Kategorie

Jak dodać komunikat o przerwie w realizacji zamówień?

Jeśli planujesz tymczasową przerwę w obsłudze zamówień – np. z powodu urlopu, inwentaryzacji lub przerwy technicznej – warto poinformować o tym klientów w wyraźny i widoczny sposób. Dzięki temu unikniesz nieporozumień, zmniejszysz liczbę zapytań o czas realizacji zamówień i zbudujesz zaufanie, pokazując, że dbasz o transparentną komunikację.

Najlepszym miejscem na taką informację jest widoczny popup , który pojawi się zaraz po wejściu na stronę sklepu i od razu przykuje uwagę odwiedzających. Można też dodatkowo umieścić taką informację w koszyku czy w pokazie slajdów.

! Aby uniemożliwić klientowi opłacenie zakupu i uniknąć sytuacji, w której musi czekać na wysyłkę mimo dokonania płatności należy wyłączyć na czas przerwy formy płatności w sklepie.


POPUP


W zakładce Wygląd i treści > bloki HTML edytuj blok POPUP_PAGE:

Dodaj informację /ścieżkę do grafiki jaka ma się wyświetlać (wcześniej dodanej do menadżera plików > zakładka narzędzia i importy > menadżer plików):

zaznacz parametr ’blok widoczny na stronie

po wejściu na stronę główną wyświetli się okno popupu:


Ważna informacja w koszyku


Warto też dodać informację o przerwie w realizacji zamówień w koszyku

Przejdź do zakładki Wygląd i treści > bloki HTML > edytuj blok KOSZYK_INFO:

i dodaj komunikat.

Po zapisaniu w koszyku zostanie wyświetlona informacja:


Pokaz slajdów


Warto wykorzystać slider na stronie głównej, umieszczając baner informujący o przerwie w realizacji zamówień – dzięki temu klient już na wejściu zostanie uprzedzony o opóźnieniach, co zmniejszy liczbę zapytań do obsługi.

W zakładce Wygląd i treści > pokaz slajdów dodaj odpowiedni baner:

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Kontakt
Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933