sklepie internetowym?
Zastosowanie Ringy w sklepie internetowym może znacznie zwiększyć ilość połączeń i pozyskanych leadów oraz wpłynąć pozytywnie na wizerunek firmy w oczach Klientów.
Kto jest dostawcą Ringy?
Widget Ringy jest autorskim rozwiązaniem telefonii TeleCube.pl. Można go zakupić wraz z usługą wirtualnej centrali lub jako samodzielny produkt, już od 39 zł netto + 23% VAT / miesiąc. Zachęcamy do odwiedzenia strony: callback-ringy.pl/cennik i sprawdzenia oferty pakietów Ringy. Ringy można przetestować, bez zobowiązań przez 14 dni.
Jak zintegrować Ringy z Selly?
Aby zintegrować Twój widget RINGY z narzędziem Selly, postępuj według następujących kroków:
- Zaloguj się do Panelu administracyjnego strony stworzonej w Selly.
- Z lewego menu wybierz Treści, a następnie Bloki HTML.
3. Ze zdefiniowanych bloków wybierz: KOD_STATYSTYK a następnie opcję Edytuj.
4. Wklej kod RINGY, pobrany z Panelu Klienta TeleCube (Rozbudowa Centrali-> RINGY widget callback-> Konfiguruj widget-> Kod źródłowy) do zakładki Treść: bez HTML.
5. Poniżej pola kodu, zaznacz checkbox blok widoczny na stronie.
6. Zapisz i sprawdź, czy widget jest już widoczny na stronie. Zalecamy odświeżenie strony przy użyciu kombinacji CTRL + F5.