Wzmacniaj linki

W poprzednich poradach zalecałem dodawać wpisy do katalogów stron oraz precli. Jednym z zadań było też spisywanie w notatniku adresów, gdzie został dodany link do sklepu. Spis tych linków przyda się nam w tej poradzie, ponieważ  czas teraz wzmocnić te wpisy poprzez podlinkowanie ich następnymi linkami.

Podczas dodawania strony do katalogów oraz precli może zauważyliście prośbę o link zwrotny. To nic innego jak prośba o podlinkowanie tego wpisu, czyli jego wzmocnienie. Regułka przeważnie brzmi tak: Dziękujemy za dodanie strony do katalogu. Aby wzmocnić ten wpis umieść link zwrotny na swojej stronie. Zalecamy więc podlinkować każdy wpis, ale nie na swojej stronie, bo źle będzie wyglądał sklep z setkami linków do innych serwisów 🙂 Tu przyjdą z pomocą systemy wymiany linków, ponieważ ręczna praca z podlinkowaniem byłaby bardzo czasochłonna. Możemy użyć dowolnego systemu linków rotacyjnych lub stałych. Ważne, aby zrobić to prawidłowo wg poniższego przykładu.

Załóżmy, że mamy pozycjonowaną frazę „zabawki interaktywne”.  Dodaliśmy więc do katalogów i precli linki z odnośnikami z tą frazą.

W powyższym wpisie linkiem do strony pozycjonowanej jest fraza „zabawki interaktywne”.

W powyższym wpisie linkami są frazy „zabawki edukacyjne”, „zabawki do kąpieli” oraz „zabawki sklep internetowy”.

Musimy więc w dowolnym systemie wymiany linków dodać pozycjonowanie linków nie do sklepu, ale do katalogów i precli z dodanymi linkami do sklepu.

Ważne, aby w polu ANCHOR wpisać dokładnie taką samą frazę jaka jest w katalogu lub preclu.

 

Ilość linków do katalogów i precli można ograniczyć do około 20, większa liczba nie daje już większej mocy linkowi.