Integracja z systemem Baselinker

Integracja z systemem Baselinker usprawnia pracę nad zamówieniami z różnych źródeł jednocześnie, np: z Twojego sklepu internetowego, z aukcji nie podłączonych do sklepu, z innych marketplace’ów. Sklep internetowy na platformie Selly.pl przekazuje zamówienia oraz udostępnia całą bazę produktów.

Integracja Selly – Baselinker obsługuje funkcje:

  • pobieranie kategorii ze sklepu do Baselinker,
  • pobieranie produktów ze sklepu, stanów magazynowych i wariantów do Baselinker,
  • pobieranie stanów magazynowych produktów i wariantów do Baselinker,
  • pobieranie zamówień ze sklepu do Baselinker,
  • aktualizacja statusów zamówień w sklepie,
  • automatyczne przenoszenie numerów listów przewozowych do sklepu dla paczek utworzonych w systemie Baselinker,
  • pobranie i mapowanie zdefiniowanych w sklepie statusów zamówień, form płatności i dostaw w celu zmapowania ich z formami w Baselinker.
  • import zamówień z Baselinker do sklepu z aktualizacją ilości produktów w magazynach sklepu.


Uruchomienie i konfiguracja integracji:

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu i przejdź do menu KONTO / Usługi dodatkowe.
  2. W sekcji INTEGRACJE zamów usługę „Integracja z systemem Baselinker.com”.
  3. Na adres e-mail kontaktowy otrzymasz proformę na usługę instalacji i konfiguracji webserwisu dla Baselinkera (koszt 200zł netto). Opłaty abonamentowe (49zł netto) będą doliczane do automatycznie generowanych proform dla Twojego sklepu. Jeśli opłacasz abonament rocznie, wyrównamy te opłaty do najbliższego okresu rozliczeniowego.
  4. Po opłaceniu aktywacji usługi zainstalowany zostanie webserwis, o czym poinformujemy Cie przez email.
  5. W panelu Baselinker w menu INTEGRACJE kliknij na przycisk DODAJ INTEGRACJĘ.
    W sekcji SKLEPY wybierz rodzaj oprogramowania: SELLY
    Zdefiniuj nazwę wyświetlaną oraz podaj pełny adres URL do webserwisu w formacie: https://adres-sklepu.pl/baselinker/
    Skopiuj do schowka wygenerowany ciąg znaków z pola: Hasło komunikacji
    Przejdź do panelu sklepu i w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa wpisz w polu „Hasło komunikacji webserwisu Baselinker” skopiowane hasło i zapisz zmiany.
    Wróć do panelu Baselinker i zapisz dodawanie nowego sklepu.
    W zakładce POŁĄCZENIE przetestuj poprawność połączenia.

6. W zakładce ZAMÓWIENIA włącz pobieranie zamówień ze sklepu:

7. W zakładce PRODUKTY zdefiniuj wzór linku do produktu, wg szablonu: https://adres-sklepu.pl/[product_name],id[product_id].html

8. W zakładce STATUSY włącz przekazywanie statusów i zmapuj je między systemami:

 

9. W zakładce WYSYŁKI włącz przekazywanie numerów paczek do zamówień w sklepie:

 

10. W zakładce PŁATNOŚCI zmapuj dostępne formy płatności w sklepie: