Kategorie

Spis poziomowania rabatów oraz algorytm wyznaczania cen

🟠 Poziomowanie rabatów od najniższego priorytetu:

  1. Klient detaliczny – cena detaliczna ewentualnie cena specjalna jeśli klient wchodzi na stronę z ustalonego URLa:
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku
    + ewentualne grupy rabatowe: wg wartości, ilości sztuk lub ilości zamówień
    + dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta
  2. Jeden z poziomów hurtowych przypisanych do klienta w tym grupy rabatowe (poziomy cenowe)
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku
    + ewentualne grupy rabatowe: wg wartości, ilości sztuk lub ilości zamówień
    + dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta
  3. Indywidualny rabat na wszystkie zamówienia ustalany w edycji klienta
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku

    + dodatkowo naliczane rabaty wg producentów definiowane w edycji klienta
  4. Indywidualny rabat na wybrane produktu ustalany w edycji klienta
    + ewentualny kupon rabatowy w koszyku

🟠 Algorytm wyznaczania cen produktów w sklepie

Poniższy schemat przedstawia scenariusze zachowania się cen w zależności od konfiguracji.

algorytm

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933