Kategorie

Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie

🟠 Jeśli dokonujesz zmian konfiguracyjnych w sklepie i po odświeżeniu strony zmiany nie są widoczne, należy skorzystać z opcji czyszczenia pamięci cache – spowoduje to usunięcie informacji z pamięci podręcznej sklepu.

Niektóre elementy sklepu są odświeżane z opóźnieniem (średnio co 10min do 3 godzin)

Czyszczenie pamięci cache w sklepie:

1. Wybierz zakładkę Narzędzia i importy > czyszczenie pamięci cache:


2. Zaznacz konkretne opcje i zatwierdź wyczyść/odśwież cache:


3. Po wykonaniu operacji pojawi się komunikat:

Jeżeli powyższa metoda nie przyniesie skutku i nie zobaczysz zmian w sklepie należy wyczyścić cache swojej przeglądarki.

 


Czyszczenie pamięci przeglądarki:

Poniżej instrukcja dla Chrome:

1. W prawym górnym rogu wybierz Więcej narzędzi:

 


2. Wybierz Wyczyść dane przeglądania:


3. Określ jaki typ danych i zakres czasu jaki chcesz usunąć:

 

 

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933