Czy Google AI Mode, wprowadzone na początku 2025 roku w USA znane również, jako Search Generative Experience (SGE), stanowi zagrożenie dla branży e-commerce?
Sztuczna inteligencja
Blog dla sklepu internetowego
Czy kupiłbyś produkt od AI? Jeszcze do niedawna takie pytanie mogłoby wywołać uśmiech, dziś nabiera nowego znaczenia. Jakie jest zaufanie konsumentów do AI?
Czy sztuczna inteligencja w e-commerce to klucz do sukcesu? AI w ostatnich latach niesie za sobą ogromny potencjał dla rozwoju handlu internetowego. Czy jest jednak także druga strona tego medalu?
Wpływ AI na wyszukiwanie treści online w ostatnich latach jest ogromny. Sposób, w jaki ludzie odnajdują informacje w Internecie, przeszechodzi niemałą przemianę, dlatego warto być na bieżąco.
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce sztuczna inteligencja (AI) staje się prawdziwym game-changerem. Automatyzacja procesów, personalizacja ofert, analiza danych czy optymalizacja strategii marketingowych – to tylko niektóre z jej możliwości. Wszystko to prowadzi do wyższej sprzedaży i lepszych doświadczeń klientów. Jakie są kluczowe zastosowania AI w e-commerce? Oto kilka przykładów: Automatyzacja obsługi klienta, np. za pomocą chatbotów, Spersonalizowane rekomendacje […]
Chatbot AI to nowy produkt Selly, który stanowi klucz do zwiększenia satysfakcji Państwa klientów, poprawy efektywności sprzedaży i budowania silniejszej więzi z użytkownikami. Stanowi też istotny wyróżnik na tle konkurencji. Chatbot AI został zaprojektowany do wsparcia obsługi klienta, dostarczając użytkownikom skondensowane informacje o produktach, ich zastosowaniu, doborze, użytkowaniu, a także warunkach handlowych, zwrotach i reklamacjach. […]
Silnik AI najnowszej generacji Sprawdź totalną nowość na rynku e-commerce. Wdrożona nowość wykorzystywana jest już przez klientów Selly. Wdrożenie inteligentnej wyszukiwarki wpływa pozytywnie na sprzedaż, którą osiągają i pomaga w skalowaniu sklepów internetowych! Sztuczna inteligencja Sztuczna inteligencja (AI) to fundament najnowszych technologii wyszukiwania oferowanych przez Luigi’s Box. AI w kontekście wyszukiwarek internetowych to zaawansowane algorytmy, […]
Wprowadzenie sztucznej inteligencji (AI) do sklepu internetowego to nie tylko krok naprzód w kierunku innowacji, ale przede wszystkim otwarcie na możliwości, które jeszcze do niedawna wydawały się być zarezerwowane dla przyszłości. Sztuczna inteligencja staje się kluczowym elementem, który może zrewolucjonizować branżę e-commerce, oferując przedsiębiorcom narzędzia do znacznego usprawnienia procesów wewnętrznych oraz podniesienia jakości obsługi klienta […]