Analityka internetowa

Blog dla sklepu internetowego

Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? 5 sprawdzonych sposobów

Temat wpisu: Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Grafika magnesu i klientów.

Liczba porzuconych koszyków rośnie, a Ty zastanawiasz się jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Poznaj 5 strategicznych sposobów na budowanie stałej społeczności wokół swojej marki.  Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Oto jest pytanie. W czasach, w których konkurencja nieustannie rośnie, zdolność do utrzymania klienta staje się fundamentem sukcesu. Według badań utrzymywanie istniejących klientów może […]

Konwersja w sklepie internetowym: kluczowe strategie optymalizacji sprzedaży

Konwersja w sklepie internetowym

Konwersja w sklepie internetowym to fundament sukcesu każdego biznesu e-commerce. To właśnie ona decyduje o tym, ilu odwiedzających zamienia się w klientów. Optymalizacja konwersji polega na wdrażaniu skutecznych działań, które zwiększają liczbę zakupów. W tym artykule omówimy najważniejsze aspekty konwersji oraz praktyczne kroki, które pomogą poprawić jej współczynnik i zwiększyć sprzedaż. Rozumienie konwersji w e-commerce […]

Inteligentna wyszukiwarka – Zwiększaj sprzedaż sklepu z AI

Inteligentna wyszukiwarka Luigi’s Box

Silnik AI najnowszej generacji Sprawdź totalną nowość na rynku e-commerce. Wdrożona nowość wykorzystywana jest już przez klientów Selly. Wdrożenie inteligentnej wyszukiwarki wpływa pozytywnie na sprzedaż, którą osiągają i pomaga w skalowaniu sklepów internetowych! Sztuczna inteligencja Sztuczna inteligencja (AI) to fundament najnowszych technologii wyszukiwania oferowanych przez Luigi’s Box. AI w kontekście wyszukiwarek internetowych to zaawansowane algorytmy, […]

Consent Mode — Wszystko, co musisz o nim wiedzieć prowadząc własny sklep

cookies

Analityka internetowa to potężne narzędzie w arsenale każdego sklepu internetowego. Dane zbierane o użytkownikach pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych, optymalizacji kampanii reklamowych czy też docieraniu do osób, które dodały produkt do koszyka, ale go nie kupiły. Jednak, aby móc takie dane zbierać i przetwarzać zgodnie z wymogami prawnymi trzeba uzyskać zgodę od użytkownika. Zwłaszcza że […]

Trendy ecommerce na 2022 rok

trendy w handlu internetowym 2021, trendy e-commerce 2021

Trendy ecommerce na 2022 rok Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że klienci dokonują zakupów online coraz chętniej – w 2021 roku już 77% internautów dokonywało zakupów przez Internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a […]

Nowa analityka sklepu internetowego – Wstęp do Google Analytics 4

google analytics 4

Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]

Facebook Analytics – Przewodnik po analityce sklepu

Facebook Analytics, analitycs fb, analiza sklepu internetowego, analiza reklam

Facebook Analytics to niezwykle rozbudowane narzędzie analityczne, które pomoże Ci monitorować dane sklepu internetowego i wyciągać z nich wnioski. Jeszcze niedawno w fazie testów, teraz dostępny zarówno dla dużych sprzedawców, jak i małych sklepów internetowych. Dowiedz się, jak możesz skorzystać z możliwości, które daje i kiedy zacznie Ci się to opłacać w prowadzeniu e-sklepu.  Koncepcja […]

Książki o sprzedaży internetowej – Gdzie warto zajrzeć, aby się nauczyć?

książki o sprzedaży internetowej, książki o ecommerce, ecommerce książka, książki o marketingu, książki o marketingu internetowym, dropshipping książka

Nauka o sprzedaży internetowej, zakładaniu swojego sklepu internetowego, planowaniu dystrybucji, dropshippingu, czy planowaniu kampanii marketingowych może wydawać się trudna. Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a z czasem powstaje coraz więcej ułatwiających pracę narzędzi. Istnieją jednak książki o prowadzeniu sprzedaży internetowej i marketingu sklepu, które nawet mimo upływających lat pozostają aktualne. Jakie to pozycje? 

Analiza sklepu internetowego – 7 programów do skutecznego monitorowania wyników

Koszt - Finanse

Analiza sklepu internetowego wydaje się niezbędna, aby w perspektywie czasu zwiększać zyski zmieniając wygląd sklepu internetowego, asortyment lub strategię marketingową. Wpływ na sprzedaż ma ogrom czynników i trudno jest obserwować wszystkie, jednak zaleca się w analizę sklepu w miarę możliwości, aby wywnioskować, co może sprawdzić się w przyszłości. Mówi się, że rolą specjalisty do spraw […]

Jak przygotować kampanię Google AdWords dla sklepu internetowego?

Reklama w wyszukiwarce Google, czyli linki sponsorowane AdWords to jedno z podstawowych źródeł pozyskiwania świeżego i wartościowego ruchu dla sklepu internetowego. Połączenie kampanii AdWords i naturalnego pozycjonowania sklepu, czyli SEO daje niezwykle dobre rezultaty sprzedażowe, ale też skutecznie otwiera ścieżkę Twojego klienta, którego następnie możesz aktywizować przez remarketing, e-mail marketing, marketing automation czy media społecznościowe. […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933