Spis poziomowania rabatów oraz algorytm wyznaczania cen

Spis poziomowania rabatów od najwyższego priorytetu

  1. Indywidualny rabat na wszystkie zamówienia ustalany w edycji klienta
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku
    + dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta
  2. Jeden z poziomów hurtowych przypisanych do klienta w tym grupy rabatowe (poziomy cenowe)
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku
    + ewentualne grupy rabatowe: wg wartości, ilości sztuk lub ilości zamówień
    + dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta
  3. Klient detaliczny – cena detaliczna ewentualnie cena specjalna jeśli klient wchodzi na stronę z ustalonego URLa:
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku
    + ewentualne grupy rabatowe: wg wartości, ilości sztuk lub ilości zamówień
    + dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta

Algorytm wyznaczania cen produktów w sklepie

Poniższy schemat przedstawia scenariusze zachowania się cen w zależności od konfiguracji.