Kategorie

Konto Klienta

Dzięki rejestracji konta klient ma możliwość zapisania danych teleadresowych na kolejne zakupy, może dokonać zwrotu bądź reklamacji bezpośrednio ze swojego panelu, otrzymać rabaty lub indywidualne ceny (nadawane przez administratora sklepu).

 


Rejestracja klienta

Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail zostanie przesłany link potwierdzający założenie konta.

W zakładce Konfiguracja>konfiguracja podstawowa możesz zaznaczyć pole: Czy założone konto jest od razu aktywne?

Wówczas każde nowo założone konto będzie od razu aktywne, bez konieczności potwierdzenia przez link aktywacyjny,

4krotne błędne wpisanie hasła przy logowaniu powoduje jego zablokowanie.

Blokadę należy zdjąć ‘ręcznie’ w panelu administracyjnym w zakładce Sprzedaż > klienci  i poinformować klienta aby skorzystał z opcji przypomnienia hasła:


Zarządzanie kontem klienta w panelu sklepu Selly

w zakładce Sprzedaż > klienci  widoczne są wszystkie rejestracje.

Login ‘auto‘ oznacza, że klient złożył zamówienie i konto zostało założone automatycznie (takie konto możesz aktywować ręcznie).

Login ‘anonim‘ oznacza, że klient samodzielnie usunął  rejestrację z poziomu swojego konta.

 

Możesz zarządzać każdym kontem edytując dane, nadając rabaty lub indywidualne ceny w zakładkach:

 

 

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933