Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej platformy do sprzedaży.
Prezentacja ceny netto i brutto w sekcji Sprzedaż hurtowa (edycja produktu)
W edycji produktu w sekcji „Sprzedaż hurtowa”, zaimplementowaliśmy funkcjonalność prezentacji zarówno ceny brutto, jak i netto.
Dodatkowe pole dla numeru konta bankowego w formularzu zwrotu
W panelu administracyjnym (edycja zwrotu) wprowadziliśmy nowe pole umożliwiające wyświetlanie oraz edycję numeru konta bankowego przekazanego przez klienta w formularzu zwrotu.
Możliwość blokowania określonych form dostaw dla wariantów produktu
Blokowanie wybranych dostaw dla wariantów odbywa się w edycji wariantu. Dzięki tej funkcji sklep mogą określić, które metody dostawy są dostępne dla konkretnych wariantów produktu lub ich kombinacji, co pozwala na elastyczne dostosowanie opcji dostawy do różnorodnych potrzeb i ograniczeń logistycznych.
Filtr wyboru magazynu w eksporterze produktów
Dodaliśmy możliwość eksportu produktów z wybranego magazynu. Dzięki tej modyfikacji możemy np. wygenerować raport liczby produktów według wybranego magazynu. Wcześniej ilości produktów były sumowane.
Wdrożenie integracji DPD pickup
Integracja z DPD Pickup umożliwia klientom sklepu internetowego wybór punktu odbioru paczek sieci DPD Pickup podczas składania zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia z wybraną formą dostawy DPD Pickup, można wygodnie wygenerować etykietę przesyłki bezpośrednio z panelu sklepu.
Jeśli posiadasz już umowę z DPD oraz posiadasz skonfigurowane konto w zakładce Integracje / Integracje – przesyłki / DPD wystarczy, że aktywujesz nową formę dostawy ID 49 w zakładce Konfiguracja / Formy dostaw. Nie zapomnij napisać do opiekuna handlowego w celu udostępnienia klucza API do mapy.
Furgonetka – zmiana zasady generowania etykiet dla paczkomatów
W wyniku aktualizacji interfejsu programistycznego (API) Furgonetki, przekształcono procedury określające gabaryty paczek dostarczanych do paczkomatów. Obecnie, Furgonetka automatycznie generuje etykiety przesyłek oraz ustala ich gabaryty na podstawie wymiarów paczki.
W zależności od wymiarów paczki, system automatycznie określa odpowiednią klasę gabarytową:
- Gabaryt A – maksymalne wymiary 8 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
- Gabaryt B – maksymalne wymiary 19 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
- Gabaryt C – maksymalne wymiary 41 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
Gdzie można ustawić wymiary paczki?
- W zakładce Konfiguracja / Integracje – Przesyłki / Furgonetka możemy ustawić domyślne wymiary paczki.
- W edycji każdego produktu, jeśli wymiary mają być inne niż domyślne.
- Podczas tworzenia etykiety.
Dodana możliwość zdefiniowania adresu url w celu śledzenia paczki
Aby dodać linki do śledzenia paczki, który zostanie przekazany klientowi w wiadomości e-mail, należy wejść w edycję poszczególnych form dostaw i uzupełnić pole Tracking URL.
Jeśli numer paczki będzie uzupełniony w zamówieniu, zostanie klientowi przekazany bezpośredni link do śledzenia przesyłki: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=82300169430347018511826.
Rozbudowa modułu automatyzacji o dodanie Orlen Paczka
Do istniejących automatyzacji firm kurierskich, została dodana funkcjonalność obsługi Orlen Paczka. Dzięki tej rozbudowie możliwe jest między innymi automatyczne tworzenie etykiet na podstawie zmiany statusu zamówienia, a następnie ich automatyczne drukowanie za pomocą integracji z Printnode. Po utworzeniu etykiet możliwe jest również: Wysłanie SMS oraz zmiana statusu zamówienia.
Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe akcje (kurierzy)
Wprowadziliśmy nowe akcje umożliwiające automatyczne wydrukowanie etykiety po jej utworzeniu. Wydrukuj dokument przewozowy w PrintNode dla: DPD / Inpost Kurier / Inpost Paczkomaty / DHL Kurier / Orlen Paczka.
Rozbudowa modułu automatyzacji o nowe akcje (programy fakturowe)
Wprowadziliśmy nowe akcje umożliwiające automatyczne wydrukowanie dokumentu sprzedaży po jego utworzeniu. „Wydrukuj dokument sprzedaży z iFirma.pl w PrintNode” oraz „Wydrukuj dokument sprzedaży z Fakturownia w PrintNode”
Sebastian Turczyn
Specjalista wsparcia technicznego
Specjalista wsparcia technicznego w Selly. Odpowiada za rozwiązywanie problemów klientów, wdrażanie nowych sklepów na platformie oraz nadzór nad aktualizacjami i zmianami. Po godzinach pomaga skalować sklepy na Allegro.
W wolnym czasie uwielbia podróżować i oglądać mecze FC Barcelony.