Marketing B2B wymaga więcej niż promowania ładnej strony i szerokiej oferty. Co jest istotne, żeby dotrzeć do jak największej ilości klientów B2B?
Wywiady
Blog dla sklepu internetowego
Jak pokazują statystyki Trends in Personal Branding National Research, liczba wyszukiwań w Google hasła „marka osobista” wzrosła w ostatnich latach ponad czterokrotnie. Klienci od lat szukają czegoś więcej – relacji, autentyczności i wartości, które rezonują z ich własnymi przekonaniami. Ten artykuł napisałam na podstawie historii Marty Kobus, założycielki butiku dziecięcego premium PolkaBubu, która podzieliła się […]
Według najnowszego raportu WordStream, koszt kliknięcia (CPC) wzrósł w 87% branż. Jak zatem przetrwać rosnące koszty reklamy w e-commerce?
Autentyczne opinie w e-commerce to nie tylko dowód na to, że Twoja firma jest wiarygodna – to narzędzie marketingowe, które bezpośrednio przekłada się na decyzje zakupowe.
Chcesz rozwijać swój biznes, ale nie wiesz, które konferencje e-commerce są warte Twojej uwagi?
Masz sklep internetowy, a klienci nadal nie znają Twojej marki? Social media i krótkie formy wideo to Twój klucz do zwiększenia sprzedaży.
Zastanawiasz się, jak opakowania w e-commerce mogą wpłynąć na postrzeganie Twojej marki, zadowolenie klienta i, co najważniejsze, na Twoje zyski?
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak efektywnie mierzyć działania użytkowników na Twojej stronie? Google Analytics 4 może stać się Twoim najlepszym przyjacielem
W dzisiejszym wpisie zagłębiamy się w świat kulis SEO w kontekście dużych sklepów internetowych, rozmawiając z Natalią Paciorek, SEO Managerem w grupie x-kom.
Przed Tobą transkrypcja odcinka Akademii Skalowania Sklepów Selly. Dzięki niej dowiesz się, jak powinna wyglądać automatyzacja komunikacji e-mail w branży e-commerce.
Kluczem do sukcesu marketingowego i sprzedażowego są odpowiednio zaplanowane treści dla sklepu internetowego. Jak je tworzyć dowiesz się w odcinku „Jak rozwijać swój sklep internetowy z pomocą skutecznych treści” Akademii Skalowania Podcastów od Selly.
Adrian Prędkiewicz z Selly rozmawia z Agatą Lisowską, Partnership Team Leader w PragmaGO. Jeśli chcesz poznać tajniki płatności odroczonych, to wpis dla Ciebie!
Adrian Prędkiewicz z Selly rozmawia z Pawłem Pawlukiem, ekspertem SEO i CRO z Contentation, na temat kluczowej roli link buildingu w pozycjonowaniu i skalowaniu biznesu online.
Czy wiesz, że większość sklepów internetowych nie wykorzystuje pełnego potencjału reklam w mediach społecznościowych? Daniel Kędzierski w rozmowie z Adrianem Prędkiewiczem (Selly) opowiada o tym, na czym powinny polegać reklamy w social mediach.
Masz dość stania w miejscu ze swoim sklepem online? Chcesz wreszcie skalować biznes, ale brakuje Ci pomysłu, jak to zrobić? Przygotuj się na dawkę inspiracji prosto od eksperta w zakresie automatyzacji w e-commerce – przed Tobą wywiad Selly z Jarosławem Mnichem z Edron.
Masz wrażenie, że Twoi potencjalni klienci znikają ze sklepu internetowego, zanim zdążą kliknąć „kup teraz”? Przemysław Bazanowski opowiada, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Twój regulamin sklepu to bomba zegarowa? Większość e-sklepów działa na niebezpiecznych kopiach i wzorach. Odkryj, o jakie elementy prawne strony internetowej powinieneś zadbać i jak stworzyć legalne, skuteczne dokumenty.
Przed Tobą kolejny wywiad Selly, który ma na celu zwiększyć Twoją wiedzę na temat przeniesienia sklepu. Gościem specjalnym jest Tomasz Czechowski z iCEA.
Jak działa agencja SEO? Na te i inne, powiązane z działaniami pozycjonowaniem sklepów pytania, odpowie w wywiadzie z Adrianem Prędkiewiczem, Dawid Szajner, specjalista ds. SEO dla e-commerce.
Chcesz zbudować długotrwałą przewagę konkurencyjną i skalować swój sklep internetowy? W najnowszym odcinku podcastu Akademia Skalowania Sklepów gościmy Pawła Pałkę (Head of Strategy, adCookie), który dzieli się najlepszymi praktykami dotyczącymi projektowania zysku w e-commerce.