Spis poziomowania rabatów oraz algorytm wyznaczania cen
🟠 Poziomowanie rabatów od najniższego priorytetu:
- Klient detaliczny – cena detaliczna ewentualnie cena specjalna jeśli klient wchodzi na stronę z ustalonego URLa:
+ ewentualny kupon rabatowy w koszyku
+ ewentualne grupy rabatowe: wg wartości, ilości sztuk lub ilości zamówień
+ dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta - Jeden z poziomów hurtowych przypisanych do klienta w tym grupy rabatowe (poziomy cenowe)
+ ewentualny kupon rabatowy w koszyku
+ ewentualne grupy rabatowe: wg wartości, ilości sztuk lub ilości zamówień
+ dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta - Indywidualny rabat na wszystkie zamówienia ustalany w edycji klienta
+ ewentualny kupon rabatowy w koszyku
+ dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta - Indywidualny rabat na wybrane produktu ustalany w edycji klienta
+ ewentualny kupon rabatowy w koszyku
🟠 Algorytm wyznaczania cen produktów w sklepie
Poniższy schemat przedstawia scenariusze zachowania się cen w zależności od konfiguracji.