Kategorie

Blokada konta w panelu administracyjnym – co zrobić?

Blokada konta do panelu administracyjnego następuje po 4-krotnym wprowadzeniu nieprawidłowego hasła. Informacja o blokadzie jest wysyłana na główny adres mailowy sklepu ten sam, na który wysyłane są faktury.
W mailu zawarta jest informacja, który login i z jakiego IP próbowano się zalogować. Aby odblokować konto wystarczy kliknąć link w wiadomości mailowej.

 Projekt produktu

Następnie zostaniemy przeniesieni na stronę logowania do panelu administracyjnego, a naszym oczom ukarze się komunikat świadczący o tym, że konto zostało odblokowane i można ponownie się zalogować.

 Strona internetowa

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539
E-mail: info@selly.pl

tel: +48 533 033 933