Kategorie

Spis poziomowania rabat贸w oraz algorytm wyznaczania cen

馃煚 Poziomowanie rabat贸w od najwy偶szego priorytetu:

  1. Indywidualny rabat na wszystkie zam贸wienia ustalany w edycji klienta
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku

    + dodatkowo naliczane rabaty wg producent贸w definiowane w edycji klienta
  2. Jeden z poziom贸w hurtowych przypisanych do klienta w tym grupy rabatowe (poziomy cenowe)
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku
    + ewentualne grupy rabatowe: wg warto艣ci, ilo艣ci sztuk lub ilo艣ci zam贸wie艅
    + dodatkowo naliczane rabaty wg producent贸w definiowane w edycji klienta
  3. Klient detaliczny – cena detaliczna ewentualnie cena specjalna je艣li klient wchodzi na stron臋聽z ustalonego URLa:
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku
    + ewentualne grupy rabatowe: wg warto艣ci, ilo艣ci sztuk lub ilo艣ci zam贸wie艅
    + dodatkowo naliczane rabaty wg producent贸w definiowane w edycji klienta

馃煚 Algorytm wyznaczania cen produkt贸w w sklepie

Poni偶szy schemat przedstawia scenariusze zachowania si臋 cen w zale偶no艣ci od konfiguracji.

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Ksi臋cia Witolda 21/13, 50-202 Wroc艂aw
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dzia艂 sprzeda偶y: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933