Postępująca cyfryzacja, czy zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów wpływają na Twoje szanse na sukces w tej branży. W tym wpisie znajdziesz odpowiedź na pytanie: dlaczego sklepy internetowe się zamykają?
Analityka internetowa
Blog dla sklepu internetowego
Rozwój płatności BLIK trwa już ponad 10 lat, od 2015 roku i nie zwalnia tempa. Jest to jeden z najpopularniejszych systemów płatności mobilnych w Polsce. Dlaczego warto z niego korzystać?
Od błyskawicznych płatności mobilnych po odbiór paczki w drodze do domu i wysokie wymagania co do doświadczenia użytkownika, czyli jak wygląda pokolenie Z w e-commerce?
Zrozumienie, jak pokolenie Alpha w e-commerce będzie wchodzić w interakcje ze sklepami, markami czy platformami społecznościowymi, jest kluczowe dla rozwoju handlu online.
Zamierzasz otworzyć swój sklep internetowy i zastanawiasz się, jakie produkty najczęściej sprzedają się online? To wpis dla Ciebie!
Konwersja w sklepie internetowym to fundament sukcesu każdego biznesu e-commerce. To właśnie ona decyduje o tym, ilu odwiedzających zamienia się w klientów. Optymalizacja konwersji polega na wdrażaniu skutecznych działań, które zwiększają liczbę zakupów. W tym artykule omówimy najważniejsze aspekty konwersji oraz praktyczne kroki, które pomogą poprawić jej współczynnik i zwiększyć sprzedaż. Rozumienie konwersji w e-commerce […]
Analityka internetowa to potężne narzędzie w arsenale każdego sklepu internetowego. Dane zbierane o użytkownikach pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych, optymalizacji kampanii reklamowych czy też docieraniu do osób, które dodały produkt do koszyka, ale go nie kupiły. Jednak, aby móc takie dane zbierać i przetwarzać zgodnie z wymogami prawnymi trzeba uzyskać zgodę od użytkownika. Zwłaszcza że […]
Trendy ecommerce na 2022 rok Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że klienci dokonują zakupów online coraz chętniej – w 2021 roku już 77% internautów dokonywało zakupów przez Internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a […]
Facebook Analytics to niezwykle rozbudowane narzędzie analityczne, które pomoże Ci monitorować dane sklepu internetowego i wyciągać z nich wnioski. Jeszcze niedawno w fazie testów, teraz dostępny zarówno dla dużych sprzedawców, jak i małych sklepów internetowych. Dowiedz się, jak możesz skorzystać z możliwości, które daje i kiedy zacznie Ci się to opłacać w prowadzeniu e-sklepu. Koncepcja […]
Analiza sklepu internetowego wydaje się niezbędna, aby w perspektywie czasu zwiększać zyski zmieniając wygląd sklepu internetowego, asortyment lub strategię marketingową. Wpływ na sprzedaż ma ogrom czynników i trudno jest obserwować wszystkie, jednak zaleca się w analizę sklepu w miarę możliwości, aby wywnioskować, co może sprawdzić się w przyszłości. Mówi się, że rolą specjalisty do spraw […]
Analityka internetowa to jeden z najważniejszych elementów w zarządzaniu sklepem internetowym, którą na poziomie podstawowym powinien znać każdy, kto ze sprzedażą internetową ma do czynienia. Najbardziej popularnym narzędziem do prowadzenia analityki internetowej jest Google Analytics, dzięki któremu możesz magazynować dane, analizować je, a następnie interpretować wyniki. Dobrze prowadzona analityka internetowa pomoże Ci podejmować kluczowe decyzje […]